Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2004, 23:46
goodfella
goodfella is offline
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen of wat voor reacties ik moet verwachten maar ik moet even wat kwijt... Nu ben ik 19, toen was ik 17.....zij was 15. Ze was de enige die mij de rest van de wereld liet vergeten. Zo STOM ik toen was om mij als een puber te gedragen en dr te verwaarlozen. Ze zou misschien met haar vader meegaan naar Amerika, ze twijfelde want ze wou bij mij blijven. Ik ging alleen met mn vrienden weg, en toen ze mn hulp nodig had.... werd ik boos en negeerde haar. Nu is ze naar Amerika, en ze blijft daar. Ik heb daarna nog vriendinnen gehad, maar geen een kan aan haar tippen. Ik heb er zo'n spijt van en zou er veel voor over hebben om het allemaal over te doen. Maar in plaats van dat zal ik moeten leven de woede die ik heb voor mijn zwakke gedrag en het missen van haar. Als je iemand tegenkomt die je zo laat voelen, koester diegene dan en zet dat op de eerste plaats
Oud 03-03-2004, 23:52
Verwijderd
Zoek contact met haar! Op welke manier dan ook. mailen/bellen wat dan ook......... Als je er nu nog een probleem van maakt dan moet je er iets aan doen ook...

Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 23:57.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 05:40
Verwijderd
zoek haar op in amerika..
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 06:24
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik denk dat je kans verkeken is en dat je door moet gaan met je leven..
je gaat niet zomaar ff njaar amerika, en waarschijnlijk zijn jullie beide erg veranderd.. zoiezo 2 jaar in buitenland is erg lang
je zou contact met dr kunnen zoeken, maar ik geef je weinig hoop..

en bovendien, wat als ze je wel leuk vind? moet ze dan dr vrienden die ze daar in 2 jaar heefte gemaakt maar op het spel zetten en naar nl komen? en vervolgns maar HOPEN dat jij niet zo dom bent als 2 jaar geleden?
Oud 04-03-2004, 07:48
obmod
obmod is offline
Citaat:
goodfella schreef op 04-03-2004 @ 00:46:
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen of wat voor reacties ik moet verwachten maar ik moet even wat kwijt... Nu ben ik 19, toen was ik 17.....zij was 15. Ze was de enige die mij de rest van de wereld liet vergeten. Zo STOM ik toen was om mij als een puber te gedragen en dr te verwaarlozen. Ze zou misschien met haar vader meegaan naar Amerika, ze twijfelde want ze wou bij mij blijven. Ik ging alleen met mn vrienden weg, en toen ze mn hulp nodig had.... werd ik boos en negeerde haar. Nu is ze naar Amerika, en ze blijft daar. Ik heb daarna nog vriendinnen gehad, maar geen een kan aan haar tippen. Ik heb er zo'n spijt van en zou er veel voor over hebben om het allemaal over te doen. Maar in plaats van dat zal ik moeten leven de woede die ik heb voor mijn zwakke gedrag en het missen van haar. Als je iemand tegenkomt die je zo laat voelen, koester diegene dan en zet dat op de eerste plaats
ik heb ook zoiets gehad dat een jaar heeft geduurt, ze was mij niet waard zei iedereen om me heen, maar zelf wou ik dat niet geloven, tot ik nu een heel leuk ander meisje heb ontmoet!
probeer haar te vergeten... het kan zo niet...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 08:13
Wawl
Wawl is offline
Je zult hoe dan ook door moeten gaan met je leven, maar wie zegt dat jij geen contact meer met haar kan hebben? Er bestaat toch email? MSN? Of per telefoon? Misschien dat jullie elkaar dan weer beter leren kennen waardoor er op de langere termijn misschien weer iets moois uit voort komt.

Wel wil ik even vermelden dat dit een soort van jongensscenario is, waar je maar niet op moet rekenen. Daarom zei ik al, ga door met je leven, er zijn namelijk genoeg andere vissen in de zee, maar zoek tegelijkertijd wel contact met je ex-vriendin.
Oud 04-03-2004, 08:18
tropic_woman
tropic_woman is offline
Dat je nu pas inziet dat je er heel erg spijt van hebt..
Pas nadat je andere vriendinnen hebt gehad.
Ik snap wel dat die ex-vriendinnen jou hebben doen beseffen dat, dat meisje in Amerika onvervangbaar is. maar dat had je eerder moeten bedenken toen ze om je gaf,en nadacht om voor jou in Nederland te blijven. Best stom om dat nu pas in te zien..
IIG, ik zou contact met dr zoeken, maybe heb je een kans..maar ga vooral verder met je leven.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 08:46
stout!
stout! is offline
Het is ook ontzettend makkelijk om haar nu te idealiseren, omdat ze zo onbereikbaar en ver weg is.
Als ze je de rest van de wereld liet vergeten, waarom vergat (verwaarloosde) je háár dan?
Ze zal waarschijnlijk niet je enige liefde zijn, en als je in zoiets als 'enige en ware liefde' gelooft, moet je toch ook geloven dat het dan voorbestemd is om weer goed te komen?
Oud 04-03-2004, 08:51
Liss
Liss is offline
Zou inderdaad contact met haar zoeken, kijken hoe het nu met haar is, ze zal best wel wat veranderd zijn en misschien heeft ze al wel weer een nieuwe vriend.
Vertel haar gewoon hoe je erover denkt en praat erover met haar, misschien kun je ook een keertje op vakantie gaan naar Amerika ofzo als het lekker loopt
Oud 04-03-2004, 11:19
Marcade
Marcade is offline
Nou ja iedereen zegt dat je contact moet zoeken; maar daar ben ik het niet mee eens.

Ze zit in amerika en het is over/voorbij. Ze was 15 en ze is ouder. No doubt about it dat ze veranderd is. Daarnaast wat stout! zegt, in al die tijd heb je haar ws. geidealiseerd. Zou je haar terugzien, is de kans groot dat je teleurstelling te wachten staat. Stel dat je haar vind en stel dat ze uberhaubt nog wat wilt; wat dan, dan ga je naar amerika en kom je er na 1-2 jaar achter dat ze lang niet zo 'ideaal' was als je 'gedroomd' had in 2 jaar dat je d'r niet hebt gezien.

Probeer d'r los te laten. *zeker* gezien het feit dat ze in Amerika zit nu. Er zijn meer geweldige meiden out here in holland.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:51
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
per piacere schreef op 04-03-2004 @ 06:40:

!!!
Oud 04-03-2004, 12:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
per piacere schreef op 04-03-2004 @ 06:40:
precies! Misschien dat het nog goed kan komen, ook al moet je daar natuurlijk niet echt vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:27
goodfella
goodfella is offline
Ik moet misschien nog iets vertellen, vorige zomer was ze weer hier voor een weekje en zocht ze me op. Er waren nog duidelijk gevoelens maar zij wou nergens meer aan beginnen omdat het te veel pijn zou doen als ze weer terug ging. Ik heb dr verteld dat ik wou dat ze bleef en dat ik veranderd was. Helaas was het vertrouwen weg en had ze nu een leven in Amerika. De reden dat ik nu oppeens een topic open is omdat ze me gister belde en vertelde dat ze niet meer terugkomt naar Nederland en daar blijft.
Ik denk dat als ik haar opzoek haar daar dat geen plezier mee doe en mezelf misshien ook niet. Ik wil alleen maar tegen anderen zeggen dat als ze verliefd zijn dat op de eerste plaats moeten zetten.
Oud 04-03-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
goodfella schreef op 04-03-2004 @ 16:27:
Ik wil alleen maar tegen anderen zeggen dat als ze verliefd zijn dat op de eerste plaats moeten zetten.
I'll keep it in mind...

* knuffelt goodfella *

je komt er wel overheen...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:59
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 04-03-2004 @ 17:56:
I'll keep it in mind...
Denkt voorlopig eerst maar aan uw studies zusje.
Oud 04-03-2004, 17:07
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
er is ook nog zo'n programma als: All You Need Is Love!!!
*hint*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 04-03-2004 @ 18:07:
*hint*
Ow .. ja .. nee .. leuk .. ga je relatie op TV gooien .. laat ze zich rotschamen forceer d'r 'ja' te zeggen omdat ze niet als een bitch wil overkomen voor miljoenen kijkers .. zodat ze 'm een week later nog veel harder als gewoon dumpt en ws. nog uitscheld ook omdat die zoiets geflikt heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:12
Mindfields
Mindfields is offline
Ik weet niet of ik het met je eens bent. Liefde is leuk, maar vriendinnen en vrienden zijn toch net even iets belangrijker voor mij.
Oud 04-03-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 04-03-2004 @ 17:59:
Denkt voorlopig eerst maar aan uw studies zusje.
ow ja
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:13
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 04-03-2004 @ 18:07:
*hint*
idd dat is een heel goed plan! misschien wil ze zo niet, maar wel met behulp van een camera? das iig een hele goeie basis om een relatie op te bouwen...

Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 04-03-2004 @ 18:12:
ow ja
Da's denk ik belangrijker eh.
Oud 04-03-2004, 17:15
Verwijderd
Mja, ik denk eigenlijk alleen maar dat je je kans idd vergooid hebt en dat je door moet gaan met je leven.
Move on.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:51
goodfella
goodfella is offline
ja jullie hebben gelijk.....iemand geintreseerd??
Oud 05-03-2004, 11:05
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
goodfella schreef op 04-03-2004 @ 16:27:
Ik moet misschien nog iets vertellen, vorige zomer was ze weer hier voor een weekje en zocht ze me op. Er waren nog duidelijk gevoelens maar zij wou nergens meer aan beginnen omdat het te veel pijn zou doen als ze weer terug ging. Ik heb dr verteld dat ik wou dat ze bleef en dat ik veranderd was. Helaas was het vertrouwen weg en had ze nu een leven in Amerika. De reden dat ik nu oppeens een topic open is omdat ze me gister belde en vertelde dat ze niet meer terugkomt naar Nederland en daar blijft.
Ik denk dat als ik haar opzoek haar daar dat geen plezier mee doe en mezelf misshien ook niet. Ik wil alleen maar tegen anderen zeggen dat als ze verliefd zijn dat op de eerste plaats moeten zetten.
Bedankt voor de tip...
btje erg te laat voor mij
Oud 05-03-2004, 11:17
snoodaard
snoodaard is offline
Zal ik je meteen even rechtzetten.

Liefde is relatief, een gevoel dat jij over jezelf hebt als je bij een ander bent. Een stukje medeleven en verbondenheid op den duur sluit ik hiermee niet uit. Maar echte liefde, een vraag als waarom er in een dag 24 uren zitten en in een krat 24 flesjes. Maar stel je niet aan, je zult nog zo vaak de liefde van je leven tegenkomen. En doe mij een plezier, zeg hem iedere ochtend in de spiegel even gedag.
Oud 05-03-2004, 12:06
goodfella
goodfella is offline
Wtf....?
Oud 05-03-2004, 12:20
Verwijderd
he dude , de ware bestaat niet
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 17:51
goodfella
goodfella is offline
voor jou niet nee als je woorden als dude blijft gebruiken