Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je zult hoe dan ook door moeten gaan met je leven, maar wie zegt dat jij geen contact meer met haar kan hebben? Er bestaat toch email? MSN? Of per telefoon? Misschien dat jullie elkaar dan weer beter leren kennen waardoor er op de langere termijn misschien weer iets moois uit voort komt.
Wel wil ik even vermelden dat dit een soort van jongensscenario is, waar je maar niet op moet rekenen. Daarom zei ik al, ga door met je leven, er zijn namelijk genoeg andere vissen in de zee, maar zoek tegelijkertijd wel contact met je ex-vriendin.
|
![]() |
Dat je nu pas inziet dat je er heel erg spijt van hebt..
Pas nadat je andere vriendinnen hebt gehad. Ik snap wel dat die ex-vriendinnen jou hebben doen beseffen dat, dat meisje in Amerika onvervangbaar is. maar dat had je eerder moeten bedenken toen ze om je gaf,en nadacht om voor jou in Nederland te blijven. Best stom om dat nu pas in te zien.. IIG, ik zou contact met dr zoeken, maybe heb je een kans..maar ga vooral verder met je leven. |
![]() |
|
Het is ook ontzettend makkelijk om haar nu te idealiseren, omdat ze zo onbereikbaar en ver weg is.
Als ze je de rest van de wereld liet vergeten, waarom vergat (verwaarloosde) je háár dan? Ze zal waarschijnlijk niet je enige liefde zijn, en als je in zoiets als 'enige en ware liefde' gelooft, moet je toch ook geloven dat het dan voorbestemd is om weer goed te komen?
|
Zou inderdaad contact met haar zoeken, kijken hoe het nu met haar is, ze zal best wel wat veranderd zijn en misschien heeft ze al wel weer een nieuwe vriend.
Vertel haar gewoon hoe je erover denkt en praat erover met haar, misschien kun je ook een keertje op vakantie gaan naar Amerika ofzo als het lekker loopt ![]()
|
Nou ja iedereen zegt dat je contact moet zoeken; maar daar ben ik het niet mee eens.
Ze zit in amerika en het is over/voorbij. Ze was 15 en ze is ouder. No doubt about it dat ze veranderd is. Daarnaast wat stout! zegt, in al die tijd heb je haar ws. geidealiseerd. Zou je haar terugzien, is de kans groot dat je teleurstelling te wachten staat. Stel dat je haar vind en stel dat ze uberhaubt nog wat wilt; wat dan, dan ga je naar amerika en kom je er na 1-2 jaar achter dat ze lang niet zo 'ideaal' was als je 'gedroomd' had in 2 jaar dat je d'r niet hebt gezien. Probeer d'r los te laten. *zeker* gezien het feit dat ze in Amerika zit nu. Er zijn meer geweldige meiden out here in holland. |
![]() |
|
![]() |
Ik moet misschien nog iets vertellen, vorige zomer was ze weer hier voor een weekje en zocht ze me op. Er waren nog duidelijk gevoelens maar zij wou nergens meer aan beginnen omdat het te veel pijn zou doen als ze weer terug ging. Ik heb dr verteld dat ik wou dat ze bleef en dat ik veranderd was. Helaas was het vertrouwen weg en had ze nu een leven in Amerika. De reden dat ik nu oppeens een topic open is omdat ze me gister belde en vertelde dat ze niet meer terugkomt naar Nederland en daar blijft.
Ik denk dat als ik haar opzoek haar daar dat geen plezier mee doe en mezelf misshien ook niet. Ik wil alleen maar tegen anderen zeggen dat als ze verliefd zijn dat op de eerste plaats moeten zetten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
btje erg te laat voor mij ![]()
|
Zal ik je meteen even rechtzetten.
Liefde is relatief, een gevoel dat jij over jezelf hebt als je bij een ander bent. Een stukje medeleven en verbondenheid op den duur sluit ik hiermee niet uit. Maar echte liefde, een vraag als waarom er in een dag 24 uren zitten en in een krat 24 flesjes. Maar stel je niet aan, je zult nog zo vaak de liefde van je leven tegenkomen. En doe mij een plezier, zeg hem iedere ochtend in de spiegel even gedag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Liefde als verslaving Praganonut | 29 | 23-08-2007 10:39 | |
Seksualiteit |
Mooie mensen hebben het makkelijk.. TheCreator | 36 | 20-08-2007 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefde dat zijn wij Ruby Blue | 6 | 19-12-2005 09:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Psychologie |
familie(liefde) voelt zéér ongemakkelijk Rerisen Phoenix | 13 | 16-08-2002 13:48 |