Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet niet hoor, gewoon mijn theorie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eerst maar eens een flauwe opmerking: veel mensen doen ongelofelijk veel om zo raar mogelijk te zijn. Net weer een meisje bij me in de klas die haar haar heeft afgeschoren, en de meeste reacties waren: dapper hoor, dat je dat durft, veel anderen zouden t niet doen; great.
Het is niet zo raar meer om raar te zijn... Maargoed, alle gekheid op een stokje, ik denk ook niet dat het zo raar is. Ik denk wel dat je het best jammer mag vinden, dat doe ik bij mezelf iig wel. Probeer je alleen hier niet blind op te staren, en kijk ook naar dingen waar je beter aktief iets mee kan. Maar ik denk ook dat een andere vraag ook wel interessant is: is het uitzonderlijk?
|
![]() |
oh ja, nog een nuttige link: de voordelen van het single zijn
![]() http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014171.html
|
![]() |
Ja vind ik ook
Op school reageren altijd kei stom als ze erachter komen dat je nog nooit een vriendje hebt gehad... Echt achtelijk... Er word dan gelijk de conclusie getrokken dat je niemand kan krijgen of omdat er wel minsten iets mis is aan je... NIET WAAR ik vind dat als je de (om het zo even te noemen) MR. RIGHT tegen komt... Weet je het wel En dan komt vanzelf alles goed ![]() btw didn't have a real boyfriend ever myself but still.... kuz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad.. mezelf0766 | 19 | 19-12-2014 21:14 | |
Liefde & Relatie |
ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad koerdbaran | 20 | 18-10-2014 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad katnisseverdeen | 13 | 08-04-2013 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad. Lyouknow | 29 | 17-04-2010 13:54 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Psychologie |
depressief en een vriend justhanna | 48 | 02-03-2003 16:32 |