Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2002, 14:34
Python
Python is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
vriendjes en vriendinnetjes en zoenen en seks zijn niethet balangrijkste in je leven...

-x-x-x-
Nee hoor, in deze periode van je leven is het absoluut niet belangrijk om relaties (al dan niet in de zin van vriendje/vriendinnetje) aan te gaan Tuurlijk niet het belangrijkste maar wel belangrijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 09:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
ydnew schreef:
ik heb nog nooit een vriendje gehad en ik ben al 16 is dit raar?
Och nee, nu ik je gedrag op de Kantine gezien heb, al helemaal niet meer. Mensen rennen waarschijnlijk gillend weg als ze jou zien
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik wil nu niet beledigend zijn hoor, dat dat even duidelijk is. Maar volgens mij is het gewoon zo, dat vooral de 'knappere' mensen al een relatie hebben of hebben gehad.

Ja, het is gewoon eenmaal zo
Tuurlijk, maar het is wel opvallend hoe vaak de vaste, langere relaties niet met de mooiere mensen zijn. Misschien dat bij die hele mooie mensen zo veel naar het uiterlijk wordt gekeken, dat er te snel een relatie mee begonnen wordt, en het dan snel weer uitgaat, omdat ze toch niet bij elkaar blijken te passen?

Weet niet hoor, gewoon mijn theorie.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Python schreef:
Klinkt allemaal ontzettend leuk hoor, maar als je ruim 18 bent en nog nooit een vriendje gehad hebt, reageren de meesten echt niet als op dit forum hoor! En dat ligt heus niet puur aan je omgeving/vrienden! Dus iedereen post wel zo van dat is niet raar en maakt niet uit, wat natuurlijk wel waar is, maar weinigen reageren in real life ook zo!

[Dit bericht is aangepast door Python (02-03-2002).]
Puh, dat zal vast wel meevallen, want ik ken een meid die echt helemaal alles behalve knap is, en toch heeft die al een hele poos blije verkering. Dus ik geloof niet meer dat het echt aan het uiterlijk ligt, als zij zo gelukkig is met haar vriend terwijl ze er zo uitziet, kan dat haast niet anders. De knappere mensen hebben wel vaker relaties though. Beter denk ik niet, of alleen maar.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:40
John Sickbock
John Sickbock is offline
eerst maar eens een flauwe opmerking: veel mensen doen ongelofelijk veel om zo raar mogelijk te zijn. Net weer een meisje bij me in de klas die haar haar heeft afgeschoren, en de meeste reacties waren: dapper hoor, dat je dat durft, veel anderen zouden t niet doen; great.
Het is niet zo raar meer om raar te zijn...

Maargoed, alle gekheid op een stokje, ik denk ook niet dat het zo raar is. Ik denk wel dat je het best jammer mag vinden, dat doe ik bij mezelf iig wel. Probeer je alleen hier niet blind op te staren, en kijk ook naar dingen waar je beter aktief iets mee kan.

Maar ik denk ook dat een andere vraag ook wel interessant is: is het uitzonderlijk?
Oud 05-03-2002, 19:47
John Sickbock
John Sickbock is offline
oh ja, nog een nuttige link: de voordelen van het single zijn
http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014171.html
Oud 05-03-2002, 20:12
jenny13
jenny13 is offline
Ja vind ik ook
Op school reageren altijd kei stom
als ze erachter komen dat je nog nooit een vriendje hebt gehad...
Echt achtelijk... Er word dan gelijk de conclusie getrokken dat je niemand kan krijgen of omdat er wel minsten iets mis is aan je...
NIET WAAR
ik vind dat als je de (om het zo even te noemen) MR. RIGHT tegen komt...
Weet je het wel
En dan komt vanzelf alles goed

btw didn't have a real boyfriend ever myself but still....

kuz
Reageren

Regels voor berichten