Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 20:36
Dark Angel
Dark Angel is offline
(volgens m'n woordenboek schrijf je het zo. Gek hoor..)

Anyways, omdat we er al een tijdje geen 1 gehad hebben...

tatoeages

Wat heb je, wat wil je, of niet, en waarom, of niet?

Foto's? Schetsen? Ontwerpen?

Oud 23-05-2002, 21:31
Verwijderd
laat ik maar eens beginnen dan..
ik wil een ankh-tekentje op het onderste kooitje van mijn duim, een boogschutter-pijltje op mn andere duim en misschien een *iets* aan de linkerkant van mn zij/heup, omdat ik dat een hele mooie plek vind voor een tattoo. verder vind ik grote tattoo's en tattoo's die niet origineel zijn (in de zin van er lopen nog duizenden mensen mee rond) niet mooi, dat laatste vooral omdat ik vind dat een tattoo speciaal moet zijn. Het domste wat je volgens mij kan nemen als tattoo is dan ook een logo van een band, tenzij er echt iets bijzonders (voor jezelf that is) mee aan de hand is/was.

was het nu op dit forum waar ik foto's had gezien van iemand die zelf tattoo's aan het maken was, of was dat ergens anders? er was iemand die zelf een waterman-tekentje, een nogiets-tekentje en een christelijk kruisje op zn bovenbeen had gemaakt ofzo.. weet absoluut niet meer waar ik het vandaan heb, maar dat kan in imo dan weer wel (hoewel het dom is ivm infecties enzo) omdat je zoiets klaarblijkelijk niet zomaar gaat doen, en zelfgemaakte tattoo's zijn volgens mij ook specialer, als je er later naar terug kijkt.. Zelf zou ik het nooit doen, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:50
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb er twee, en ben van plan het daarbij te laten. Het JRRT (Tolkien's naam-rune) op m'n linkerschouder en een geometrisch afgeknot sterpatroon precies tussen m'n schouderbladen, grofweg 3 vingerbreedten boven BH-bandjes hoogte.

Heb wel ergens een foto, ik zal morgen scannen.
Oud 23-05-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
(volgens m'n woordenboek schrijf je het zo. Gek hoor..)

Anyways, omdat we er al een tijdje geen 1 gehad hebben...

tatoeages

Wat heb je, wat wil je, of niet, en waarom, of niet?

Foto's? Schetsen? Ontwerpen?

Ik ga mijn eigen lichaam niet mismaken.
Dat neemt niet weg dat ik het bij sommige mensen weleens mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:59
Verwijderd
ik zal nooit een tattoo nemen omdat ik ze gewoon niet mooi vind en niemand zal ze toch zien dus waarom? ik vind ze wel mooi op andere zolang het maar niet te extreem is maar ikzelf begin er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 22:14
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Pollore schreef:
ik zal nooit een tattoo nemen omdat ik ze gewoon niet mooi vind en niemand zal ze toch zien dus waarom? ik vind ze wel mooi op andere zolang het maar niet te extreem is maar ikzelf begin er niet aan.
Ik denk dat je een tatto in de eerste plaats voor jezelf doet, en niet "zodat anderen um zien"

Ik zou mij zelf ooit nog wel eens aan een tatto willen wagen denk ik, maar dan wil ik er wel helemaal over uit zxijn wat het wordt. In elk geval iets wat ik zelf ontworpen heb.
Oud 24-05-2002, 11:29
Verwijderd
tja, vin tattoos errug mooi, althans, als t n beetje goeie is, niet wat je meestal ziet tribals enzo vinnik 3 kee rnix...old school tat's zijn wel doop, wie weet neem ik dr ooit nog eentje kan heel mooi staan...maarja, als je oud bent hè?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 11:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Ik heb al een paar jaar een zwart draakgeval in mijn rechterzij, maar dan wel laag,zje ziet het niet bij een gewone broek en dat is ook niet de bedoeling

over een maandje ofzo ga ik op mijn linkervoet (op de wreef en t stuk naar mijn enkel)een zwart roosje met een traan plaatsen

Tatoeages hebben wel een speciale betekenis voor mij, ik wil zelf ook nog een elfje, ik heb er zelf een getekend maar ik ben er nog niet helemaal zeker van dus dat laat nog wel een jaartje wachtten
Oud 24-05-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Ik heb al een paar jaar een zwart draakgeval in mijn rechterzij, maar dan wel laag,zje ziet het niet bij een gewone broek en dat is ook niet de bedoeling

over een maandje ofzo ga ik op mijn linkervoet (op de wreef en t stuk naar mijn enkel)een zwart roosje met een traan plaatsen

Tatoeages hebben wel een speciale betekenis voor mij, ik wil zelf ook nog een elfje, ik heb er zelf een getekend maar ik ben er nog niet helemaal zeker van dus dat laat nog wel een jaartje wachtten
ist uit met sub?

ik zou nu geen tattoo nemen, omdat ik nog best jong ben en er later maybe spijt van krijg..
als ik er eentje in gedachten zou hebben en er jaren zeker van zou zijn dat ik die zou willen, zou ik em wel laten zetten...

maar voorlopig dus niet..

als ik er 1 zou nemen zou ik er wel een nemen op een onopvallende plaats, zodat je het nog kan bedekken met kleding enzow
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:21
shanli
shanli is offline
euh nee,'k denk niet dat ik een tatoe zou/zal nemen,en als ik dat dan zou doen dan moet het wel zo'n kleintje zijn,want zo mega grote vind ik echt
tot zever mijn nuttige bijdrage
Oud 24-05-2002, 20:08
acid-star
acid-star is offline
Ik heb een sterretje op mijn rug en een kruising tussen een davidsster en een hartje op mijn buik
Oud 24-05-2002, 20:30
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
freakjuh schreef:

ist uit met sub?

ja , wie ben jij dan?
Oud 24-05-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

ja , wie ben jij dan?

maar jullie leken zo hecht.. .. tja, sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:08
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ik vind tatoo's heel cool, maar zelf zou ik het niet snel doen. Gewoon om het feit dat ze steeds lelijker worden hoe langer je ze hebt, en inkt in me vind ik niet al te gezond.
(ja watje olga)

Maar mocht ik ineene de gekte krijgen;

een ankh op de onderkant van m'n rug. En dan dezelfde ankh die ik als ketting heb, daar staan ook allemaal egyptische tekens ingegraveerd.
Oud 25-05-2002, 13:11
Secreet
Secreet is offline
Ik heb 2 tattoo's

&

Die laatste zit op mijn buik/heup

en ik wil nog een 3e, maar kan nog niet precies kiezen tussen deze 2:

&

Ik vind de 2e het mooist maar wil dus geen kleur, en ik denk dat het zonder het rode niet echt geweldig mooi meer is...
Oud 25-05-2002, 13:24
Bluesummers
Bluesummers is offline
k heb er nu geen, maar later wil k er 2: een wit rondje met een zwarte bliksem en deadly beauty eronder op mn bovenarm(=zeg maar het teken van mijn ehm.. tekeningen^_^ zet k dr onder, als handtekening zeg maar) en een draak die om mn onderarm(van de andere arm dan van da rondje) cirkelt, zn kop op mn hand en vuur om mn vingers heen ga k waarschijnlijk laten doen als k slaag ^_^
Oud 25-05-2002, 15:28
~Feria~
~Feria~ is offline
Ik vind tatoeages echt smaakloze dingen. echt iets voor aso's
ik zou er echt nooit en nemen
Oud 25-05-2002, 15:30
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
~Feria~ schreef:
Ik vind tatoeages echt smaakloze dingen. echt iets voor aso's
ik zou er echt nooit en nemen
Tis gewoon een sierraad...?
Oud 25-05-2002, 15:32
Luca
Luca is offline
Ik wil er zelf geen. Tenzij het me aangeboden zal worden en het voor mij dan gratis is. Ik vind het duur en eigenlijk is me de pijn het me ook niet heel erg waard. Ik zou er een mooie ster of mooie zon laten intatoeeren.
Oud 25-05-2002, 15:42
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Luca schreef:
Ik wil er zelf geen. Tenzij het me aangeboden zal worden en het voor mij dan gratis is. Ik vind het duur en eigenlijk is me de pijn het me ook niet heel erg waard. Ik zou er een mooie ster of mooie zon laten intatoeeren.
pijn valt heel erg mee hoor...ligt er natuurlijk aan waar...maar het is meer een irritant gevoel dan dat het pijn doet...

achterlijk duur isset idd wel
Oud 25-05-2002, 15:46
~Feria~
~Feria~ is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Tis gewoon een sierraad...?
nou ik vind t echt niet kunnen, tenzij je sjonnie heet en op een sita rijdt ofzo
Oud 25-05-2002, 15:47
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
~Feria~ schreef:

nou ik vind t echt niet kunnen, tenzij je sjonnie heet en op een sita rijdt ofzo
welkom in anno 2002

meer dan 50% van de wereldbevolking is getattooeerd (ofzo?) en in nederland toch zo'n 30%

Ik vind een mooie tatooage heel stijlkvol...maarjah meningen verschillen...

Hoe dan ook kun je het moeilijk ontlopen....een tattooage is niet perse asociaal...
Oud 25-05-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

ja , wie ben jij dan?
euhmmm ken je alleen van t forum (silver_kane_freakje) maja jullie leken zown vast stelletje, zow kut dat et uit is
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:01
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Secreet schreef:

Ik vind de 2e het mooist maar wil dus geen kleur, en ik denk dat het zonder het rode niet echt geweldig mooi meer is...
ik vind de 2e het mooist, ook zonder kleur. De vorm is mooier en bij de 1e hep je denkik eerder dat je truitje er half overheen komt, zeg maar
Oud 25-05-2002, 17:25
dark_shadow
dark_shadow is offline
Ik vind tattoos zeer mooi! Zelf willek wel een tribal met een roosje op mijn rug, juist boven men broek en op mijn arm een eenhoorn ofzo, maarja, kheb nog zeer veel tijd om te denken, want nu maggek dat nog niet Naja, kzie wel, Ik ben wel zeker dat ik geen kleur neem, alleen zwart dus.
Oud 26-05-2002, 21:03
SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
ik vind tatoeages best mooi..
maar ik zou dr niet voor altijd mee rond willen lopen..
de oplossing: henna
ik doe dat zelf en het gaat er na een tijdje weer af...
lekker handig, als het mooi is gewoon weer opnieuw doen en als de tattoo tegenviel gewoon weg laten gaan..
zo zit je niet voor altijd met een tatoeage waar je misschien over 10 jaar geen zin meer in hebt..

heeft iemand wel nog toevallig leuke voorbeelden van tribal-tatoeages??
Oud 26-05-2002, 22:20
Secreet
Secreet is offline
hier btw een duidelijkere foto van de tat2 op muh rug

ik wilde hem wijzigen maar dat kon niet meer..
Oud 27-05-2002, 06:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
de mijne...

de flits heeft 't een beetje grijs gemaakt ('t was donker) maar ze zijn allebij zwart.

En laat niemand je vertellen dat 't geen pijn doet. Tenzij je een centimeter dikke speklaag hebt misschien.
Oud 27-05-2002, 07:13
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

En laat niemand je vertellen dat 't geen pijn doet. Tenzij je een centimeter dikke speklaag hebt misschien.
Ligt aan je pijn grens en de plek dat je hem laat zetten misschien?

Op het heupbot deed ie bij mij wel pijn maar op mijn rug heb ik dus niet echt wat gevoeld?
Oud 27-05-2002, 08:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Ligt aan je pijn grens en de plek dat je hem laat zetten misschien?
Ja, okay. Maar je hoort mensen "best een lekker gevoel eigenlijk" en dan kicken ze dus gewoon op pijn. Nog een interessant gesprek over gehad met m'n tattoïst

Citaat:
Op het heupbot deed ie bij mij wel pijn maar op mijn rug heb ik dus niet echt wat gevoeld?
Die op m'n schouder was pijnlijk maar niet dramatisch; na dat die midden op m'n rug was gezet heb ik nog een uur na zitten shaken van de adrenaline. Maargoed, die zit dan ook recht over m'n ruggegraat, dus de pijn gaat letterlijk tot in je tenen. Vraag maar aan Tearsong, die was erbij
Oud 27-05-2002, 09:55
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik denk ook al tijden aan een tatoe .. maar vind ook weer niet dat ik daar het lichaam voor heb zegmaar

mayb ook 1st een keer wat proberen met henna ...
Oud 27-05-2002, 10:24
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
de mijne...

[img]mooi[/img]

de flits heeft 't een beetje grijs gemaakt ('t was donker) maar ze zijn allebij zwart.

mjah idd, ik heb mijnes in mijn zij laten zetten, en ik heb dus idd aardig wat vet het deed bij mij bijna geen pijn, maar bijv een vriendin van mij liet em onder der armoksel bij der ribben zetten..die heeft echt pijn gehad..

ik denk dat de tatoo binnekort op mijn wreef mij ook wel wat pijn gaat brengen..

maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden he
Oud 27-05-2002, 19:03
sXe
sXe is offline
1.) Bad Religion's ATG tatoo... De band heeft voor mij een speciale betekenis.. en speciaal die geweldige cd, daarnaast is against the grain iets wat ik altijd zal blijven...vandaar.

2.) verder komt er nog eens een Hardcore/sXe tatoo die ik nu aan 't ontwerpen ben ... als het af is post ik et wel.
Oud 27-05-2002, 21:29
Jules
Jules is offline
Nou ... de draak in het logo van Sick of it All vind ik

1) heel erg mooi en
2) hij heeft echt een betekenis voor me

dus..maar ik denk niet dat ik hem laat zetten, of wel...mja!
Ik ben der gewoon niet uit. Ik wacht zowiso nog een paar jaar, en als ik het dan nog steeds wil doe ik het gewoon .. denk ik.

*Sooz weet het niet*
Oud 27-05-2002, 21:33
Jules
Jules is offline
owja, kwou nog zeggen dat ik tot die tijd oefen op mijn piercingmildred
Oud 29-05-2002, 21:47
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline

btje onduidelijk, en ja ik heb een dikke buik

Oud 30-05-2002, 08:35
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Ik heb een sterretje op mijn rug en een kruising tussen een davidsster en een hartje op mijn buik
hoe doe je dat een davidsster kruisen met een hartje?
Oud 11-06-2002, 20:44
pilotje
pilotje is offline
hoeveel kost een tatoeage? hangt af van de grote zeker?
tis maar voor eenkleintje..2tal centimeter
Oud 11-06-2002, 20:59
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
pilotje schreef:
hoeveel kost een tatoeage? hangt af van de grote zeker?
tis maar voor eenkleintje..2tal centimeter
Een vriend van mij zou "Your name" op zijn kont laten tatoeeren, en dat zou m 50 euro kosten.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:02
pilotje
pilotje is offline
val nog mee
Oud 12-06-2002, 10:36
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Built to last schreef:

Een vriend van mij zou "Your name" op zijn kont laten tatoeeren, en dat zou m 50 euro kosten.
50 euro? sow

mijnes (hierboven op foto) is ong 7? cm ingekleurt, koste 125 gulden.. geen zin om omterekenen
Oud 12-06-2002, 14:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
Die ster op mijn rug kostte 180 euro bij SkinArt; daar zat dan wel een gratis 'perfectioneer' afspraak bij in. (dus nadat 'ie helemaal geheelt was ben ik nog een keer terug geweest om hoekjes wat aan te laten scherpen etc.)
Oud 12-06-2002, 14:48
pilotje
pilotje is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

50 euro? sow

mijnes (hierboven op foto) is ong 7? cm ingekleurt, koste 125 gulden.. geen zin om omterekenen
hoeveel is 125 gulden?
*Belg*
(nou een algemene munt zou toch handig zijn )
Oud 12-06-2002, 14:54
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
pilotje schreef:

hoeveel is 125 gulden?
*Belg*
(nou een algemene munt zou toch handig zijn )
mjah wist ik veel dat u belgisch was.. ff rekenen.. ong 55 euro gok ik.. ik bedoelde dus dat ik 50 euro voor een klein tekstje enorm veel vond..
Oud 12-06-2002, 16:00
KazzZ
KazzZ is offline
kep nooit zo'n behoefte gehad aan tatoeages.. denk eigenlijk niet dat ik er ooit eentje laat zetten. Kvind het bij anderen soms wel mooi, zoals op het schouderblad enzo
Oud 12-06-2002, 20:31
fruitmand
fruitmand is offline
ik heb zelf een ontwerpje gemaakt, en als ik 18 ben wil ik hem laten zetten op mijn recher enkel
Ik wou dat ik een scanner had zodat ik hem kon laten zien, echt een heel mooi ontwerpje
Teken het overal
Oud 15-06-2002, 04:21
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
op mijn rechtebovenarm SKREWDRIVER in een halve boog, vrij groot nog maar moet nog wat bij
Linker bovenarm een tekening van een foto nagemaakt. Een skinhead die met z'n vuisten naar voiren staat (+/- 30/35 cm)
en in de binnenkant van m'n onderlip SKINHEAD
er komen er nog meer aan... eerst ff geld inzamelen

fowtow komen wel een keer

Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 04:24.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 09:09
Daveke in love
Daveke in love is offline
hellow..

kunnen jullie hier plz nogwa foto's van (kleindere) tatoo's zetten?

of wat sites geven waar je er kunt vinden..

ik zou graag een totoo van een 2cm'kes bove m'n enkel hebben..

maar kweet nog ni dewelke..

help mieeeeee

GreetZ
Oud 15-06-2002, 10:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
acid-star schreef:
Dat heartagram van Him?

Ik wil ooit nog wel een tatoeage, maar heb nog echt geen idee..
Misschien zo'n vlindertje van Jack off Jill op de binnenkant van mn pols ofzo..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
punxnotdead schreef:

hoe doe je dat een davidsster kruisen met een hartje?

zo

[edit]sorry voor de grootte, t gaat dus om die kleine dingetjes [/edit]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten