Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou mij zelf ooit nog wel eens aan een tatto willen wagen denk ik, maar dan wil ik er wel helemaal over uit zxijn wat het wordt. In elk geval iets wat ik zelf ontworpen heb.
|
![]() |
Ik heb al een paar jaar een zwart draakgeval in mijn rechterzij, maar dan wel laag,zje ziet het niet bij een gewone broek en dat is ook niet de bedoeling
over een maandje ofzo ga ik op mijn linkervoet (op de wreef en t stuk naar mijn enkel)een zwart roosje met een traan plaatsen Tatoeages hebben wel een speciale betekenis voor mij, ik wil zelf ook nog een elfje, ik heb er zelf een getekend maar ik ben er nog niet helemaal zeker van dus dat laat nog wel een jaartje wachtten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik zou nu geen tattoo nemen, omdat ik nog best jong ben en er later maybe spijt van krijg.. als ik er eentje in gedachten zou hebben en er jaren zeker van zou zijn dat ik die zou willen, zou ik em wel laten zetten... maar voorlopig dus niet.. als ik er 1 zou nemen zou ik er wel een nemen op een onopvallende plaats, zodat je het nog kan bedekken met kleding enzow |
![]() |
|
ik vind tatoo's heel cool, maar zelf zou ik het niet snel doen. Gewoon om het feit dat ze steeds lelijker worden hoe langer je ze hebt, en inkt in me vind ik niet al te gezond.
(ja watje olga) Maar mocht ik ineene de gekte krijgen; een ankh op de onderkant van m'n rug. En dan dezelfde ankh die ik als ketting heb, daar staan ook allemaal egyptische tekens ingegraveerd.
|
Ik heb 2 tattoo's
![]() & Die laatste zit op mijn buik/heup en ik wil nog een 3e, maar kan nog niet precies kiezen tussen deze 2: & Ik vind de 2e het mooist maar wil dus geen kleur, en ik denk dat het zonder het rode niet echt geweldig mooi meer is...
|
k heb er nu geen, maar later wil k er 2: een wit rondje met een zwarte bliksem en deadly beauty eronder op mn bovenarm(=zeg maar het teken van mijn ehm.. tekeningen^_^ zet k dr onder, als handtekening zeg maar) en een draak die om mn onderarm(van de andere arm dan van da rondje) cirkelt, zn kop op mn hand en vuur om mn vingers heen
![]()
|
Ik wil er zelf geen. Tenzij het me aangeboden zal worden en het voor mij dan gratis is. Ik vind het duur en eigenlijk is me de pijn het me ook niet heel erg waard. Ik zou er een mooie ster of mooie zon laten intatoeeren.
||
Citaat:
achterlijk duur isset idd wel ![]()
||
Citaat:
meer dan 50% van de wereldbevolking is getattooeerd (ofzo?) en in nederland toch zo'n 30% Ik vind een mooie tatooage heel stijlkvol...maarjah meningen verschillen... Hoe dan ook kun je het moeilijk ontlopen....een tattooage is niet perse asociaal...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind tattoos zeer mooi! Zelf willek wel een tribal met een roosje op mijn rug, juist boven men broek en op mijn arm een eenhoorn ofzo, maarja, kheb nog zeer veel tijd om te denken, want nu maggek dat nog niet
![]()
|
![]() |
|
ik vind tatoeages best mooi..
maar ik zou dr niet voor altijd mee rond willen lopen.. de oplossing: henna ik doe dat zelf en het gaat er na een tijdje weer af... lekker handig, als het mooi is gewoon weer opnieuw doen en als de tattoo tegenviel gewoon weg laten gaan.. zo zit je niet voor altijd met een tatoeage waar je misschien over 10 jaar geen zin meer in hebt.. heeft iemand wel nog toevallig leuke voorbeelden van tribal-tatoeages??
||
Citaat:
Op het heupbot deed ie bij mij wel pijn maar op mijn rug heb ik dus niet echt wat gevoeld?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk dat de tatoo binnekort op mijn wreef mij ook wel wat pijn gaat brengen.. maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden he ![]() ![]()
|
![]() |
1.) Bad Religion's ATG tatoo... De band heeft voor mij een speciale betekenis.. en speciaal die geweldige cd, daarnaast is against the grain iets wat ik altijd zal blijven...vandaar.
2.) verder komt er nog eens een Hardcore/sXe tatoo die ik nu aan 't ontwerpen ben ... als het af is post ik et wel.
|
Nou ... de draak in het logo van Sick of it All vind ik
1) heel erg mooi en 2) hij heeft echt een betekenis voor me dus..maar ik denk niet dat ik hem laat zetten, of wel...mja! Ik ben der gewoon niet uit. Ik wacht zowiso nog een paar jaar, en als ik het dan nog steeds wil doe ik het gewoon .. denk ik. *Sooz weet het niet*
||
![]() |
Citaat:
mijnes (hierboven op foto) is ong 7? cm ingekleurt, koste 125 gulden.. geen zin om omterekenen ![]()
|
Die ster op mijn rug kostte 180 euro bij SkinArt; daar zat dan wel een gratis 'perfectioneer' afspraak bij in. (dus nadat 'ie helemaal geheelt was ben ik nog een keer terug geweest om hoekjes wat aan te laten scherpen etc.)
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb zelf een ontwerpje gemaakt, en als ik 18 ben wil ik hem laten zetten op mijn recher enkel
Ik wou dat ik een scanner had zodat ik hem kon laten zien, echt een heel mooi ontwerpje Teken het overal ![]()
|
![]() |
op mijn rechtebovenarm SKREWDRIVER in een halve boog, vrij groot nog maar moet nog wat bij
Linker bovenarm een tekening van een foto nagemaakt. Een skinhead die met z'n vuisten naar voiren staat (+/- 30/35 cm) en in de binnenkant van m'n onderlip SKINHEAD er komen er nog meer aan... eerst ff geld inzamelen ![]() fowtow komen wel een keer Laatst gewijzigd op 15-06-2002 om 04:24. |
![]() |
|
![]() |
hellow..
kunnen jullie hier plz nogwa foto's van (kleindere) tatoo's zetten? of wat sites geven waar je er kunt vinden.. ik zou graag een totoo van een 2cm'kes bove m'n enkel hebben.. maar kweet nog ni dewelke.. help mieeeeee ![]() GreetZ
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil ooit nog wel een tatoeage, maar heb nog echt geen idee.. Misschien zo'n vlindertje van Jack off Jill op de binnenkant van mn pols ofzo.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
in hoeverre voldoe jij aan vooroordelen fizzle-fluffy | 73 | 23-01-2016 07:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |