| 

| 

|
| 

Hoi allemaal.  

Ik ben eindelijk klaar met het uploaden van de nieuwste film van jullie geliefde forum-spammer (  ) Kenjirro. Hij zal ongetwijfeld zelf nog wel replyen met meer info enzo, ik wilde het gewoon zo snel mogelijk hierop zetten ![]() http://www.geocities.com/mucahidb/ voor meer info http://motorzweefschool.demon.nl/~mu...hersinarms.wmv voor de film zelf! (rechtermuisknop, doel opslaan als) Hij is wel 170 MB maar zal denk ik wel snel gaan.  
	 | 
	|
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

Wrong bet idee idd 

Die China dude en die woede uitbarsting zorgden dr echt voor dat ik in een scheur lag Voor de rest is het best cool gedaan alleen geluid idd wat vaag en de belichting is soms ook matig. Toch een vermakelijke film. [edit] Die 2e Pinan van je ziet er wel heel erg slordig uit btw    

We went to a fight and a football game broke out. 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Verbeterd: er was meer nagedacht over camerastandpunten, denk ik. Betere continuiteit ook. Waar nog aan gewerkt moet worden: - Andere overgangen (dus geen vage n00b-overgangen, maar 'gewone' fade-ins en fade-outs. Maakt het een stuk professioneler. - Belichting - Geluid (microfoon!) - Vlottere montage. Sommige shots duurden te lang. - Rakere klappen ![]() - Betere kleding - Omgeving minder 'huiskamer-achtig'  
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Dankjullie wel voor de commentaar  

Waah ja beeld en geluidskwaliteit was slecht, maar khad maar een goedkoop cameraatje van Mustek, kostte maar iets van 100 euro ofzo   maarre volgende film gaan we doen met een veel betere camera. enne dan hebben we ook meer tijd, want brothers in arms is in 4 dagen gefilmd en een dag gemonteerd. Meer commentaar van andere forummers is meer dan welkom ![]() Citaat: 

Mwah ja kvond hem iets te snel, enne mijn benen waren inderdaad niet goed gestrekt, maarja voor niet karate kenners zag ie toch wel redelijk uit      
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Toch echt de 2e knul de 4e begin je met open handen   *tikt op vingers*Kata's moet je altijd de tijd voor nemen, maar het voet en beenwerk moet je idd nog opschroeven. 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() bij kyokushinkai is dit pinan sodan, de vierde ![]() maarja je hebt er welg elijk in  v vandat laatste he   
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Als ik heel eerlijk ben.. ik vond Rage denk ik beter. Die duurde iets korter (hij werd 'n beetje langdradig) en het geluid was daar beter. Ik zou zeggen: maak een directors cut waar je meer geluidseffecten toevoegd, misschien wat scene's korter maakt en alle stemmen nasynchroniseren.

| 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

kun je niet eens Tellen Its Ny Pinan son-na-ny (op klank geschreven) = 2e pinan knul. 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

kweet honderd procent zeker dat het de vierde pinan is. Tweede pinan is Pinan Nydan (heej, daar is die ny) wat ben jij ook koppig  
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

brothers in arms is een cd van de dire straits   

nee sorry kenjirro, t downloaden duurt me ook net iets te lang <edit> nou ja, vooruit dan... nog 1 uur en 43 min..    ho wee als ik er spijt van ga krijgen     </edit>

Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen. 
	 | 
	|
![]()  | 

| 

|