Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jah dit herken ik ook zo: verbaast op de manier van "waarom ligt ie in hemelsnaam naast mij als er buiten zoveel andere meisjes zijn?" ![]() Maar daar ben ik inderdaad ook heel erg blij mee ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik herken het ook!
overdag is ie ook heel mooi vooral als ik ergens druk mee bezig is of als ik geconcenteerd tv kijkt!! vaak kijkt hij film en ik naar hem! maar hij is eigenlijk altijd mooi! als ik naast hem op straat loop ben ik gewooon trots!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dam bedoel ik eigenlijk alles wat hiervoor genoemd is in het topic [Dit bericht is aangepast door guinevieve juniper (05-03-2002).]
|
![]() |
Ik ken dat wel.. want ik slaap heel licht en doe er altijd lang over om in slaap te vallen.. iig langer dan mn sinds vrijdag ex-"vriend".. en dan lag ik wel te kijken.. lief koppie met oogjes dicht dat rustig in en uit ademt (en soms ook snurkt
![]() Cat
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik voel me dan ook trots!! Dan heb ik het idee: Ik loop hier lekker met de mooiste en lievste jongen en jullie hebben allemaal pech! Kijk ons eens van elkaar houden! Nanananana! ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha zo uit die ooghoekjes ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() "jaah, kijk allemaal maar, hijs lekker toch van mij ![]() Heeeeeeerlijk is dat. En als er dan meisjes zitten te kijken naar hem (wat behoorlijk logisch is ![]() ![]() MmMmMmMmMmMmMmM ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat is verliefd zijn toch heerlijk... |
![]() |
|
![]() |
wow... als dit liefde is
![]() Dit klinkt, van jullie allemaal, zoooo extreem en voor mij onbegrijpelijk... naja, komt wel hoop ik ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() [edit: in post zelf zijn ze blauw, forum index paars]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |