Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 14:07
D@mien
D@mien is offline
Volgens de Square-europe is dit spel nu uit, maar geen enkele winkel (in Leiden) heeftem nog...
Geldt in Nederland een andere release date dan in de rest van Europa ofsow? Of kunnen winkels ze vandaag pas bij de Square bestellen ofsow?

*is ZWAAR gefrusreerd*
Ik w8 nl al maanden op dit spel...dus ik ben hierdoor behoorlijk pissed...
Oud 24-05-2002, 14:11
Frank
Frank is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Volgens de Square-europe is dit spel nu uit, maar geen enkele winkel (in Leiden) heeftem nog...
Geldt in Nederland een andere release date dan in de rest van Europa ofsow? Of kunnen winkels ze vandaag pas bij de Square bestellen ofsow?

*is ZWAAR gefrusreerd*
Ik w8 nl al maanden op dit spel...dus ik ben hierdoor behoorlijk pissed...
ik heb geen idee wanneer ie in NL uitkomt, maar met veel spellen is dat de release datum, dat ie dan paar dagen later pas te kopen is.. vooral als et uit japan komt

ik begrijp je frustratie, heb ik ook met Warcraft 3 die al 10 x uitgesteld is, en Duke Nukem Forever, die hopelijk het licht nog ziet
Oud 24-05-2002, 14:21
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Frank schreef:

ik begrijp je frustratie, heb ik ook met Warcraft 3 die al 10 x uitgesteld is, en Duke Nukem Forever, die hopelijk het licht nog ziet
Mja maar dat is wat anders... die spellen zijn gewoon nog niet af... FF X is al tijden uit in Japan en volgens mij ook al in de US, en sinds de US versie bijna 't zelfde is als de EU versie is 't idd een beetje vaag...

Ow en ik las gister ergens dat er op de E3 werd gezegd dat W III binnen enkele weken uit kan komen (ik gok eind juni/begin juli)
Oud 24-05-2002, 14:23
Frank
Frank is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Mja maar dat is wat anders... die spellen zijn gewoon nog niet af... FF X is al tijden uit in Japan en volgens mij ook al in de US, en sinds de US versie bijna 't zelfde is als de EU versie is 't idd een beetje vaag...

Ow en ik las gister ergens dat er op de E3 werd gezegd dat W III binnen enkele weken uit kan komen (ik gok eind juni/begin juli)
hmm dat zeggen ze, maar zal nog wel weer uitgesteld worden

ontopic: ik snap zohiezo niks van de final fantasy serie maar vaag is het zeker
Oud 24-05-2002, 14:30
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Frank schreef:

ontopic: ik snap zohiezo niks van de final fantasy serie maar vaag is het zeker
Mja je hebt de japanse versie (dus in het japans) en die moet altijd omgezet worden naar engels... dat duurt meestal ff... daarnaast heb je al die versei verschillen (in VS kan je geen EU spelletjes draaien en visaversa (zover ik weet)) dus daar zit ook wat tijd achter... en daarnaast heb je ook nog verschillende release dates die worden aangehouden (bijv. net voor kerst houdt in meer verkoop etc)
Oud 24-05-2002, 15:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Mja je hebt de japanse versie (dus in het japans) en die moet altijd omgezet worden naar engels... dat duurt meestal ff... daarnaast heb je al die versei verschillen (in VS kan je geen EU spelletjes draaien en visaversa (zover ik weet)) dus daar zit ook wat tijd achter... en daarnaast heb je ook nog verschillende release dates die worden aangehouden (bijv. net voor kerst houdt in meer verkoop etc)
Pcies...maar als ze nou zeggen dat ie op 24-05-2002 uitkomt (vandaag) waarom liggen ze dr dan niet? De winkels hebbenze al liggen in et magazijn(is altijd zo) maar in de schappen zijn ze dr niet...en wat niet in de schappen ligt mogen ze niet verkopen...

De site van de EUROPESE Squaresoft vind ik wel de meest betrouwbare bron die dr is...en die zeggen 'Out now' Oftewel: Nu te KOOP...
Nu staat bij de proxis dat ie pas de 31e komt...dat is toch vaag??? Wat weten ze bij de proxis wat ze bij de Square zelf niet weten??
Oud 24-05-2002, 15:59
Paperz
Paperz is offline
Nah ik kom net van de Discoverry (Games winkel in Den Haag) en daar kan je 'm nu reserveren voor de 31ste... dus ik denk dat 't in NL gewoon een week is uitgesteld ofzo...
Oud 24-05-2002, 17:52
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Nah ik kom net van de Discoverry (Games winkel in Den Haag) en daar kan je 'm nu reserveren voor de 31ste... dus ik denk dat 't in NL gewoon een week is uitgesteld ofzo...
jep 31ste, maar dat was al een tijdje bekend. in engeland kwam hij vandaag uit. helaas moeten wij nog een weekje wachten. met een beetje geluk is hij donderdag al te krijgen.
Oud 24-05-2002, 19:53
D@mien
D@mien is offline
*gaat em bestellen*
Oud 24-05-2002, 22:00
Marcade
Marcade is offline
De US versie en de Europe versie hebben dus niks met elkaar te maken. In de US is die al sinds oktober (?) uit. Europa krijgt de 'nieuwe' versie. FF International.

Er zit oa. een nieuw battle system in, en ze zullen ws. wel ook aan speech geklust hebben; ze wilden er immers meerdere talen ingooien.

Boeien, wachten al zo lang, 1 of 2 weken extra is niet een ramp.

(kijk, als je nou gaat klagen over idd. Duke Nukem Forever. Dat kan ik wel begrijpen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:02
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef:
De US versie en de Europe versie hebben dus niks met elkaar te maken. In de US is die al sinds oktober (?) uit. Europa krijgt de 'nieuwe' versie. FF International.

Er zit oa. een nieuw battle system in, en ze zullen ws. wel ook aan speech geklust hebben; ze wilden er immers meerdere talen ingooien.

Boeien, wachten al zo lang, 1 of 2 weken extra is niet een ramp.

(kijk, als je nou gaat klagen over idd. Duke Nukem Forever. Dat kan ik wel begrijpen)
zit wat in...maar ik ben een super-FF fan, dus ik was vammiddag gewoon zwaar pissed...

Naast de geupgrade versie, krijg je ook nog een extra DVD van "Beyond Final Fantasy' bij..ook zeer kewl lijkt me...
Oud 30-05-2002, 17:45
Marcade
Marcade is offline
Hij is er hoor.

*verwacht natuurlijk nu geen antwoord omdat iedereen natuurlijk druk aan het spelen is*

*vraagt zich af wat ikzelf hier doe*

*gone*
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef:
Hij is er hoor.

*verwacht natuurlijk nu geen antwoord omdat iedereen natuurlijk druk aan het spelen is*

*gone*
Nuhuh tis allemaal erg ohhh maar erg ver ben ik nog niet aangezien ik morgen dossiertoets biologie heb
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:37
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Hij is er hoor.

*gone*
sterkte dan maar...ik heb em in 40 uur uitgespeeld, en ben ZWAAR teleurgesteld...dr zit een waardeloos verhaal aan...helemaal nix an...hij is veel t kort...en geen enkele plot twist...

Graphx zijn super...dat wel...maar dit ging dus ten koste van het verhal en de lengte vh spel...(waarom dan geen 2 DVDs...???)
Mijn advies aan diegene die em nog niet hebben: huur em es een weekie..is genoeg om em in uit te spelen en je oordeel te vellen...
Als ik dit had geweten, had ik er geen €70 voor uitgegeven....

Maargoed...FFXII brengt hopelijk de redding voor de FF serie...(FFXI gaat zuigen...mark my words!)
Oud 02-06-2002, 22:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef:

sterkte dan maar...ik heb em in 40 uur uitgespeeld, en ben ZWAAR teleurgesteld...dr zit een waardeloos verhaal aan...helemaal nix an...hij is veel t kort...en geen enkele plot twist...
Tot nu toe vind ik hem leuk; meeste mensen die ik hoor vinden hem ook heel erg leuk. Smaken verschillen he.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 23:34
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Tot nu toe vind ik hem leuk; meeste mensen die ik hoor vinden hem ook heel erg leuk. Smaken verschillen he.
ik denk niet zozeer smaken verschillen, maar eerder dingen wat voor jou et belangrijkste zijn...bij mij speelt et verhaal de grootste rol...daarna de graphix enzo...ik vind et verhaal zeer slecht, en de graphx natuurlijk retemooi...op zich is et best een aardig spelltje, maar van de Square (#1 RPG bedrijf) verwachte ik meer...ik had gehoopt op 2 DVDs, zodattie en mooi zou zijn, en een cool verhaal zou hebben...maargoed...ik zal dit maar zien als een aanduiding van wat FF kan worden als et een retegoed verhaal heeft...
Oud 03-06-2002, 07:24
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
D@mien schreef:

ik denk niet zozeer smaken verschillen, maar eerder dingen wat voor jou et belangrijkste zijn...bij mij speelt et verhaal de grootste rol...daarna de graphix enzo...
.. en iedereen heeft dus ook een andere smaak qua verhalen betreft ..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 22:21
Verwijderd
Ik vind em heel goed... en het verhaal is niet fantastisch, maar ik vind al die figuren geweldig Das een pluspunt. Maar goed, ik ben nu bij Macalania Temple, [SPOILER] kmoet Seymour verslaan [SPOILER]. Tzal wel gaan lukken, maar heeft iemand nog handige tips?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 00:28
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Ik vind em heel goed... en het verhaal is niet fantastisch, maar ik vind al die figuren geweldig Das een pluspunt. Maar goed, ik ben nu bij Macalania Temple, [SPOILER] kmoet Seymour verslaan [SPOILER]. Tzal wel gaan lukken, maar heeft iemand nog handige tips?
Aeons allemaal op overdrive hebben vóórdat je begint (na 1 beurt blaasti e je Aeon weg nl...doe dit met allemaal die je hebt (de overdrive meteen doen) dan izzie of dood, of zwaar verzwakt...(maar je Aeons ben je kwijt)..
Reageren

Regels voor berichten