oke, ik heb een probleempje.
er is een jongen in mijn klas die verliefd op mij is, dat weet ik al een heel tijdje, en in het begin dacht ik echt van: bah nee absoluut niet. maar hoe langer ik hem ken hoe leuker ik hem ben gaan vinden. ik bedoel, ik kan echt supergoed met hem opschieten, hij is heel intelligent, we hebben dezelfde interesses, en hij is echt supergrappig enzo. al mijn vrienden raden mij aan om het te proberen, ze zeggen dat hij het heel serieus meent met mij. maar het probleem is dat ik niet echt weet wat ik voel voor hem. oke, vriendschap zeker, maar ik weet echt niet of ik nu iets meer voel.
plus, ik voel eigenlijk veel meer voor een andere jongen uit onze klas, ironisch genoeg één van zijn beste vrienden. niemand weet het (buiten een goede vriendin en een goede vriend, die hun mond houden), en hij dus ook niet, maar ik weet echt niet wat ik ermee moet doen. bij die jongen maak ik namelijk echt geen kans, hij is totaal niet geïnteresseerd in mij, en ik kan er heel moeilijk contact mee zoeken. trouwens, heel objectief gezien past hij minder goed bij mij dan die jongen die wel op mij verliefd is.
maar tis echt vervelend, wat moet ik doen? het toch maar proberen met die ene jongen, terwijl ik eigenlijk meer voel voor zijn vriend? dat zou niet erg eerlijk zijn tegenover hem. en ik weet niet of ik dat zou kunnen.
bwa ik verwacht hier eigenlijk niet echt antwoorden op, das altijd moeilijk als je de situatie niet geheel kent, maar misschien zijn er toch mensen die al in een soortgelijke situatie gezeten hebben... in elk geval bedankt voor jullie reacties!