Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 19:25
Silver rain
Silver rain is offline
1. Silver rain
2. Charmed Prue
3. debotjuh
4. L.
5. Keyser Saus
6. Forumfreakie
7. Jet666
8. MieX
9. MoonWolf
10. Lifeafterdeath
11. JC Superstar
12. light fighter
13. owlbeer
14. kaarin
15. BleuQueen
16. phmpruim
a*rainbow*girl
18. Dukko
19. ShadowLady
20. ZiPPiT!

Ok nu gaan dus echt alle dorpelingen eraan.

edit: de volgorde van meeste naar minste posts:
Charmed Prue, a *rainbow* girl, Miex, JC Superstar, Bleuqueen, kaarin, Shadowlady, lifeafterdeath. Hier hebben jullie niks aan maar misschien dat het kan helpen met theorieën maken?

Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 19:42.
Advertentie
Oud 05-03-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Silver rain schreef op 05-03-2004 @ 20:25:
1. Silver rain
2. Charmed Prue
3. debotjuh
4. L.
5. Keyser Saus
6. Forumfreakie
7. Jet666
8. MieX
9. MoonWolf
10. Lifeafterdeath
11. JC Superstar
12. light fighter
13. owlbeer
kaarin
15. BleuQueen
16. phmpruim
a*rainbow*girl
18. Dukko
19. ShadowLady
20. ZiPPiT!

Ok nu gaan dus echt alle dorpelingen eraan.

edit: de volgorde van meeste naar minste posts:
Charmed Prue, a *rainbow* girl, Miex, JC Superstar, Shadowlady, lifeafterdeath. Hier hebben jullie niks aan maar misschien dat het kan helpen met theorieën maken?
1) Kaarin zit er ook nog in.
2) BlueQueen, hoeveel heeft die dan gepost.
3) Ik post gewoon veel, omdat ik het een leuk spel vind, niet om mezelf 'minder verdacht' te maken.

Ik ben echt benieuwd op wie iedereen de hele tijd stemt
Oud 05-03-2004, 19:43
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 05-03-2004 @ 20:39:
1) Kaarin zit er ook nog in.
2) BlueQueen, hoeveel heeft die dan gepost.
3) Ik post gewoon veel, omdat ik het een leuk spel vind, niet om mezelf 'minder verdacht' te maken.

Ik ben echt benieuwd op wie iedereen de hele tijd stemt
1) gewijzigd
2) gewijzigd
3) Ik post ook veel omdat ik het een leuk spel vind, ik post zelfs nog als ik al lang opgegeten ben. Het is gewoon om sommigen te helpen met hun theorieën
Oud 05-03-2004, 21:32
huppelmeis
huppelmeis is offline
Charmed Prue en Shadowlady zijn volgens mij de weerwolven... (Bleuqueen zegt dit.... ik typ braaf ), want een van de 2 stille: lifeafterdeath en shadowlady zal wel de tovenaar zijn, die steeds vergat te stemmen en charmed prue beschuldigde lifeafterdeath en de weerwolven zullen wel niet hun medeweerwolf gaan beschuldigen

Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 21:40.
Oud 05-03-2004, 22:10
BrightEyes
BrightEyes is offline
grmbl

Ik ben nu toch dood is er niemand die even de moeite wil nemen mij te zeggen wie de weerwolven zijn *kijkt lief*
Oud 06-03-2004, 07:55
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
ZiPPiT! schreef op 05-03-2004 @ 23:10:
grmbl

Ik ben nu toch dood is er niemand die even de moeite wil nemen mij te zeggen wie de weerwolven zijn *kijkt lief*
pm
Oud 06-03-2004, 12:44
Paris
Paris is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 06-03-2004 @ 08:55:
pm
Ik wil het ook weten! Pm?
Oud 06-03-2004, 16:02
Severus
Severus is offline
Volgens mij zijn MieX en BleuQueen de weerwolven.
Oud 06-03-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 06-03-2004 @ 17:02:
Volgens mij zijn MieX en BleuQueen de weerwolven.
Ik dacht als allereerste, toen er nog nooit gestemd was, dat BlueQueen en MoonWolf de weerwolven waren.
Mijn gevoel zegt nog steeds BlueQueen, dus ik denk dat ik op haar ga stemmen

Ik moet trouwens even zeggen dat ik het redelijk verdacht vind dat de weerwolven ShadowLady niet hebben opgegeten nadat ik had gezegd dat ik dacht dat zij de tovenaar was.
Ik begin ernstig te denken dat zij zelf een weerwolf is. Maar dan vraag ik me wel af: welke oetlul is dan die tovenaar die nooit stemt?
Oud 06-03-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
huppelmeis schreef op 05-03-2004 @ 22:32:
Charmed Prue en Shadowlady zijn volgens mij de weerwolven... (Bleuqueen zegt dit.... ik typ braaf ), want een van de 2 stille: lifeafterdeath en shadowlady zal wel de tovenaar zijn, die steeds vergat te stemmen en charmed prue beschuldigde lifeafterdeath en de weerwolven zullen wel niet hun medeweerwolf gaan beschuldigen
Ik zweer, met mijn hand op mijn hart, dat ik een dorpeling ben. Ik lieg trouwens nooit, maar dat kunnen jullie niet weten, want jullie kennen mij niet.
Wordt ik eruit gestemd, zul je zien: ik ben een dorpeling, weer een dorpeling weg.
De enige waarvan ik weet dat het geen weerwolf is, zijn mijzelf en a*rainbow*girl.
En waarom zou een weerwolf geen medeweerwolf kunnen beschuldigen?

Trouwens ik kan mijn 'medeweerwolf' niet beschuldigen, want ik ben geen weerwolf

Want Ripper trouwens zegt, een tijdje terug dacht ik ook dat het Miex en BlueQueen waren, maar dan om een achterlijke reden dat ik BlueQueen al verdacht en dat zij nummer 15 is en Miex is nummer 8, en 15-8 = 7, en dat is toch het heksengetal, of zoiets dergelijks.

Maar dat slaat nergens op

Ik stem vanavond in ieder geval op BlueQueen.
Tenzij ik dan al opgegeten ben.
Oud 06-03-2004, 18:27
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 06-03-2004 @ 18:06:
Ik stem vanavond in ieder geval op BlueQueen.
Tenzij ik dan al opgegeten ben.
Helaas je bent opgegeten! en je was inderdaad een dorpeling!
volgende stemming tot morgen 21.00 uur
succes!

@ ripper: sorry dat ik de vorige keer zo boosachtig deed maar ik had net een kutdag achter de rug en dan lees ik ook nog eens dat, dat viel even verkeerd. Maar zoals ik dus al zei: ik probeer echt op tijd te zijn maar ik had nogal veel repetities de afgelopen week maar nu ben ik mooi op tijd, toch?

[edit] nog eventjes een lijstje
1. Silver rain
2. Charmed Prue
3. debotjuh
4. L.
5. Keyser Saus
6. Forumfreakie
7. Jet666
8. MieX
9. MoonWolf
10. Lifeafterdeath
11. JC Superstar
12. light fighter
13. owlbeer
14. kaarin
15. BleuQueen
16. phmpruim
a*rainbow*girl
18. Dukko
19. ShadowLady
20. ZiPPiT!
[/edit]

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 18:30.
Oud 06-03-2004, 19:37
Paris
Paris is offline
Het is eigenlijk best wel erg, er is nog geen één weerwolf opgehangen.
Oud 06-03-2004, 19:40
Silver rain
Silver rain is offline
Daar gaat weer een dorpeling. Moeten jullie eens niet heel anders gaan denken met jullie theoriën? Juist wat jullie niet dachten kan waar zijn

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 19:53.
Oud 06-03-2004, 19:42
Paris
Paris is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 06-03-2004 @ 20:40:
Daar gaat weer een dorpeling. Moeten jullie eens niet heel anders gaan denken met jullie theoriën? Juist wat jullie niet dachten kan waar zijn
Het probleem is juist dat ik geen theorie meer heb.
Oud 06-03-2004, 21:41
Severus
Severus is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 06-03-2004 @ 19:27:
@ ripper: sorry dat ik de vorige keer zo boosachtig deed maar ik had net een kutdag achter de rug en dan lees ik ook nog eens dat, dat viel even verkeerd. Maar zoals ik dus al zei: ik probeer echt op tijd te zijn maar ik had nogal veel repetities de afgelopen week maar nu ben ik mooi op tijd, toch?
Geeft niks, ik had zelf ook geen geweldige dag gehad en klonk toen ook feller en bitchier dan normaal in mijn posts, denk ik. Dus ook sorry voor de toon van mijn berichtje.
Oud 06-03-2004, 21:44
Paris
Paris is offline
Ik verdenk nu JC Superstar. Ik weet niet precies waarom, maar ze is niet stil genoeg om de tovenaar te zijn, die altijd vergeet te beschermen, maar ook net weer zo stil dat het best een weerwolf zou kunnen zijn.
Oud 06-03-2004, 22:12
Verwijderd
Jammer, maar misschien ben ik opgegeten omdat ik dit keer gelijk had

Dat zou betekenen dat het BlueQueen, lifeafterdeath, of eventueel ShadowLady is.

Maar in ieder geval: dorpelingen zet hem op.

Oh ja, ga mij NIET pm-en met de uitslag over wie de weerwolven zijn, ik doe nog gewoon 'buiten spel' mee

Edit: ik ben nog steeds benieuwd, wie er op wie stemt, dat wil ik op het einde wel weten eigenlijk. Maar als AlopiA dat teveel werk vindt wil ik ook wel even posten op wie ik steeds gestemt heb.

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:20.
Oud 07-03-2004, 07:29
Verwijderd
AlopiA, er zit één grote fout in je spel, waardoor de dorpelingen nog kunnen winnen, als er maar één over is, tegenover twéé weerwolven:

Stel dat de wolfsbane nog alleen over is. En de stemronde komt in zicht, de weerwolven mogen NIET stemmen. Dus de wolfsbane stemt automatisch op een weerwolf, die wordt opgehangen.
Dan komt de eetronde: maar, de wolfsbane kan niet opgegeten worden. Die nacht geen doden.
Dan komt de ophangingsronde weer. De wolfsbane heeft geen keus meer, dus de andere weerwolf wordt opgehangen en de dorpelingen winnen.

Dus eindelijk is de kans groot dat de dorpelingen gaan winnen, want ze weten bijna zeker wie de wolfsbane is, toch?
Oud 07-03-2004, 07:36
jet
jet is offline

ben ik 1 week weg, lig ik er al uit....
Oud 07-03-2004, 07:59
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 08:29:

Dus eindelijk is de kans groot dat de dorpelingen gaan winnen, want ze weten bijna zeker wie de wolfsbane is, toch?
Dat klopt ja Dus de weerwolven kunnen hun best doen, het is
(als het aan de dorpelingen ligt) onmogelijk voor hen om te winnen, muaha Maar de wolfsbane blijft vaak niet over omdat die er al eerder uit wordt gestemd.
Oud 07-03-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Silver rain schreef op 07-03-2004 @ 08:59:
Dat klopt ja Dus de weerwolven kunnen hun best doen, het is
(als het aan de dorpelingen ligt) onmogelijk voor hen om te winnen, muaha Maar de wolfsbane blijft vaak niet over omdat die er al eerder uit wordt gestemd.
Hahahahah, het tij is gekeerd

De dorpelingen moeten wel héél stom zijn, willen ze nu nog verliezen.
Oud 07-03-2004, 08:03
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 09:01:
Hahahahah, het tij is gekeerd

De dorpelingen moeten wel héél stom zijn, willen ze nu nog verliezen.
inderdaad ja
Oud 07-03-2004, 08:47
BleuQueen
BleuQueen is offline
@charmed prue: het lijkt me nogal dom als een weerwolf zijn medeweerwolf gaat beschuldigen lijkt me logischer dan dat je juist van iemand anders gaat beweren dat die een weerwolf is in plaats van de echte weerwolven. En je zat toch gedeeltelijk fout met je theorie, want ik ben echt geen weerwolf.

@a*rainbow*girl: de enigste 2 die eigenlijk stil genoeg zijn om de tovenaar te zijn, die steeds vergat te stemmen zijn Lifeafterdeath en Shadowlady. Een van die 2 is volgens mij een weerwolf, die niet op wil vallen.
Van jou weten we dan dat je geen weerwolf bent, en kaarin verdenk ik ook niet meer wat betreft weerwolf zijn, dus MieX en JC Superstar kunnen ook nog wel weerwolven zijn of ook nog Lifeafterdeath of Shadowlady. Maar een van die 2 laatste zal wel de tovenaar zijn, die steeds vergat te stemmen.
Oud 07-03-2004, 08:53
AlopiA
AlopiA is offline
haha, je hebt gelijk..we kunnen natuurlijk ook de regel invoeren dat de wolfsbane de 1e keer niet wordt opgegeten, maar de 2e keer wel?
Oud 07-03-2004, 08:55
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 06-03-2004 @ 17:57:
Ik dacht als allereerste, toen er nog nooit gestemd was, dat BlueQueen en MoonWolf de weerwolven waren.
Mijn gevoel zegt nog steeds BlueQueen, dus ik denk dat ik op haar ga stemmen

waarom denk jij eigenlijk dat ik een van de weerwolven ben?
Oud 07-03-2004, 08:57
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 07-03-2004 @ 09:53:
haha, je hebt gelijk..we kunnen natuurlijk ook de regel invoeren dat de wolfsbane de 1e keer niet wordt opgegeten, maar de 2e keer wel?
dat zou kunnen ja, maar de weerwolven weten nu eigenlijk dat a*rainbow*girl misschien de wolfsbane is ( of ze was die keer beschermd door de tovenaar )
Oud 07-03-2004, 08:58
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 07-03-2004 @ 09:53:
Nee! Doe maar het volgende spel
Oud 07-03-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 09:55:
waarom denk jij eigenlijk dat ik een van de weerwolven ben?
Dat zegt mijn gevoel.

Maar ja, alle mensen op wie ik ooit gestemd heb zijn er uit gevlogen en bleken dorpelingen te zijn. Behalve jij dan.

Edit: als weerwolf kun je best een mede-weerwolf beschuldigen. Gewaagd, maar kan slim zijn.
Stel ik ben een weerwolf en mijn mede-weerwolf is debotjuh, om maar even een voorbeeld de noemen.
Ik ga debotjuh keihard beschuldigen.
Ik wordt er vervolgens uitgestemd, en ik blijk een weerwolf te zijn. Iedereen denkt: oh, debotjuh is geen weerwolf want anders zou charmed prue haar niet beschuldigen.

Toch?

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 09:01.
Oud 07-03-2004, 09:01
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 09:59:
Dat zegt mijn gevoel.

Maar ja, alle mensen op wie ik ooit gestemd heb zijn er uit gevlogen en bleken dorpelingen te zijn. Behalve jij dan.
Ik ben echt geen weerwolf. *doet zweren*
Maar jullie weten natuurlijk niet zeker of ik lieg ofzow of niet.
Maar volgens mij is MieX of JC Superstar de weerwolf, en als een van die 2 een dorpeling is, is het of Lifeafterdeath of Shadowlady.
Oud 07-03-2004, 09:04
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 09:59:
Dat zegt mijn gevoel.

Edit: als weerwolf kun je best een mede-weerwolf beschuldigen. Gewaagd, maar kan slim zijn.
Stel ik ben een weerwolf en mijn mede-weerwolf is debotjuh, om maar even een voorbeeld de noemen.
Ik ga debotjuh keihard beschuldigen.
Ik wordt er vervolgens uitgestemd, en ik blijk een weerwolf te zijn. Iedereen denkt: oh, debotjuh is geen weerwolf want anders zou charmed prue haar niet beschuldigen.

Toch?
dat is waar, want het is eigenlijk wel logisch dat de weerwolven niet de andere weerwolf beschuldigen, dus als ze dat wel doen, zullen de dorpelingen dan wel denken dat die het juist niet is.. maar dan zou het handig zijn als we eerst een weerwolf ophangen
Oud 07-03-2004, 09:04
Verwijderd
Oh, ik zet alvast in een spoiler op wie ik gestemd had, voor diegenen die dat willen weten:

Spoiler
Oud 07-03-2004, 11:16
Paris
Paris is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 09:58:
Nee! Doe maar het volgende spel
Inderdaad. Het is een beetje raar als we de regels gaan veranderen midden in het spel.
Oud 07-03-2004, 11:17
Creatief
Creatief is offline
kan ik ook nog meedoen??
Oud 07-03-2004, 11:33
Rian-x-
Rian-x- is offline
Zo ik ben de laatste tijd heel weinig online geweest en dus niet gereageerd op het spel, (khad net genoeg tijd om het te volgen en te stemmen) maar nu mijn theorie...

Charmed prue is dus opgegeten nadat hij bluequeen, shadowlady en lifeafterdeath beschuldigd had... Het lijkt me dan logisch dat er minstens 1 weerwolf is van die 3 omdat ze wel erg "bedreigd" werden door hem.
De 2e weerwolf (als dat niet ook een van die 3 is) weet ik ook niet... Eigelijk ga ik er vanuit dat de weerwolven bij die 3 namen zitten.
Ik denk dat MieX de tovenaar is, maar daar heb ik eigelijk geen goede reden voor... Gewoon een gevoel meer.

Over die wolfsbane-discussie... ik denk dat je die regel in moet voeren in een eventueel volgend spel. Niet nu, omdat we al zo ver gevorderd zijn.
Maar zo hebben de weerwolven dus weinig kans om dit spel nog te winnen...

*leuk spel *
Oud 07-03-2004, 11:33
Rian-x-
Rian-x- is offline
Citaat:
Creatief schreef op 07-03-2004 @ 12:17:
kan ik ook nog meedoen??
Neuh, je moet wachten tot een eventueel volgend spel, want we zijn al n tijdje besig.
Oud 07-03-2004, 11:54
Paris
Paris is offline
Citaat:
JC Superstar schreef op 07-03-2004 @ 12:33:
Zo ik ben de laatste tijd heel weinig online geweest en dus niet gereageerd op het spel, (khad net genoeg tijd om het te volgen en te stemmen) maar nu mijn theorie...

Charmed prue is dus opgegeten nadat hij bluequeen, shadowlady en lifeafterdeath beschuldigd had... Het lijkt me dan logisch dat er minstens 1 weerwolf is van die 3 omdat ze wel erg "bedreigd" werden door hem.
De 2e weerwolf (als dat niet ook een van die 3 is) weet ik ook niet... Eigelijk ga ik er vanuit dat de weerwolven bij die 3 namen zitten.
Ik denk dat MieX de tovenaar is, maar daar heb ik eigelijk geen goede reden voor... Gewoon een gevoel meer.

Over die wolfsbane-discussie... ik denk dat je die regel in moet voeren in een eventueel volgend spel. Niet nu, omdat we al zo ver gevorderd zijn.
Maar zo hebben de weerwolven dus weinig kans om dit spel nog te winnen...

*leuk spel *
Ik denk nog steeds dat jij één van de weerwolven bent.
Oud 07-03-2004, 12:12
Rian-x-
Rian-x- is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 12:54:
Ik denk nog steeds dat jij één van de weerwolven bent.
Why? Isniezow
Oud 07-03-2004, 12:17
Paris
Paris is offline
Citaat:
JC Superstar schreef op 07-03-2004 @ 13:12:
Why? Isniezow
Een stukje hierboven staat de reden. En als je geen weerwolf was, wat maakt het je dan uit dat op deze manier de weerwolven het spel haast niet kunnen winnen?
Oud 07-03-2004, 13:24
Verwijderd
Ik ben nog altijd een ZIJ.
Dat merk ik trouwens vaak in dit topic, dat meisjes hier vaak aan worden gesproken met HIJ, echt vaag hoor.

De dorpelingen kunnen gemakkelijk winnen als ze NIET op a*rainbow*girl stemmen.

Mijn gevoel zij trouwens ook steeds dat MieX de tovenaar was, maar MieX post redelijk vaak, en de tovenaar vergeet constant de stemmen, dus daarom twijfelde ik daar erg over.
Oud 07-03-2004, 13:30
Rian-x-
Rian-x- is offline
Die maakt duidelijk dat ik dat 'goed' vind, omdat de dorpelingen, wij dus, dan winnen...
(oke kan wel een btje vaag zijn maar goed, zit ook weer 10 dingen tegelijk te doen)
Oud 07-03-2004, 13:36
Paris
Paris is offline
Citaat:
JC Superstar schreef op 07-03-2004 @ 14:30:
Die maakt duidelijk dat ik dat 'goed' vind, omdat de dorpelingen, wij dus, dan winnen...
(oke kan wel een btje vaag zijn maar goed, zit ook weer 10 dingen tegelijk te doen)
Toch ben ik ervan overtuigd dat jij een weerwolf bent
Oud 07-03-2004, 13:39
MieX
MieX is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 14:24:
De dorpelingen kunnen gemakkelijk winnen als ze NIET op a*rainbow*girl stemmen
Je vergeet de mogelijkheid dat ze beschermd was door de tovenaar, de enige 2 dingen die ik zeker weet van a*rainbow*girl is dat ze geen weerwolf of tovenaar is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat kaarin een weerwolf is, maar ik heb echt geen idee wie de 2e is, maar 1 van de 2 is altijd beter dan niets..
Oud 07-03-2004, 13:40
Paris
Paris is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 14:39:
Je vergeet de mogelijkheid dat ze beschermd was door de tovenaar, de enige 2 dingen die ik zeker weet van a*rainbow*girl is dat ze geen weerwolf of tovenaar is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat kaarin een weerwolf is, maar ik heb echt geen idee wie de 2e is, maar 1 van de 2 is altijd beter dan niets..
of kaarin een weerwolf is weet ik niet, maar dan zou JC Superstar de 2e zijn
Oud 07-03-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 14:39:

Dat klopt, maar aangezien de tovenaar zelden stemt, en het toevallig is als dat op a*rainbow*girl is, omdat niemand haar ooit beschuldigt heeft (naar mijn weten) ga ik ervanuit (en denk ik voor 98% zeker te weten) dat zij de wolfsbane is.
Oud 07-03-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 14:40:
of kaarin een weerwolf is weet ik niet, maar dan zou JC Superstar de 2e zijn
Dat zijn juist de twee mensen die ik het MINST verdenk.

Ik houd het bij BlueQueen, die zou eigenlijk zo snel mogelijk eruit moeten, haar vertrouw ik echt niet.
Anders ShadowLady, dan is iemand anders maar de tovenaar.
Oud 07-03-2004, 13:52
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 14:44:
Dat zijn juist de twee mensen die ik het MINST verdenk.

Ik houd het bij BlueQueen, die zou eigenlijk zo snel mogelijk eruit moeten, haar vertrouw ik echt niet.
Anders ShadowLady, dan is iemand anders maar de tovenaar.
bij dit spel kun je eigenlijk niemand vertrouwen, want je weet het van niemand zeker, maar ik ben echt geen weerwolf, maar is eigenlijk heel logisch dat je mij niet gelooft als ik dat zeg, zou ik van anderen namelijk ook niet geloven, maar dan komen jullie als ik opgehangen word/opgegeten word er wel achter dat ik geen weerwolf ben.
Oud 07-03-2004, 13:57
hodelahitie
hodelahitie is offline
Dit spel lijkt me echt heel leuk. Ik ben het al een tijdje aan het volgen en ik heb een theorie bedacht, maar zou iemand die weet wie de weerwolven zijn, mij een pm kunnen sturen met de namen van de weerwolven daarin? Want ik wil graag weten of mijn theorie juist is. Alvast een goede oefening voor het volgend spel dan als ik op tijd ben met aanmelden.
Oud 07-03-2004, 14:09
Verwijderd
Ik heb iets nieuws bedacht!

Ik geloof dat Ripper gelijk heeft, zij zegt namelijk dat BlueQueen en MieX de weerwolven zijn.
MieX heeft nog nooit BlueQueen beschuldigt.
BlueQueen heeft zo ongeveer iedereen beschuldigt die er nu nog inzit, BEHALVE MieX.

Opvallend, niet waar?

Edit: maar, ik geloof BlueQueen wel als ze zegt dat ze echt geen weerwolf is. Ik geloof eigenlijk iedereen die ook daadwerkelijk zegt dat de ze geen weerwolf is.
Ik geloofde Kaarin ook, ik geloofde jet666 ook, en ik sprak zelf ook de waarheid.

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 14:11.
Oud 07-03-2004, 14:10
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 10:01:
Ik ben echt geen weerwolf. *doet zweren*
Maar jullie weten natuurlijk niet zeker of ik lieg ofzow of niet.
Maar volgens mij is MieX of JC Superstar de weerwolf, en als een van die 2 een dorpeling is, is het of Lifeafterdeath of Shadowlady.
kijk hier dan eens na Charmed Prue

edit: en volgens mij heeft MieX ook niet zo veel mensen beschuldigd
Oud 07-03-2004, 14:12
Verwijderd
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 15:10:
kijk hier dan eens na Charmed Prue

edit: en volgens mij heeft MieX ook niet zo veel mensen beschuldigd
Ah shit, die had ik niet gezien. Haha, volgens mij heb jij nou echt iedereen beschuldigt die erin zit.
Whahah.
Okay, als ik er nog in had gezeten had ik op ShadowLady gestemt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten