Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2004, 14:22
Guissie
Guissie is offline
NEC heeft interesse in RKC middenvelder Said Boutahar, meldt de internetsite forzanec.De 21-jarige middenvelder is aan het eind van dit seizoen transfer vrij, omdat RKC de optie op Boutahar om het contract met twee jaar te verlengen niet heeft gelicht vanwege financiële problemen.

Boutahar speelde ooit twee duels voor Feyenoord. Vorig jaar degradeerde de talentvolle middenvelder met Excelsior. Bij RKC speelde hij dit seizoen 23 wedstrijden waarin hij vijf doelpunten maakte.

bron:www.voetbalzone.nl

Tja, ze zullen hem niet echt nodig hebben want ze hebben Hersi al, maar misschien als vervanger voor Zonneveld....
Advertentie
Oud 03-03-2004, 14:31
Verwijderd
hij is op dit moment een van de betere spelers van rkc, ik denk dat nec ook een stapje hogerop is en ook beter is voor de ontwikkeling van boutahar.

zou ook wel een beetje passen in het aankoopsbeleid van nec de laatste tijd, ze kopen steeds meer talenten
Oud 03-03-2004, 15:28
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-03-2004 @ 15:31:
zou ook wel een beetje passen in het aankoopsbeleid van nec de laatste tijd, ze kopen steeds meer talenten
Hijs zou wel in het rijtje passen ja.....
Oud 03-03-2004, 15:41
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nec is inderdaad goed bezig, leuke spelers die ze halen/willen halen alleen zie ik het nog niet echt terug in de resultaten
Oud 03-03-2004, 17:37
Ketjing
Ketjing is offline
OVer Rink nog.
Allemaal opgeblazen door de VI. Vakantie in cyprus was geplant (volgens mij om ook nog zaken daar af te handelen) en hij vertrok niet meteen maar pas een dag erna. Het was niet professioneel om niet met de spelersbus naar huis te gaan. Maar kan enigzins zijn reactie wel begrijpen. Sturing wisselde op advies van de spelersgroep Rink omdat ze ban waren voor een 2e gele en dus rode kaart. Net of Rink niet professioneel genoeg is om zich te beheersen, getuigt van weinig vertrouwen van Sturing
Oud 03-03-2004, 18:20
Guissie
Guissie is offline
Ibrahimovic laat doorschemeren bij Ajax te willen vertrekken
Zlatan Ibrahimovic heeft bevestigd dat hij naar alle waarschijnlijkheid komende zomer Ajax inruilt voor een Italiaanse club, volgens Football Italia. De Zweeds international zou kunnen kiezen uit verschillende clubs uit de Serie A, maar of Ajax de spits makkelijk laten gaan is daarentegen nog maar zeer de vraag.

Bluf!
Oud 03-03-2004, 21:20
tinus11
tinus11 is offline
rkc verhuurt redan tot het eind van het seizoen aan roda.

daar komt hij tenminste wel aan voetbal toe
Oud 03-03-2004, 21:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Groningen krijgt Tsjech op proef

[03/03/2004] EXCLUSIEF - FC Groningen heeft op dit moment Vit Valente op proef. De Tsjechische middenvelder probeerde eerder al een contract te verdienen bij NEC. De 20 jarige spelers speelde eerder bij PSV in de jeugd als wel twee seizoenen voor het Belgische Lommel totdat deze afgelopen seizoen failliet ging.

Net als veel andere clubs is ook Groningen op dit moment aan het kijken naar interessante spelers die afkomstig zijn uit de toetredende landen van de Europese Unie waaronder dus ook Polen, Cyprus en Tsjechie.

www.voetbalplus.nl
EDIT: Hij begint al lekker

Citaat:
Schoenmakers breekt neus op training
GRONINGEN - Verdediger Melchior Schoenmakers van FC Groningen heeft woensdag op de training zijn neus gebroken.

Schoenmakers kwam in botsing met de Tsjech Vit Falenta, die twee dagen op proef is bij de FC. De 21-jarige Tsjech, een aanvallende middenvelder, kwam het laatst uit voor SK Lommel in België.

Schoenmakers is naar het ziekenhuis gegaan, waar zijn neus inmiddels is recht gezet. Het is nog onduidelijk of Schoenmakers zaterdag mee kan doen in de uitwedstrijd tegen Willem II.

Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 21:41.
Oud 04-03-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 03-03-2004 @ 19:20:
*knip*

Bluf!
Zlatan Ibrahimovic heeft bevestigd dat hij naar alle waarschijnlijkheid komende zomer Ajax inruilt voor een Italiaanse club, aldus Football Italia. De Zweeds international zou kunnen kiezen uit verschillende clubs uit de Serie A, maar of Ajax de spits makkelijk laten gaan is daarentegen nog maar zeer de vraag.

"Ik zal aan het einde van dit seizoen vertrekken bij Ajax", sprak de 22-jarige Zlatan duidelijk in het interview. "Deze club is voor mij een opstap naar de echte Europese top. Ik wil graag in Italië of Spanje willen spelen, waar voetbal geen sport is, maar een deel van het dagelijks leven."

De Zweed heeft ook nog contact gehad met twee oud-teamgenoten om zijn toekomst te bespreken. "Zowel Andy van der Meyde (Inter) als Cristian Chivu (AS Roma) hebben me verteld dat voetbal in Italië het tegenovergestelde is van dat in Nederland. Het spel in de Serie A past ook bij mij."

Geruchten melden al dat Ibrahimovic bij Juventus David Trezeguet op zal gaan volgen, waarvan het contract volgend seizoen afloopt. "Juventus is voor mijn één van de belangrijkste kandidaten voor het winnen van de Champions League. Ze spelen zeer gedisciplineerd en vechten altijd tot het eindsignaal. Met andere woorden: een perfecte ploeg voor mij."
Oud 04-03-2004, 12:31
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 03-03-2004 @ 22:20:
rkc verhuurt redan tot het eind van het seizoen aan roda.

daar komt hij tenminste wel aan voetbal toe
Hopen dat ie niet weer geblesseerd raakt..
Oud 04-03-2004, 13:00
Alexanchez
Alexanchez is offline
'Ook Kompany wellicht via Chelsea naar Ajax'

Vanmorgen meldde Voetbalzone dat Chelsea de Braziliaanse verdediger Alcides bij Ajax wil stallen als onderdeel van een transfer van Hatem Trabelsi naar Stamford Bridge. De Daily Express komt nu ook met het nieuws dat Anderlecht-verdediger Vincent Kompany wellicht via Chelsea op huurbasis naar Amsterdam komt.

The Dail Star schrijft dat Chelsea al een bod van rond de 20 miljoen euro zou hebben geboden voor de talentvolle Belgische verdediger. Aan het geld zal het niet liggen bij Chelsea. "Voor hem is het niets", was de reactie van een bekende van voorzitter Abramovich, die blijft doorgaan met het versterken van zijn 'Chelski'.

Bron

Voor Ajax, Anderlecht en Chelsea zou de transfer van Kompany ideaal zijn. Kompany is een van de grootste Verdedigende talenten ter wereld, en 20 Miljoen is ook niet niks.

Die Alcides ken ik niet. Ook omdat er niet bij staat bij welke club hij nu speelt.
Oud 04-03-2004, 13:33
Verwijderd
Willem II heeft besloten Rob Oomens te laten terugkeren naar Tilburg. De club verhuurde de 23-jarige middenvelder sinds medio 2003 aan Helmond Sport. Oomens heeft nog een contract tot medio 2005 in Tilburg.

Willem II is erg te spreken over de middenvelder en wil hem daarom ook graag terughalen. Oomens speelde tot nog toe 44 duels voor Helmond Sport, waarin hij één keer scoorde.

Wie??
Oud 04-03-2004, 14:20
USPalermo
USPalermo is offline
Wellenberg blij met FC Twente

Gisteren (woensdag) was Niels Wellenberg (21) al even in het Arke Stadion om zijn contract bij FC Twente te ondertekenen. FC Twente en de middenvelder, die nu nog voor Go Ahead Eagles speelt, kwamen enkele weken geleden al tot overeenstemming over een driejarig contract. “Het is een mooie kans, een kans die misschien maar één keer voorbij komt. FC Twente is een mooie club, de grootste club uit Overijssel. Ik heb ook veel positieve reacties gehad op mijn overgang”, aldus Wellenberg

bron www.fctwente.nl

Verder heeft Ramon Zomer deze week zijn contract verlengd.
Oud 04-03-2004, 14:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 04-03-2004 @ 14:00:
'Ook Kompany wellicht via Chelsea naar Ajax'

Vanmorgen meldde Voetbalzone dat Chelsea de Braziliaanse verdediger Alcides bij Ajax wil stallen als onderdeel van een transfer van Hatem Trabelsi naar Stamford Bridge. De Daily Express komt nu ook met het nieuws dat Anderlecht-verdediger Vincent Kompany wellicht via Chelsea op huurbasis naar Amsterdam komt.

The Dail Star schrijft dat Chelsea al een bod van rond de 20 miljoen euro zou hebben geboden voor de talentvolle Belgische verdediger. Aan het geld zal het niet liggen bij Chelsea. "Voor hem is het niets", was de reactie van een bekende van voorzitter Abramovich, die blijft doorgaan met het versterken van zijn 'Chelski'.

Bron

Voor Ajax, Anderlecht en Chelsea zou de transfer van Kompany ideaal zijn. Kompany is een van de grootste Verdedigende talenten ter wereld, en 20 Miljoen is ook niet niks.

Die Alcides ken ik niet. Ook omdat er niet bij staat bij welke club hij nu speelt.
Ze zouden nu tussen de €22-24miljoen willen betalen en Kompany nog 'n jaar bij RSCA stallen. Van mij mogen ze hem hebben voor die prijs, zeker als ze hem nog 'n jaartje bij RSCA laten spelen.
En daarna: nieuwe favo club in Engeland, waar trouwens ook 'n ander verdedigend talent van RSCA al 'n aantal jaren de show steelt (Celestine Babayaro, op 17-jarige leeftijd weggeplukt bij RSCA voor €2.25 miljoen destijds (8-tal jaar geleden)).
Oud 04-03-2004, 15:09
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-03-2004 @ 15:56:

En daarna: nieuwe favo club in Engeland, waar trouwens ook 'n ander verdedigend talent van RSCA al 'n aantal jaren de show steelt (Celestine Babayaro, op 17-jarige leeftijd weggeplukt bij RSCA voor €2.25 miljoen destijds (8-tal jaar geleden)).
Hoe kan dat je favoriete club worden

En Babayaro die de show steelt, hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld dit seizoen
Oud 04-03-2004, 17:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nixje schreef op 04-03-2004 @ 14:33:
Willem II heeft besloten Rob Oomens te laten terugkeren naar Tilburg.

Wie??
Middenvelder bij Helmond Sport op dit moment. Willem II zal wel moeten, want veel blijft er daar niet meer over. Zullen ze denk ik Mourad ook wel terughalen...
Oud 04-03-2004, 17:24
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-03-2004 @ 18:19:
Middenvelder bij Helmond Sport op dit moment. Willem II zal wel moeten, want veel blijft er daar niet meer over. Zullen ze denk ik Mourad ook wel terughalen...
die heeft wel aangetoond het niveau van willem II niet aan te kunnen,bovendien doet hadouir het ook niet slecht op zijn plek.
Oud 04-03-2004, 18:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-03-2004 @ 16:09:
Hoe kan dat je favoriete club worden

En Babayaro die de show steelt, hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld dit seizoen
Waarom niet? Leuke truitjes, altijd al 'n leuke club gevonden en nu gaan ze ook nog 'n goeie Belg halen.

Ow?
Oud 07-03-2004, 12:45
USPalermo
USPalermo is offline
Adil Ramzi wordt gevolgd door Manchester City.
Ook Willem II heeft belangstelling voor hem.

bron, zondag editie twentsche courant tubantia.
Oud 07-03-2004, 13:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-03-2004 @ 13:45:
Adil Ramzi wordt gevolgd door Manchester City.
Ook Willem II heeft belangstelling voor hem.

bron, zondag editie twentsche courant tubantia.
Dan kan Stillem2 de hoop wel opgeven denk ik, tenzij hij graag terug wil naar zijn oude club maar als je kan kiezen tussen Engeland of Nederland lijkt me de keus makkelijk gemaakt.
Oud 07-03-2004, 13:16
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De geruchten gaan dat Tim Bakens van De Graafschap naar Groningen komt.

En dat RKC in de zomerstop Vrede overneemt en dat we er Hoogendorp of Redan voor terug krijgen.

Het laatste gerucht gaat al erg lang rond ik weet niet wat er waar van is maar van mij mag het.
Oud 07-03-2004, 14:56
Verwijderd
redan zit nu toch bij roda?
Oud 07-03-2004, 15:11
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
nistelrooy gaat naar ado den haag voor 200.000 euro per jaar
Oud 07-03-2004, 15:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gister stond er bij Groningen een voor mij onbekende keeper in het doel. Ook gehuurd/gekocht of uit eigen jeugd?
Oud 07-03-2004, 15:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 04-03-2004 @ 18:24:
die heeft wel aangetoond het niveau van willem II niet aan te kunnen,bovendien doet hadouir het ook niet slecht op zijn plek.
Sektioui en Shoukov gaan wel weg, blijven misschien alleen Quinn en Van der Eede over, dat zijn geen buitenspelers behalve Hadouir, dus ik denk dat ze Mourad toch wel terughalen...
Oud 07-03-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-03-2004 @ 16:33:
Sektioui en Shoukov gaan wel weg, blijven misschien alleen Quinn en Van der Eede over, dat zijn geen buitenspelers behalve Hadouir, dus ik denk dat ze Mourad toch wel terughalen...
van den Eede is door nac verhuurt aan willem 2, dus keert terug naar nac
Oud 07-03-2004, 19:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-03-2004 @ 16:32:
Gister stond er bij Groningen een voor mij onbekende keeper in het doel. Ook gehuurd/gekocht of uit eigen jeugd?
Jeroen Lambers keeper van 22 uit de eigenjeugd.
Niet zo'n heel groot talent maar het is een redelijke 2de keeper.
Mike Römer daarin tegen is een groot talent hij is 16jaar (geloof ik) speelt in het 2de.

Redan speelt idd nu op huurbasis bij Roda JC.
Oud 07-03-2004, 20:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 07-03-2004 @ 17:20:
van den Eede is door nac verhuurt aan willem 2, dus keert terug naar nac
Dan houdt Willem II dus aanvallend nóg minder over...
Oud 08-03-2004, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-03-2004 @ 21:06:
Dan houdt Willem II dus aanvallend nóg minder over...
nac wil um toch niet terug hebben, dus nog een jaar huren zit er wel in.....
Oud 08-03-2004, 12:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Chelsea zou wederom de geldbuidel willen opentrekken. Volgens Tribalfootball zou de club van Roman Abramovich nu zijn zinnen hebben gezet op Rafael van der Vaart. Ook Calcio Mercato bericht dezelfde geruchten.

Van der Vaart leeft op dit moment in onmin met zijn trainer Ronald Koeman. Hoewel beide partijen zeggen dat de onenigheden uit de wereld zijn verholpen, melden bronnen binnen Ajax dat dit tot op heden nog niet zo is. Het talent van Ajax heeft altijd al gezegd dat hij nog wel een seizoen bij de Amsterdamse club wil blijven, maar de ontstane situatie kan leiden tot een mogelijk vertrek.

Chelsea zou een bedrag van ongeveer 40 miljoen euro over hebben voor de aanvallende middenvelder, een bedrag dat andere mogelijk geïnteresseerde clubs als Real Madrid, Barcelona en Manchester United zou kunnen afschrikken. Nu is Chelsea al met vele spelers in verband gebracht en of het daadwerkelijk tot een transfer komt is nog maar zeer de vraag.

Bron

NEEEE!! Niet naar Chelsea!
Die kerel moet naar Man Utd!
Oud 08-03-2004, 12:57
Alexanchez
Alexanchez is offline
President van AS Roma, Franco Sensi, is bereid middenvelder Emerson op te offeren in een spelersruil om Christian Vieri terug te halen naar Rome. Sensi is momenteel al in onderhandeling met clubs die Emerson zouden willen kopen, maar in Italiaanse persberichten wordt al gemeld dat hij voor Christian Vieri bereid is tot een spelersruil.

Vieri, voormalig sterspeler van aartsrivaal Lazio Roma, maakt een moeilijke tijd door onder coach Alberto Zaccheroni en verwacht wordt dat hij een overgang naar AS Roma met beide handen zal aanpakken. Bij AS Roma zou Vieri gaan samenspelen met goede vrienden Antonio Cassano en Fransesco Totti.

Daarnaast is Vieri een grote fan van coach Fabio Capello en zou hij het team graag willen versterken in het komende Champions League avontuur.

Bron
Dit lijkt me wel leuk. Alleen vraag ik me af hoezo Roma Emrson biedt. Die is erg belangrijk bij Roma.
Oud 08-03-2004, 13:00
Alexanchez
Alexanchez is offline
Boudewijn Zenden heeft bekend gemaakt dat hij zichzelf graag ziet terugkeren naar FC Barcelona aan het einde van dit seizoen. 'Bolo', momenteel verhuurd door Chelsea, deelde mee: "Mijn tijd bij Barcelona heeft veel indruk op me gemaakt. Ik zou dit team graag weer willen versterken in de toekomst, liever dan dat ik bij Middlesbrough blijf of terugkeer naar Chelsea."

"Op dit moment ben ik veel bezig met mijn toekomst. Ik weet dat Chelsea een sterk team heeft en dat het ten opzichte van FC Barcelona geen stap terug zou zijn. Toch geef ik de voorkeur aan Spanje; Barcelona is een team dat steeds sterker aan het worden is en dat trekt me aan."

"Bij Middlesbrough heb ik de kans gekregen om mezelf weer in de kijker te spelen en te laten zien dat ik het hoge niveau nog steeds aan kan. Voor nu moet ik zorgen dat ik dit niveau volhoud, de toekomst zal uitwijzen waar mijn pad zich vervolgt."

Bron, jaja ze zijn lekker bezig bij voetbalzone vandaag. Zenden terug naar Barcelona? Domdomdom...
Oud 08-03-2004, 13:01
Alexanchez
Alexanchez is offline
In het spraakmakende NOS-programma Studio Voetbal meldde Hugo Borst zondagavond dat Feyenoord informeel Willem van Hanegem heeft benaderd voor de vacante positie als assistent-trainer.

Op dit moment is Van Hanegem de assistent van bondscoach Dick Advocaat, en is hij met Henk Kesler in onderhandeling over een nieuw contract voor na het EK. Feyenoord heeft echter niet het budget om Van Hanegem volledig te betalen als assistent trainer. Volgens Borst hoopt Feyenoord op een gecombineerd contract, zodat Van Hanegem zowel assistent-bondscoach als assistent-trainer van de Rotterdamse club is.

Bron, alweer

Relaxt
Oud 08-03-2004, 13:04
Alexanchez
Alexanchez is offline
Nadat vorige week bekend werd dat Manchester United zich in de zomer graag wil versterken met Auxerre-verdediger Phillip Mexes, meldt The Sun vandaag dat Sir Alex Ferguson ook erg gecharmeerd is van Paulo Ferreira. De Portugees speelt momenteel voor FC Porto en zal aanstaande dinsdag ook tot de tegenstanders behoren op Old Trafford.

De 22-jarige verdediger stond vorig seizoen nog in de 'UEFA Team van het Jaar' en liet onder meer topverdedigers als Michel Salgado en Lilian Thuram achter hem. Ferreira zou ManU rond de 9 miljoen euro moeten gaan kosten.

Ferreira maakte vorig jaar zijn debuut voor Portugal in een vriendschappelijk duel met Brazilië (2-1 winst red.), waar Roberto Carlos op het einde alleen maar vol lof was over de Portugese verdediger. "Hij stopte maar niet met rennen en bezorgde ons een ongelooflijke wedstrijd."

Bron *zucht*

Paulo Ferreira is cool.
Oud 08-03-2004, 15:00
Verwijderd
Hoewel de transfer naar Arsenal afketste, heeft ook een andere Londense club interesse in Robin van Persie. De Feyenoorder werd gisteren in de wedstrijd tegen SC Heerenveen bekeken door Tottenham Hotspur's David Pleat, zo schrijft de London Evening Standard. Helaas voor Pleat speelde de linkeraanvaller slechts een half uur.

'The Spurs' zouden graag de 20-jarige Van Persie in de zomer willen contracteren. Aangezien Van Persie's contract loopt tot medio 2005 en hij weigert zijn verbintenis te verlengen, lijkt Feyenoord te moeten instemmen met een vertrek van haar grootste talent.

In de wedstrijd tegen SC Heerenveen volgde Tottenham ook met veel belangstelling de verrichtingen van de Finse middenvelder Mika Väyrynen, die op zijn beurt weer in de belangstelling staat van onder meer Feyenoord. Ook Daniel Berg Hestad maakte indruk op de bezoekers uit Londen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=10938 (uiteraard)
Oud 08-03-2004, 15:44
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Nixje schreef op 08-03-2004 @ 16:00:
Hoewel de transfer naar Arsenal afketste, heeft ook een andere Londense club interesse in Robin van Persie. De Feyenoorder werd gisteren in de wedstrijd tegen SC Heerenveen bekeken door Tottenham Hotspur's David Pleat, zo schrijft de London Evening Standard. Helaas voor Pleat speelde de linkeraanvaller slechts een half uur.

'The Spurs' zouden graag de 20-jarige Van Persie in de zomer willen contracteren. Aangezien Van Persie's contract loopt tot medio 2005 en hij weigert zijn verbintenis te verlengen, lijkt Feyenoord te moeten instemmen met een vertrek van haar grootste talent.

In de wedstrijd tegen SC Heerenveen volgde Tottenham ook met veel belangstelling de verrichtingen van de Finse middenvelder Mika Väyrynen, die op zijn beurt weer in de belangstelling staat van onder meer Feyenoord. Ook Daniel Berg Hestad maakte indruk op de bezoekers uit Londen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=10938 (uiteraard)
Niet echt een vooruitgang van Feyenoord naar de Spurs..
Misschien alleen op sociaal en financieel opzicht, niet op sportief opzicht
Oud 08-03-2004, 15:49
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 08-03-2004 @ 16:44:
Niet echt een vooruitgang van Feyenoord naar de Spurs..
Misschien alleen op sociaal en financieel opzicht, niet op sportief opzicht
Nou.... Ik denk eigenlijk van wel. Hij speelt iedere week in een topcompetitie, en kan zich zo in de kijker spelen van Man Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Newcastle enz... spelen. Bij feyenoord is het alleen beter als Feyenoord Champions League speelt.
Oud 08-03-2004, 15:54
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-03-2004 @ 09:07:
nac wil um toch niet terug hebben, dus nog een jaar huren zit er wel in.....
Precies, hou die kerel nog maar.
Sterker nog: kopen??
Oud 08-03-2004, 15:59
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 08-03-2004 @ 16:49:
Nou.... Ik denk eigenlijk van wel. Hij speelt iedere week in een topcompetitie, en kan zich zo in de kijker spelen van Man Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Newcastle enz... spelen. Bij feyenoord is het alleen beter als Feyenoord Champions League speelt.
Ja dat ben ik eigenlijk wel met je eens...Tottenham is nou niet bepaald het kip met de gouden eieren, maar je zit wel in een land wara de kijker constant op gericht staat, en daarnaast speel je wekelijks tegen gerenommeerde tegenstanders, dus leert hij ook persoonlijk vast veel bij. Daarnaast is het natuurlijk ook nog geen wereldtopper en is het beter dat hij naar Tottenham gaat dan naar Arsenal bijv, waar hij geen (ok, nauwelijks)speelminuten zou krijgen. Zo speelt hij elke week (hopelijk) en kan hij zich beter ontwikkelen.
(Voor Robben geld natuurlijk hetzelfde, maar ik verwacht dat die zich wel staande zal kunnen houden bij Chelsea, wat ik niet had verwacht van v. Persie bij de kanonniers)
Oud 08-03-2004, 16:39
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 08-03-2004 @ 13:54:
*knip*
Bron

NEEEE!! Niet naar Chelsea!
Die kerel moet naar Man Utd!
Ik vind het soweiso geen speler voor Engeland, meer voor Spanje.
Oud 08-03-2004, 16:46
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 08-03-2004 @ 17:39:
Ik vind het soweiso geen speler voor Engeland, meer voor Spanje.
Ja, maar dan kan ik hem niet live zien.
Mocht hij dan naar Real of Barcelona gaan, dan vind ik dat een deel van het transfergeld moet worden gebruikt om een abonnement op Canal+ te betalen voor alle voetballiefhebbers in Nederland...
Oud 08-03-2004, 20:29
zlatani9
zlatani9 is offline
K hoor de laatste tijd op school echt úber slechte transferroddels.. Daar kom ik binnekort jullie lachspieren wel even mee in beweging zetten als k er weer een paar hoor
Oud 08-03-2004, 20:38
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-03-2004 @ 21:29:
K hoor de laatste tijd op school echt úber slechte transferroddels.. Daar kom ik binnekort jullie lachspieren wel even mee in beweging zetten als k er weer een paar hoor
Oud 08-03-2004, 20:59
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
ik heb dr weer een:

Citaat:
Feyenoord wil verdediger Saeijs en spits Tuyp

8/3/2004 21:39

EXCLUSIEF
Feyenoord heeft zich versterkt met verdediger Jan-Paul Saeijs. De verdediger van ADO Den Haag zal in de Kuip een vijfjarige contract ondertekenen. Daarnaast willen de Rotterdammers ook Jack Tuyp, aanvallende middenvelder van Volendam, aan de selectie toevoegen.

Saeijs is bezig aan zijn zesde seizoen in het Zuiderpark. Het is de bedoeling dat hij per 1 juli van dit jaar naar Rotterdam komt, maar dan wel naar Kralingen. Feyenoord wil de 25-jarige verdediger namelijk in eerste instantie één of twee seizoenen bij satelliet Excelsior onderbrengen.

Saeijs is nu al de tweede speler die Feyenoord overneemt van ADO Den Haag. Al eerder tekende Romeo Castelen een contract bij de club uit Zuid. Integenstelling tot Saeijs zal Castelen wél direct bij Feyenoord beginnen.

Feyenoord heeft daarnaast serieuze interesse in Jack Tuyp en heeft diens club FC Volendam daar inmiddels van op de hoogte gebracht. Ook de twintigjarige Tuyp zou voor Feyenoord een aankoop voor lange termijn zijn.

Voor de nabije toekomst zetten de Rotterdammers hun zinnen op een centrale verdediger die wél onmiddellijk inzetbaar is. Feyenoord zoekt die speler in het buitenland, maar neemt daarvoor rustig de tijd. 'Het moet wel direct een goede versterking zijn', zegt technisch manager Mark Wotte deze week in Voetbal International.
Bron: www.vi.nl
Oud 08-03-2004, 21:08
Verwijderd
En Voetbalzone meldt:

VI-hoofdredacteur Johan Derksen wist vanavond in het programma Voetbal Insite te melden dat Jack Tuyp vanaf volgend jaar te zien is in het shirt van Feyenoord.

De speler van Volendam zou samen met Jean-Paul Saeijs van ADO Den Haag en Prince Rajcomar van Fortuna Sittard volgend jaar in De Kuip te bewonderen zijn. Saeijs en Rajcomar zullen eerst uitgeleend worden aan Excelsior.

Ik vraag me als Feyenoord-fan langzamerhand af of Feyenoord niet een tweede Chelsea wordt: 50 selectiespelers, (weliswaar de helft geblesseerd, maar als die weer beter zijn, wat dan?) Mark Wotte is wel érg enthousiast van start gegaan als technisch manager.
Oud 08-03-2004, 21:13
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Nixje schreef op 08-03-2004 @ 22:08:
En Voetbalzone meldt:

VI-hoofdredacteur Johan Derksen wist vanavond in het programma Voetbal Insite te melden dat Jack Tuyp vanaf volgend jaar te zien is in het shirt van Feyenoord.

De speler van Volendam zou samen met Jean-Paul Saeijs van ADO Den Haag en Prince Rajcomar van Fortuna Sittard volgend jaar in De Kuip te bewonderen zijn. Saeijs en Rajcomar zullen eerst uitgeleend worden aan Excelsior.

Ik vraag me als Feyenoord-fan langzamerhand af of Feyenoord niet een tweede Chelsea wordt: 50 selectiespelers, (weliswaar de helft geblesseerd, maar als die weer beter zijn, wat dan?) Mark Wotte is wel érg enthousiast van start gegaan als technisch manager.
Ik denk dat ze wel moeten..ze staan momenteel niet echt lekker te ballen
Oud 08-03-2004, 22:32
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 22:38.
Oud 09-03-2004, 09:02
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
die zijn veel te slecht voor een club als feyenoord
inkoopbeleid is helemaal FOUT
Oud 09-03-2004, 09:55
Verwijderd
Feyenoord degradatievoetbal volgend jaar
Oud 09-03-2004, 12:21
Verwijderd
Was het een publicatiestunt van Johan Derksen of zit Feyenoord te liegen?

Voetbalzone meldt het volgende:

Feyenoord heeft bekend gemaakt dat het geen belangstelling heeft in Den Haag-verdediger Jan-Paul Saeijs en ook niet in Jack Tuyp van FC Volendam. De clubwebsite van de Rotterdammers meldt dat het bericht van Voetbal International en Johan Derksen in het programma Voetbal Inside van RTL 5 onjuist is.

"De leiding van Feyenoord meldt dat met beide spelers geen enkel contact is en dat er ook niet van zal komen", aldus feyenoord.nl.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten