Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
tis best handig als het laatste lijstje quote he, nu staat martin er in eens weer bij en tara en iris zijn verdwenen.. tsktsktsk *schudt met hoofd*
![]() [xxxx] Amsterdam [ ] Rotterdam [xxx] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) [x] nederland Datum : [XXX] 1 juni [XXX] 8 juni [XX] 29 juni [XX]maakt niet uit [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - ¤grote leegte¤ op plek van ons aller martin ![]() - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als ik vrij kan krijgen - EPD (Kasper) - Jorixxx (Joris) - Black Sugar (Iris) - Ruby Soho (Tara) - Aurelia AutumnRain (Janneke) liefst op de 29ste... - mystic girl (patty) kan als haar huisarrest wordt opgeheven Allemaal dit lijstje kopieren aub Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 16:15. |
![]() |
||
Citaat:
liefst 8 juni... (jorixxx heb 1 juni een verjaardag) denk dat Antartica, Dying Bride en Acid Star dat ook wille, anders moete ze met openbaar vervoer ![]() maaruh, ik vind ut ook wel 's tijd ![]() -== Jorixxx ==-
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() [stiekum toch lijstje gefal] [x] 1 juni [ ] 8 juni *doet ook stiekum geen lijstje met mensjuhs die komen dat regult iemand anders vast wel voor lieve mij ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en mark, tuurlijk mag je komen, en dat je niemand kent.. daar zijn meetings voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jij gaat wel mooi op de meeting komen, desnoods zwart-rijdend vanuit arhnem ![]() |
![]() |
|
8 Juni of later, 1 juni is veel te vroeg en dat is net het begin van de maand, hebben de meeste mensen hun geld nog niet binnen enzow, ik krijg het pas de 15 maargoed, dat doet er niet toe.
Het word dus toch weer Amsterdam. Ik vind het wel goed ![]()
|
de 15e kan ik wel ... denk ik
(ook kruisje van pollore) 15 juni [XXXXXX] of was er dan kermis in Nibbikcity?¿ ![]() zijn wel boel mensjes die ik weer wil zien ... en een aantal waar ik nieuwschierig naar ben ![]()
|
hmm, de 15e IS er kermis in Nibbik ..
![]() maar .. op zaterdag is het toch meestal TE druk ![]() kmoet er nog eventjes over na denken... prob duikel ik dan spontaan nog wel met een id ![]()
|
![]() |
Hmm..ik weet nog niet of ik kom of niet,tzijn idd. veel nieuwe mensen en weinig mensen met wie ik echt een klik heb,en als het weer de standaard meeting word van 'hangen op centraal-naar waterlooplein-eten bij rimini's-vrankrijk' word dan weet ik niet offik wel zin heb want na een aantal keer gaat dat ook vervelen.
|
![]() |
|
Tja, wat zou je nog meer kunnen doen in Am'dam?....
Ik ben ook zeker wel in voor iets nieuws te doen. Voor mijn part gaan we zwemmen ergens .. zwembad of niet ![]() en s'avonds .. ga ik toch wel liever naar de Kors .. nuja, anders nemen we gewoon een leuk bordspel mee ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maaruhm...ganzebord lijkt me wel wat ![]() |
![]() |
|
Wat dachten jullie ervan om tijdens de meeting extra foto's te maken dus naast de standaard meeting foto's foto's maken met een achterliggend doel. Wat dat kan ik nu ook niet zogouw bedenken. Dan hebben we in ieder geval al iets meer te doen.
Dat zitten op Centraal kunnen we zo kort mogelijk proberen te houden, een half uur bijvoorbeeld, dan heefd iedereen genoeg tijd om aan te komen. (tsja treintjes komen nou eenmaal helaas niet allemaal precies om 2 uur ofow ![]() Waterlooplein kunnen we mischien wel een keer overslaan, als je daar zo graag heen wilt kun je eigenlijk beter gewoon zelf een dagje naar amsterdam gaan met vrienden ofzow. Eten moeten we sowieso, maar laten we dan eens wat anders dan pizza gaan eten ![]() ![]() ![]() ![]() Uhm als je het over spellen hebt.... Twister ![]() Ik blijf (hoogstwaarschijnlijk) weer de hele nacht, ik hoop dat ik niet de enige ben en ik hoop dat er minder misverstanden zijn als vorige meeting.... Gelukkig is het nu waarschijnlijk wat warmer 's nachts, maar heefd iemand nog een idee voor de nacht? Tsja ik hoop dat bepaalde mensjes toch komen..... we maken d'r wel wat van ![]()
|
als ik kom blijft ikke niet hele nacht
ik ben een opvallende figuur in extase tilburg ![]() ![]() eten als ut maar niet bij MacDonald iz en we niet zelf hoeven koken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten Negrotiator | 21 | 14-12-2003 20:55 | |
Muziek |
Utrecht Meeting 6 Juni! Roxy | 172 | 07-06-2003 15:47 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 255 | 14-05-2003 16:30 | |
Lifestyle |
Utrecht Meeting 10 mei 13:00 [morgen!] mixtape | 160 | 11-05-2003 13:37 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Muziek |
Amsterdam SKA(NK)-Meeting!!! Verwijderd | 137 | 25-06-2002 20:48 |