Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
offtopic: zielig hoor, ruzie tussen forumbazen Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 20:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mjah, het is moeilijk te bepalen of Nessie bestaat. Ergens zou je haast denken dat er toch wel "iets" moet zijn.
De "dinosaurier" waar men het over heeft, is een zwemmend reptiel (geen dinosaurier maar dat is een detail). De meeste mensen gaan uit van een Plesiosaurus (of ondersoort) http://www.dino-pantheon.com/plesiosaurus.jpg http://petchprauma.com/contents/prim...esiosaurus.jpg Zoiets dus ![]() Wat ik me alleen af vraag is hoe deze plesiosaurus hier terecht is gekomen. Logischerwijs zouden haar voorouders dan "dat wat de grote reptielen uitroeide" moeten hebben overleefd (hoe?) en zich vervolgens generatie op generatie hebben moeten voortplanten daar we nu vele tientallen miljoenen jaren verder zitten ( en er van uitgaande dat Lochness niet stiekem de bron van de eeuwige jeugd is). Maar als dat zo zou zijn, dan zouden er dus meer van dat soort in Lochness moeten bevinden. Dat zou de kans om ze tijdens onderzoeken mis te lopen moeten verkleinen tot nihil. En verder zou dan dat hele meer inmiddels leeggevist zijn wat dan weer zou leiden tot het uitsterven van Nessie, als slachtoffer van haar eigen succes. Een kleinere uitvoering van de Plesiosaurus, zou mogelijk kunnen zijn. Alleen zit je dan nog met die tientallen ooggetuigeverklaringen die het over een gigantisch beest hadden...Feitelijk steunt het fenomeen " Nessie" daarop. Dus eigelijk sluit ik dat uit. Al met al lijkt het me stug dat er in Lochness een Plesiosaurus ronddobbert (al heb ik dat zelf lang geloofd). Ik geloof alleen dat het dan nog altijd te makkelijk is om alles als een grap af te schuiven. Nessie's legende is al honderden jaren oud en nu men er langzaam achterkomt dat de legendes rond de kraken (soort van reuzeninktvis, al werd ze zo slechts in de verhalen beschreven en werd het woord inktvis nooit vernoemd) iig deels op waarheid berusten, zou het best kunnen zijn dat men in de toekomst aanwijzingen vind die met de wetenschap spotten en meer duidelijkheid geven over wat Nessie is. Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 23:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ach als je nagaat hoe diep het Loch zelf is, zou iets best ongezien zich daar schuil kunnen houden, nu betekent dat natuurlijk nog niet dat er iets is...
Toch heb ik wel t vermoeden dat er in ieder geval een bijzondere diersoort daar is, ik geloof niet dat die roddels uit het niets zou zijn ontstaan, ze moeten ergens uit voort gekomen zijn, nou hoeft dat geen dinosaurus te zijn maar iets aparts denk ik wel. Sommige foto's zijn btw nog steeds verklaard...ze kunnen geen namaak eraan vinden, dat blijf ik wel vreemd vinden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als er echt een enorm duidelijke foto van een beest zou zijn die niet was nagemaakt, zou het allang wereldnieuws zijn geweest. En dan kan dat beest ook nog eens nagemaakt worden: op een tvprogramma hadden ze laten zien hoe ze heel makkelijk de illusie van een waterbeest konden wekken terwijl het gewoon duikers met een nepbeest waren... Zal nog heel wat overheen gaan voor we een fatsoenlijk bewijs hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei ook niet dat die duikers persé daar het water inmoesten, je kunt toch opnamen maken van een beest in ander water. Water is water op de foto. Ik had het alleen over dat je zoiets gemakkelijk kunt namaken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar toch blijf ik er sterk in geloven dat het monster van loch ness bestaat........ ![]() |
![]() |
|
Het meer van Loch Ness heeft een kleine opening waardoor het beest zou doorkunnen! Nessie komt alleen maar naar het meer tijdens het meer om de zoveel jaar omdat ze daar geboren is...zo was het toch op National Geographic Channel
![]()
||
Citaat:
"Kleine opening" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Apomes schreef op 09-03-2004 @ 17:32:
Het meer van Loch Ness heeft een kleine opening waardoor het beest zou doorkunnen! Nessie komt alleen maar naar het meer tijdens het meer om de zoveel jaar omdat ze daar geboren is...zo was het toch op National Geographic Channel ik heb gelezen dat vroeger het loch ness "vast zat" aan de zee.. toen leefden er dus nog water dino's om ze maar ff zo te noemen.. toen ging nessie dus door die soort baai naar het loch en in die tijd is er een aardbeving/verschuiving geweest en is de toegang van de zee naar het loch dicht gegaan.. en zo zou nessie in het loch zijn gekomen.. maarja of het waar is? ik denk wel dat het gekunt zou hebben en geloof wel dat er nu nog iets leeft ![]() ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]grandmommy schreef op 07-03-2004 @ 18:07:
[B]om nu op Nessie te komen: ik geloof wel dat er iets in het loch zit, maar een prehistorisch watermonster dat mensen opeet, nee, dat gaat mij toch echt te ver. Ik denk zelf niet dat het ooit een mens zal verslinden. Maar ik heb wel eens een verhaal gehoord waarin Nessie gezien werd met een schaap in zijn mond. Ergens op het web is hier een illustratie van te vinden, maar jammer genoeg heb ik die niet kunnen vinden. Er word vaker gezegd dat Nessie zich slakachtig voortbeweegt, zou best wel kunnen als hij/zij er zo uitziet. ![]()
|
http://www.posterplanet.net/images/lochness.jpg door deze foto is de hele media hype begonnen. op het sterf bed van de maker van die foto, vertelde hij dat hij hem gefaked had, door een speelgoed dino in het water e zetten en van dichtbij een foto te maken.
|
Ik vind het grote onzin! Ik ben zelf bij het meer van loch ness geweest, heb er met een boot gevaren...en ik leef nog steeds!! ben niet opgegeten!!
![]() Ik denk dat dat monster gewoon is verzonnen om meer toeristen te lokken!!
|
Allereerst vind ik het nogal getuigen van een overschatting van het menselijk vermogen om bij hoog en laag te ontkennen dat dat monster daar zou kunnen zitten. Alsof wij de natuur bezitten in plaats van er deel van uit te maken!
Maar er is voor mij ook geen reden om er zeker van te zijn dat het monster echt aanwezig is. Het is slechts een gevoel, maar ik denk dat het beest inmiddels is doodgegaan. Dus ja, ik denk wel dat het er was.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het zou best zo kunnen dat er nog van zulke dino's leven.
Jappanse vissers hebben ook nog een keer zon enorm beest gevangen in hun netten. En er zijn wel vaker van die grote vissen gevonden die al mijoenen jaren uitgestorven moesten zijn...(volgens Evo-Theorie dan.) Dus waarom niet, in de bijbel wordt 3 a 4 keer het zeemonster genoemt, hij heeft ook nog een naam,w aar ik nu niet zo snel op kan komen. Nyfithian ofzo.Maar waarschi9jnlijk is deze naam zen soort aanduiding. Hier zijn ook nog oude tekeningen van gevonden, echt een enorm beest zeg. Of deze tekeningen gabaseert zijn op echte ervaring of op hun eigen fantasie zou ik niet weten. Zeg alleen dat ze best nog zouden kunnen leven, zodoende ook zon soort wezen als het "monster van Lochness".
|
![]() |
Er zit zoveel water in het Loch Ness dat je de complete wereldbevolking erin kan verdrinken. Dan kan er toch ook een monster in zitten (beetje kromme redenatie)
Waarom ik denk dat er WEL een Loch Ness moster is: 1) Er is voldoende water in het meer 2) Er is voldoende voedsel in het meer voor een monster met een gigantische omvang 3) Vanaf een bapaalde diepte is het water zowel zomers als winters een vaste temeatuur (4 graden Celcius geloof ik) 4) Op een soort scan van het meer is een groot 'iets' gezien, wat met grote snelheid naar de diepte dook. Op de diepte waar het is gezien leven geen vissen meer, hier was het ook te groot voor. Het mag raar lijken, maar ik geloof echt dat er in het meer een wezen zit, wat wij (= de mensheid) nog niet kennen, of waarvan wij niet weten dat het nog leeft op aarde. Ik ben zelf bij dit meer geweest en ik moet zeggen dat het een grote indruk op me heeft achtergelaten. Het meer is 23 mijl (= 34.5 km) lang en 1 mijl (is 1,5 km) breed. Aan de rand van het meer staat de ruine van het kasteel Urquhart castle. Van wat er over is kun je een enorm eind uitkijken over het meer, kan je nagaan hoever je moet hebben kunnen kijken toen het kasteel nog intact was. Ik zou het niet raar vinden als er best eens iemand is geweest die van een van de torens heeft uitgekeken en het monster heeft gezien. Hoewel er een boel fake foto's zijn van het monster, zijn er ook foto's waarvan ze de nep niet kunnen bewijzen, en laat op deze foto's nu eens het monster vrij veel op elkaar lijken. Allemaal een soort van waterslang. Er is er 1 waarvan ze de nep niet kunnen bewijzen en waar hij opstaat als een soort van dinosauriër. Ik denk dat deze foto dus wel nep is en de anderen niet. Zo: weerleg de argumenten. ![]()
||
Citaat:
iig, het monster lijkt mij een ongeloofwaardig verhaal maar ik sluit in principe niets uit.
|
mwa allemaal bullshit, het is gewoon één grote toeristische stunt.... misschien dat zelfs een of ander zielig ventje in een kilt steeds op een knopje drukt om de kop van een plastic dino uit het water te laten komen als een groepje toeristen langs loopt
![]() mja, das gewoon mijn mening, ik geloof namelijk ook niet in geesten, spoken, aliens en andere troep, maar ik ga dit jaar Toevallig wel een kijkje nemen bij het Loch
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi aantrekkelijke pf #1837 Verwijderd | 500 | 04-12-2015 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Graal flyaway | 0 | 29-05-2009 20:50 | |
Seksualiteit |
voorhuid kitesurfertje | 46 | 12-01-2007 14:05 | |