Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben heel erg tegen.
Als je een bord ziet met 120, hoef je geen 120 te rijden... het is een maximale grens. Als je zeker wilt zijn dat je niet een keer per ongeluk 125 rijdt, dan ga je maar lekker 110 rijden. Dan moet je namelijk je gaspedaal wel héél diep intrappen wil je te hard rijden. Voor de mensen die het lekker vinden om op de grens te rijden. Ik houd er zelf ook van... dan moet je niet gaan balen als je een keer te hard rijdt! Waar ik dan wel voor ben is dat ze de boetes relatief moeten maken. voorbeeld: Ik vind het asociaal en ongelooflijk gevaarlijk als iemand 70 km/u in de bebouwde kom rijdt. Ik vind het niet erg als iemand 's nachts op een lege weg autosnelweg 140 rijdt. Dit wordt volgens mij nu gezien als dezelfde overtreding. Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 17:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het wel aardig met boerenlul eens dat de boetes relatief moeten zijn, zal alleen wel een gedoe om dat vast te stellen.
Voor de rest vind ik dat het zo wel mag blijven, zoals al gezegt, zit al een marge in van 3 KM en als je gewoon te hard rijdt waar het niet mag moet je ook met de consequenties kunnen leven. (boos worden mag wel, dat deed ik vandaag ook nog, maar dan moet je niet gaan lopen zeiken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind alleen dat mensen die in overtreding zijn meer moeten gaan betalen. en dat er een stichting is die het geld beheerd, niet de overheid. verder vind ik de marge van 3 km/u uitstekend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zelfs stellen dat men gewoon bij 121 km per uur op een weg van 120 km per uur al een goeie boete krijgt. Zoals boerenl*l al meldde niemand zegt dat je zo hard hoeft te rijden... Het is een maximum, daar moet je dus niet overheen maar juist eronder blijven.
||
![]() |
Citaat:
als de grens precies 50 was kun ej hebben dat je beboet word al s je 49 rijd daarom is die grens en nergens anders om verder ben ik ervoor om de maximum sneheid iets te verhogen omdat te doen door gewoon niet te beboeten is beetje raar we kunnen ook gewoon de officiele snelheid omhoog doen |
![]() |
|
Die afwijking is er omdat de teller van de auto altijd iets afwijkt. Vandaar dat die marge er is. De camera's kunnen alles vrij precies registreren, alleen diegene die de auto bestuurt niet, omdat de snelheidsmeter afwijkt. Dit is niet veel, scheelt meestal maar zo'n 3-5 %.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Boetes in België Verwijderd | 45 | 05-04-2006 14:54 | |
Vrije tijd |
[Formule 1] Grand Prix van Frankrijk 0oFZo0 | 55 | 04-07-2005 21:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |