Advertentie | |
|
![]() |
|
www.vandale.nl -> opzoeken -> on-line woordenboek.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Deze woorden zou ik anders doen (maar dat wil niet zeggen dat ik het goed heb):
2. ziektekostenpolis 9. aaneen schrijven 11. ineen frommelen 12. gevangen nemen 13. klarinet spelen 14. zich druk maken 15. actie voeren 22. tweeëndertig-jarige 26. zoveel mogelijk 38. gumm-jas (wat is dat?) 42. zwart-wit tegenstelling 48. 65-plusser 58. non-stop vlucht 63. huis-aan-huis blad 66. fancy fair 67. hij-figuur 68. voor- en naseizoen 70. dames- en herenkapsalon 71. tuinaanleg en - onderhoud 78. uitzaaiing 79. twee-eig buig (wat?) 80. elektricien (met trema op de laatste 'e') 81. opticien (met trema op de laaste 'e') 82. mecanicien (met trema op de laaste 'e') Ik zou zeggen: pak je Nederlands boek erbij, daar staan de regeltjes waarschijnlijk precies in uitgelegd. Dan nog even toepassen en klaar is Kees.
|
![]() |
Nog iets aangepast:
2. ziektekostenpolis 9. aaneen schrijven 11. ineen frommelen 12. gevangen nemen 13. klarinet spelen 14. zich druk maken 15. actie voeren 22. tweeëndertig-jarige 26. zoveel mogelijk 38. gumm-jas (wat is dat?) 42. zwart-wit tegenstelling 48. 65-plusser 58. non-stop vlucht 63. huis-aan-huis blad 66. fancy fair 67. hij-figuur 68. voor- en naseizoen 70. dames- en herenkapsalon 71. tuinaanleg en -onderhoud 78. uitzaaiing 79. twee-eiïg buig (wat?) 80. elektriciën 81. opticiën 82. mechaniciën |
![]() |
|
|