Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 18:20
blacky
blacky is offline
Ik vraag me af hoeveel jullie om je beste vriend/vriendin geven.

Ik geef namelijk heel veel om mijn beste vriend. Hij is echt alles voor me en ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten. Hij is mijn knuffel, mijn uitlaatklep, mijn zuipmaatje. Ik kan gewoon alles met hem delen en als hij er niet meer voor me zou zijn...ik zou het me niet eens in kunnen denken en nu is mijn vraag...hoeveel betekent jullie beste vriend/vriendin voor jullie?
Oud 24-05-2002, 18:22
.:::TaMsIe:::.
.:::TaMsIe:::. is offline
TE veel!!

haha ja eigelijk heel erg veel,vertel ook alles tegen hem zie hem dan wel nie zo vaak maar we chatten en smsen, bellen heel erg veel en dan kan je natuurlijk ook alles vertellen, en tsja I LOVE HIM!!!

kusss tam
Oud 24-05-2002, 18:25
snoopy
snoopy is offline
mijn beste vriendin betekent heel veel voor me. Ik kan haar dingen vertellen, die ik aan anderen noooit zou durven zeggen. Dat is me heel veel waard, dat vertrouwen.
Oud 24-05-2002, 19:20
Verwijderd
Om eerlijk te zijn zou ik het niet weten.. Ik kan deze vraag niet echt beantwoorden..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:22
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
mijn beste vriendin betekent heel veel voor me. Ik kan haar dingen vertellen, die ik aan anderen noooit zou durven zeggen. Dat is me heel veel waard, dat vertrouwen.
voor mij eigenlijk hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 20:56
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
tja...gewoon veel natuurlijk. beste vriend he, dat zegt op zich alles al wel
Oud 24-05-2002, 21:26
Verwijderd
Mijn beste vriend (mn vriend)... ik zou niet zonder hem kunnen. Als hij op een of andere manier uit mijn leven zou verdwijnen zou ik echt kapot zijn en 3 jaar op mijn kamer spenderen en nog doorhuilen als mijn tranen allang op zijn... ja, echt! Beetje erg dus, maar ik ga er niet van uit dat hij uit mijn leven verdwijnt..
En ik heb niet echt één beste vriendin maar ik zou ook echt kapot gaan als ik een van mijn betere vriendinnen zou verliezen, ze betekenen allemaal gewoon zo veel voor me!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:17
Verwijderd
Ik zou mijn eigen leven totaal in dienst stellen van dat van haar, als ze dat zou willen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 22:23
Piccola
Piccola is offline
Ik heb 2 beste vrienden. Voor Marco zou ik werkelijk alles willen doen! Ik hou echt van hem. Hij is de liefste vriend die ik maar kan hebben! En voor Mick heb ik ook erg veel over. Maar niet zo veel als voor Marco, dies net iets specialer, omdat hij ook mijn eerste echte grote langdurige liefde is. Beste vriendinnen heb ik niet. Najah eentje een klein beetje. Ken haar al mijn hele leven, maar de laatste 3 jaar is de band helemaal 'vervaagd' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 00:08
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb echt mar 1 vriendin waarvoor ik echt door t vuur zou gaan..maar die ken ik ook al 7 jaar ofzo...is altijd mn maatje geweest...ze kan me altijd bellen desnoods om 4 uur snachts..en andersom psies tzelfde als ik me kut voel staat ze hier ook meteen op de stoep..kan dr alles vertellen en we begrijpen mekaar ook heel goed...kwil dr ook nooit meer kwijt!!!in een zin hou ik ook echt gewoon van die meid!

verder heb ik wel vriendinnen en vrienden waar k veel aan vertel maar de band is toch anders...die zie ik ook minder maar das verder geen punt voor mij...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 07:49
Gurly'z
Gurly'z is offline
Mijn vriendin betekend echt heel veel voor mij.
maar dat komt oowk omdat we echt précies hetzelfde zijn.
kwa karakter dan..
ze weet ook echt allesz van me..
Zonder haar isz derook een stukje van mij weg
Oud 25-05-2002, 14:22
Aurora
Aurora is offline
Hij betekent enorm veel voor me.. ik ben al eens verliefd op hem geweest, niet zo slim misschien maar eigenlijk heeft het onze 'band' versterkt zeg maar.. we kunnen lachen, serieus praten, dollen, knuffelen, ALLES! Hij iz zooww enorm lief, echt waar Ik wil niet zonder hem
Oud 25-05-2002, 14:48
Verwijderd
Veel
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:17
cerys
cerys is offline
ik heb geen idee eigenlijk, als ik goed nadenk is mn vriend -relatie dus- eigenlijk ook gelijk mn beste vriend, omdat ik hem als enige echt vertrouw en hij de enige is waar ik me totaal bij op mn gemak voel en die ik alles wil en durf te vertellen
Oud 26-05-2002, 18:29
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
men vriendje is men beste vriend.. )

maar buiten heb, heb ik geen beste vriend(in) meer.. zucht.. kweet ook ni wrom.. heb alleen nog maar 'oppervlakkige' (niet echt diep, zo van: ik zou alles doen voor hem/haar, hebk niet) vrienden, maar heb der wel echt nood aan.. zo iemand waarmee ik op school me goed kan amuzeren nzo..

*PiMpSzAd*

Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:52
stout!
stout! is offline
Hij is heel belangrijk voor me, eigenlijk belangrijker dan ik wil. Hij heeft nu een vriendin waar hij zich helemaal in verliest en dat doet pijn, omdat het voelt alsof hij me niet meer belangrijk vind (hij zegt dat t zo is maar ik merk er niks van). Ik word op het moment alleen maar verdrietig van hem maar ik zou m toch nooit kwijt willen.
Oud 26-05-2002, 19:00
Conkur
Conkur is offline
Mijn beste vriendin is heel erg belangrijk voor me.
Ik heb al 7 maanden een vriendin, maar soms heb ik wel eens ruzie met haar. Dat kan ik dan allemaal kwijt bij mijn beste vriendin. Er zijn een helehoop dingen die ik gewoon aan haar kan vertellen zonder dat ze het ook maar aan iemand anders zou vertellen. Ook is het gewoon gezellig als we samen uitgaan lam zuipen of thuis niks doen. Tis fijn om iemand te hebben waar je altijd jezelf kan zijn.
Oud 26-05-2002, 19:35
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
nou heb op dit moment een hele goeie vriend die best veel voor me betekend... we hadden eerst een paar keer wat met elkaar gehad voor avondjes en daarna kregen we echt wat.. maar sinds dat het uit is gegaan zijn we echt goeie vrienden echt gaaf gewoon!! op dit moment twijfel ik zelf een beetje omdat ik het gevoel heb dat ik nog steeds verliefd op hem ben.... gistere hebben we tot half 3 nachts gesmsd en toen heb ik het ook wel verteld dat ik het soms jammer vind dat het uit is gegaan tussen ons...hij vond het heel soms ook wel jammer... maar hij betekend echt heel veel voor me.... we trekken best wel veel met elkaar op we smsen echt heel erg veel.. en verder op msn.. ik heb het idee dat we de laatste tijd steeds beter met elkaar kunne opschieten

baal der gewoon van dat ik volgens mij weer verliefd op hem begin te worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten