Advertentie | |
|
![]() |
|
Na mn eindexamen ga ik met vier andere meiden op vakantie, (dus met z'n 5-en, op zich wel jammer dat het een oneven aantal is) en waar we heen gaan is nog niet helemaal duidelijk, gelukkig hebben we wel allemaal een beetje de zelfde eisen (véél eisen; zon, strand, cultuur, uitgaan en natuur).
Daarnaast ga ik ook nog met m'n ouders waarschijnlijk mee, maar waar dat heen gaat is al helemaal onbekend. |
![]() |
|
Heel verschillend.
Ik heb altijd heel veel behoefte aan lekker alleen in een mooie omgeving genieten, maar ook met nog iemand is dat top! Wanneer ik echt de touwtjes in handen wil ga ik alleen op vakantie. ALs ik gewoon een lekkere geinvakantie wil ga ik met twee of meerdere op vakantie, maar dan neem ik ook ff een dagje voor me alleen sowieso ![]() |
![]() |
|
![]() |
met ze 3e.
ik en 2 vrienden. als je met ze 2e gaat krijg je altijd ruzie, omdat diegene niet aan je verwachtingen voldoet. als je met 2 andere mensen gaat heb je minder individuele verwachtingen, dan denk je volgens mij eerder van "t word gezellig" en dat word het dan ook ![]() 4 vind k weer te veel worden, misschien als je zo'n kut zon-vakantie wilt, maar als je gewoon rustig stoned wil genieten van de omgeving is 3 volgens mij ideaal ![]() |
![]() |
|
2 met een vriendin van mij... we kunnen goed met elkaar opschien overal over praten en ja ik denk dat het helemaal goed gaat komen al eerder met een vriendin op vakantie geweest en dat ging ook prima en met deze vriendin kan ik het nog beter vinden ook dus zit wel goed.
|
Damn, ik kan me echt niet voorstellen om met minder dan 15 mensen op vakantie te gaan. Ik ga nu voor de 5e x weer naar een camping in Spanje, samen met me ouders broertje, het gezin van me pa zijn beste vriend, gezin van me pa zijn neef, daarvan weer vrienden, nog wat familie van me pa zijn beste vriend, daarvan weer vrienden enz. En we kennen al vrij veel mensen daar die er ook elk jaar komen. Mensen daar zijn relaxed, het is gewoon als op het kamp, maar dan in het buitenland, met veeeel beter weer, en leuke nieuwe mensen hehe. En je heb geen gezeik, als in een hotel ofzo.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Einde van een vriendschap soccerfreak | 17 | 08-02-2013 16:44 | |
Liefde & Relatie |
brief.. versturen of niet? Sander Gessel | 37 | 10-01-2005 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete MIC_Koentjuh | 22 | 05-04-2003 19:29 | |