Advertentie | |
|
![]() |
|
vandaag weer thuis... het lukte me niet op te staan, ik ben zo ontzettend moe
![]() maar ben vandaag wel wat nuttigs aan het doen... hoop heel ver te komen met de examenbundel, over 3 weken toets over...
|
gesprek met engelslerares
ging goed donderdag voor 2 uurtjes naar school ben benieuwd.. heb een leuke gitaar gezien (ibanez) netjes ontbeten vandaag ![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 14:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn steekwoorden: echt heel erg veel gedaan vandaag terwijl ik dacht dat ik amper wat had gedaan ![]() alles ff opschrijven doet soms wonderen ![]() leven mijn klas-/groepsgenoten nog wel? ![]() al héé(éééé)l lang niks van ze gehoord vanmorgen koppijn ![]() gelukkig niet doorgeslagen in migraine vanavond trainen ![]() en lekker (weer) op tijd naar bed ![]() morgen nog stagedag donderdag weer school hopelijk komen mijn klas-/groepsgenoten dan ook weer tot leven en tonen ze zich weer eens aan de bewoonde wereld |
![]() |
|
![]() |
leonoor gefeliciteerd
![]() nu mijn steekwoorden happy lieve reactie van een lerares op mijn e-mail ze was trots op me huh?? trots op mij?? zit lekker in mijn vel heb vandaag normaal gegeten mijn dagboek af voor jz mentrix vond het niet leuk dat het gecensureerd was volgende week maandag jz gesprek samen met mijn ouders ik ga gewoon, ik heb er vertrouwen in en anders als het fout gaat pech.,... deze dag geef ik een 8 |
![]() |
|
Verwijderd
|
éeéééééééén Marlies heeft een 5.8 voor haar biologie hertentamen!
![]() *dat is goed. ja.* had t weer vanmiddag. hoe zeg je zoiets? brandoefening geweldig gewoon nee, ik ga niet op mn knietjes ![]() lalala ik ben pianospelen aan t leren lalala t wil nog best lukken ook lalala en toch....toch hè? ken je dat gevoel/? blij - niet blij - blij - niet blij. jaaa, dat heet puber, ja. Zo. hebben ze heel goed gedaan. kut. Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 16:26. |
![]() |
|
teleurgesteld
alweer waarom laat ik het nou nog altijd toe verkeerd gezegd waarom nou t ligt niet aan jou je bent er juist altijd voor me ![]() sorry waarom moet ik nu al weg? ik wil nog helemaal niet weg wat zijn nou drie weken dat worden drie mooie weken maar ze verzieken het alweer voor me of ik laat het verzieken ruzie schuld tuurlijk, t ligt weer aan mij zeker waarom geloof ik dat dan ook altijd doet pijn ![]()
|
Verwijderd
|
prrfffffffffffffff
kapper wegeest ![]() kort en rood ![]() alweer The Dead Parrot Sketch *grinnikt* of met een stofzuiger natuurlijk *hum* honger moe prikkelbaar vanavond gaan ze praten en ik ben bang stom maar het is beter zo pianogespeeld verdrietig van geworden mee gestopt ![]() *grom* Even now, the world is bleeding. But feeling just fine, all numb in our castle. Where we're always free to choose, never free enough to find. I wish something would break, cause we're running out of time.. 4 maanden vandaag *wil gefeliciteerd worden met prestatie ![]() Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 16:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mwa.....het gaat wel vandaag,errug verliefd,vind het moeilijk om dat te uiten of om daar met iemand oer te praten.
verder weinig gezeur op school (altijd fijn) veel uitval (altijd fijn) en mooie herinneringen opgehaald van het afgelopen weekend (twee lesuren helemaal dubbel gelegen ![]() |
![]() |
|
Ik heb al weer gekocht, gevroten en genoten.
Het is erg en ik schaam me diep. "Ik heb een eetstoornis. Ik vreet. Het is mijn enige troost. Ik heb eten nodig. Continue. Bevrediging. Enige uitweg." Zo, nu heb ik het gezegd. Nu mag ik eten. Want het is zo heerlijk, het maakt me vrij. En wat nou geld? Dat neem ik er wel op de koop toe. En wat nou dik? Alsof mensen me leuker vinden, dun? Nee! Ze vinden me tóch niet leuk! Nou dan! Ik heb het geprobeerd, maar verloren. Het leven is te zwaar voor mij. Wel hier, nu en zo. Ik heb eten nodig om te overleven (en dan niet de primaire levensbehoeftes). Nee- ik ben nu eenmaal zo. Het moet ophouden, dat weet ik. Maar niet nu. Het is de lekker. Oh god, ik heb echt een verslaving. En ze was zo mooi vandaag. Zó mooi. Maar ik mag NIET naar haar toe. Niet. Niet. Nooit. meer.
||
Citaat:
ik verkbreek die belofte continu ({)(}) weet niet of het over hetzelfde gaat, maartoch...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Volleybalsportdag 3de geworden ![]() Taart Gezelligheid 5 voor wiskunde Zeer blij mee ![]() Had eerst een 2,9 dus zeker een verbetering Ook een 7,5 voor debat Nederlands Complimentje van m'n mentor ![]() Nog maar een paar weken tot 3/4 april ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nu ga ik naar de wc. ![]()
|
in de war
ik wist het maar toch ik weet op zo'n moment hoe graag ik het ook wil dan niks nuttigs om te zeggen tuurlijk voelt het k*t dat snap ik in zekere mate herken ik het ook wel maar toch echt in de war wil zo graag goed luisteren en goed antwoorden maar moet het dan niet op mezelf betrekken en dat is moeilijk zeker als ik ermee te maken heb ik = verward en dan ook nog dit erbij: via via hoor ik dat iemand uit mijn oude klas gevraagd heeft aan een ander oud-klasgenootje hoe het met me ging. ik had haar een paar keer gemaild, maar niks teruggekregen. nu was ik op msn, niemand online. ging ik op mijn andere (oude) emailadres: was zij online... oftewel: heeft ze me geblokt op m'n gewone adres... ook fijn om te weten hét steekwoord van vandaag: i n d e w a r |
![]() |
||
Citaat:
dit is iig de eerste belofte die ik veebroken heb ![]()
|
Eerste keer hier posten.
Waarom? Aandacht, denk ik. Is wel fijn, maar niet aardig. Vechtlust is weg, soms School is druk, niet leuk maar ook niet erg. Richting voor mezelf kwijt, denk ik. Maar ga er wat aan doen, nu. Wil weer vechten.
|
![]() |
stage troubles
gisteren heeft hij gebeld ik geloof dat ik niet verliefd ben, hij ook niet op mij, dat zou het makkelijk maken. of ben ik wel verliefd? het was wel erg gezellig. een schatje is het. weinig plannen hele avond vrij klinkt goed dit weekend feest daar zie ik naar uit. man, wat lijk ik weer neutraal vandaag. Ik ga voor een 8 omdat ik graag gelukkig ben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |