![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het verder met Kruimel eens. |
![]() |
|
![]() |
Er lijkt een nog behoorlijk percentage van de mensen oedofiel te zijn. Afgaand op een (weliswaar niet-presentatieve) steekproef van de posters in dit topic tel ik al 2 'uitkomende' pedofielen (gp51 en mijzelf) en iemand (Pr0xy) die in het midden laat of hij pedofiel is, maar de standpunten van Martijn verdedigt. (Ik heb me er nooit erg in verdiept maar wat ik me meen te herinneren van wat ik gelezen heb is dat ik deze afwees, dus op basis daarvan vermoed ik dat hij ook pedofiel is.)
Men moet natuurlijk er rekening mee houden dat men in het verleden ook al dergelijke gevoelens kende, maar dat dat door omstandigheden (ouders die huwelijken regelen, zich strict houden aan de moraal van de kerk, geen/veel minder media m.b.t. seksualiteit etc. ) veel minder opviel. Ik denk in elk geval niet dat seksuele voorkeur een keuze is. Hoe kun je nou zelf bepalen wat jouw ‘instict’ (or whatever it might be) zegt. Daar is het immers je instinct voor. Je bepaalt toch ook niet zelf wat voor eten je lekker vindt? (Het is natuurlijk wel zo dat je zelf bepaalt met wie je seks hebt (verkrachting daargelaten), maar dat is wat anders dan geaardheid.) De doodstraf vind ik een goede straf bij bewezen verkrachting, dus ook en zeker niet uitsluitend voor pedofiele verkrachters. Genetische manipulatie ben ik uit principe op tegen, maar zou veel leed kunnen besparen. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
ik snap niet waar je naar toe wil Dus jij concludeert zomaar dat ik een perfect ras wil samenstellen. mmmmm vreemd ik praat over pedofielen niet over een perfect ras . Een perfect ras bestaat niet dat was eens een droom van iemand Citaat:
Het is een keus die je maakt geen verplichting jij hebt de keus gemaakt om hetro te blijven Waar het hier om gaat zijn pedofielen (pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en) 1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen ) En kinderen hebben geen keus die worden gedwongen Citaat:
die wij mogen ophoesten als belasting betaler,en die wil jij levenslang laten zitten ????? Citaat:
ik heb het over moordenaars en pedofielen Iemand die zijn eigen sexuele lusten laat gaan op een kind verdient in mijn ogen net als een moordenaar de doodstraf ik kan 1 ding zeggen denk eens aan de toekomst beeld je eens in dat je gelukkig getrouwd bent en een kind hebt trotse ouders dus lees met die gedachten deze site eens door http://www.martijn.org/page.php?id=100000 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is jouw mening, maar zo werkt het niet in Nederland. Zo simpel is het. Het lijkt me ook vrij sterk dat de doodstraf weer terugkomt, dus je kan zo hard roepen als je wilt maar het helpt niet. Niet elke pedofiel verkracht kinderen. Degenen die dat wel doen moeten therapie en gevangenisstraffen ondergaan vind ik. Maar de doodstraf vind ik echt te ver gaan. Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 09:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@jantje b-ton: Ik weet trouwens ook niet hoe het in Nederland zit, maar in de VS is het zo dat een doodstraf de staat ongeveer twee ton méér kost dan een levenslange gevangenisstraf, gemiddeld.
En nee, voor een geaardheid kun je niet kiezen. Je kunt inderdaad wel kiezen voor met wie je sex hebt. Ik zou er voor kunnen kiezen om sex te hebben met meisjes, maar dan ben ik nog niet lesbisch; ik blijf dan toch hetero, omdat ik me nu eenmaal écht aangetrokken voel tot jongens en alleen verliefd kan worden op jongens. De reden dat mensen je ook niet echt serieus nemen hier is dus ook niet je mening ten aanzien van pedoseksualiteit, maar het feit dat je een hoop onzin lult zoals bovenstaande dingen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 11:52. |
![]() |
|
Ik had een vraag voor mensen met pedoseksuele gevoelens.
Dit is een serieuze vraag , geen negatieve kritiek en ik heb respect voor mensen die pedoseksueel zijn en het bij pedofilie houden. Ik hoop voor ze dat het een beetje naar boven schuift die leeftijd zodat ze eens wel een relatie kunnen hebben of dat er een andere oplossing is die ze gelukkig kan maken en wens ze veel sterkte. Nu mijn vraag. Wil je als pedoseksueel ook echt een relatie met kinderen of is het zo dat het alleen om seks draait? Zelf vind ik een jong persoon 16-17 nog wel eens erg interessant. Gelukkig voor mij zou seks met zo iemand dan legaal zijn, maar het is toch wel een stuk jonger dan ikzelf. Vaak is het dan alleen een aantrekking. Voor mij is iemand van 16 namelijk meestal geestelijk te jong en daarom zou het nooit een basis voor een relatie kunnen zijn. Er is zo'n verschil in niveau (Ik heb het niet over macht, dat heeft namelijk minder met leeftijd te maken). Lang verhaal kort : Er is vaak een groot niveau verschil tussen kinderen/jonge volwassen en volwassenen, het lijkt me dat dit een echte relatie in de weg staat. Ik hoop dat mensen hier op willen/kunnen reageren. Mag indien gewenst ook vie privé berichtje als je niet op forum wilt posten. SounD
|
Verwijderd
|
Ik heb geen pedofiele gevoelens, maar ik wil wel wat filosoferen over je vraag.
je kunt er denk ik 2 kanten mee op de eerste is dat je als pedofiel wel een relatie aan wil gaan met een kind, en dat sex daar dan bij hoort, of dat je dat uit respect voor het kind niet doet (?). Het tweede zou zijn dat het alleen maar om de sex gaat en dan heet je geloof ik pedosexueel. Vele pedofielen/-sexuelen vinden dat een kind wel al rijp is voor sex, en rijp is voor een relatie, en met dat in je achterhoofd kun je zelf verder redeneren wat iemand wil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat kinderen gedwongen worden ben ik het dus niet mee eens. Ik zal dat nooit doen. Liede en zo moet wel van 2 kanten komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zeg altijd maar zo;
hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.. doe is wat anders, steek je leuter in een kleuter... wat nie rekken wil, dat scheurt wel Wat is de overeenkomst tussen een Ferrari en een klein meisje? je komt er moeilijk in maar het scheurt lekker... ziekkkk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
@gp51
Klote van je vriendin, sterkte. Meisje van 15 en jongen van 20 komt best veel voor. Ik zie dat niet als pedofilie eigenlijk. Beetje volwassen meisje dat er aan toe is kan goed werken. Ik denk ook inderdaad dat er jonge mensen die zonder problemen iets met oudere mensen wat kunnen hebben. Maar wanneer niveau en belevingswereld erg verschilt.. 10 jaar en 30 jaar .. dan vind ik het een ander verhaal. Ik kan me zeg maar niet voorstellen dat je iets met een 10 jarige zou willen hebben die niet aan seks toe is. Dat probeer ik beter te begrijpen omdat ik er vanuit ga dat pedoseksuelen er niet voor kiezen. Als ik beter zie hoe het is, dan weet ik beter wat ik er van moet denken. Pedofielen wil ik niet zomaar op 1 hoop gooien met kinderverkachters. SounD
||
![]() |
Citaat:
Interessante vraag, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk. Ik denk niet dat het puur om seks gaat. Een gelijkwaardige relatie is echter ook niet mogelijk. Er zit wel degelijk een aspect in dat je ook liefde geven wil. (Ik las onlangs een stukje waarin Dutroux over Sabine zei dat hij haar zelf wilde houden, omdat hij zich zo goed bij haar voelde. Afgezien van de vraag wat je allemaal moet geloven van wat hij zegt, zou dit dan een teken zijn dat dat zelfs bij hem nog een rol schijnt te hebben gespeeld. Er zullen echter ook best types zijn bij wie het puur om de seks gaat, het zou m.i. raar zijn als dat alleen bij verkrachters van volwassenen het geval zou zijn.) Het feit dat ik pedofiel ben baseer ik echter op motieven van seksuele interesse en niet van relationele interesse. Die laatste ligt bij mij op een hogere (c.q. voor mijn leeftijd volgens mij redelijk normale) leeftijd. |
![]() |
|
![]() |
Metro, pagina 2, 10 maart 2004,
Burgemeester wil weten wie pedofiel is Hellevoetsluis Burgemeester Kleijwegt van Hellevoetsluis vindt dat elke Nederlandse gemeente moet weten welke inwoner pedofiel is. Dat heeft hij in een brief aan minister Donner (Justitie) geschreven. Ook sportclubs en instellingen waar veel kinderen vertoeven moeten rechten krijgen om zich te wapenen tegen pedoseksuelen met of zonder strafblad, vindt de burgemeester. (ANP) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Psychologisch meer onderlegde personen moeten maar zeggen of het feit dat mensen er dan niet voor uit zullen durven komen en het dus op zullen kroppen, niet juist tot mogelijk meer seksueel misbruik zal kunnen leiden. 'Iets in de trant van iedereen is tegen mij dus pak ik één van jullie maar eens terug' o.i.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je 6 bent vind je ook meisjes van 6 leuk. Het is toch best mogelijk dat dat niet overgaat? Dat je die meisjes van 6 leuk blijft vinden?
Ik denk dat het een geaardheid is, al is er een groep die gewoon misbruik op kinderen pleegt om de misbruik, waar anderen juist genegenheid zoeken. Dat is hetzelfde bij een heterosexuele geaardheid van mensen met dezelfde leeftijd, omdat daar ook door de grote groep genegenheid bij elkaar wordt gezocht en bij anderen om de ander te verkrachten of pijn te doen. Je kan ze dus sowieso niet over een kam scheren. Het kan dus goed zijn dat ze niemand kwaad doen door iets met jongere kinderen te doen, maar de maatschappij loopt het risico dat het kind trauma's oploopt. Soms veroorzaakt de maatschappij zelf de sexueel onhoudbare neigingen (SON), zoals bij enkele pastoren. Het is dus geen misdaad in mijn ogen, maar vanwege het eventueel letsel dat de kinderen oplopen zou je ze daarvan moeten houden. Wellicht kunnen we binnenkort van Zapf een nieuwe pop verwachten die huilt, die je eten kan geven en een groot gat heeft. De LPF en SP willen nu ook dierensex gaan verbieden. Is dat niet een beetje overdreven. Iemand die zijn heil tot paarden zoekt heeft het vast al niet makkelijk. Voor dat paard is het vast ook wel fijn, en anders, mogen we paarden niet neuken, maar wel kippen met 300 tegelijk in een kooi op een vierkante meter dumoen? Flikker toch op zeg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krijgen ze dan ook een driehoekje op hun mouw geborduurd, wit met een rode rand? 'Pas op, ik ben pedo'... Jezus. Ik moet maar snel de politiek in, want het wordt steeds erger hier. |
![]() |
|
|