Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 19:26
arrebar
arrebar is offline
ok ik hoorde dus op het nieuws wat bush heeft afgesproken, ik haate die vent al maar nu is het nog 10 keer zo erg.
ok wat gaan ze nu doen
ze gaan zorgen dat ze 400 kernkoppen niet meer meteen kunnen gebruiken
waarschijnlijk draaien ze gewoon een schroefje los ofzo en als er oorlog komt dan draaien ze al die 400 schroefjes weer vast
als bush een historisch acoord wou bereiken, gvd doe dan iets dat ook nog iets voorstelt, want de bommen worden niet vernietigt ofzo.
en bovendien amerika houd nog genoeg bommen over om 10 keer de wereld te vernietigen
zeer zwak van die vuile klooio
FUCK THE USA
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 20:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
arrebar schreef:

waarschijnlijk draaien ze gewoon een schroefje los ofzo en als er oorlog komt dan draaien ze al die 400 schroefjes weer vast
als bush een historisch acoord wou bereiken, gvd doe dan iets dat ook nog iets voorstelt, want de bommen worden niet vernietigt ofzo.
hmm niets voorstelt? tis een klein stapje maar een wandeling bestaat uit kleine stapjes. De grote geweldigheid die bush zich hiermee toeeigend is wel lichtelijk belachelijk ja
Overigens ben ik van mening dat ze vernietigt moeten worden (VS moet dan dus betalen voor zowel VS als Rusland)
Oud 24-05-2002, 22:54
danieldk
danieldk is offline
Ik ben het volledig met je eens, het is alleen positief voor Bush' eigen propagandamachine. Wereldvrede komt op deze manier geen stap dichter bij.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 23:24
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
ach ja, Bush is nou eenmaal iemand die graag opschept, en net zo veel verdragen eenzijdig opzegt als hij er tekent....

Ik wacht maar totdat de Amerikanen verstandig worden en een goeie president kiezen, in het jaar 2034 ofzo.....
Oud 24-05-2002, 23:31
danieldk
danieldk is offline
Dan is Ralph Nader waarschijnlijk al dood .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 10:16
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
danieldk schreef:
Dan is Ralph Nader waarschijnlijk al dood .
Is dat erg dan?
Oud 25-05-2002, 11:13
Tox
Tox is offline
Citaat:
danieldk schreef:
Ik ben het volledig met je eens, het is alleen positief voor Bush' eigen propagandamachine. Wereldvrede komt op deze manier geen stap dichter bij.
wereld vrede komt nie in 1 keer. Er zal echt niet 1 persoon zijn die alle atoomwapens laat verwijderen. Nee dit zullen nog tientallen tot honderden akkoorden worden en dat zal nog wel heel wat jaartjes duren. En elke atoomwapen minder is er 1 minder. Ik ben het er wel mee eens dat deze wapens vernietigd moeten worden.
Oud 25-05-2002, 18:05
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

hmm niets voorstelt? tis een klein stapje maar een wandeling bestaat uit kleine stapjes. De grote geweldigheid die bush zich hiermee toeeigend is wel lichtelijk belachelijk ja
het is een kleine stap die inhoudelijk niks voorstelt
ze houden 2200 kernkoppen godverdomme over,
als ze iets schokkends wouden doen vernietig er dan teminste 2200 inplaats van die 400
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 18:51
jimmyO
jimmyO is offline
Ik ben het met je eens. Maar ja, Bush is nou eenmaal one-of-a-kind. Het gaat hem alleen om macht. Macht over de wereld. Hij praat populair, maar als het er op aan komt, maakt hij zulke domme akkoordjes als deze.
Oud 26-05-2002, 14:36
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
arrebar schreef:
FUCK THE USA
Ja, zal waarschijnlijk zoiets zijn. En arm Rusland laat zich in het ootje nemen en ze vernietigen ze, waarna Amerika de schroefjes weer vastdraait en een oorlogje begint... (als Busch nog lang blijft doorgaan, natuurlijk)

Clinton had ik nog geloofd, maar Busch is gewoon een oerdomme blaaskaak met een ranche in Texas (wat kan je beter van die sukkels verwachten).

Maar het is misschien beter dat die kernkoppen in Rusland vernietigd worden, want af en toe start het computerprogramma de lanceerprocedure, om een of andere gekke reden (waarschijnlijk door slecht onderhoud van het systeem). Amerika kan zijn kernkoppen tenminste onder controle houden.
Oud 26-05-2002, 16:11
arrebar
arrebar is offline
Citaat:
kirsten schreef:

Amerika kan zijn kernkoppen tenminste onder controle houden.
maar kan bush dat ook de komende 3 jaar
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 18:12
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Hallo,hij doet tenminste iets what the fuck lullen jullie nou over Bush en zijn volk?
Kijk eens naar andere landen die doen helemaal nims en Bush is best een geschikte vent .
Lijkt me moeilijk de U.S.A. te fucken ,leg ff uit hoe je dat doet a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 21:35
danieldk
danieldk is offline
Citaat:
ikhebveelschool! schreef:
Hallo,hij doet tenminste iets what the fuck lullen jullie nou over Bush en zijn volk?
Het enige wat hij doet is zijn oliebelangen verdedigen. Zo'n akkoord met Rusland kan hem mooi uitkomen, hij heeft nu liever olie uit Rusland dan het midden-oosten.

Citaat:

Kijk eens naar andere landen die doen helemaal nims en Bush is best een geschikte vent .
Die andere landen (iig de meeste) gooien tenminste geen clusterbommen op onschuldige mensen om hun eigen belangen te verdedigen.

Citaat:

Serieus antwoord op onserieuze opmerking: geen solidariteit meer van Europa met VS-akties.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 09:32
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...russische.html

kijk hier 's
Oud 27-05-2002, 22:26
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Vergis je er niet in wij hebben Amerika meer nodig dan we denken ,ik wil niet mee maken wat er gebeurt als we ruzie krijgen met Amerika en zijn trouwe bondgenoten ,sterke legers hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 22:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Vergis je er niet in wij hebben Amerika meer nodig dan we denken ,ik wil niet mee maken wat er gebeurt als we ruzie krijgen met Amerika en zijn trouwe bondgenoten ,sterke legers hoor!!!
inderdaad! als we niet precies doen wat Amerika zegt, krijgen we zo een paar atoombommen op ons gezicht!

*moet oog terug in kas proppen omdat ie eruit viel tijdens het rologen*
Oud 28-05-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
danieldk schreef:
wereldvrede is een droom die je kan nastreven

maar toch nooit (voor lang) verwaarlijkt blijft

met types als saddam kan je je leger niet wegdoen.....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:

wie zegt dat je ruzie krijgt als je geen bondgenoot meer wilt zijn? en dat ze gaan vechten jezus...

We hebben amerika misschien nog wel nodig, maar dat betekent niet dat we niet kritisch kunnen zijn op hun plannen, en dat zijn niet beschuldigd mogen worden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:01
Geurternaut
Geurternaut is offline

MACHTIGE KERELTJES ZULLEN ALTIJD WEL "OORLOGJE" WILLEN SPELEN, DAAR KAN JE TOCH NIKS AAN DOEN...............

Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 14:41
Joël
Joël is offline
Citaat:
arrebar schreef:
als bush een historisch acoord wou bereiken
Ja ok, maar zonder die 400 schroefjes kunnen ze slechts 10 keer de gehele wereldbevolking uitroeien...
Oud 30-05-2002, 17:38
bam
bam is offline
Citaat:
U.S.A. maakt het zichzelf moeilijk :http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=82641
Oud 30-05-2002, 18:09
Verwijderd
Eigenlijk zouden gewoon alle kernkoppen moeten worden gedemonteerd. Alleen dit kan niet zo gemakkelijk. Waar wilde je bijvoorbeeld alle plutonium kwijtraken. Buiten dat zou die hollywood cowboy het nog niet doen. Hij verliest zo te veel macht over de wereld. En dat wil hij natuurlijk niet hebben. Hij hoopt gewoon dat mensen denken van: 'Kijk die Bush wil wel de goede kant op, alleen die andere landen niet.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten