Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed; wat is waarheid? CBS verzint dingen ter plekke. Diamantbuurt bestaat niet? En dat clubje tuig dat een lokaal honk vormde voor iedereen, die toentertijd een groep senioren die daar aan het computeren waren klakkeloos de deur uit geslagen hebben en an passant het hele interieur even meenamen, is ook gelogen? Natuurlijk. Alle negatieve berichtgevingen over moslims zijn gelogen. Maatschappelijke problemen? Hebben we niet. |
![]() |
|
dit is weer een mooi voorbeeld dat de Islam zeer gevaarlijk
is, het is een zeer sterk geloof, waar elke moslim zeer sterk aan vast houdt. Zou deze dader het niet gedaan hebben, zo iemand anders het wel gedaan hebben. En allemaal in de naam van de Islam. Ik zeg niet dat iedereen het zou doen, tuurlijk er zijn genoeg mensen die dat zouden laten, maar er zijn nog genoeg extremisten die dat willen doen. Als er gespot werd over het crhistendoom dan zou echt niet een christen iemand vermoorden. Het geloof zegt dan niet dat je gestraft wordt als je het niet doet. De islam is gewoon een geloof waar in gestrijd wordt. Al vanaf het begin af aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nogmaals; als een "nederlander" zoiets zou doen.. Hoe lang wil je nog met dàt argument gaan schermen, vraag ik me af? |
![]() |
||
Citaat:
Aan de andere kant staan er, zoals in de bijbel, een hoop positieve dingen in. Je mag bijvoorbeeld niet meer vrouwen trouwen dan je kunt onderhouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik hoorde het vanochtend ook al op school ja, hoewel ik theo van gogh niet altijd zo geweldig vond, waardeerde ik het erg in hem dat hij zijn mening zo durfde uit te spreken. het is werkelijk een schande voor dit land dat dit nu weer is gebeurd, van vrijheid van meningsuiting is gewoon geen sprake meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja idd , ik stop er mee want je blijft dom denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met deze houding wordt Nederland èèn groot moslimbolwerk binnen nu en 40 jaar. Hoeveel mensen met kritiek op de islam moeten nog vermoord worden wil rood-Nederland dat eens in gaan zien? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kijk ik ben het er volledig mee eens als het er om gaat dat de Koran vrouw onvriendelijk is en ook tegenover homo"s en lesbiennes, maar om dan de hele Godsdienst als geweldadig te beschouwen... de godsdienst moet meer in deze tijd geplaatst worden... als je de bijbel nu letterlijk gaat leven vind ik deze ook onzin
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ja al die dingen zijn gebeurd. Maar goed, voor het gemak vergeten we alle Nederlandse criminelen maar even. Volkert van der G., de Tokkies en die belachelijk hype daaromheen, de bende van Venlo, Klaas Bruinsma en zijn drugsposse. Nee, dát doet er allemaal niet toe wanneer het erom gaat dat de allochtonen dé oorzaak zijn van alle maatschappelijke problemen. Dát vergeten we allemaal maar even. En de daad van één man is HET bewijs dat een multiculturele samenleving niet werkt. Nee sorry, zulke kortzichtigheid kan ik niet in meegaan. Ik hou niet zo van spreken over rassen en groepen. Ik zie het liever als individuele personen die dingen doen en daar zélf verantwoordelijk voor zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Theo van Gogh heeft dit opzichzelf afgeroepen. Hij is niet vermoord omdat hij een mening had, hij is vermoord omdat hij mensen zwaar beledigde. Kennelijik wordt er in dit land met twee maten gemeten als het vrijheid van meningsuiting betreft. Wanneer Van Gogh Allah een varken noemt is er niets aan de hand, want vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer een imam, na een vraag wat de koran over homosexualiteit meldt, zegt dat homoseksuealiteit iets slechts is gelden er opeens andere regels en is er geen vrijheid van meningsuiting meer. Kortom dit land is hypocriet als de tering.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Doe ff normaal zeg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, dit was sarcastisch. |
![]() |
|
![]() |
dusjcrib
kijk, ik ben het met je eens als je zegt dat je mensen als individu moet beoordelen en nieyt in groepen, maar deze mensen handelen vaanuit hun geloofsperspectief... Zij denken dat zij het allemaal goed doen zo en veel mensen zijn het er gewoon mee eens... Ik geloof niet dta je altijd iedereen individueel beoordeeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vrijheid is niet onbegrenst. het houd op waar je de vrijheid van een ander schendt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb niet et gevoel dat mn. Dobberman goede moslims is tegen gekomen en daardoor bijna de hele gemeenschap over een kam scheert. En dat kan ik gewoon niet hebben. Want genoeg moslims schamen zich nu om wat er met theo is gebeurd dus |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er om dat hij vermoord is en dat is achterlijk, wat hij ook gezegd heeft. We leven in Nederland. Jammer genoeg soms. |
![]() |
||
Citaat:
Heb jij soms een soort Calimero-complex als het hierom gaat? 'Zij mogen alles zeggen en ik niet, en da's niet eerlijk, oh nee!'
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV ~Hadiya~ | 502 | 03-11-2004 18:53 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel III ~Hadiya~ | 500 | 02-11-2004 20:47 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 |