Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 12:35
Anti-bush
Anti-bush is offline
Citaat:
Er zijn miljoenen moslims die zeer geweldloos zijn, maar de Islam als religie, daar hoort geweld wél bij. Dat kunnen we niet ontekennen, want de islam kent publiekrechterlijke aspecten. Denk maar aan het strafrecht: Dat kom van de koran, van Mohammed zelf, dat strafrecht is geweldadig in de Islam. Denk aan het familirecht: in de koran staat letterlijk dat je je vrouw mag slaan, dat is natuurlijk ongelooflijk, maar het staat er. De vrouw moet buitengewoon onderdanig zijn. Of kijk maar naar de strijd in Irael of het verzet in Irak. Moslims zijn strijders.
hmmm ik geloof dat er in de nieuwe vertaling van de bijbel letterlijk staat dat homo's en lesbiennes gedood moet worden. Ja gek is dat he? maar dat staat er. Wil dat dus zeggen dat christenen moordenaars zijn?

Beantwoord jij maar deze vraag, want als ik jou zo hoor zou ik zeggen ja, maar ik vind dat natuurlijk volkomen onzin.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:30 :
Alsof de conclusie dat ik jouw mening over Amsterdam niet deel betekent dat ik wel een IS zal zijn zo logisch onderbouwd en níet debiel is.

Neigt nogal naar 'mijn mening is de waarheid en als je die niet deelt zal er wel iets mis met je zijn'. Dat is gewoon simpele arrogantie.
Oh, dat was slechts een provocatie, meid. Maar als jij dat reden genoeg vindt om meteen maar alles wat ik zeg weg te wuiven moet je dat vooral doen.

Goed; wat is waarheid? CBS verzint dingen ter plekke. Diamantbuurt bestaat niet? En dat clubje tuig dat een lokaal honk vormde voor iedereen, die toentertijd een groep senioren die daar aan het computeren waren klakkeloos de deur uit geslagen hebben en an passant het hele interieur even meenamen, is ook gelogen? Natuurlijk. Alle negatieve berichtgevingen over moslims zijn gelogen. Maatschappelijke problemen? Hebben we niet.
Oud 02-11-2004, 12:38
stampertjuh
stampertjuh is offline
dit is weer een mooi voorbeeld dat de Islam zeer gevaarlijk
is, het is een zeer sterk geloof, waar elke moslim zeer sterk aan vast houdt. Zou deze dader het niet gedaan hebben, zo iemand anders het wel gedaan hebben. En allemaal in de naam van de Islam. Ik zeg niet dat iedereen het zou doen, tuurlijk er zijn genoeg mensen die dat zouden laten, maar er zijn nog genoeg extremisten die dat willen doen. Als er gespot werd over het crhistendoom dan zou echt niet een christen iemand vermoorden.
Het geloof zegt dan niet dat je gestraft wordt als je het niet doet.

De islam is gewoon een geloof waar in gestrijd wordt. Al vanaf het begin af aan.
Oud 02-11-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 13:35 :
Ach ja ik denk zo niet , en ga niet zeggen dat ik niet in een grote stad woon ofzo want zit hier aan den haag , en heb ook genoeg mee gemaakt met 'allochtonen' maar ook met 'autochtonen' dus. En ik vind het gewoon dom om alles over een kam te scheren en jij bent dat behoorlijk aan het doen.

Ach ja die feiten , als een nederlander zoiets zou doen , zou je er 2 dagen ff wat over horen en een zogenaamde moslim , dan hoor je opeens iedereen er over en zijn alle moslims gelijk slecht , sorry maar dat klopt toch niet ?
Hoho, ik heb eerder al gezegd dat er zeker weten moslims rondlopen hier die ik graag even zou willen knuffelen. Dat was serieus, ja.

En nogmaals; als een "nederlander" zoiets zou doen.. Hoe lang wil je nog met dàt argument gaan schermen, vraag ik me af?
Oud 02-11-2004, 12:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:28 :
Tsja, daar ga ik verder niet over in discussie. Ik heb wel gesprekken gehad met islamieten die zeggen dat dat er niet zo letterlijk in staat, maar ik zal eerst zelf een keer de koran moeten lezen om een eigen mening te kunnen vormen.
Nou, het staat vrij letterlijk in de koran dat het toegestaan is je vrouw te slaan. Daarnaast maakt de koran ook een erg duidelijke scheiding tussen man en vrouw, veel sterker dan de bijbel dit doet. Je kunt op het internet genoeg engelse of nederlandse vertalingen vinden.

Aan de andere kant staan er, zoals in de bijbel, een hoop positieve dingen in. Je mag bijvoorbeeld niet meer vrouwen trouwen dan je kunt onderhouden
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Mensen met een Islamitisch uiterlijk is ook wel onzin, want dat kun je zo niet eens zeggen. Dan zijn er nog mensen die geen of een andere godsdienst aanhangen. Maar wel zijn er natuurlijk kleding die dat benadrukken of gewoontes qua uiterlijk...
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Het werd anders wel duidelijk dat extreem-links gevaarlijker is dan rechts.
Ik denk dat het bij dit soort dingen een excuus is om je links of rechts te noemen, net als ik nu weer mensen 'rechts' en 'links' hoor prediken, ik denk dat dit niet meer zoveel met een politieke richting te maken heeft, het is gewoon moord
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
stampertjuh schreef op 02-11-2004 @ 13:38 :
De islam is gewoon een geloof waar in gestrijd wordt. Al vanaf het begin af aan.
Mohammed was zelf enorm gewelddadig. Laten we dat vooral niet vergeten. Natuurlijk er zijn moslims die tegen geweld zijn, maar de basis van de Islam wijst geweld nou niet bepaald af.
antigone
antigone is offline
ik hoorde het vanochtend ook al op school ja, hoewel ik theo van gogh niet altijd zo geweldig vond, waardeerde ik het erg in hem dat hij zijn mening zo durfde uit te spreken. het is werkelijk een schande voor dit land dat dit nu weer is gebeurd, van vrijheid van meningsuiting is gewoon geen sprake meer.
Oud 02-11-2004, 12:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-11-2004 @ 13:28 :
OMG, krijgen we nu dat soort theorietjes weer?
Je moet toegeven, het is wel very fucking toevallig.
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:38 :
Hoho, ik heb eerder al gezegd dat er zeker weten moslims rondlopen hier die ik graag even zou willen knuffelen. Dat was serieus, ja.

En nogmaals; als een "nederlander" zoiets zou doen.. Hoe lang wil je nog met dàt argument gaan schermen, vraag ik me af?

Ach ja idd , ik stop er mee want je blijft dom denken.
Verwijderd
Citaat:
Anti-bush schreef op 02-11-2004 @ 13:35 :
hmmm ik geloof dat er in de nieuwe vertaling van de bijbel letterlijk staat dat homo's en lesbiennes gedood moet worden. Ja gek is dat he? maar dat staat er. Wil dat dus zeggen dat christenen moordenaars zijn?

Beantwoord jij maar deze vraag, want als ik jou zo hoor zou ik zeggen ja, maar ik vind dat natuurlijk volkomen onzin.
Christenen zijn net zo goed fout bezig geweest. Maar omdat Christenen decennia terug fouten gemaakt hebben mogen "wij" ineens geen oordeel meer hebben over moslims die in het nu ernstige fouten begaan?
Oud 02-11-2004, 12:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Faye-Lyze schreef op 02-11-2004 @ 13:39 :
Mensen met een Islamitisch uiterlijk is ook wel onzin, want dat kun je zo niet eens zeggen.
Kunnen we dat compleet irrelevante punt nu alsjeblieft eens laten vallen?
Oud 02-11-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 13:40 :
Je hebt gelijk. Ik moet tijd investeren om te integreren; les 1: gij zult geen kritiek hebben op de islam. Les 2: gij zult uw allochtone mede-Nederlander niets in de weg leggen. Les 3: gij zult uw allochtone mede-Nederlander niet verwijtend aankijken wanneer hij/zij Arabisch praat in het openbaar na 20 jaar in Nederland gewoond te hebben. Enzovoorts, enzovoorts.

Met deze houding wordt Nederland èèn groot moslimbolwerk binnen nu en 40 jaar. Hoeveel mensen met kritiek op de islam moeten nog vermoord worden wil rood-Nederland dat eens in gaan zien?
Oud 02-11-2004, 12:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 13:40 :
Ho ho. Je kunt het met hem oneens zijn, maar hij onderbouwt zijn meningen tenminste. Dat kun je van jou helaas niet zeggen. Ik vind zijn denkbeelden ook te extreem, maar hij heeft zeker een punt in dat moslims met integratieproblemen wel eens wat minder doodgeknuffeld mogen worden.
Oud 02-11-2004, 12:45
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
kijk ik ben het er volledig mee eens als het er om gaat dat de Koran vrouw onvriendelijk is en ook tegenover homo"s en lesbiennes, maar om dan de hele Godsdienst als geweldadig te beschouwen... de godsdienst moet meer in deze tijd geplaatst worden... als je de bijbel nu letterlijk gaat leven vind ik deze ook onzin
Oud 02-11-2004, 12:46
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:43 :
Je hebt gelijk. Ik moet tijd investeren om te integreren; les 1: gij zult geen kritiek hebben op de islam. Les 2: gij zult uw allochtone mede-Nederlander niets in de weg leggen. Les 3: gij zult uw allochtone mede-Nederlander niet verwijtend aankijken wanneer hij/zij Arabisch praat in het openbaar na 20 jaar in Nederland gewoond te hebben. Enzovoorts, enzovoorts.

Met deze houding wordt Nederland èèn groot moslimbolwerk binnen nu en 40 jaar. Hoeveel mensen met kritiek op de islam moeten nog vermoord worden wil rood-Nederland dat eens in gaan zien?
je hebt helemaal gelijk
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:37 :
Oh, dat was slechts een provocatie, meid. Maar als jij dat reden genoeg vindt om meteen maar alles wat ik zeg weg te wuiven moet je dat vooral doen.

Goed; wat is waarheid? CBS verzint dingen ter plekke. Diamantbuurt bestaat niet? En dat clubje tuig dat een lokaal honk vormde voor iedereen, die toentertijd een groep senioren die daar aan het computeren waren klakkeloos de deur uit geslagen hebben en an passant het hele interieur even meenamen, is ook gelogen? Natuurlijk. Alle negatieve berichtgevingen over moslims zijn gelogen. Maatschappelijke problemen? Hebben we niet.
Ik zeg nergens dat ik alles wat je zegt wegwuif, dat maak jij er zelf van.

Oh, ja al die dingen zijn gebeurd. Maar goed, voor het gemak vergeten we alle Nederlandse criminelen maar even. Volkert van der G., de Tokkies en die belachelijk hype daaromheen, de bende van Venlo, Klaas Bruinsma en zijn drugsposse. Nee, dát doet er allemaal niet toe wanneer het erom gaat dat de allochtonen dé oorzaak zijn van alle maatschappelijke problemen. Dát vergeten we allemaal maar even.

En de daad van één man is HET bewijs dat een multiculturele samenleving niet werkt. Nee sorry, zulke kortzichtigheid kan ik niet in meegaan.

Ik hou niet zo van spreken over rassen en groepen. Ik zie het liever als individuele personen die dingen doen en daar zélf verantwoordelijk voor zijn.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
wel jammer eigelijk dat iets zeggende nederlanders als sneeuw voor de zon verdwijnen. Herman brood, andre hazes en nu theo van gogh, en dat terwijl gerard joling, connie breukhoven en en frans bouwer blijven leven, word op cultureel niveau een saaie bedoeling hier
Oud 02-11-2004, 12:47
Verwijderd
Theo van Gogh heeft dit opzichzelf afgeroepen. Hij is niet vermoord omdat hij een mening had, hij is vermoord omdat hij mensen zwaar beledigde. Kennelijik wordt er in dit land met twee maten gemeten als het vrijheid van meningsuiting betreft. Wanneer Van Gogh Allah een varken noemt is er niets aan de hand, want vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer een imam, na een vraag wat de koran over homosexualiteit meldt, zegt dat homoseksuealiteit iets slechts is gelden er opeens andere regels en is er geen vrijheid van meningsuiting meer. Kortom dit land is hypocriet als de tering.
Oud 02-11-2004, 12:47
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Het NIET aanpassen van die mensen vind ik ook erg vervelend en dat schuilen achter aanpassingsproblemen, gezeik met cultuurbotsingen enz.... Als wij daar komen wonen, moeten wij ons ook aanpassen, anders redden we het daar niet eens...
Oud 02-11-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 13:46 :
wel jammer eigelijk dat iets zeggende nederlanders als sneeuw voor de zon verdwijnen. Herman brood, andre hazes en nu theo van gogh, en dat terwijl gerard joling, connie breukhoven en en frans bouwer blijven leven, word op cultureel niveau een saaie bedoeling hier
Andre Hazes heeft ook wel een enorme bijdrage gedaan aan nederlands cultureel erfgoed inderdaad
Oud 02-11-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:39 :
Nou, het staat vrij letterlijk in de koran dat het toegestaan is je vrouw te slaan. Daarnaast maakt de koran ook een erg duidelijke scheiding tussen man en vrouw, veel sterker dan de bijbel dit doet. Je kunt op het internet genoeg engelse of nederlandse vertalingen vinden.

Aan de andere kant staan er, zoals in de bijbel, een hoop positieve dingen in. Je mag bijvoorbeeld niet meer vrouwen trouwen dan je kunt onderhouden
Ja, er zijn wel heel andere gebruiken wat dat laatste betreft. Mijn moeder is getrouwd geweest met een Pakistaanse man (ik meen me te herinneren dat hij ook moslim was) en die vond het doodnormaal dat wanneer hij dood zou gaan, zij met kinderen en al door zou schuiven naar zijn broer zodat er voor haar gezorgd werd
Oud 02-11-2004, 12:49
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 13:47 :
Theo van Gogh heeft dit opzichzelf afgeroepen. Hij is niet vermoord omdat hij een mening had, hij is vermoord omdat hij mensen zwaar beledigde. Kennelijik wordt er in dit land met twee maten gemeten als het vrijheid van meningsuiting betreft. Wanneer Van Gogh Allah een varken noemt is er niets aan de hand, want vrijheid van meningsuiting. Maar wanneer een imam, na een vraag wat de koran over homosexualiteit meldt, zegt dat homoseksuealiteit iets slechts is gelden er opeens andere regels en is er geen vrijheid van meningsuiting meer. Kortom dit land is hypocriet als de tering.
Ja echt wel daar ben ik het helemaal mee eens Das geen meningsuiting meer dat zijn gwn keiharde beledigingen
Oud 02-11-2004, 12:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Flikker ff een eind op. Die iman ging te ver, en is gewoon vrijgesproken. Theo is vermoord.

Doe ff normaal zeg.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Andre Hazes heeft ook wel een enorme bijdrage gedaan aan nederlands cultureel erfgoed inderdaad
dat niet, het was een verschrikking, maar theo van gogh heb ik ook niet hoog zitten, het waren alleen van die types, mensen die de boel levendig hielden, niet perfect en normaal als 'onze' frans die o zo normaal is
aniki
aniki is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:43 :
Ik zie dat je achter ons geheime plan bent gekomen, waarmee we nederland over willen nemen en alle ongelovige honden willen vermoorden.

btw, dit was sarcastisch.
Oud 02-11-2004, 12:51
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
dusjcrib

kijk, ik ben het met je eens als je zegt dat je mensen als individu moet beoordelen en nieyt in groepen, maar deze mensen handelen vaanuit hun geloofsperspectief... Zij denken dat zij het allemaal goed doen zo en veel mensen zijn het er gewoon mee eens... Ik geloof niet dta je altijd iedereen individueel beoordeeld.
Verwijderd
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 02-11-2004 @ 13:49 :
Ja echt wel daar ben ik het helemaal mee eens Das geen meningsuiting meer dat zijn gwn keiharde beledigingen

Vrijheid is niet onbegrenst. het houd op waar je de vrijheid van een ander schendt.
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wat dan nog? Als hij te ver gaat, dan pak je hem via justitie aan, net zoals die iman. Er is NIKS dat moord kan rechtvaardigen.
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Vrije meningsuiting is vrije meningsuiting. Belediging of niet.
stampertjuh
stampertjuh is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:40 :
Christenen zijn net zo goed fout bezig geweest. Maar omdat Christenen decennia terug fouten gemaakt hebben mogen "wij" ineens geen oordeel meer hebben over moslims die in het nu ernstige fouten begaan?
Mohammed wilde een politie bestel oprichten. Dat is het grote verschil met het Cristendom, dat het meer is dan een individuele geloofsovertuiging.
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Maar ook keiharde beledigingen zijn en blijven je eigen mening die je mag uiten.
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 02-11-2004 @ 13:50 :
alle ongelovige honden willen vermoorden.

Oud 02-11-2004, 12:52
stampertjuh
stampertjuh is offline
Citaat:
Dat laatste neigt naar bedreiging, een groep (homos) wordt met de dood bedreigt. Dat is wat anders dan iemand een varken vinden.
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Als er in een godsdienst staat, dat wij minderwaardig zijn... dan vind ik al die mensen al onsympathiek, want die geloven hier dus in ... Anders sta je niet 100 procent achter je geloof en vraag ik me af waarom je dat aanhoud?
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:44 :
Ho ho. Je kunt het met hem oneens zijn, maar hij onderbouwt zijn meningen tenminste. Dat kun je van jou helaas niet zeggen. Ik vind zijn denkbeelden ook te extreem, maar hij heeft zeker een punt in dat moslims met integratieproblemen wel eens wat minder doodgeknuffeld mogen worden.
Oke zelf heb ik ook wel door dat er buitenlanders zijn met problemen of die zich asociaal gedragen , MAAR ik ken ook genoeg buitenlanders die wel de nederlandse taal hebben geleerd en gewoon hier wonen zonder shit uit te halen. Mijn hele familie is buitenlands dus et kan !

En ik heb niet et gevoel dat mn. Dobberman goede moslims is tegen gekomen en daardoor bijna de hele gemeenschap over een kam scheert. En dat kan ik gewoon niet hebben.

Want genoeg moslims schamen zich nu om wat er met theo is gebeurd dus
aniki
aniki is offline
Citaat:
Zal ik jou dan maar vermoorden de volgende keer dat je mij beledigd? Dat wordt dan dolle pret. Dan kan jij mij vermoorden als ik jou beledig..

Oud 02-11-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:50 :
Flikker ff een eind op. Die iman ging te ver, en is gewoon vrijgesproken. Theo is vermoord.

Doe ff normaal zeg.
En van Gogh ging niet te ver. Die submission is een grove belediging voor de islam. En dan nog niet gesproken over zijn uitspraken.
meisje
meisje is offline
Citaat:
De meeste Nederlanders vonden het ook niet kunnen wat van Gogh zei. In Nederland is het volgens de wet nog altijd zo dat je mag zeggen wat je wilt behoudens je eigen verantwoordelijkheid. Imam El Moumni liet zich discriminerend uit en ruide zijn achterban op. Daarnaast heeft Imam El Moumni als religieuze autoriteit veel meer macht dan van Gogh. Wat betreft zulke zaken, is het zo dat extremisten iedere gebeurtenis zullen gebruiken voor hun eigen voordeel.
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 02-11-2004 @ 13:51 :
Maar ook keiharde beledigingen zijn en blijven je eigen mening die je mag uiten.
Abu Jahjah, elmumni e.a. ook maar vermoorden? Oh nee, ik mag er niet eens wat van zeggen anders ben ik racist, islamofoob, vreemdelingenhater en meer van dat...
meisje
meisje is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 13:53 :
En van Gogh ging niet te ver. Die submission is een grove belediging voor de islam. En dan nog niet gesproken over zijn uitspraken.
Hij discrimineerde niet, dat is een cruciaal verschil.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Er is NIKS dat moord kan rechtvaardigen
laat staan een boek

moord is en blijft moord, en dan zijn alle excuses in mijn ogen zwak, wat hij ook heeft beweerd over moslims
Oud 02-11-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
We kennen in Nederland voor zo ver ik weet de doodstraf niet, laat staan dat een burger iemand zomaar mag doden. Dit heeft niks te maken met over jezelf afroepen of met het meten met twee maten (volgens mij zijn er maar weinig mensen die zeggen dat Van Gogh dergelijke dingen wel mag zeggen en een imam niet).

Het gaat er om dat hij vermoord is en dat is achterlijk, wat hij ook gezegd heeft. We leven in Nederland. Jammer genoeg soms.
Oud 02-11-2004, 12:54
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
Als een Imam dingen verkondigt, doet hij dit met de taak de Koran voor de mensen te vertellen... Dan moet die informatie dus kloppen en gerachtig zijn ... Die uitspraak van Theo slaat alleen op zichzelf...
Oud 02-11-2004, 12:55
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 13:53 :
Abu Jahjah, elmumni e.a. ook maar vermoorden? Oh nee, ik mag er niet eens wat van zeggen anders ben ik racist, islamofoob, vreemdelingenhater en meer van dat...
Nee, dan dan ben je tegen de vrijheid van meningsuiting.

Heb jij soms een soort Calimero-complex als het hierom gaat? 'Zij mogen alles zeggen en ik niet, en da's niet eerlijk, oh nee!'
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 02-11-2004 @ 13:53 :
Hij stelde een onderdeel van de Islam ter discussie op een provocerende manier. Dat is iets anders dan simpelweg beledigen.
Anti-bush
Anti-bush is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 13:34 :
Nee, over het verlies van vrijheid in ons land. Die vrijheid wordt ons ontnomen door het toenemend aantal moslimfundamentalisten.

hmm bij het geval van pimmetje werd ons ook niet de vrijheid ontnomen dan? ach natuurlijk niet, dat was een nederlander. Je meet met 2 maten.

Verklaard U nader en onderbouw uw mening met een realistisch voorbeeld.

voorbeeld: mama petra heeft aardappelen gekookt voor haar gezin. Gezin vraagt: waar heb je deze lekkere aardappelen vandaan? van de groenteboer natuurlijk. Gezin antwoordt: toch niet van de marokkaanse/turkse groenteboer? want die vuile buitenlanders pikken onze banen in etcetera etcetera nou, men kan dus wel van een aardappel een buitenlander maken.

Zo'n actie komt niet voort uit één persoon.

in dit geval wel of misschien toch niet? ik weet het al AL-QAIDA zit erachter en dat is een hele groep moslim terroristen. toch ?

Het werd anders wel duidelijk dat extreem-links gevaarlijker is dan rechts.

ohja? hitler is volgens mij veel gevaarlijker dan Volkert van der G. en die heeft veeel en veel meer schade aangericht. dus het is kant-en-klare-onzin dat extreem links gevaarlijker is dan rechts. Een moordenaar is een moordenaar.

Wat dacht je van de Jelaba en een mutsje, lange baard...

boedhisten dragen ook een soort jelaba (lange 'jurk') en joden hebben ook lange baarden en SINTERKLAAS geloof ik heeft toch ECHT een LANGE BAARD. hahaha je kraamt werkelijk onzin uit. Als ik jou mag geloven is sinterklaas moslim, hahahah

Staat er op het hoofd van iemand met een Keppel "JOOD" of op het hoofd van iemand met een kruisje "GRISTEN" .

Nee dat staat er niet, inderdaad. Das precies wat ik zeggen en daarom bestaat dat islamitisvh uiterlijk helemaal niet.

Onthouding van voedsel, water en sex wekt nou niet bepaald positiviteit op. Just a thought.
haha je snapt de ramadan niet geloof ik. het is niet toegestaan om te eten en drinken of sex hebben TUSSEN ZONSOPGANG EN ZONSONDERGANG daarna wel. Als de moord op theo van gogh nou na de zonsondergang was gebeurd dan hadden de moslims dus wel gegeten en gedronken zijn ze dan minder agressief dan daarvoor? just a thought
Oud 02-11-2004, 12:56
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-11-2004 @ 13:55 :
Nee, dan dan ben je tegen de vrijheid van meningsuiting.
'
En van Gogh vermoorden is niet tegen de vrijheid van meningsuiting?
Oud 02-11-2004, 12:56
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
meisje
Ben je voor vrouwenonderdrukking, lekker naar de middeleeuwen, ja doen we!!!
Allemaal ons laten onderdrukken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten