![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
en verder kan ik me toch wel aansluiten bij Woodstock. heb JIJ eigenlijk wel door wat er in de wereld speelt? jij bent arrogant, jij weet pas hoe het allemaal zit. ja hoor. het wordt tijd dat jij president van amerika wordt, dan komen er pas tijden. het walhalla zal er niets bij zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met andere woorden: dat zo'n mislukt figuur nog een tweede termijn mag dienen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als bush de VS ziet als een tweede VN dan moet de hele wereld maar meebeslissen. Maar ik kan echt niet geloven dat de amerikanen alle fouten van bush vergeten als ze een beetje vuurwerk en show zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je al bush nu al een oorlogszuchtige gek vindt, moet je kijken wat hij vanaf nu allemaal gaat doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Na vader en zoon George.. wie weet.. Jeb Bush?! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ah, nu heeft het allemaal geen zin meer.. en ja, Links & Amerika = no good combination! Als ze liberalen als Kerry al 'kwaadaardig links' vinden ![]() ('liberaal' heeft als woord een andere betekenis in amerika dan dat wij het hier kennen, nvdr) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter als Bush, dat is een vaststaand gegeven.. maar is hij bijvoorbeeld ook beter dan Kerry.. weet iemand daar meer over? |
![]() |
||
Citaat:
Rechts en rechtser. |
![]() |
||
Citaat:
Het is waar dat hij New York flink heeft opgeruimd, maar is daarbij het sociale deel compleet uit het oog verloren...zoals een goed repubublikein betaamd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb om één heel simpel feit al een reden om Bush niet als president van Amerika te willen hebben; Bush is tegen de voorlichting van anticonceptie door de WHO in Afrika. Hij dreigt de subsidie van Amerika aan het WHO stop te zetten, wat de doodsteek zou betekenen voor deze organisatie. Enig inlezen in het AIDS-probleem in Afrika, leert al snel dat voorlichting de meest effectieve wijze is om de AIDS-epidemie een halt toe te roepen. (Dit is natuurlijk het meest effectief na het verkopen van goedkope AIDS-medicijnen, maar daar steken Amerikaanse bedrijven een stokje voor). Met andere woorden: Bush heeft zo'n ongelovelijk bord voor zn kop, dat hij niet inziet dat er miljoenen levens verloren gaan met bovenstaande maatregel. Dan hebben we het over de paar duizend doden door moslimfundamentalisme, maar als dit geen sterk staaltje christenfundamentalisme is, dan moet je het maar zeggen. Om maar te zwijgen van de hard-tegen-hard tactiek van W. Ten eerste is aangetoond dat hij de hele wereld voor de gek zet, duizenden mensen vermoord onder valse voorwendselen, zonder ook maar een klein aangetoond stukje resultaat. Is het terrorisme aangepakt? Nee, de sympathie voor dit soort fundamentalisme is alleen maar gegroeid in het Midden-Oosten; meer aanslagen dan ooit, dreiging groter dan ooit. Is Irak nu bevrijd, heerst er in Irak vrede, en is Irak veilig? Nee, nee, en nog eens nee. Irak is een kruidvat, gevechten zijn na al die tijd nog aan de orde van de dag, duizenden onschuldige burgers vermoord, en het blijft maar doorgaan. Er lijkt zelfs geen vooruitgang in te boeken, enkel achteruitgang. Bedankt Bush.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|