Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom schoppen ze ze niet gewoon naar maroc, wij krijgen alleen het uitschot in Nederland (op een paar goeie na), omdat hier gewoonweg alles mag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hij heeft buiten zijn zogenaamde films weinig goeds gedaan hier , alleen maar respectloos lopen blaten dus heeft die er bijna zelf om gevraagd. Je kan niet verwachten van een land zoals dit dat iedereen zich netjes aan de regels houdt , we willen et wel maar et gaat niet. Dus als je dan geen gezeik wilt dan moet je je maar aanpassen idd. edit: typfout |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nogmaals: iemand die de straat opgaat om te rouwen om al die kinderen die worden neergeknald in Irak? Die hebben minder op hun kerfstok dan van Gogh hoor, daar kan ik meer om rouwen dan om deze kerel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook niet dat er niks aan de uitspraken van theo is gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder zijn het natuurlijk lieverdjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoezo AL die marokkaantjes , 1 debiele marokkaan heeft een moord begaan en gelijk de hele fucking marokkaanse gemeenschap wordt er bij betrokken , waar was je toen die nederlander Volkert , pimmie af had gemaakt. En van mij hoef je je niet neer teleggen hoor maar wees dan ook niet verbaasd als je straks ook gezeik hebt met AL (om jou ff te herhalen) die marokkanen. |
![]() |
||
Citaat:
En pardon? Omdat mensen hier het niet met je eens zijn is het logisch dat Van Gogh is neergeknald? wat is dat voor kutredenatie? Je ging niet in op m'n redenatie m.b.t. het afstand nemen van de daad door moslimorganisaties trouwens. Ik ben blij dat ik je heb kunnen overtuigen. |
![]() |
||
Citaat:
Je ziet het verband niet. het gaat niet om Theo van Gogh, Pietje Bell, of een doorsnee Marokkaan; het gaat hier om het feit dat iemand die duidelijk gebruik maakte van de vrijheid van meningsuiting op een misselijke manier is vermoord. Dan kun je het wel gaan hebben over integratiebeleid, over wat wel en wat niet kan in andere culturen; het gaat nu om déze samenleving, de Nederlandse cultuur. We waren altijd zo tolerant.. we moeten dus optreden tegen dit soort uitwassen, maar hoe behouden we dan toch die tolerantie in de samenleving? Ik denk dat we hier met deze moord op de feiten worden gedrukt.
||
Citaat:
Dat terzijde slaat zijn referentie naar die marokkanen nergens op. Veel mensen gebruiken dit voorval helaas als een excuus om hun semirascistische behoeftes te kunnen botvieren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En die verbazing is logisch. Gelukkig zijn we nog verbaasd over het feit dat iemand die een mening heeft, ook al wijkt die af van velen en zijn ze vaak beledigend, op die manier aan stukken wordt geschoten. Die man mocht dan misschien afwijken van de gemiddelde mening, hij had ook gewoon een zoontje waar hij goed voor zorgde. Ik mag hopen dat niet iedereen straks op het idee komt om iemand met een andere mening overhoop te schieten, want dan zijn we weer terug in de middeleeuwen. Dan kan jij bijvoorbeeld ook een kogel verwachten. En dat geld voor iedereen. Verbaasd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat theo buiten de wet ging ofzo , maar sommige vonden dat blijkbaar wel en toevallig ook 1 gek die gelijk maar een kogel in em schoot. En et is lullig maar ik ben niet verbaasd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch vreemd dat veel mensen het allemaal zo goed begrepen toen Pim werd neergeknald, want rascist dit en dat, dus heel logisch van die "waarschijnlijk marokkaan" maar toen de waarheid boven tafel kwam was een gestoorde fanatieke dierenliefhebber.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Rollo: dat verbaast me niets. Leon de Winter is net zo'n vervelende jood als Ronny Naftaniël, die houdt gewoon de redenatie aan: 'ben je het niet eens met ons beleid dan ben je een antisemiet'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is dan het verschil tussen discriminatie en beledigen? Iemand uitschelden voor varken omdat hij homo is, is gewoon belediging hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||