Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 21:12
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
BCR schreef op 26-04-2005 @ 22:06 :
Karla is al 32
Ze ziet er inderdaad goed uit voor haar leeftijd... Had ik ook niet verwacht
Oud 27-04-2005, 12:07
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Multilot schreef op 26-04-2005 @ 22:12 :
Ze ziet er inderdaad goed uit voor haar leeftijd... Had ik ook niet verwacht
Hm.. ze ziet er juist precies uit als 32..
Oud 27-04-2005, 14:06
Olijf
Olijf is offline
Ja, ik vond het ook wel ongeveer rond de 30!
Maar vind haar sowieso heel cool!
Oud 27-04-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Olijf schreef op 27-04-2005 @ 15:06 :
Ja, ik vond het ook wel ongeveer rond de 30!
Maar vind haar sowieso heel cool!
Ik vind haar echt een bitch. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Sophie daarentegen vind ik een stuk vriendelijker en socialer.
Oud 27-04-2005, 17:52
shy gurl
shy gurl is offline
Ik vind ze allebei leuk, ik kan echt lol om ze hebben
Oud 27-04-2005, 18:56
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 27-04-2005 @ 18:52 :
Ik vind ze allebei leuk, ik kan echt lol om ze hebben
vanaf het begin al
Oud 29-04-2005, 10:50
Sitroentje
Sitroentje is offline
Hebben jullie in Nederland de aflevering van deze week al gezien of komt die pas eind deze week?
Oud 29-04-2005, 11:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 29-04-2005 @ 11:50 :
Hebben jullie in Nederland de aflevering van deze week al gezien of komt die pas eind deze week?
peking express komt bij ons altijd op zondag, dus die aflevering hebben we nog niet gehad nee.
Oud 29-04-2005, 11:44
Apomes
Apomes is offline
Karla & Sophie moeten dat echt waar winnen ze zijn zo sympathiek, leuk & grappig.

Voor hun is peking express echt een spel voor de leute en niet een overlevingsparcour waarmee je geld kan winnen!
Oud 29-04-2005, 19:51
Verwijderd
Kvind die Karla en Sophie niks aan, en totaal niet grappig.
In het begin wilde ze er na de eerste aflevering al mee stoppen dan hoor je niet in het spel vind ik
Oud 29-04-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 29-04-2005 @ 20:51 :
In het begin wilde ze er na de eerste aflevering al mee stoppen dan hoor je niet in het spel vind ik
Eens.
Oud 29-04-2005, 22:45
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 29-04-2005 @ 20:51 :
dat is wel erg zwart-wit. Ze zagen het even niet meer zitten en vroegen zich af waar ze in gods naam aan begonnen waren. Ik vind dat prachtig, zo impulsief. Niet alles hoeft volgens de regels en strak georganiseerd.

Wanneer hoor je wel in het spel dan? Als je alleen maar op de winst uit bent?
Oud 01-05-2005, 19:47
Balance
Balance is offline
arg, rink is verschrikkelijk
Oud 01-05-2005, 20:36
Vier Ketjing
Vier Ketjing is offline
Just en Natterman hebben de inschattingsfout van het jaar gemaakt, erg erg dom

oja en Krieke en Nathalie mogen van mij wel winnen, al waren Chris en Herman natuurlijk 600x heter
Oud 01-05-2005, 20:38
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Neeee niet Just en Brechtje..!!

En dan waren ze ook nog zo stom om niet naar de Taj Mahal te gaan kijken !

Bah.
Oud 01-05-2005, 20:42
Roxy
Roxy is offline
Ik vond Rink tot nu toe irritant maar nu vind ik het echt een eikel. Het was natuurlijk niet slim van Just en Brechtje om niet te gaan kijken maar om het dan ook nog zo in te gaan wrijven.. Wat een lul zeg... Hoop zo dat ze de finale niet halen.. Ik zou die keuze zelf denk ik niet zo gemaakt hebben, maar je wilt ook zo graag verder en de verschillen zijn zo klein.. Maar ja achteraf kun je natuurlijk zeggen dat het een domme beslissing was, maar als ze wel door waren gegaan dan was het een goede beslissing, het blijft een gok..

En tja ik baal heel erg ik vond Just en Brechtje het leukste stel vanaf het begin.. Ik vind het toch nog steeds een beetje oneerlijk dat de punten vanaf het tweede gedeelte niet meer meetellen.. Nou zijn de afgelopen weken toch de teams afgevallen die in mijn ogen het beste presteerden..
Oud 01-05-2005, 20:55
Flowtje
Flowtje is offline
Ja idd, eerst Jeroen en Manja, die in mijn ogen gewoon het beste stel waren wat liften betreft. En nu Just en Brechje die ik het na Jeroen en Manja het meest gegunt had.

Nu mogen Krieke en Nathalie van mij gaan winnen, Karla en Sophie zou ik ook niet erg vinden, maar toch liever Krieke en Nathalie (wint er tenminste een stel die niet in "het" groepje zat)

Wat is Rink ook een eikel!! Alsof Just en Brechje zelf niet doorhadden dat ze een verkeerde beslissing hadden genomen door de Taj Mahal niet te bezoeken. Als Krieke en Nathalie, Rink en Jorien nou niet de laadbak in hadden gelaten waren ze misschien nog afgevallen ook.
Oud 01-05-2005, 20:55
Multilot
Multilot is offline
erg jammer van just en brechtje, ik heb nog steeds zoiets van, die komen nog weer terug ofzo...

Ik vond het echt goed van Karla en Sophie dat ze hun angst overwonnen hadden.. Dat zijn voor mij de absolute winnaars!
Oud 01-05-2005, 21:04
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Multilot schreef op 01-05-2005 @ 21:55 :
erg jammer van just en brechtje, ik heb nog steeds zoiets van, die komen nog weer terug ofzo...

Ik vond het echt goed van Karla en Sophie dat ze hun angst overwonnen hadden.. Dat zijn voor mij de absolute winnaars!
zou wel leuk zijn inderdaad als er bij de finale opeens nog een koppel terugkomt wat dan geselecteerd is dmv een of andere proef ofzo..

en ik zou het niet gedurft hebben met die slangen.. ik schrok ook echt toen dat stukje kwam wat ook in het voorfilmpje zit..
Oud 01-05-2005, 21:09
PV
PV is offline
Ik vond Just en Brechtje maar een stel zeikerds vandaag... 'oh Just we hadden die bús moeten nemen!' en dat dan 20 keer in een half uur. Get over it, wees zelf wat doortastender en laat niet alles aan Just over.
Karla en Sophie zijn tenminste wat relaxter
Oud 01-05-2005, 22:16
Verwijderd
En wéér is het die eikel gelukt om naar de volgende etappe te gaan. En wéér een koppel eruit dat het absoluut niet verdiende.
En ieh.... die slangen

Krieke en Nathalie

dus mijn top3 spreekt voor zich:
1. Krieke en Nathalie
20. Karla en Sophie
300. Rink en Jorien

dus.
Oud 01-05-2005, 23:31
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
PV schreef op 01-05-2005 @ 22:09 :
Ik vond Just en Brechtje maar een stel zeikerds vandaag... 'oh Just we hadden die bús moeten nemen!' en dat dan 20 keer in een half uur. Get over it, wees zelf wat doortastender en laat niet alles aan Just over.
Karla en Sophie zijn tenminste wat relaxter
Ja en waarom waren Karla en Sophie wat relaxter.. ze waren al verzekerd van een plaats. Vergeet niet hoe erg je dan in de stress zit, en dan kan het héél frustrerend zijn om te moeten kiezen !

Krieke en Nathalie trok ik ook niet al te goed deze x... hij kon Rien gewoon niet aan. Zegt op een gegeven moment iets in de richting van 'ik dacht dat ze zo sportief waren, nou blijkt dus van niet. Slecht hoor!' En zelf laat hij ze 80 kilometer omrijden omdat ze niet voor de barbeque uitgenodigd waren of zo.. haha, donder toch op.

Maar Rien en Jorien waren ook verrot deze x.. eigenlijk iedereen behalve.. de dames. Waaraan ik in het begin van deze serie nog een hekel aan had, nu vond ik ze echt top !
Vooral die proef met die slangen, petje af. Ik hoop dat ze winnen.
Oud 01-05-2005, 23:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Krieke en Nathalie mogen van mij winnen, dat koppel mag ik vanaf het begin al wel. Wel jammer dat Rink en Jorien niet zijn afgevallen, was wel echt een kutactie van Rink om de beslissing over de Taj Mahal van Just en Brechje er nog eens extra in te wrijven maar dat vond ik eigenlijk ook wel grappig om te zien.
Oud 02-05-2005, 09:34
Shadina
Shadina is offline
Jezus, wat heb ik toch een hekel aan die Rink! Ik vond hem al niks, maar na gister haat ik hem al helemaal. Hij is zoo minder. Gaat hij het er nog eens goed in wrijven bij Just & Brechtje dat ze geen slimme beslissing hebben gemaakt. Wat een kinderachtig mens zeg! En dat in die laadbak vond ik helemaal raar. Ik snap echt niet waarom Krieke & Natalie dat hebben laten gebeuren. Het was nog wel hun lift! Hij moest al blij zijn dat ze hen er al op lieten. En ze dan zo'n kutstreek flikken. Zelf vond hij het zelfs een kutstreek wat Manja & Jeroen deden. Moet je kijken wat hij nu zelf doet! Oke ik moest even mijn woede uiten.

Ik vind het echt jammer dat Just & Brechtje eruit liggen. Zij waren veeel beter dan Rink & Jorien. Nu moeten Karla & Sophie winnen. Ik dacht echt dat zij die proef nooit zouden winnen.
Oud 02-05-2005, 09:39
Balance
Balance is offline
Wat is die rink verschrikkelijk arrogant, bot en vervelend. Hij meet ook duidelijk met twee maten, want zodra iemand hem dwarszit dan is het een rotstreek en snapt hij niet waarom iemand zo doet. Maar zodra hij kan pakt hij de kans om mensen even flink de grond in te trappen.
En ik had van Jorien niet verwacht dat ze zo'n heisa zou maken over d'r vriendje enzo.
Oud 02-05-2005, 11:45
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Karla & Sophie vind ik echt waanzinnig Elke aflevering is het wel lachen met hun. Zijn tenminste niet zo serieus. Ze hebben het dus ook verdiend dat ze verzekerd waren dat ze verder konden. Hehe toen ze gingen slapen, stik heet en dan nog in zo'n slaapzak

Just & Brechtje: ik vond het echt heel erg jammer dat ze eruit moesten. Ze waren altijd heel goed bezig, kwamen zowat altijd als eerste aan. Alleen had Brechtje meer door moeten zetten van we nemen de bus klaar. Je kan zo ie zo uit de bus stappen, later, en dan een andere wagen zoeken. Vond wel heel jammer voor hun dat ze niet hadden gekozen om Taj Mahal te bezichtigen, maar aan andere kant ook wel logisch maar dan hadden ze ook alles op alles moeten zetten om vervoer te regelen (dus de bus moeten nemen)

Jorien & Rink: pff wat een 8erlijke lui zijn dat. Hoe Rink doordramde tegen Just en Brechtje dat het een domme keuze was en dan tig keer herhalen pff sorry hoor vond ik echt een lame actie Nah van mij mogen ze eruit.

Krieke & Nathalie: Leuk stel, ook zeer ver gekomen, wel knap als je elkaar niet ken en toch nog zo ver komen. Tis toch ff afwachten of het wel klikt of niet. Ik had trouwens Rink en Jorien niet in de bus/auto gelaten. En wtf Krieke en Nathalie moesten uit de wagen??? voor hun??!! hun hadden toch als eerste die wagen? Nah dat had ik dus echt niet gepikt. Zou wel leuk zijn als hun zouden winnen. Zij zaten tenminste niet in dat bbq clubje.

Pff en al die mensen om hun heen.. ik zou er wat van krijgen. Ik kan daar echt helemaal niet tegen, krijg ik het benauwd van. Maja denk dat hun zich ook in moesten houden want tdja tis wel op de tv he
Oud 02-05-2005, 11:59
Multilot
Multilot is offline
Rink moet eens ophouden met zn gezeur over het 'bbq-clubje'... En dan zegt hij in de auto ook nog tegen Jorien dat hij het zo jammer vindt voor Just en Brechtje... Wat een kwal, en wat zou ik een heibel met die man krijgen...
Oud 02-05-2005, 12:49
Kim18
Kim18 is offline
Just & Brechtje eruit. Echt jammer, ik had echt gedacht dat ze in de finale zouden komen. En Rink zit er gewoon nog steeds in , Help dit brengt mijn hele lijstje overhoop ...

Mijn nieuwe lijstje dan nog maar even:

1. Karla & Sophie ( )
2. Krieke & Nathalie ( )
3. Rink en Jorien ( )
Oud 02-05-2005, 15:13
TooskeDooske
TooskeDooske is offline
als die rink maar niet wint, jezus wat een vervelende kerel.
Oud 02-05-2005, 16:40
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmm zijn Rink & Jorien gereformeerd (schrijf je dat zo?) ofzo?
Niet dat het me intresseert/uitmaakt ofzo, maar omdat zij altijd met van die lange rokken loopt, d8 ik het

En vind hun er wel een type voor
Oud 02-05-2005, 17:02
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 02-05-2005 @ 17:40 :
Niet dat het me intresseert/uitmaakt ofzo, maar omdat zij altijd met van die lange rokken loopt, d8 ik het

Offtopic: Jij zou eens na moeten kijken wanneer je hun wel of niet kunt gebruiken

als ze gereformeerd waren, zou Rink vast niet zo lopen vloeken...
Ik vroeg me af, zou hij gescheiden zijn of nog getrouwd met de moeder van Jorien..
Oud 02-05-2005, 17:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
Multilot schreef op 02-05-2005 @ 18:02 :
Offtopic: Jij zou eens na moeten kijken wanneer je hun wel of niet kunt gebruiken

als ze gereformeerd waren, zou Rink vast niet zo lopen vloeken...
Ik vroeg me af, zou hij gescheiden zijn of nog getrouwd met de moeder van Jorien..
ze hadden het afgelopen aflevering wel over de moeder van jorien. een heel klein zinnetje. Over dat zij thuis zit ofzo. Het deed me vermoeden dat ze nog gewoon bij elkaar zijn, maar of dat af te leiden is aan 1 zin weet ik niet
Oud 02-05-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2005 @ 18:22 :
ze hadden het afgelopen aflevering wel over de moeder van jorien. een heel klein zinnetje. Over dat zij thuis zit ofzo. Het deed me vermoeden dat ze nog gewoon bij elkaar zijn, maar of dat af te leiden is aan 1 zin weet ik niet
Lijkt me wel ja, inderdaad.
Ze zongen (o zo leuk ) "En we gaan nog niet naar huis..."
En toen zong Jorien: "Want mama is niet thuis."
Waarop Rink zei: "Die is juist wél thuis."
Dus...
Oud 02-05-2005, 19:00
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 02-05-2005 @ 17:40 :

Die twee zijn absoluut niet gereformeerd!!!
Die Rink is een of andere ouwe hippie. Hij heeft zelfs een gaatje in z'n oren zag ik. En Jorien draagt ook niet echt van die strenge Christelijke rokken ofzo. Het zijn gewoon van die wijde zwierige!
EN haar haar is rood. Nou ik weet niet of dat wat zegt of ze wel of niet gereformeerd zijn, maar ik zou denken dat je je haar niet zou mogen verven... En natuurlijk zijn niet alle gereformeerden even streng ofzo.

OOOOOH, Just&Brechtje. Ik vind het zo jammerrr.
Oud 02-05-2005, 19:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
Olijf schreef op 02-05-2005 @ 20:00 :
Die twee zijn absoluut niet gereformeerd!!!
Die Rink is een of andere ouwe hippie. Hij heeft zelfs een gaatje in z'n oren zag ik. En Jorien draagt ook niet echt van die strenge Christelijke rokken ofzo. Het zijn gewoon van die wijde zwierige!
EN haar haar is rood. Nou ik weet niet of dat wat zegt of ze wel of niet gereformeerd zijn, maar ik zou denken dat je je haar niet zou mogen verven... En natuurlijk zijn niet alle gereformeerden even streng ofzo.

OOOOOH, Just&Brechtje. Ik vind het zo jammerrr.
volgens mij is d'r haar van zichzelf rood. Ze heeft iig geen uitgroei (toevallig gister nog naar zitten kijken ) en tijd/geld om het daar bij te verven heeft ze toch niet.
Oud 02-05-2005, 19:15
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Multilot schreef op 02-05-2005 @ 18:02 :

Doe je dat bij iedereen ofzo, dat controleren.. als ik daar op zou letten en mensen zou gaan verbeteren zou ik volgend jaar nog niet klaar zijn kom op zeg dit is een forum! Als ik soms dat "breezah taaltje" lees dan slaat dit echt nergens op.

Ontopic:

Kweet nou eigenlijk niet welk seizoen ik nou beter vind. Verleden seizoen was het wel heel erg leuk met Reinier

Hoe zit het trouwens met de amuletten? Wat als je nou geen enkele amulet hebt en je wint? Krijg je dan toch zo ie zo een geldprijs? Ik neem aan van wel.

Toch werkt het denk ik wel motiverend dat anderen kandidaten geen amuletten weggeven als ze er uit liggen. Je hebt toch iets van "we moeten winnen, voor een amulet".

Moet je trouwens per direct terug naar Nederland? Of mag je ook blijven? (op eigen kosten uiteraard)
Oud 02-05-2005, 21:07
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 02-05-2005 @ 20:15 :

Doe je dat bij iedereen ofzo, dat controleren.. als ik daar op zou letten en mensen zou gaan verbeteren zou ik volgend jaar nog niet klaar zijn kom op zeg dit is een forum! Als ik soms dat "breezah taaltje" lees dan slaat dit echt nergens op.

Offtopic: Hoezo doe ik dat bij iedereen? Het valt me op, ik zeg er wat van en dat is meer een tip dan een aanval... Maar jij mag dat zo opvatten als je dat wilt

Rink een vrouw... Ik heb medelijden met haar
Oud 03-05-2005, 09:26
Verwijderd
Just en Brechtje
Hoewel ik ze wel een piepklein beetje vervelend soms deze aflevering.. maar ze verdienen het niet, want ze hebben steeds ontzettend goed geraced.. het zat ze ook niet zo mee..
En dan ook nog niet naar de Taj Mahal geweest

Ik was wel blij voor Sofie en Karla, dat ze eindelijk eens geluk hadden enzo

En bah, wat was Rink een ongelooflijk irritante klootzak zeg

Die slangen was idd wel griezelig.. ik kan me ook echt helemaal inleven in Karla, hoe ze schreeuwt om alles wat beweegt Met dat spinnetje, en dat ze terwijl het al heet was helemaal in die slaapzak ging liggen Zou ik ook doen waarschijnlijk

Blegh.. Rink..
Oud 03-05-2005, 10:38
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2005 @ 20:08 :
volgens mij is d'r haar van zichzelf rood. Ze heeft iig geen uitgroei (toevallig gister nog naar zitten kijken ) en tijd/geld om het daar bij te verven heeft ze toch niet.
Hoe lang zitten ze daar dan? 3 weken ofzo?
Na 3 weken heb ik ook nog geen uitgroei... Kan me ook wel voorstellen dat ze het nog even verft voordat ze wegging.
Maar het is wel heel onnatuurlijk rood vind ik!
Maar ja boeiend!
Oud 03-05-2005, 10:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Olijf schreef op 03-05-2005 @ 11:38 :
Hoe lang zitten ze daar dan? 3 weken ofzo?
Na 3 weken heb ik ook nog geen uitgroei... Kan me ook wel voorstellen dat ze het nog even verft voordat ze wegging.
Maar het is wel heel onnatuurlijk rood vind ik!
Maar ja boeiend!
zitten ze daar nog maar 3 weken?
oh ik dacht veel langer.
Oud 03-05-2005, 11:01
.Pure
.Pure is offline
eerst Jeroen en Manja weg, nu Just en Brechtje terwijl ze allebei sterk waren, maarja.

Karla en Sofphie op 1!
"girl power girl power"
Oud 03-05-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2005 @ 11:50 :
zitten ze daar nog maar 3 weken?
oh ik dacht veel langer.
als iemand wat vertelt in de camera, staat er toch altijd de relatie tot hun partner?
Bij Krieke en Nathalie stond zondag steeds: 'kent Krieke/Nathalie een maand'

Maar volgens mij zou ik na een maand wel al uitgroei hebben..
Oud 03-05-2005, 12:11
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-05-2005 @ 13:01 :
als iemand wat vertelt in de camera, staat er toch altijd de relatie tot hun partner?
Bij Krieke en Nathalie stond zondag steeds: 'kent Krieke/Nathalie een maand'

Maar volgens mij zou ik na een maand wel al uitgroei hebben..
Ja, dan is het inderdaad misschien wel langer!
Ik dacht dat ze nog helemaal niet zo lang bezig waren...
Oud 03-05-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 02-05-2005 @ 20:15 :

Hoe zit het trouwens met de amuletten? Wat als je nou geen enkele amulet hebt en je wint? Krijg je dan toch zo ie zo een geldprijs? Ik neem aan van wel.
In de laatste etappe worden er ook nog amuletten weggegeven en voor zover ik weet zijn diegenen die de laatste etappe winnen ook winnaar van het hele spel. Dus de winnaars krijgen altijd een prijs, al is het 'maar' €10.000
Oud 03-05-2005, 15:42
Solid
Solid is offline
die amuletten van Just en Brechtje, wordt daar nog iets mee gedaan? (opnieuw verdeeld ofzo?)

jammer dat ze weg moesten maarja

idd ze zitten er nu een maand, echt handig dat Krieke en Nathalie elkaar pas vanaf t begin kennen, weet je precies hoelang ze daar zitten

Rink is echt een heel vervelende man bah, echt naar om het erin te wrijven enzo "ja wij hebben het wel gezien hoor, erg mooi" en "ja, ga maar weg! dahag" die toon van hem gewoon, vreselijk als hij mijn vader was, zou ik me schamen maar goed.
(wel erg trouwens hoe die mannen spraken over jorien! ja hoe oud zou ze zijn etc jak!)

taj mahal was erg mooi zeg
Oud 03-05-2005, 21:50
Multilot
Multilot is offline
Ze zeiden in het programma of het voorstukje dat er volgende week drie amuletten gewonnen kunnen worden... Dus als Karla en Sophie goed hun best gaan doen...
Oud 04-05-2005, 11:23
Verwijderd
Vorig jaar werden amuletten nog verdeeld als er een koppel uit moest, maar dat is nu niet meer zo..

wat zijn karla en sophie trouwens klein!! Het viel me echt op toen ze aan het eind met alle koppels op een rijtje stonden.. ze waren zelf nog stukken kleiner dan brechtje, nathalie en jorien..
Oud 05-05-2005, 19:37
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik erger me iedere keer lam aan die Rink, wat een ongelooflijk irritante geweldige vent. heb wel bewondering op de 1 of andere manier voor hem en zijn dochter. Eerst een omweg van 80km krijgen, dan 3maanden naar die marmeren meuk kijken en nog niet uitvallen. vindt het bijna hilarisch! daarna het jennen van just en zijn 2lingzus: humor!
die dames...tja, nooit op gehad, zal ik het niet op krijgen.
dus laat krieke en die blonde maar winnen
Oud 08-05-2005, 20:34
sgaapje
sgaapje is offline
Rink blijft irritant, ook al heeft hij deze aflevering niet echt iets fout gedaan ofzo.. ben toch blij dat hij niets heeft gewonnen.

En Karla was bezig over haar bankrekening, dat haar moeder die nog te zien kreeg. Om mijn god, ze is 32.. wat moet haar moeder dan in hemelsnaam met haar bankrekeningen? Niet zo vreemd dat ze geen man heeft.

Krieke en Natalie zijn super Ik hoop dat ze winnen!
Oud 08-05-2005, 20:36
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Oei wat heb ik juist een hekel aan die Krieke en Nathalie...

Hoop echt dat de dames het gaan winnen !

Regels voor berichten