![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sophie daarentegen vind ik een stuk vriendelijker en socialer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wanneer hoor je wel in het spel dan? Als je alleen maar op de winst uit bent?
||
Citaat:
en ik zou het niet gedurft hebben met die slangen.. ik schrok ook echt toen dat stukje kwam wat ook in het voorfilmpje zit..
||
Citaat:
Krieke en Nathalie trok ik ook niet al te goed deze x... hij kon Rien gewoon niet aan. ![]() ![]() ![]() Maar Rien en Jorien waren ook verrot deze x.. eigenlijk iedereen behalve.. de dames. Waaraan ik in het begin van deze serie nog een hekel aan had, nu vond ik ze echt top ! ![]() Vooral die proef met die slangen, petje af. Ik hoop dat ze winnen.
||
Citaat:
als ze gereformeerd waren, zou Rink vast niet zo lopen vloeken... Ik vroeg me af, zou hij gescheiden zijn of nog getrouwd met de moeder van Jorien..
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zongen (o zo leuk ![]() En toen zong Jorien: "Want mama is niet thuis." Waarop Rink zei: "Die is juist wél thuis." Dus... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die Rink is een of andere ouwe hippie. Hij heeft zelfs een gaatje in z'n oren zag ik. En Jorien draagt ook niet echt van die strenge Christelijke rokken ofzo. Het zijn gewoon van die wijde zwierige! EN haar haar is rood. Nou ik weet niet of dat wat zegt of ze wel of niet gereformeerd zijn, maar ik zou denken dat je je haar niet zou mogen verven... En natuurlijk zijn niet alle gereformeerden even streng ofzo. OOOOOH, Just&Brechtje. Ik vind het zo jammerrr. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Doe je dat bij iedereen ofzo, dat controleren.. als ik daar op zou letten en mensen zou gaan verbeteren zou ik volgend jaar nog niet klaar zijn ![]() Ontopic: Kweet nou eigenlijk niet welk seizoen ik nou beter vind. Verleden seizoen was het wel heel erg leuk met Reinier ![]() ![]() Hoe zit het trouwens met de amuletten? Wat als je nou geen enkele amulet hebt en je wint? Krijg je dan toch zo ie zo een geldprijs? Ik neem aan van wel. Toch werkt het denk ik wel motiverend dat anderen kandidaten geen amuletten weggeven als ze er uit liggen. Je hebt toch iets van "we moeten winnen, voor een amulet". Moet je trouwens per direct terug naar Nederland? Of mag je ook blijven? (op eigen kosten uiteraard) |
![]() |
||
Citaat:
Rink een vrouw... Ik heb medelijden met haar
||
![]() |
Citaat:
Na 3 weken heb ik ook nog geen uitgroei... Kan me ook wel voorstellen dat ze het nog even verft voordat ze wegging. Maar het is wel heel onnatuurlijk rood vind ik! Maar ja boeiend! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh ik dacht veel langer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Krieke en Nathalie stond zondag steeds: 'kent Krieke/Nathalie een maand' Maar volgens mij zou ik na een maand wel al uitgroei hebben.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht dat ze nog helemaal niet zo lang bezig waren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |