![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik haat mezelf echt weer he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom haat je jezelf? Niet doen, wees trots op jezelf. Jij bent sterk, jij bent er weer bovenop gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond mezelf vannochtend wel mooi... En ik had bijna mn ouders verteld hoeveel ik woog.. Ik ben zo bang voor over 1,5 week, als ik naar het ziekenhuis moet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ach, dan zit je niet op je streefgewicht. Het belangrijke is dat je de goede kant op gaat! |
![]() |
|
![]() |
@unefille:
Enkele tips: 1) Eet wat meer brood 2) Doe een beetje dressing over je salade. Er zit al ongelofelijk weinig daarin, je avondeten is volgens mij vrij mager. Een toetje mag dan ook wel ![]() Ik denk dat je 't daarmee al op kan schroeven naar zo'n 1800-2000kcal, mooi om mee op gewicht te blijven ![]() Je kan natuurlijk ook naar bijv. www.valtaf.nl gaan, kan je experimenteren met wat je kan eten om daaraan te komen. Hoeveel boterhammen, avondeten etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hier mijn eten posten motiveert mij niet ofzo, maar ja, voor sommigen kan het helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En overal staan ongelofelijk slechte smoesjes. "Ik was laat op" "Ik sport niet vandaag" "ik wil niet teveel carbs eten" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me vaak ook niet inhouden, er staat nu bij ons ook een hele grote schaal paaseieren op tafel en ik heb nu (even uitgerekend) 60 gram chocolade op. Maar ik hoef niet per se af te vallen dus bij mij is niet niet gelijk een ramp. Ik voel me er vaak wel schuldig onder maar dat motiveert om de volgende dag juist extra gezond te gaan eten (zonder te compenseren overigens). En ik sta het me soms ook gewoon toe, zoals gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook). Doorgaans eet ik erg gezond (gezonder dan de gemiddelde puber i guess) dus ik vind dat het wel mag van mezelf. Als je het jezelf toe staat hoef je je ook niet schuldig te voelen achteraf en kun je er meer van genieten. En bedenk, dinsdag zijn alle paaseitjes weg dus kun je er weer lekker tegenaan! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 boterhammen met wat eiwit en tomaat 2 rijstwafels 1 stuk fruit Wat vlees of vis Klein beetje nootjes Je vind 1450kcal veel te veel. Moet ik hier nou een conclusie neerzetten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat ik me ook afvroeg; als je toch alcohol wilt drinken, wat kun je dan het best nemen? Vanavond en morgen is hier in de buurt namelijk een groot paasfeest en daar wordt ook meestal behoorlijk gedronken. Omdat ik geen zin heb in een algehele onthouding, maar ook niet in calorieeen wegdrinken, vraag ik me af wat je dan het best kunt nemen? In ieder geval veel afwisselen met water, maar verder? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind 1450 niet veel te veel. Maar wel te veel voor een inactieve dag... ik zei dat ik het aantal koolhydraten teveel vond maar ja ik ben echt even ziek van al die gore eiwitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()