Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 11:58
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vandaag iemand tegen gekomen waar ik bij zat toen ik opgenomen was. was ff heel leuk, en de opmerking: 'ja toen jij weg was was er ook eigenlijk niets meer aan' deed me wel even heel goed
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Oud 28-04-2005, 13:07
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik wil iemand helpen maar dat gaat niet!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 28-04-2005, 14:03
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik denk ook al teveel Waarom kan ik niet gewoon alles op zn beloop laten, waarom moet ik overanalyseren, teveel denken, teveel verwachten, teveel hopen? Ik bedoel, de kans is klein, en misschien is dat maar goed ook. Ik ben blij met de spanning, het werd allemaal zo saai, maar te lang is ook weer niet goed.
Ik weet verdomme ook niet wat ik wil en niemand kan het me zeggen.
__________________
Reina de la Calle
Oud 28-04-2005, 14:12
Verwijderd
lalalalalala

lang leve de onzekerheid, de bemoeizucht van mijn ouders en het feit dat ik niet kan kiezen..

*huilt nog steeds*
Oud 28-04-2005, 14:14
Verwijderd
Waarom prikt hij niet door me heen? Zelf kan ik de stap tot eerlijkheid niet zetten .
Oud 28-04-2005, 14:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 27-04-2005 @ 20:45 :
Inderdaad (twee keer). De examens is op dit moment het enige waar ik me níet druk om maak.
Allebei (dus jij en Dolores) bedankt

En tsja... Jullie zullen er wel óf beter voor staan, óf ergere problemen verder hebben. Ik denk eigenlijk dat laatste en dat spijt me. Succes dus...

Is Mark geband
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-04-2005, 14:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 28-04-2005 @ 15:17 :
En tsja... Jullie zullen er wel óf beter voor staan, óf ergere problemen verder hebben. Ik denk eigenlijk dat laatste en dat spijt me. Succes dus...
Misschien beide een beetje?

Als ik voor elk examen een vier haal, dan slaag ik nog.
__________________
Oud 28-04-2005, 14:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-04-2005 @ 15:28 :
Misschien beide een beetje?

Als ik voor elk examen een vier haal, dan slaag ik nog.
Ow, dan sta jij er een stuk beter voor dan ik Bij mij wisselt het heel erg per vak, voor Nederlands en Geschiedenis sta ik een acht, voor de rest een ruime zes. Maar ik ben heel slecht in tekstverklaren dus ik maak me toch grote zorgen

Maar goed, nog een echte schooldag en dan begint het Grote Leren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-04-2005, 14:45
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
ik snap het niet meer.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 28-04-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 28-04-2005 @ 15:45 :
ik snap het niet meer.
troost je; ik ook niet
Oud 28-04-2005, 14:52
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-04-2005 @ 15:49 :
troost je; ik ook niet
snap ik.

OT: ik ga me ergens verstoppen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 28-04-2005, 15:02
Redhair
Redhair is offline
TRALALALALA! Man wat ben ik vrolijk!!

KUCH! KOTS!

Werkelijk iedereen trapt erin. Niemand ziet me. Niemand.

Without the mask
where will you hide?
Can't find yourself
lost in your lies.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 28-04-2005, 15:21
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Vreemd.. Het lijkt wel of elke keer dat ik hier wat post het iets negatiefs is..

Beginnend. Ongedifferentierd. Schizofrenie.
Een kutdiagnose die hopelijk niet klopt.
Ik hoop het echt niet.
Anders zou het echt zo erg zijn.
Ik wil niet dat het klopt.
Het mag niet kloppen.
Ik ben Hester, het moet goed gaan en goed komen.
Niet dit.
Oud 28-04-2005, 15:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb geslapen vannacht, weliswaar nog altijd niet zo lang als normaal maar ik heb weer een nacht geslapen en zonder paracetamol te nemen. Ik ben er vanaf kunnen blijven en dat voelt zo goed Het was zo moeilijk eergisteren om er vanaf te blijven maar gister ging het al weer veel makkelijker.

Het gaat tot nu toe altijd goed, ook nu al ik een uurtje alleen zit op mijn kamer

Ik heb alleen een heel stom probleem: Ik ben 5 en 6 mei vrij en ik ben 7 mei jarig. Mijn ouders zijn gescheiden en ik wou het 6 mei vieren bij mijn vader. Nou kreeg ik een mail van mijn vader dat hij van 5 - 10 mei op vakantie is terwijl hij al 19 jaar lang weet dat ik dan jarig ben Nou had ik gemailt dat ik het toch dan wil vieren want anders kan ik het pas vier weken later bij hem vieren. Nou kreeg ik een mail terug dat het mijn eigen schuld was omdat ik op een stomme dag geboren was (dag voor Hemelvaart) en dat het toen al problemen gaf doordat hij me niet kon aangeven en dat ik vier weken te vroeg geboren ben en dat dat niet zijn schuld is maar de schuld van mij of van mijn moeder en dat hij er nu dus niets aan kan doen dat hij op vakantie is 7 mei terwijl ik jarig ben want het is mijn eigen schuld dat ik dan geboren ben, op de dag dat ik eigenlijk geboren zou moeten zijn kon hij wel Wat is dat nou weer voor rare redenatie Nou wil hij het 4 mei vieren maar ik heb les tot zes uur en ik wil eigenlijk om acht uur niet in de trein zitten maar als ik erna vertrek kom ik niet meer thuis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-04-2005, 15:56
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 28-04-2005 @ 16:21 :
Vreemd.. Het lijkt wel of elke keer dat ik hier wat post het iets negatiefs is..

Beginnend. Ongedifferentierd. Schizofrenie.
Een kutdiagnose die hopelijk niet klopt.
Ik hoop het echt niet.
Anders zou het echt zo erg zijn.
Ik wil niet dat het klopt.
Het mag niet kloppen.
Ik ben Hester, het moet goed gaan en goed komen.
Niet dit.
*knuff* hoop ook voor je dat de diagnose niet juist is. Sterkte igg.


ontopic: ik heb mijn profielwerkstuk af!!!!!!!!!!!!!! Ik heb er een maand tegenop gezien en ik heb er nu 1 week heel hard aangewerkt en....ik heb 'm af!!!!!!! ben zo blij daarmee!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-04-2005, 16:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
De herdenkingsdienst was zo mooi, maar ook zo verdrietig.. Iedereen in tranen en helemaal stil, en die moeder die stond daar zo sterk, zo vol vertrouwen en trots. Daar heb ik echt bewondering voor.. Morgen met vriendinnen nog even naar de begraafplaats, 't is allemaal zo moeilijk maar ergens ben ik ook wel blij dat ze nu heeft wat ze verdiende; rust.

't Is vakantie, maar het voelt helemaal niet zo, waarom is alles zo vreemd net op het moment wanneer ik behoefte heb aan duidelijkheid..?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-04-2005, 16:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vrijdag gesprek voor werk, 13 mei gesprek ergens anders. Is goed voor me. Leer ik wat nieuwe mensen kennen, ga ik geld verdienen, zit ik niet straks een hele maand thuis, maar ga ik dingen doen. Misschien krijg ik daar energie van. Hopelijk. Een maandje werken en dan lekker op vakantie .

En nu ben ik nog moe en futloos, totaal geen zin om trainen te geven zo. Iemand anders geeft het dan wel, maar ja, moet er toch beetje bij blijven. Zelf trainen heb ik ook al geen zin in, maar als ik eenmaal train is het wel leuk...
Verder word ik gek van mn lichaam. Steeds maar honger, blijf eten en blijf me slap voelen, ik wil helemaal niet zoveel eten, maar ja, ben al zo moe en futloos. Zo maar een grote bak sla eten, is goed voor me.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-04-2005, 17:03
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
moon schreef op 28-04-2005 @ 16:56 :
*knuff* hoop ook voor je dat de diagnose niet juist is. Sterkte igg.


ontopic: ik heb mijn profielwerkstuk af!!!!!!!!!!!!!! Ik heb er een maand tegenop gezien en ik heb er nu 1 week heel hard aangewerkt en....ik heb 'm af!!!!!!! ben zo blij daarmee!!
dankje
Oud 28-04-2005, 17:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
DAT was dus een schreeuw om hulp

maar goed let er maar niet op hoor...kom dr wel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-04-2005, 17:36
Verwijderd
het gaat op zich wel goed met me. ik sliep weer beter. met nadruk op weer. want, oh, god, ik maak me zo'n zorgen. zoveel zorgen. mama had me niet moeten vertellen dat ze met haar gepraat had. ze had het me niet moeten vertellen. ik zie nu helemaal overduidelijk dat dat soort tuig te sterk is. ik wil helpen, maar sta machteloos. ik mag niet meerhelpen.
Oud 28-04-2005, 17:48
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-04-2005 @ 18:08 :
DAT was dus een schreeuw om hulp

maar goed let er maar niet op hoor...kom dr wel
*knuff*



pfff... me konijntje werd net achterna gezeten door een kat, wist niet dat ie zo hard kon gillen. zooo zielig en voelde me zo lullig. je kan em nooit pakken in de tuin om terug te zetten in ze hok en nu bleef ie gewoon zitten, en zat alleen maar te shaken en raar te doen. en ligt nu languit in ze hok, na een hele tijd geknuffeld te hebben... arm beest...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-04-2005, 18:03
Verwijderd
Ja, deel A wordt vertelt, maar deel B daar mag ik mee komen, ohh sure
Oud 28-04-2005, 18:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*zit nog in soort van roes*
Voor hetzelfde geld was het misgegaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-04-2005, 19:17
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Ik voel me opgejaagd, in alles en iedereen. Ik begrijp niet dat mensen denken op de manier dat ze denken en niet denken aan de dingen waar ik bij stil sta. Meestal begrijpen ze me dan ook niet, wat heel irritant is. Dan begin je te geloven dat jij (ik dus) het bent die maar rare kronkels maakt.

Ik acht gewoon hele andere dingen in het leven belangrijk, blijkbaar. Ik ken niet veel van merken (auto's, kledij, winkels...) of van oppervlakkige reallife tv.

Pff, het irriteert me allemaal een beetje, dus dacht ik het maar hier even te gooien.
Oud 28-04-2005, 19:48
Verwijderd
Ik heb heel erg de neiging bepaalde mensen vreselijk uit te lachen... Mensen die denken dat ze alles (beter) weten, maar ondertussen dingen zeggen die niet kloppen. Als ik zeg dat het wellicht door mijn dyslexie komt dat mijn verslagen niet altijd 100% 'goed' zijn (niet qua inhoud, maar qua taal, zeg maar) (wat geen excuus is daarvoor, zo bedoel ik het niet) zeggen: "nee, daar ligt het niet aan, het is de zinsbouw en en de grammatica". Euh...ja, dus? Voor zo ver ik weet hoort dat ook bij dyslexie...? Maar goed. Als ik daar dan weet iets van zeg dan ben ik weer eigenwijs enz. Dat weet ik van te voren al, dus houd ik m'n mond maar, maar ondertussen...
Oud 28-04-2005, 20:01
ANGE
ANGE is offline
Je bent echt een beetje blind hè... Of wil je het niet zien? Denk je gewoon, laat maar gaan. Zie je dat ik iemand nodig heb? Zie je dat ik wil huilen? Zie je dat ik moe ben? Je weet het, hè. Jij weet het. En waarom, waarom dan doe je alsof je niets ziet? Ook al probeer ik keer op keer het duidelijk te maken. Maar ik durf het niet meer, ik durf je er niet meer om te vragen. Ik ben bang. Bang voor je reactie. Omdat ik weet wat die reactie zal zijn. En waarom reageer je zo? Hebben anderen je dat opgelegd? Ja hè? Hij zit erachter, hè? Ik wist het wel. Jij bent niet zo. Dat kan toch niet? Je kunt toch niet eerst het ene en daarna precies het tegenovergestelde zijn? Jij die zo verschrikkelijk lief was, er gewoon voor me was. Dat deed me zoveel! Het deed me zo verschrikkelijk veel... En nu. Nu ben je koud. Afstandelijk. Maar waarom dan? Hij? Of ik? Deed ik iets verkeerd? Was het wel echt? Meende je het wel allemaal? Of niet? Liet je me in de waan? In de waan dat je er was, dat het wel goed zou komen? Maar waarom? Waarom zou je zoiets doen? En als je het wel meende, waar is het nu gebleven dan? Het klopt niet. En ik kan het niet accepteren. Nou ja, ik moet wel. Ik kan niet anders, hè. Maar ik wil het niet. Niet zo. Niet zomaar. Leg het me uit. Praat met me. En dan niet zoals nu. Maar práat met me. Kijk me aan. Alsjeblieft, kijk me aan. Zie me dan. Zie MIJ. Alsjeblieft, ik smeek het je. Kijk me aan, zie me...
Oud 28-04-2005, 20:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
wel
niet
wel
niet
wel
niet
wel
niet
*iemand....kies dr ff een *
ik heb een dienst geruild...nu werk ik met koningingen dag...en kan zij met haar andere vriendin naar amsterdam....
slim?! nee maar zo kom ik er onderuit dat ik met hun 2 naar amsterdam moet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-04-2005, 21:49
Verwijderd
Ohhhhh ik hoop zo dat hij mijn mailtje goed oppikt en dat we binnekort gaan praten, anders pfff
Oud 28-04-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 10-04-2005 @ 11:20 :
Ik ben op
Ik zeg het keer op keer
Mijn kaarsje is nu echt uitgebrand
Ik kan gewoon niet meer

Zoveel fouten
Zoveel pijn
Durf mn geheimen niet te delen
Durf mezelf niet meer te zijn

Ik heb niks te bieden
Net als het leven
Niks voor mij kan doen
Niks heeft te geven

De afscheidsbrief ligt klaar
Geschreven en getekend
Zo is het beter
En ik weet wat dat betekend

Ik pak het mes
Zucht voor de laatste keer
Doe mn ogen dicht
En denk/voel dan niet meer
Oud 28-04-2005, 22:46
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 28-04-2005 @ 23:40 :
*Knuffelt stevig *

OT:
Rustige dag, hoewel ik me prima heb vermaakt. Morgen extra dagje...kweetnogniet of k wel echt zin heb, maar goed. t moet maar we zullen wel zien....en dan is t vakantie (h)
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 28-04-2005, 22:59
Verwijderd
jezus wat een dag...
eerst krijg ik een belletje van die man, heel aardig... maarja ik dacht er net even niet aan weet je...
en ik hoopte zoooo erg dat die afspraak vervroegd kon worden... kan dus niet , nu 4 weken wachten.. en dan nog een heel circuit waars... als hij me al kan helpen.
ik word echt gek!
ik hou het niet meer uit!
tis ook zo raar, af en toe is ze best okeej, maar ik heb alleen maar andere beelden voor me.
ik wil hier weg...
soms denk ik wel eens dat 'dat' de enige manier is...
ik weet dat het niet zo is...
waarom huil ik zoveel...
ik kan er niet meer tegen.
ik ga dr aan onderdoor...
wel heel aardig dat ik altijd bij hem mag aankloppen.. maar ik kan niet elke dag naar hem toe gaan...
er is eig nix te zeggen...
ik weet het allemaal niet meer...
Oud 28-04-2005, 23:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
teveel alcohol geconsumeerd,
motivatieloos
toekomstloos
doelloos
kansloos
moedeloos
rusteloos

gatverdamme, wat is het leven toch absurd 'loos'.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-04-2005, 06:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en weer op stage....
zwaar beroerd geslapen
tot half 3 wakker (lag vanaf 2en beetje te smsen..)
was echt huilen en woede aanvallen en weer huilen en toen maar ff gesmst...en toen weer huilen en toen viel ik (kennelijk) ineens inslaap...half uur later wordt ik weer wakker
val weer in slaap...wordt weer wakker, val weer in slaap, wordt nog een keer wakker, val net weer een beetje in slaap moet ik er uit
had het onwijs heet...was helemaal benauwd en zo een vage enge droom

nee deze nacht hoefde van mij niet...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-04-2005, 06:43
Verwijderd
Doen er nog andere mensen ook wel eens leuke dingen/maken er nog wel eens mensen leuke dingen mee?
Oud 29-04-2005, 07:12
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-04-2005 @ 07:43 :
Doen er nog andere mensen ook wel eens leuke dingen/maken er nog wel eens mensen leuke dingen mee?
Ik heb misschien binnenkort een vaste baan.
__________________
.
Oud 29-04-2005, 07:28
Verwijderd
Blegh, zouden vandaag rond 1 uur op vakantie gaan. Wordt er gister gebeld dat t bedrijf dat eerst van mn vader was failliet is verklaard. En nu zeggen die mensen die t over hebben genomen dat t zijn schuld is.Leuk joh.
Weet nu dus niet wanneer we weg gaan. En we zouden juist gaan om éven weg te gaan van alles..
Oud 29-04-2005, 07:32
Verwijderd
Citaat:
suusch schreef op 29-04-2005 @ 08:12 :
Ik heb misschien binnenkort een vaste baan.
Oud 29-04-2005, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-04-2005 @ 07:43 :
Doen er nog andere mensen ook wel eens leuke dingen/maken er nog wel eens mensen leuke dingen mee?
Jajaja, ik reageerde heel goed op mijn mailtje, ohhh het is een schat <3
Oud 29-04-2005, 08:26
*Ster*
Avatar van *Ster*
*Ster* is offline
Het 1e gezinsgesprek was een ramp. Het 2e gezinsgesprek ging al beter... en met mij gaat het goed! Ik wil weer leven, ik wil weer dingen doen! Mijn gewicht speelt niet zo'n belangrijke rol meer in mijn leven. Ik wás al 'genezen' van mijn eetstoornis, maar juist door de snelle gewichtsveranderingen kon ik mijn lichaam niet accepteren... en nu wel. Ik ga met mijn ouders op vakantie naar Turkije en daarná ga ik een abonnement op de sportschool nemen. Op dit moment heb ik een Wajong-uitkering, máár... volgend jaar, denk ik, wil ik mijn opleiding afmaken... dús ga ik (weer) terug naar school.... en wil ik werken aan een toekomst! (<<< het zijn tenminste positieve gedachten... of het ook zo gaat zullen we moeten zien...)

Ik wil iedereen alvast een fijne Koninginnedag wensen!!!
__________________
Leef je leven zoals het komt, met al zijn ups en downs!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.