Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
AZ wilde hem ook hebben, maar dan in ruil voor Ramzi (en misschien ook wel een kleine som geld ernaast). Vraag me af of men in Enschede dat liever hadden gehad. Ramzi was in zijn Twente tijd toch wel heel aardig op dreef.
|
Ramzi is nog altijd gewild hier, maar na anderhalf seizoen op de bank weet ik niet of hij nog wel zo scherp is. Toch had ik dat liever gezien dan bedrag x dat ze nu ontvangen hebben. Het gaat al minder, kan je dit slecht hebben. Maarja vertrekken ging hij toch, in dat opzicht is het natuurlijk positief dat je er nog wat aan verdienen kan
|
PSV richt pijlen nu op Vitesse's Dingsdag
Nadat de transfer van Pedrag Filipovic afgeketst lijkt te zijn richt PSV zich nu op Michael Dingsdag, aldus De Gelderlander. Zijn club Vitesse lijkt niet helemaal onwelwillend tegenover een overgang te staan. Dingsdag zelf meldt he volgende tegenover de Gelderse krant: "Het is niet concreet. Ik kan niets met die verhalen over belangstelling, zolang er niet gesproken is. Ik richt me op Vitesse. Hier heb ik onlangs mijn contract met drie seizoenen verlengd." Op de vraag of hij ook al wist dat Borussia Mönchengladbach interesse in hem heeft antwoordt hij: "Voor mij is het natuurlijk positief als je naam in verband wordt gebracht met zulke clubs. Het zijn niet de minste namen. Voor mij is het prettig, het is inderdaad een bevestiging van de ontwikkeling die ik doormaak." Verder lijkt de komst van de Serviër Filipovic van Roda JC van de baan. De Limburgers wilden meewerken aan een overgang, mits er een vervanger kon worden aangetrokken. Dat bleek niet het geval. -------------- Ja, een domper voor Vitesse maar mooi voor Dingsdag deze interesse. Al dnek ik dat hij op dit moment nog net iets te kort komt voor PSV
|
Bas Jacobs naar MVV?
Het gerucht gaat dat Bas Jacobs en zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn met MVV. Nu Bas bij VVV op een zijspoor lijkt me zijn beland, en vaak op de bank mag plaatsnemen, heeft MVV haar oog laten vallen op de rappe linksbuiten. Naar het schijnt zijn de eerste gesprekken tussen MVV en Jacobs ondertussen al verleden tijd. Bron: www.venlonaren.nl Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er zijn trouwens ook geruchten dat Willem II interesse heeft in onze Ibad Muhamadu. Alweer, dat waren ze vorig seizoen ook al en toen vonden ze hem uiteindelijk te licht voor de eredivisie.
![]()
|
Nooit gedacht dat die nog van betekenis zou kunnen zijn in de Nederlandse competities. Evenals De Visscher en Houwing trouwens.. maargoed, van Da Costa verwachtte ik dan wel weer wat en die zit nog steeds zonder club.
||
Citaat:
![]()
|
[quote]LEVERKUSEN GOOIT NOWOTNY OP STRAAT
Jens Nowotny is niet langer voetballer van Leverkusen. De Duitse eersteklasser zet de 31-jarige verdediger op de keien na een dispuut over zijn salaris. Nowotny wordt ontslagen omdat hij voor een rechtbank een zaak had aangespannen tegen Bayer, de sponsor van Leverkusen. Nowotny revalideert nog altijd van een knie-operatie en meent dat Bayer hem nog zes weken salaris moet uitbetalen. De rechtbank stelde Nowotny in het ongelijk. Leverkusen zet hem nu op straat omdat hij "zulke zaken intern had moeten regelen". Hij mag zijn revalidatie wel binnen de club voortzetten.[/b]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Komen jullie komende vrijdag weer slechts met 12 man? Ik zou er meer naar Maastricht sturen, kans is groot dat jullie winnen, want wij lijken alleen maar punten te kunnen pakken tegen ploegen die boven ons staan.
|
Kevin Begois speelt per direct voor Roda JC
Kevin Begois is per direct aan de selectie van Roda JC toegevoegd. Roda JC maakt gebruik van de clausule in het contract van de Belgische keeper om hem, in geval van nood, terug te halen naar Kerkrade. Omdat het herstel van tweede keeper Bram Castro langer op zich laat wachten, heeft de technische staf besloten om de huidige eerste keeper van VVV-Venlo terug te halen. Begois was dit seizoen wederom uitgeleend aan de club uit Venlo. Vanmiddag zal hij reeds meetrainen met de selectie. Bron: www.rodajc.nl Maakt VVV een goede kans om kampioen te worden, kapen ze hun keeper weg. Slim van Roda, maar jammer voor VVV en de ontwikkeling van Begois, die waarschijnlijk toch wel niet aan de bak zal komen.
||
Citaat:
Tweede probleem is de verbinding, er wordt nu al geadviseerd om net voor de ochtendspits te vertrekken zodat we misschien nog net de tweede helft kunnen zien. Tot op heden heb ik volgens mij nog nooit een aftrap gezien (behalve die voor de 2e helft). Maar ik acht de kans vrij groot dat ik morgen mijn vrijdagavond toch weer laat verneuken! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, altijd leuk die files op vrijdagmiddag tussen vliegveld Maastricht-Aachen Airport en centrum Maastricht. Jullie kunnen ook beter afslag Meerssen-Valkenburg nemen en dan het laatste stukje binnendoor rijden, dan vermijden jullie de files...
||
Citaat:
![]() 1-0, ik vond het wel verdiend, maar toch benauwd omdat we het ons weer ontzettend lastig maakten door niet meer doelpunten te maken. Dan geeft die Supi met zijn lamme benen ook nog een terugspeelbal, maar gelukkig voor ons had die GAE'er zijn vizier niet op scherp. Toch wel redelijk wat Eagles-fans daar. ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Haha, avondje MVV: altijd een duur grapje!
![]() ![]() Maar om maar eens ontopic te gaan: Gregoor van Dijk van Roda in de belangstelling van Utreg. Als-ie weg gaat, heeft Roda nóg minder Nederlanders in de selectie. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Denken ze buiten het voetbal en betere baan te kunnen vinden? ![]() Of hebben ze al genoeg geld?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Geen opmerkelijk bericht, want dit bericht gaat over transfers.
![]() Transfermarkt voetballers plots dicht ENSCHEDE - Voetbalclubs die nog een speler willen halen, hebben daarvoor nog een week de tijd. Op last van de wereldvoetbalbond Fifa sluit de KNVB volgende week maandag om twaalf uur 's nachts de binnenlandse transfermarkt. De clubs worden daarmee voor het blok gezet. Tot gisteren ging iedereen er vanuit dat tot 31 januari zaken gedaan konden worden. De internationale transfermarkt sloot weliswaar al op 31 augustus, maar in Nederland konden de clubs altijd nog gebruik maken van de zogeheten jokerregeling. Die hield in dat tussen 31 augustus en 31 december de clubs in eigen land nog twee spelers mochten kopen, verkopen, huren of verhuren. Zo haalde PSV onlangs Jason Culina van FC Twente. Op 1 januari gaat internationaal de transfermarkt weer open, tot 31 januari. De Fifa ergerde zich aan de Nederlandse uitwijkmogelijkheid, waardoor de KNVB nu heeft ingegrepen en de clubs dit weekeinde verraste met de mededeling dat de transfermarkt over een week op slot gaat. Volgend jaar gaat de binnenlandse markt, net als in het buitenland, op 31 augustus dicht. Volgens technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord treft de maatregel jonge spelers. ''Spelers die bij hun club niet aan spelen toekomen, hadden altijd nog de kans ergens anders wel te kunnen voetballen. Dat houdt nu op.'' Bron: Het Parool, 25-10-2005
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
@ GMB; Twente schijnt zeer concrete interesse te hebben in Boutahar, mag bij NEC vertrekken omdat hij te veel op de begroting zou drukken. Vond ik toch altijd wel een aardige speler, laten ze die zo makkelijk gaan?
||
Citaat:
||
Citaat:
Als hij weg mag, gun ik het hem van harte, hij verdient veel en veel meer waardering dan hij nu krijgt van Cees Lok. Doelen verkiezen boven Boutahar als je tegen RBC, Heracles of Sparta speelt is gewoon dom. Punt. Maar ze zullen hem inderdaad makkelijk laten gaan, al staat het merendeel van de supporters daar absoluut niet achter. Dan vraag ik me altijd af wat Lok meer ziet dat wij niet zien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Boutahar deed vorig jaar ook al vaak niet mee onder Lok.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Vlaar en Huntelaar zijn natuurlijk beloften voor in de (nabije) toekomst, dus ik denk dat Ajax er goed aan doet ze vast te leggen. Zeker gezien het feit dat er na dit seizoen wel eens een leegloop kan plaatsvinden, als óók de Jong, Maxwell en Galasek eventueel vertrekken. Trabelsi en Pienaar zijn ze inmiddels kwijt.
|
Tja Vlaar is een koopje en Ajax zou gek zijn als ze hem zouden laten lopen, maar ik vraag me af of het een directe versterking is. Er moet achterin iemand staan die duidelijk boven de rest staat, met persoonlijkheid en leiderschap. Dat was zondag bij Madrid mooi. Robinho mist een penalty en krijgt er daarna nog een, wil hem persé zelf nemen maar dan komt Roberto Carlos er aan lopen en verteld hem dat hij even een pasje achteruit moet doen en dat hij hem neemt (En schiet hem bijna door het net zo hard). Die hierarchie ontbreekt volledig bij Ajax, ik zie maar 2 spelers die er perfect zouden passen en dat zijn Stam en Majstorovic. En dat klinkt een beetje BrainDamage achtig als Twente fan maar hij heeft zoveel charisma, zal Ajax veel sterker maken dan met Vlaar erbij.
||
AZ heeft aangegeven Vlaar aan zijn contract te houden...
Citaat:
||
Citaat:
|
|