Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 12:40
kuik
kuik is offline
nou ja vrij zijn is ook niet alles hoor
iedereen is aan t werk
Oud 21-06-2005, 12:41
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Wat dacht jij Otis? Ik heb m'n laatste tentamen ergens halverwege juli pas.
Oud 21-06-2005, 12:41
Otis
Otis is offline
nou ik ben dus ook pas midden juli klaar en ik ben boos op de wereld
Oud 21-06-2005, 12:43
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2005 @ 13:33 :
nou ik dacht juist dat ik de enige was die nog school had
nee, ik tot volgende week dinsdag
maar met een stel vrije dagen.
Oud 21-06-2005, 12:45
*oma*
*oma* is offline
Gisteren mijn werkbespreking gehad. Had allemaal zevens en een acht!!! Nu moet ik alleen nog mijn stageverslag afmaken en dan is het klaar en ik ben over. Hoera.
Oud 21-06-2005, 12:48
Otis
Otis is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-06-2005 @ 13:43 :
nee, ik tot volgende week dinsdag
maar met een stel vrije dagen.
dat valt hartstikke mee
Oud 21-06-2005, 13:01
Metal
Metal is offline
ik hoor nu thc - je bent niet alleen.

echt grappig hoe serieus die gasten zichzelf nemen.
Oud 21-06-2005, 13:07
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2005 @ 13:48 :
dat valt hartstikke mee
dat valt niet mee met dit weer
Oud 21-06-2005, 14:06
vixen
vixen is offline
Ik werd gestressed wakker, ging leren en toen naar huis. Bij de aldi had ik niet genoeg geld dus nu heb ik niet al het eten dat ik wilde..Toen kwam ik thuis, ging mn huisneger me opsluiten in de tuin, gelukkig was mn andere huisjoch dr nog. Nu ben ik alweer verbrand en ik moet nog leren maar ik wil niet meer.
Oud 21-06-2005, 14:12
Verwijderd
vanmorge ziekenhuis en rijles en
Citaat:
vixen schreef op 21-06-2005 @ 15:06 :
ik moet nog leren maar ik wil niet meer.
Oud 21-06-2005, 14:50
Verwijderd
ik werd gebeld door iemand van school.

en hij zei gefeliciteerd tegen mijn vader
en toen zei mijn vader: waarmee?

ja mijn ouders houden van me.
Oud 21-06-2005, 15:06
Broeder
Broeder is offline
ik had vanmorgen een kan met water in de KOELKAST gezet en nu is het BEVROREN en ik snap er niks van
Oud 21-06-2005, 15:45
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 21-06-2005 @ 15:50 :
ik werd gebeld door iemand van school.

en hij zei gefeliciteerd tegen mijn vader
en toen zei mijn vader: waarmee?

ja mijn ouders houden van me.
vaders en vriendjes vergeten zulke dingen altijd, maakt toch niet uit.
Oud 21-06-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 21-06-2005 @ 16:06 :
ik had vanmorgen een kan met water in de KOELKAST gezet en nu is het BEVROREN en ik snap er niks van
Je temperatuur staat wat te laag dan
Oud 21-06-2005, 16:00
Otis
Otis is offline
ik ging langs de MEXX WINKEL en heb MEXX EAU DE TOILETTE gehaald en hij is best lekker

ALLEEN MAAR omdat ik een cadeaubon had hoor
Oud 21-06-2005, 16:13
ZerO
ZerO is offline
hmm
jaaaaa bah ik ga zometeen werken en ik aaaaah WIL NIET NIET NIET
moet eerst nog helemaal opstaan, spullen pakken, fietsen en werken en het is fucking warm in de keuken ik smelt straks en dan kunnen ze me lekker wegdweilen
Oud 21-06-2005, 16:49
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Erg leuk weekend gehad. Zaterdag naar haarlem geweest in een parkje gehangen met o.a. lepra en vriend van me , toen savonds naar een punkshowtje met nog meer vrienden van me, en wilde ik de laatste trein naar nijmegen naar mn vriendin, maar die miste ik met mn dronken kop, toen weer terug naar punkshowtje en nog even genoten van een goed optreden van antidote en terug naar amsterdam met de laatste trein alwaar ik me van de rest van de avond niets kan herinneren...

Behalve dat ik nog met mensen aan het bellen was snachts. 4 uur geslapen toen sochtends vroeg alsnog naar nijmegen en daar de hele dag gehangen met mn vriendin, lekkere appeltaart en cake gehad van vixen, cafeetje geweest, blenderhead even ontmoet Maandag 6 uur op en met de trein naar amsterdam voor mijn herkansing, niet gehaald omdat ik iets liet vallen en beetje in paniek raakte daardoor. Savonds kwam mn vriendin weer langs en heb ik met haar en mn huisgenootje en beste vriend een beetje gehangen. Vanochtend vriendin naar de tram gebracht en naar mn werk geraced, gewerkt en nu zit ik thuis even uit te rusten.......slaap is voor mietjes
Oud 21-06-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 21-06-2005 @ 16:06 :
misschien moet je je koelkast wat minder koud instellen jong
Oud 21-06-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 21-06-2005 @ 16:45 :
vaders en vriendjes vergeten zulke dingen altijd, maakt toch niet uit.
ja idd, maar toch is het suf.

ik ben vandaag ook nog eventjes in het winkelcentrum geweest, is het niet spannend. OH en ik heb de Mijn Geheim gelezen in de tuin. Daar gaat mijn reputatie.
Oud 21-06-2005, 16:57
Drez
Drez is offline
ik ging een onderzoek afmaken met een vriendinnetje en daarna samen lunchen en toen ging ze weg en ging ik de krant lezen en loos internetten, ipv studeren
en ik ging boodschappen doen en aftersun kopen en zonnebrandspul. en het helpt niet au.
oh en vanavond vergadering.
Oud 21-06-2005, 16:59
vixen
vixen is offline
Ik heb net in de hangmat gelegen, maar toen kwam de vriendin van dinges thuis en nu hebben we weer een zwembad. Maar toch weet ik niet wat ik fijner vind..
Oud 21-06-2005, 17:07
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik werd bijzonder vrolijk wakker net als de rest van afgelopen week ik ga dus maar denken over hoe ik werk kan zoeken want daar ben ik geloof ik nu wel toe in staat, stoer he ik ga vandaag ook mijn bananenmelk opdrinken
Oud 21-06-2005, 17:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben al de hele dag aan het leren voor een ckv2 tentamen morgen.
Oud 21-06-2005, 17:19
Verwijderd
Oud 21-06-2005, 17:27
schimmel
schimmel is offline
ik zit eraan te denken mn forumnaam te veranderen maar dat is wel een erg serieuze overweging.
en ik heb zo ongeveer werk en dat is vet gaaf.
Oud 21-06-2005, 17:27
little_devotion
little_devotion is offline
Ik heb de hele dag op school gezeten en toen ik thuis kwam nog even in de zon ( ) gelegen. Zometeen naar de diploma-uitreiking van m´n zusje.
Oud 21-06-2005, 17:35
Verwijderd
Vrijdag heb ik met vrienden bij mij thuis tot diep in de nacht naar de kanker zitten gaan. Zaterdag met Adam Warlock en nog meer vrienden in de hout gechilled en daarna naar Antidote geweest.
Volgende dag met Noep gechilled in de Hout en Ska Cubano gezien. Maandag vroeg op om kaarten voor Wasted te scoren Daarna weer ff pitten en toen van 1 tot half 10 gewerkt. Toen kwam ik gisteren in de Hout een punk uit Heerhugowaard tegen die ik via via kende en daar heb ik heel de avond mee zitten zuipen en smoken waardoor ik veel te laat ging maffen en vandaag brak moest werken. Ik heb sowieso ruzie met mijn werkgever op het moment want hij naait me dus nu heb ik een ultimatum gesteld
Oud 21-06-2005, 17:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 21-06-2005 @ 13:28 :
2 pw's gehad en nu de hele dag vrij, maar ik lijk wel de enige te zijn
niet zeuren want als het goed is heb je de hele dag geleerd, anders had je naar roffa kunnen gaan met mij
Oud 21-06-2005, 18:07
Otis
Otis is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 21-06-2005 @ 18:50 :
niet zeuren want als het goed is heb je de hele dag geleerd, anders had je naar roffa kunnen gaan met mij
en mij
Oud 21-06-2005, 19:28
Metal
Metal is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-06-2005 @ 18:19 :
[afbeelding]
haha

vanochtend vrijwilligers werk gedaan, daarna wat gegeten en gaan douchen en toen naar maastricht met mijn moeder, de eerste keer sinds tijden. wat rond gelopen in de stad, eerst naar de bijenkorf, waar ik een supergave broek van diesel zag, ook nog 25% procent 'afgeprijst'. ik was zwaar siked totdat ik de prijs zag, 140 euro haha ik ben toch zeker niet gek zei ik tegen dat meisje.

toen naar de v&d gegaan, wat gaan eten in de la place, en dat was echt superlekker, steak en frieten gegeten gegeten voor 4.50 . daar nog wat biertjes gedronken, psychologie magazine gekocht(er stond echt een zwaar ziekelijk verhaal in over een vrouw die gestalkt werd) en weer verder gaan lopen. ook nog maar ff gemerkt hoe achterbaks bepaalde mensen kunnnen zijn shittt. toen was ik wel op, maar we moesten nog op de trein wachten, dus maar ff naar de britain kijken voor een paar vans. daar van de 2 aanwezige meisjes en gast props gekregen voor mijn dillenger shirt, nog wat met die gozer over converge, dillenger en mastodon geluld, en hoe geniaal die bands wel niet zijn. toen maar ff wat wiet gehaald omdat het zo'n goed weer is en de trein naar huis gepakt.

opzich wel een leuk dagje.
Oud 21-06-2005, 19:33
Verwijderd
net echt enorm dikke ruzie gemaakt met mijn ouders. dit was de eerste keer in denk ik een maand dat ik ze echt sprak en binnen 5 minuten was t zo erg dat ik ze alle ziektes die ik ken toegewensd heb en een beker kankerhard kapot gegooid heb op de grond. nu zit ik op mijn kamer gek te worden van woede omdat het lijkt alsof mijn ouders dit alles niks kan boeien.
Oud 21-06-2005, 20:27
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
zelfde als gisteren, hele dag op het terrasje bij het strand gezeten
Oud 21-06-2005, 21:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag geprobeerd op school al wat data op te zoeken voor mijn onderzoek dat aan mijn scriptie verbonden ligt (die ik gisteren heb ingeleverd), hoe eerder ik de data heb, hoe beter. Maar goed, zo'n haast heeft het niet. Daarom ook niet erg dat ik tot nu toe nog nix gevonden heb.
Daarna terugreis naar Maastricht, lekkere hardstyle muziek geluisterd onderweg...
Meteen door naar mijn werk.
Acht uur thuisgekomen, gegeten, TV gekeken en internet.
Oud 21-06-2005, 21:32
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2005 @ 20:33 :
net echt enorm dikke ruzie gemaakt met mijn ouders. dit was de eerste keer in denk ik een maand dat ik ze echt sprak en binnen 5 minuten was t zo erg dat ik ze alle ziektes die ik ken toegewensd heb en een beker kankerhard kapot gegooid heb op de grond. nu zit ik op mijn kamer gek te worden van woede omdat het lijkt alsof mijn ouders dit alles niks kan boeien.

tering leep, dat is echt kut
Oud 21-06-2005, 21:41
Otis
Otis is offline
ja leep misschien tijd om uit huis te gaan
Oud 21-06-2005, 21:55
Broeder
Broeder is offline
Ja het mysterie gaat dus nog verder. Vanmiddag heb ik weer een kan met water in de KOELKAST gezet, en nu is het NIET BEVROREN. Ik ben de ontreddering nabij
Oud 21-06-2005, 21:57
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 21-06-2005 @ 18:07 :
ik werd bijzonder vrolijk wakker net als de rest van afgelopen week ik ga dus maar denken over hoe ik werk kan zoeken want daar ben ik geloof ik nu wel toe in staat, stoer he ik ga vandaag ook mijn bananenmelk opdrinken
Vergeet je het niet op mijn gezondheid te drinken? Ik verwacht dat het me zeer ten goede zal komen
Oud 21-06-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-06-2005 @ 20:33 :
Ouders moeten sowieso dood. Ga het huis maar uit.

Ik heb vanochtend een paard zien schijten, wat me gelijk stoutmoedig stemde en zorgde voor veel spannende avonturen. Helaas ben ik die inmiddels weer vergeten. Eeuwig zonde.
Oud 21-06-2005, 22:52
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-06-2005 @ 23:23 :
Ik heb vanochtend een paard zien schijten, wat me gelijk stoutmoedig stemde en zorgde voor veel spannende avonturen. Helaas ben ik die inmiddels weer vergeten. Eeuwig zonde.

Tering, masj
Ik hou van je
Oud 21-06-2005, 22:53
merels
merels is offline
ik ben naar de dokter geweest en ik heb weer wondroos, oftewel een ontsteking gvd. daarna KLOTEcijfers terug gekregen
daarna wat dingen gehaald + boeken. geluncht bij het tentje waar een vriendin werkt en ze moest alles gewoon betalen, echt te asociaal vind ik dat. daarna naar verplichte verjaardag en toen pakken en oppassen. nu opgeruimd en laatste dingen gepakt en weer van tas gewisseld want ik heb uiteindeilijk een zware handbagage en een zeer zware koffer door één boek en dan ook nog een hele dikke voet en het wordt steeds dikker en ik ben bang dat ik de vette (techno) feesten in berlijn hierdoor moet missen en godver morgen om zes uur pff maarja iig wel BERLIJN
Oud 21-06-2005, 22:59
Back Door Man
Back Door Man is offline
veel plezier daar

- ik heb voetbal gespeeld en de winnende penalty gescoord, en wat hasj gerookt en bier gedronken, en nu ga ik lekker msn-en
Oud 21-06-2005, 23:03
Otis
Otis is offline
ik heb geen leven
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-06-2005 @ 19:07 :
en mij
ja, EN JOU
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-06-2005 @ 00:03 :
ik heb geen leven
nacht msnen met forummers de gekste
Oud 21-06-2005, 23:04
Verwijderd
Ik heb met mijn moeder samen een tapje geregeld en wijn gekocht enzo voor mijn examenfeestje de 29ste, de auto gewassen in de wasstraat (oeh i love it), naar de karwei geweest en naar de bieb. Het boek geschokt en het boek geraakt gehuurd en ruzie gemaakt met de mevrouw van de bieb want ik vond het stom dat het nog niet kon dat je de boeken zes weken kon huren (voor de vakantie zeg maar alvast). Naar Thiska gegaan, daar beetje gechilled en Jamie Lidel geluisterd (heel erg toffe muziek ). 'S avonds uit eten met drie vriendinnetjes en daarna nog wat gedronken bij de buren. En nu ga ik die boeken lezen en lekker janken want het zijn waargebeurde ziekenhuis en pschygiatrisch ziekenhuis verhalen, ofzo.
Oud 21-06-2005, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 22-06-2005 @ 00:03 :
nacht msnen met forummers de gekste
Oud 21-06-2005, 23:11
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Otis schreef op 22-06-2005 @ 00:03 :
ik heb geen leven
en drink nu cola en eet brie beetje viessss
Oud 21-06-2005, 23:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
alleen als je niet meer nuchter bent he
Oud 21-06-2005, 23:13
ZerO
ZerO is offline
ik denk dat ik over ga op kriek
Oud 21-06-2005, 23:15
Otis
Otis is offline
ja gezellig msnen hhuhuhuu en ik kijk half GOD BESTAAT NIET en straks curb your enthusiasm (L)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten