Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben uiteraard heel sociaal dus hierbij een beschrijving van gister
![]() anita vroeg waar ze gebleven waren ![]() ![]() vervolgens dwaalde anita in haar blote schouder trouw jurk de halve afleveringen buiten, dus dat kind moet wel een longenontsteking hebben ![]() ![]() iedereen was iig erg verbaasd, charlie maakte nog enkele doos-opmerkingen, mickey was erg kwaad, harmsen was ondersteboven ervan en uiteindelijk zei stefano dat ie 'verdomd blij was dat z'n beste vriend nog leefde" nouu eind goed, al goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kvind Elle van Rijn wel leuk, maar wat er aan de hand is tussen die 2 is gaar. Wat is er eigenlijk aan de hand tussen die twee? Ik snap er niet veel van ![]() kheb wel gelezen dat Robert gecharmeerd van Valerie raakt ![]()
|
LOL! ik moest meteen denken aan pittige tijden!
"ik ben rik en ik wil op mn mooootor rijden" "ja die heeft job verkocht" "oh" ![]() op die foto bij 't graf van rik was die baby veel ouder? ![]() arme ludo...lol
||
dat was echt vet mooi toen rik daar zo stond met tranen in zijn ogen voor stefano..
![]() ![]() gelukkig weet ze nu dat mickey gelogen heeft ghehe.. ![]() ow ik hoop echt dat hij der uit gaat hij is ZO irritant mjah ze moet gewoon weer terug naar rik.. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
sprookje afgelopen ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed, wat gemeen van jef dat ie heeft doorverteld dat laura zwanger is.. maar jah, we zien morgen wel hoe robert reageert |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 | |
Films, TV & Radio |