Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2005, 14:16
Ymir
Ymir is offline
Ik heb ondertussen wat nieuwe chars aangemaakt, m'n mage ging vervelen
Ik heb een Tauren druid, die heb ik op lvl 4 gedumpt want daar vond ik geen zak aan
Gister een Orc Warrior begonnen, die is daarentegen wel ontzettend gaaf, naar lvl 7 gebracht, zit nu in Sen'Jin (of iets van die strekking). Ik kan alleen geen warrior trainer vinden daar
Maar verder is het ontzettend gaaf, warriors zijn stoer
Oud 10-12-2005, 15:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
begin maar te wennen dat je de halve map over moet voor een class trainer (centurion hold moet class trainers, of ik ben blind!)

wow level 7
Oud 10-12-2005, 16:23
MazeMouse
MazeMouse is offline
Vanmiddag FF Arathi Basin geprobeerd.
DAMN WAT VET
Kom binnen en horde stond net 200 punten voor ofzo.
EN uiteindelijk hebben we met 2000 tegen 1980 gewonnen
(en dat met maar 14 man tegen de volle 15 van hun )
Oud 10-12-2005, 17:45
Ymir
Ymir is offline
Ben nu lvl 9, heb de sen'jin quests afgerond, ben nu bij Razor Hill, 2 nieuwe skills geleerd, wat nieuwe quests opgepikt.
Ik heb nu mining en blacksmithing, ik had al een recept gevonden van een monsterdrop, heb malachite gevonden ervoor, heb een recept gekocht, ga nu op zoek naar wat copper veins. Ik heb find minerals aangezet, maar hoe spot ik het op de minimap? Wordt het aangegeven door een Quest marker oid?
Oud 10-12-2005, 18:00
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Ymir schreef op 10-12-2005 @ 18:45 :
Ben nu lvl 9, heb de sen'jin quests afgerond, ben nu bij Razor Hill, 2 nieuwe skills geleerd, wat nieuwe quests opgepikt.
Ik heb nu mining en blacksmithing, ik had al een recept gevonden van een monsterdrop, heb malachite gevonden ervoor, heb een recept gekocht, ga nu op zoek naar wat copper veins. Ik heb find minerals aangezet, maar hoe spot ik het op de minimap? Wordt het aangegeven door een Quest marker oid?
Geel puntje geloof ik...

Jij speelt gewoon!!!

Ik wou dat mijn PC hem goed draaide
Oud 10-12-2005, 18:51
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 10-12-2005 @ 19:00 :
Geel puntje geloof ik...

Jij speelt gewoon!!!

Ik wou dat mijn PC hem goed draaide
Nieuwe pc gehaald Dat oude barrel was op.
Hij draait vlekkeloos, heerlijk <3

Ik ga op zoek naar gele puntjes!
Oud 10-12-2005, 19:06
Trapz
Trapz is offline
lvl 52 geworden en heb me 1e stukje valor set al
Oud 10-12-2005, 19:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
das de tier 3 toch?
Oud 10-12-2005, 19:54
Verwijderd
Valor is een ontzettend gare warrior set. Tenminste, dat zeggen ze. Eigenlijk is die set alleen redelijk voor retribution paladins.
Oud 10-12-2005, 20:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
da vroeg ik niet
is dat de standaard of een van de epic sets?

BS (beaststalker)/(Bullshit) is ook niet geweldig, ik ga er wel voor maar als ik de losse rare's kan krijgen die beter zijn doek dat (raid zit er voorlopig niet in )
Oud 10-12-2005, 21:07
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 10-12-2005 @ 21:02 :
da vroeg ik niet
is dat de standaard of een van de epic sets?

BS (beaststalker)/(Bullshit) is ook niet geweldig, ik ga er wel voor maar als ik de losse rare's kan krijgen die beter zijn doek dat (raid zit er voorlopig niet in )
Beaststalker, Valor e.d. zijn niet epic, maar gewoon rare. Het zijn de eerste fullsets (8 pieces) en worden ook wel tier 0 genoemd. En 't belangrijkst is dat ze niet class-specific zijn (maar ze zijn wel goed voor specifieke classes)

Voor warriors:
Tier 0 = Valor
Tier 1 = Might
Tier 2 = Wrath
Oud 10-12-2005, 21:35
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 10-12-2005 @ 22:07 :
Beaststalker, Valor e.d. zijn niet epic, maar gewoon rare. Het zijn de eerste fullsets (8 pieces) en worden ook wel tier 0 genoemd. En 't belangrijkst is dat ze niet class-specific zijn (maar ze zijn wel goed voor specifieke classes)

Voor warriors:
Tier 0 = Valor
Tier 1 = Might
Tier 2 = Wrath
Dat zijn dus die "class sets" waarbij iedereen altijd op elkaar begint te schelden als er een andere class op rollt die er ook gebruik van kan maken
Oud 10-12-2005, 22:52
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-12-2005 @ 22:35 :
Dat zijn dus die "class sets" waarbij iedereen altijd op elkaar begint te schelden als er een andere class op rollt die er ook gebruik van kan maken
jup, geef my maar gewoon class specific loot!
Oud 11-12-2005, 10:48
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
oke

ik dacht dat

tier3= beaststalker
tier2=giant
tier1=dragon, lager is beter d8 ik dus

drom vond ik al het tier7 comment ook zo gek

en nu je ut zegt shammies met beaststalker hmmmm
Oud 11-12-2005, 10:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 10-12-2005 @ 23:52 :
jup, geef my maar gewoon class specific loot!
Inderdaad. Ik krijg nog steeds de spetterschijt van rogues die zeiken als ik op leather items roll omdat ze gewoon ziek heerlijke stats hebben
Oud 11-12-2005, 16:31
Verwijderd
In mijn healer set zit een zooi priest/druid/shaman gear.
Oud 11-12-2005, 17:03
BendeBen
BendeBen is offline

and mages komen weer als ubergaylords uit de bus

whats up met roze paars en babyblauw?
Oud 12-12-2005, 16:10
issie88
issie88 is offline
rogues rule

iemand in korgall stealthrun naar orgrimmar? ^-^
Oud 12-12-2005, 16:49
Verwijderd
Haha, gisteren 7e damage dealer in MC. Stond boven alle rogues en hunters.
Oud 12-12-2005, 17:25
Verwijderd
Oud 12-12-2005, 19:22
Verwijderd
Hehe spaarlampen ftw XD
Oud 12-12-2005, 19:44
Verwijderd
Waterflessen.
Oud 12-12-2005, 21:31
Ymir
Ymir is offline
Ik ben officieel verkocht.
M'n Orc Warrior met Mining en Blacksmithing is geweldig, ik ben helemaal verliefd op WoW

Ik ga het spel kopen en gamecards reserveren
Oud 12-12-2005, 22:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Ymir schreef op 12-12-2005 @ 22:31 :
Ik ben officieel verkocht.
M'n Orc Warrior met Mining en Blacksmithing is geweldig, ik ben helemaal verliefd op WoW

Ik ga het spel kopen en gamecards reserveren
Je hoeft alleen nog maar je account officieel te activeren dan. Want je kunt sinds nog niet zo lang direct vanaf je bankrekening laten afschrijven
Oud 12-12-2005, 23:07
dead person
dead person is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 12-12-2005 @ 23:32 :
Je hoeft alleen nog maar je account officieel te activeren dan. Want je kunt sinds nog niet zo lang direct vanaf je bankrekening laten afschrijven
dus je hoeft geen CC meer te hebben dan?
Oud 13-12-2005, 07:44
Trapz
Trapz is offline
Warriors zijn idd heel cool ze spele heel makkelijk maja ben nu ook rogue begonne is ook wel grappig
Oud 13-12-2005, 08:36
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dead person schreef op 13-12-2005 @ 00:07 :
dus je hoeft geen CC meer te hebben dan?
Het stomme is, je moet nog wel een gamecard of CC hebben om te activeren maar vanaf dat moment kun je gewoon je bankrekening gebruiken
Oud 13-12-2005, 08:39
Verwijderd
Uhu, zag ik ook laatst op de WoW site. Wilde ik ff kijken, deed dat account management het niet
Is iig wel lekker makkelijk zo.
Oud 13-12-2005, 08:44
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 13-12-2005 @ 09:39 :
Wilde ik ff kijken, deed dat account management het niet
Big non-shocker there
Oud 13-12-2005, 22:06
Ymir
Ymir is offline
Zowaar m'n eerste Battlegrounds ervaring gehad net, het was chaotisch, ongeordend, niemand deed iets samenhangends en we zijn dus ook zwaar ingemaakt door een goed georganiseerde alliancegroep.
Maar ik heb wel 9 honorkills op naam nu, staat wat leuker dan al die nulletjes
Ik zit nu in Orgrimmar, en verdomme dat is imponerend als je net nieuw bent Ik heb maar even fishing erbij geleerd en een hengel gekocht, ik zit te spelen met het idee om een nieuw schild te kopen, maar dan ben ik meteen blut
Eerst maar eens de hidden enemies quest doen met wat mensen, best ruig op lvl 11
Oud 14-12-2005, 00:44
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ymir schreef op 13-12-2005 @ 23:06 :
Zowaar m'n eerste Battlegrounds ervaring gehad net, het was chaotisch, ongeordend, niemand deed iets samenhangends en we zijn dus ook zwaar ingemaakt door een goed georganiseerde alliancegroep.
Ik zit nu in Orgrimmar, en verdomme dat is imponerend als je net nieuw bent Ik heb maar even fishing erbij geleerd en een hengel gekocht, ik zit te spelen met het idee om een nieuw schild te kopen, maar dan ben ik meteen blut
Eerst maar eens de hidden enemies quest doen met wat mensen, best ruig op lvl 11
succes, en 't went wel... ow en op jouw lvl hoef je niet zoveel te kopen, doe gewoon lekker veel quests... dan krijg je fijne rewards
Oud 14-12-2005, 09:35
dead person
dead person is offline
ieeeh het is wel ff wennen nu, om een mount te KOPEN dan echt te krijgen

speelde een warlock hiervoor en nu dus een hunter. Heb pas 24G en het is zo stom dat mn warlock met 397G op een andere server staat

Hmm ga wel gewoon al mn enchantings verkopen, wordt ik vanzelf wel weer rijk en skinning ftw natuurlijk
Oud 14-12-2005, 09:39
Verwijderd
Heh, dat heb ik met veel spellen, dat ik het weer eens voor de 1e keer zou willen beleven. De 1e keer dat je IF binnenloopt. Goddomme, wat was dat mooi

Of de 1e keer dat ik FF7 speelde op een PS1. Ik kwijlde al weg bij de pracht van een simpele lightningbolt.
Oud 14-12-2005, 10:12
Verwijderd
Hmm, vanmiddag weer eens WoW spelen

Heb een aantal maanden(vanaf begin sept) geen gelegenheid gehad om het te spelen(stage, studie, computer dood, vriendin, etc).. maar nu moet het toch echt echt weer.
Mn main char was gelukkig al lvl60(Orc Warrior) dus ik hoef niet bang te zijn dat mensen me qua xp vooruit zijn(de uitbreiding is toch nog niet uit he?).
Maar verder, ik neem aan dat ik superveel gemist heb.
Is de schade nog een beetje in te halen denken jullie? heb ondertussen al vernomen dat mn guild is ingestort(stelletje eikels), dus dat wordt al een fijn begin.
Oud 14-12-2005, 12:42
dead person
dead person is offline
Je went snel genoeg weer tis nog steeds even leuk en misschien wat kleinere veranderingen.

oh jah en ik natuurlijk lvl 60
Oud 14-12-2005, 12:51
Captain N
Captain N is offline
Ik doe dat constant, af en toe sla ik gewoon een maand of 2 over om vervolgens weer helemaal verslaafd te raken.
Guilds doe ik niet aan, high lvl instances boeien me momenteel niet en ik heb intussen al een leuke vriendenlijst opgebouwd met mensen die ik gewoon ben tegengekomen
Oud 14-12-2005, 13:36
dead person
dead person is offline
Ik was zodra ik lvl 60 werd, een andere char begonnen

vond het niet leuk dat ik geen exp kreeg meer
Oud 14-12-2005, 14:21
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ben nu maar ook EVE online aan het bestuderen in een trial.
Voordelen tenopzichte van WoW:
Veel vrijer.
Nadelen tenopzichte van WoW:
Skills halen duurt eeuwen
Oud 14-12-2005, 15:27
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ymir schreef op 13-12-2005 @ 23:06 :
Mining en blacksmitthing heerscht , zijn ook mijn professions ( Lvl 24 undead warrior ).

Als je toevallig op bloodscalp zit kan ik wel paar simpelere weapons/armor artifactjes voor je craften .
Oud 14-12-2005, 16:50
Verwijderd
Hoe zit het met de mensen op dragonmaw eigenlijk?
daarvna hadden we er toch ook een paar op het forum?
Oud 14-12-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
skeleton schreef op 14-12-2005 @ 16:27 :
Mining en blacksmitthing heerscht , zijn ook mijn professions ( Lvl 24 undead warrior ).

Als je toevallig op bloodscalp zit kan ik wel paar simpelere weapons/armor artifactjes voor je craften .
Blacksmithing is nutteloos onder level 60. Tenminste, als het op geld verdienen aankomt.
Oud 14-12-2005, 17:42
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-12-2005 @ 18:00 :
Blacksmithing is nutteloos onder level 60. Tenminste, als het op geld verdienen aankomt.
Ik vindt 't gewoon cool om dingen te craften enz, beter als beetje lame bloemetjes gaan plukken ofzo =/ .

BTW mijn char is wel vet kut, net nog verloren van een lvl 19 orc, echt bullshit gewoon .
Oud 14-12-2005, 17:46
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
skeleton schreef op 14-12-2005 @ 18:42 :
Ik vindt 't gewoon cool om dingen te craften enz, beter als beetje lame bloemetjes gaan plukken ofzo =/ .

BTW mijn char is wel vet kut, net nog verloren van een lvl 19 orc, echt bullshit gewoon .
LRN T PLY UR CLSS LOL.
Oud 14-12-2005, 18:57
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
skeleton schreef op 14-12-2005 @ 16:27 :

Ja, echt te gaaf

Net m'n Bronzebeard chars achtergelaten en naar Al'akir verkast, daar zit een maat van me met een paar lvl 60 chars.
En sowieso, met mijn vage trial account kan ik geen dingen traden etc, ik kan amper wat
Maar goed, m'n trial account is bijna voorbij, dan ga ik voor de real deal
Bedankt voor het aanbod though
Oud 14-12-2005, 19:14
Ymir
Ymir is offline
Trouwens, is er al iets bekend over bots?
Bij Diablo2 was dat een erg groot probleem, en ik zie mensen er wel voor aan om zoiets ook voor WoW te maken.
Ik meen zoiets te hebben gezien net, met m'n nieuwe nightelf hunter... Iemand die hier iets van weet?
Oud 14-12-2005, 19:18
issie88
issie88 is offline
bots zijn er wel maar niet heel veel doen het... beveilingingen van tegenwoordig.. tis wel superflauw om bots te gebruiken kan je het net zo goed niet spele vinnik
Oud 14-12-2005, 19:34
Verwijderd
Ik heb even een vraagje.
Ik speel Horde op Laughing skull ( aka lagging skull )
maar hoe kunnen alicance leesbaar voor de horde het volgende schrijven:

y o u lo se

zo irri, ik wil dat ook
Oud 14-12-2005, 20:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-12-2005 @ 10:39 :
Heh, dat heb ik met veel spellen, dat ik het weer eens voor de 1e keer zou willen beleven. De 1e keer dat je IF binnenloopt. Goddomme, wat was dat mooi

Of de 1e keer dat ik FF7 speelde op een PS1. Ik kwijlde al weg bij de pracht van een simpele lightningbolt.
Gelukkig had ik nog een groot deel van het spel niet verkend. Heb een lvl 60 druid die regelmatig naar raid instances gaat. Instances zoals scholomance heb ik nu wel gezien. Maar ik ben ook een alt begonnen, omdat er met m'n main nog zo weinig te beleven valt als er geen PvE raid is. Battlegrounds heb ik geprobeerd, maar bevalt me niet echt, met PUGs. We verliezen altijd

En hier komt het leuke: met die alt kan ik een groot deel van het spel toch nog voor de eerste keer zien Tot ongeveer lvl 40-45 heb ik niet alle gebieden van het spel gezien. De searing gorge heb ik ook nooit gequest, maar het lijkt me dat het veel lijkt op the Burning steppes waar ik wel ben geweest. Maar dan komen Tanaris en Feralas en ik vind die gebieden superleuk, dus tot lvl 50 kan ik weer gewoon voluit van het spel genieten, alsof ik het voor de eerste keer speel.
Oud 14-12-2005, 20:57
Ymir
Ymir is offline
Had ik net vanmiddag een nightelf hunter naar lvl 8 gebracht, kon ik die net weer gaan wissen omdat die server geen horde en alliance chars op een account toelaat >_<
Dan maar m'n orc warrior opnieuw bouwen, net even naar lvl 5 gegooid. Binnenkort maar even het spel aanschaffen en m'n reguliere account fixen.
Oud 14-12-2005, 21:48
Verwijderd
Leuk..
fijn aan het updaten.. crasht mn computer, fijn blauw schermpje, kan je weer opnieuw opstarten.. nieuwe poging, alwere.. argh.. nu al 5 pogingen gedaan.. hij gaat telkens dood na 25mb, daarna telkens een Mb'tje verder, dus nu gaat ie wel door tot de 30, mja, dat schiet niet op als ik nog door moet tot de 200(en dan nog zat updates)..
Waar zou dit nou weer aan liggen, vroeger draaide ie altijd als een zonnetje. zulke dingen gebeuren ook altijd als j eje net verheugt om een spel weer te gaan spelen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten