Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2005, 18:28
Verwijderd
Om 16.15 wakker geworden in Rosmalen en mezelf de vraag gesteld wat ik daar in godsnaam deed. Daarna herinnerde ik me dat ik de avond ervoor op een kraakpartijtje in Den Bosch was geweest en was alles weer in orde.
Daarna naar Eindhoven gebracht, douche bezocht, poging tot eten gedaan en de w00t gebracht op HORSE the Band.
Advertentie
Oud 16-10-2005, 18:36
Lugosi
Lugosi is offline
vanmorgen uitgeslapen, ontbeten, ouders uitgelachen om hun obsessie met de nieuwe vloer die we krijgen, kamer opgeruimd, boek uitgelezen. en roze nagellak over mijn rode nagellak gedaan omdat ik dacht dat dat mooi werd maar nu zijn mijn nagels heel vies bruin.
Oud 16-10-2005, 18:48
sorry
sorry is offline
ik ben gister naar de stad gegaan. een hele tijd in de irish pub gezeten en daarna naar nog wat andere kroegen verder weet ik echt niet meer wat ik allemaal heb uitgespookt. en vanochtend moest ik om half 11 voetballen
Oud 16-10-2005, 18:53
*oma*
*oma* is offline
Fuck! Ik heb een snee tussen mijn kleine teen en die ernaast
Oud 16-10-2005, 18:54
sorry
sorry is offline
Citaat:
*oma* schreef op 16-10-2005 @ 19:53 :
Fuck! Ik heb een snee tussen mijn kleine teen en die ernaast
hoort dat niet bij het nieuwe aanwinsten topic?
Oud 16-10-2005, 18:56
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
sorry schreef op 16-10-2005 @ 19:54 :
hoort dat niet bij het nieuwe aanwinsten topic?
Hmmm... zou kunnen idd. Maar is ook iets wat ik vandaag heb meegemaakt aangezien ik beister weinig te doen heb
Oud 16-10-2005, 19:11
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 16-10-2005 @ 19:21 :
ik was dit weekend naar eindhoven met mijn lovahh voor de dutch design week en toen deden we alsof we van designws.com waren aldaar de graduation show gezien van de designacademy en nog een expositie. omdat we dus pers waren hebben we een gratis overnachting weten te fixen in een artsy experimenteel design hotel. dat hotel heeft allemaal verschillende kamers ingericht door designers en wij hadden een kamer die helemaal bekleed was met meubels, inclusief de meubels
omg fran te vet

oh shit he waarom zijn rubin en ik niet op het idee gekomen om dat ook te doen
Oud 16-10-2005, 19:15
ZerO
ZerO is offline
ohja dus ik was bij mijn loverr in eindhoven en het was heel gezellig en toen gingen we uit naar het stroomhuisje maar het was te druk en we konden niet meer naar binnen toen zijn we ergens anders gegaan en dat was ook wel en we kregen gratis bier dus wij blij want we zijn sloeberig
nu ben ik gaarrr en ga ik zo in bad
Oud 16-10-2005, 20:08
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond patronaat,we kwamen er eerst niet in omdat er politie was.Gewacht tot die weggingen en die schijnheilen ons wel binnen lieten.Heel lang gedansd tot een vriendin een dramatische geef me aandacht ik ben een klein kind aanval kreeg en de sfeer voor iedereen verpestte.Ruzie met dr gemaakt en allemaal naar huis gegaan om 3 uur ofzo toen kwam mn broer opeens aanzetten met zn vrienden en daar heb ik nog een tijdje mee zitten lullen tot ik halfdood in slaap viel.Vandaag de hele dag gestonken en gelezen op de bank bij mn vader
Oud 16-10-2005, 20:18
schimmel
schimmel is offline
vrijdag het nieuwe huis van 2 vrienden bekeken/geverfd en bij een "feestje" in het kralingse bos geweest. zaterdag door vriend uit bed getrokken en onder de douche gezet, ik dacht dat ik dood zou gaan van mn kater. chinees voor de familie gehaald en richting katwijk gegaan. stukje rotting christ en vader gezien, en dat was vet. moeizame start wel en helaas speelden ze ook vrij kort, maar een geslaagde avond.
vandaag was uitbrakdag en zo ga ik slapen want ik ben moe en dan is de werkweek er al weer
Oud 16-10-2005, 20:31
Verwijderd
ik moey eigenlijk hard aan mijn schoolwerk maar voel me zow wazig dat ik steeds maar geen fuck uitvoer
Oud 16-10-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 16-10-2005 @ 19:21 :
tof!
Oud 16-10-2005, 23:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag geen fuck gedaan oja in het boek van greystones zitten kijken omdat mijn broer die bij locografix werkt erin staat met een paar ontwerpen. en hij wil perse dat ik naar die expositie van greytones ga omdat hij daar ook exposeert met zijn werk voor Copa Classics maar mij kan die hele Dutch Designweek aan mijn reet roesten want ik ben niet meer zo artistiek ingesteld. Maar morgen ga ik er toch maar heen denk ik.
Oud 16-10-2005, 23:13
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 17-10-2005 @ 00:11 :
ik heb vandaag geen fuck gedaan
maar eigenlijk was dat gister

en vandaag ga ik uitslapen en dan samen met m'n pa interessant lopen doen met onze motoren en motorpraat houden en elkaars bougies complimentjes geven.
Oud 17-10-2005, 07:39
Verwijderd
ik heb gisteren ge-counter-striked en SAW gekeken.

vandaag ga ik naar de dierentuin in Antwerpen \m/ hoe hard zijn dierentuinen!
Oud 17-10-2005, 09:18
Stevill
Stevill is offline
Ik had de intentie uit te slapen tot een uur of 12 uiteraard moest de kleine eikel hier thuis daar weer een Gaymuziekje op 120 decibel voor steken.
Vanmiddag naar Amsterdam en vanavond naar het IKS om deel te nemen aan een 2 daagse keuring waarvan ik blij zal zijn als het eenmaal achter de rug is en ik een positieve uitslag krijg.
Oud 17-10-2005, 09:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn papa en mama zijn op vakantie en nu moet ik zometeen 8 broden halen op de fiets. daarna ga ik mn kamer opruimen en vanavond naar een vriendinnetje
Oud 17-10-2005, 10:40
monolo
monolo is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-10-2005 @ 20:11 :
omg fran te vet

oh shit he waarom zijn rubin en ik niet op het idee gekomen om dat ook te doen
jaa!
Oud 17-10-2005, 11:10
vixen
vixen is offline
Ik werd om half 6 wakker omdat mn huisgenoot weetikveel wat aan 't doen was. Daarna sloeg ie de deur keihard dicht. Nu eindelijk opgestaan en gedouched, straks even naar de stad en dan naar Nijmegen om mn fiets op te halen en mensen te bellen. En te eten.
Oud 17-10-2005, 12:26
*amélie*
*amélie* is offline
Wakker geworden, geleerd, gedouched&gegeten en nu nog meer leren
Oud 17-10-2005, 12:31
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag een beetje geleerd woow en nu ben ik spullen aan het inpakken want ik ga straks naar mijn kamer, maar eerst nog wat mailtjes sturen want ik begin wanhopig te worden omdat ik nog steeds geen baantje heb :/
Oud 17-10-2005, 12:36
grandmommy
grandmommy is offline
ik werd vanochtend om half acht door mijn moeder uit bed gelicht met het verwijt haar fietsslot kwijt te zijn geraakt. en dat ik dan maar mijn nestuit moest om dat ding te zoeken en dat ze nou door mij haar trein gemist had en godverdomme. dus toen ging ik uit bed en toen kwam m'n ma ' ja het was Martin zijn schuld dus ga maar weer naar bed' godverdomme hoezo een ochtendhumeur
oja en ik had gedroomd dat iedereen op mijn school gegijzeld werd en daar ga ik nu een boek over schrijven
Oud 17-10-2005, 12:43
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik moest er vanmorgen vroeg uit omdat ik of half 9 een tentamen had waarvoor ik niet had geleerd. Was dus na een halfuurtje klaar. Daarna booschappen gedaan en even thee-ge-leut bij een vriendin. Nu moet ik mijn kamer schoonmaken en opruimen omdat er vanavond wat mensen komen eten.
Oud 17-10-2005, 13:35
Verwijderd
Ik heb vannacht op mijn bank geslapen omdat er een flesw ater over mijn bed gegaan was. gelukkig heb ik s werelds beste bank dus sliep dat prima! daarna vroeg op om naar school te gaan en een filmpje te monteren maar de band was weg dus ging dat niet door. die tijd maar gebruikt om te vergaderen met mijn projectgroep en toen hebben we iemand die geen fuck deed uit de groep gegooid verder wat doorgenomen voor opdrachten die ik zo ga maken en weer naar huis gegaan. deze week heb ik toetsweek dus wordt het druk druk druk!
Oud 17-10-2005, 13:38
Verwijderd
fredje luistert the smiths
Oud 17-10-2005, 13:39
biep
biep is offline
Gisteren met mijn vriendje en zijn bandje/beste vrienden naar Walibi geweest, om alvast een beetje mijn verjaardag (as donderdag) te vieren. Er gezellig! en daarna nog lekker wezen eten in café Amsterdam.
Vanmorgen lekker lang uitgeslapen en zometeen lekker knolhobbelen in het bos want het is heerlijk weer
Oud 17-10-2005, 13:53
tuttebel
tuttebel is offline
vanmorgen supermoe opgestaan na een heel weekend kinderen entertainen en straf geven en zeilen en spelletjes doen en opruimen en zo.
en toen ging ik werken..
en nu HEB IK GODVREDOMME VAKANTIE EN IK GA DE HELE DAG NIKS MEER DOEN
Oud 17-10-2005, 14:13
Jolene
Jolene is offline
Weer eens verslapen omdat ik te laat naar bed ging.Naar school en daar hoorde ik dat een lerares voor mij aan het regelen is dat ik een hoger niveau kan gaan doen op een nova in haarlem .Iemand had ook al een stage geregeld voor me op een grafisch bedrijf in schalkwijk waar ze mn hulp hard nodig hebben .Nu ben ik aan het blij zijn en een beetje aan het msnen en eten.
Oud 17-10-2005, 14:15
Verwijderd
ik heb pas volgende week vakantie

ehh. ik ging naar school, en het was saai. kortsluiting doordat ik perongeluk verf in een föhn deed geen idee hoe dat kwam, eigenlijk. vanavond ga ik naar m'n chick, hij was gisteravond in slaap gevallen, en toen had hij geen zin meer om te komen.
Oud 17-10-2005, 14:28
Verwijderd
ik werd wakker en ik deed m'n deur open in m'n onderbr00k en toen stonden daar 2 schilders dus toen zei ik hoi en deed de deur maar weer dicht en deed ik oordopjes in en ging ik verder slapen. toen werd ik weer wakker en ging ik Sonic spelen op de Sega en nu zit ik me een beetje te vervelen
Oud 17-10-2005, 15:04
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik nam vanochtend al om half 8 de trein naar amsterdam en toen moest ik snel naar school en dat was gezellig en nu ga ik huiswerk maken
Oud 17-10-2005, 15:05
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
uuuf schreef op 17-10-2005 @ 15:15 :
ik heb pas volgende week vakantie
ik heb helemaal geen vakantie
Oud 17-10-2005, 15:19
capibara
capibara is offline
Vakantie, eindelijk. Post bezorgen, telefoon gekocht, tree bier in huis.
En nu lamballen.
Oud 17-10-2005, 15:48
Jolene
Jolene is offline
Ik doe een poging om een ruzie uit te praten met de tepel chick maar dat lukt niet helemaal.
Oud 17-10-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 17-10-2005 @ 16:05 :
Oud 17-10-2005, 15:49
ZerO
ZerO is offline
ik heb net met een vriendin in de stad gedronken en ik ga zo mijn trein proberen te halen en daarna naar mijn kamer en mijn roomie gaat voor me koken en ik ben zeer benieuwd
Oud 17-10-2005, 16:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 17-10-2005 @ 16:05 :
Sterker nog, ik heb tentamens en dat ging vandaag volgens mij best aardig.
Oud 17-10-2005, 16:32
Gadje
Gadje is offline
Ik heb ook geen vakantie, vanochtend hoorcollege gehad, toen liggen slapen thuis, nog snel iets gelezen voor school en nu in een internetcafe lekker msnen.
Oud 17-10-2005, 17:29
Verwijderd
ik heb wel vakantie, harr harr! en ik ga morgen naar polen en dat is gaaf. ja.

nou, vandaag ben ik op tijd opgestaan en toen heb ik gedoucht en ontbeten en dat is allemaal helemaal niet boeiend. vanaf half twaalf tot half vijf geklust in t nieuwe huis van mijn zus en ik mocht alle kutklusjes doen , en nu zit ik thuis, pak ik zo mijn koffer in voor morgen, laad ik batterijen in voor mn discman, en schrijf ik verder aan de brief voor mijn vriendje waar maar geen einde aan lijkt te komen.

nou, he. wat enig.
Oud 17-10-2005, 17:38
Jolene
Jolene is offline
Ik heb gewoon weer ruzie gvd .Met de tepelchick is alles weer goed dit keer was het mn pa die ik net de tyfus heb toegewenst omdat hij een onredelijke moederneuker is .Voor de rest ben ik heel liefdevol enzo hoor
Vanavond lekker film kijken met vriendin en roddelen over stomme mensen
Oud 17-10-2005, 19:24
Verwijderd
van negen tot zes gewerkt eh ja.
Oud 17-10-2005, 19:44
grandmommy
grandmommy is offline
euh ik ben vandaag naar m'n pony geweest en er was een hele geile jongen die naar zijn zusje ging kijken en toen voelde ik me stom omdat ik stomme rijkleren aan had en anders had ik hem natuurlijk op zijn bek gepakt heh. hij leek op de user roman.
Oud 17-10-2005, 20:08
Glory
Glory is offline
volgens mij zit die enge goffikmeid van terror koe gorenogwatofzo bij mij op school, want ik kende haar ergens van en ik bleef maar staren maar ik wist het niet meer uh maar volgens mij is het haar. verder heb ik heen en weer getreind en relax ikkk.
Oud 17-10-2005, 21:07
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik werd wakker, ging douchen, ontbijten enz. Toen op mijn opafietsje naar het busstation, waar ik even moest wachten en toen de bus nam naar arnhem. In arnhem aangekomen ben ik naar het treinstation gelopen en moest ik half uur/ 3 kwartier wachten tot Solero kwam want die had vertraging. . Toen zijn we de stad in gegaan en ik ging broeken passne bij de h&m, maar 29 was te strak en 30 te wijd. bij de men@work hadden ze gelukkig wel goede broeken dus toen had ik een spijekrbroek gekocht, in de h&m had ik trouwens nog een grijze hoodie gepast die ik later waarschijnlijk wel zou kopen, maar ik wist niet hoeveel mijn broek - die ik heel erg nodig had- zou kosten, dus die zou ik later halen. Toen zijn we wat gaan drinken en leuke gesprekken gehad enzo en daarna nog heelveel gegeten, gekletst, gelachen etc. en toen nog de grijze hoodie gekocht en nu ben ik weer lekker blut . Toen hebben we een swirl gehaald en half opgegeten en toen moest Solero weer met de trein mee en ik ging het busstation maar eens vergezellen, toen moest ik even wachten. en er kwam een man op mij af of bus 50 ook hier kwam waar ik stond (wat hij gewoon op een bord kon zien, maarja ik ben wel zo leif dat ik hem help) terwijl bus 50 er precies aankwam en toen ben ik de bus ingestapt en heb mijn mp3spelertje were aangezet en lekker gechillt ofzo . Toen kwam ik thuis, heb ik mijn kleren geshwt ben gaan msn'en enzo. en net expeditie robinson gekeken en dat was natuurlijk heel leuk en nu zit ik belachelijk te doen door dit te schrijven . maarja keigezellige dag enzo en ik ben zo blij met mijn broek en hoodie <3. EN met unplugged van alicia keys, die ik ne theb gedownload, geweldig <333!

Oud 17-10-2005, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo hee Sjoerd, dat is met het dagje wel.

Ik heb vandaag weer eens de Kiosk miep uitgehangen, en veel te horen gekregen "Goh het is weer bijna herfstvakantie he. Dan heb je lekker een weekje vrij."
Ehm, NEE, WANT IK ZIT NIET OP SCHOOL!
Daarom werk ik ook. Tsk, Domme mensen.
en dan voel ik me kut omdat zij wel vrij hebben en ik gewoon 38 uur in de week werk. Godver.

PS: idd, ik had m'n dag niet echt vandaag. PMS ofzo.
Oud 17-10-2005, 23:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-10-2005 @ 00:17 :
Zo hee Sjoerd, dat is met het dagje wel.
Oud 18-10-2005, 00:42
Broeder
Broeder is offline
Ik heb niets noemenswaardigs gedaan. Verrassend
Oud 18-10-2005, 01:18
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik wel. Ik werd wakker met vreeeemde rode dingen op mijn kin. Vandaag heb ik veel de spiegel in getuurd Nu durf ik wel naar buiten, eindelijk een sigaret
Oud 18-10-2005, 01:34
Broeder
Broeder is offline

Ik heb ook buiten een sigaret gerookt vandaag. Een hele smerige uit een pak met zoveel stuks dat ik ze niet durf te tellen. Dat was erg gaaf
Oud 18-10-2005, 01:36
Broeder
Broeder is offline
Dat was overigens op weg naar de supermarkt waar ik twee goudrenetten, een tube shampoo en een SLAADJE kocht. Ook dat was erg gaaf

Regels voor berichten