![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat voor film enzo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() Anyway... Koyaanisqatsi - Erg sterk > 8/10 Bill & Ted's Excellent Adventure - ![]() Life of Brian - ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
On-Topic : Team America: World Police - 5.5 |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wilde gister avond eigenlijk de 5 uur versie van Fanny och Alexander gaan kijken, maar die keek ik toch liever in 1 keer dan in meerdere keren, dus had ik maar een andere film die ik gehuurd had opgezet.
Enduring Love - Best oké. Best een aardig verhaal, best aardig gespeeld en een geweldige soundtrack die ook erg goed was ingezet! 7.5/10 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
CAST GOED? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Cowboy Een ander soort western dan we gewend zijn, het wordt hier niet echt geromantiseerd. Al weet ik niet of het direct ook meer realistischer wordt. Jack Lemmon acteert in deze film tenminste niet op zijn bekende nerveuze manier, wat wel een keer lekker is. Al draait zijn karakter naar het eind wel erg opeens helemaal om. Toch vind ik het een goeie film.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |