Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2005, 20:56
Roosje
Roosje is offline
Oud 20-11-2005, 21:15
WolterB
WolterB is offline
Oud 20-11-2005, 21:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bijna een jaar: Hiep hiep.. Ik voel me fijn. <333
Oud 20-11-2005, 22:07
ZerO
ZerO is offline
Loontjuh NEEM EEN LIVEJOURNAL OK
Oud 20-11-2005, 22:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben net thuis van een een geweldig weekend met hem.
En ik mis hem nu al zo erg dat ik het gevoel heb dat ik doodga voordat ik kan stoppen met janken. En hij voelt hetzelfde, dus als ik hem dan zie/hoor huilen begin ik ook weer.
Oh god ik hou zo veel van hem dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik heb 't gevoel dat ik weer 3 maanden zonder hem niet ga redden. Ik kan 't gewoon niet.
Oud 20-11-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-11-2005 @ 23:37 :
Ben net thuis van een een geweldig weekend met hem.
En ik mis hem nu al zo erg dat ik het gevoel heb dat ik doodga voordat ik kan stoppen met janken. En hij voelt hetzelfde, dus als ik hem dan zie/hoor huilen begin ik ook weer.
Oh god ik hou zo veel van hem dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Ik heb 't gevoel dat ik weer 3 maanden zonder hem niet ga redden. Ik kan 't gewoon niet.
hij woont toch in engeland? lijkt me zo moeilijk!

Ik ben single maar ook weer nieto fzo.. vind het gewoon zo moeilijk om afstand te nemen van mn ex. Telkens als ik m spreek mis m hem gewoon weer.
Oud 20-11-2005, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Anneka schreef op 20-11-2005 @ 23:56 :
hij woont toch in engeland? lijkt me zo moeilijk!
Ik raad ook aan om niet verliefd te worden op iemand die ver weg woont. maar helaas heb je dat niet helemaal zelf in de hand.
Oud 21-11-2005, 11:25
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-11-2005 @ 23:07 :
Idd!

OT: We hebben weer eens ruzie. En als hij boos is, dan wil hij dat ik hem een paar dagen met rust laat. Dat lijkt niet zo moeilijk, met 3000 kilometer tussen ons in, maar juist die afstand maakt het honderd keer moeilijker. Ik doe mn best, maar jeeeeeeetje heb hem nu al 2 dagen niet gesproken en dat doet pijn

En ik ben zoooo bang dat het deze keer echt voorbij is
Oud 21-11-2005, 11:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-11-2005 @ 21:54 :
Ik heb echt een superweekend gehad. Nadat ik een familietoernooitje-iets had gehad van volleybal van een neef en hij een wedstrijd had gespeeld in Nuth kwam hij hierheen. Ik had gevraagd of hij mocht blijven slapen en het was goed. Ik was echt zo blij! En hij zou niet drinken, zodat hij met de auto naar mij toe kon komen, zodat ik hem niet nog eens om kwart over één op hoefde te halen.
Om tien over half twee was hij uiteindelijk hier. Echt super. Ik was van plan om meteen te gaan slapen, aangezien ik me zo dood voelde als dat musje van Domino D-Day, maar uiteindelijk kwam dat er toch niet van. We hadden ook zoveel nog te bespreken etc Om tien over drie zijn we toch maar gaan slapen. Heerlijk dit keer in een tweepersoonsbed. Fijn om in zijn armen in slaap te vallen (naja, eigenlijk andersom uiteindelijk, want dan lag hij lekkerder ) en 's nachts af en toe heerlijk tegen elkaar aan te kruipen. Ik heb echt super geslapen en 's ik hoefde me maar om te draaien of mijn hand naar achteren te verplaatsen en dan was hij daar gewoon. 's Ochtends lekker samen wakker worden, snel douchen, want mijn zusje moest naar handbal (en was laat wakker ) en daarna tot een uur of twee/half drie bij handbal gezeten (hij had zaaldienst, terwijl hij dacht dat het de week erna was, dus had hij weer mazzel ) en daarna weer naar huis. Mijn huis

Nu is ie net weg. Ik kan gewoon geen genoeg van hem krijgen en hij maakt me echt gelukkig. Heb me in tijden niet zo gevoeld en het wordt alleen maar beter voor mijn gevoel.

En hij is zo lief en we kunnen echt over alles praten en hij praat ook over wat hij voelt enzo. Dat is echt nog steeds wennen, maar echt super. Ik was graag weer naast hem in slaap gevallen om morgen weer samen wakker te worden. Komt nog wel

*zucht* *zwijmel*
Schat, leuk dat je't zo leuk hebt, maar erm, béétje te lange verhalen voor hier joh.
Oud 21-11-2005, 11:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 21-11-2005 @ 12:47 :
Schat, leuk dat je't zo leuk hebt, maar erm, béétje te lange verhalen voor hier joh.
Ahhh, vandaar dat je d'r volledige verhaal ook maar gelijk ff erbij quote.
Oud 21-11-2005, 11:55
Qamra
Qamra is offline
[12:51] *doet toch maar censuur, je weet maar nooit he*: xxx

Ik zou het liefste alle smileys van hiernaast in mijn post pleuren, maar dat is een beetje irritant. Maar mijn hart zit in mijn tenen, mijn bloed in mijn wangen, mijn mondhoeken achter mijn oren, mijn zuurstof loopt weg uit mijn hersenpan en mijn ogen liggen op tafel.

Daar ga ik weer, 13-jarig trutje Alsof het ook maar iets te betekenen heeft Niet dat hij dit eerder naar mij heeft gestuurd.

Het heeft alleen wel mijn hele dag enorm zonnig gemaakt

Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 11:58.
Oud 21-11-2005, 12:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-11-2005 @ 12:52 :
Ahhh, vandaar dat je d'r volledige verhaal ook maar gelijk ff erbij quote.
Tuurlijk. Visuele ondersteuning heet dat.
Oud 21-11-2005, 12:31
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-11-2005 @ 23:07 :
Oud 21-11-2005, 12:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ah joh laat haar ze is verliefd en ze wil het delen met mensen

ik vind het aandoenlijk
Oud 21-11-2005, 12:52
Aurora
Aurora is offline
Hij: Je steunt me nooit!
Ik: Als je een vriendin wil die alleen maar zegt wat jij wil horen zoek je maar een ander.
Hij: Maar ik vind *jou* zo leuk!

Oud 21-11-2005, 13:01
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 21-11-2005 @ 13:50 :
ah joh laat haar ze is verliefd en ze wil het delen met mensen

ik vind het aandoenlijk
als ze nou leuk schreef zou het misschien aandoenlijk zijn maar ik word scheel en agressief van haar verhalen
Oud 21-11-2005, 13:10
langejongen
langejongen is offline
Zo leuk en gezellig als het zaterdagavond thuis was, zo beroerd was het gisteren. M'n moeder kwam met commentaar over m'n vriendin aanzetten. Dat ik types uitzocht die niet haar types waren, en over haar uiterlijk,kleding enz. Tsjonge, wat was ik boos. M'n pa kwam gelijk in het verweer dat het mijn persoonlijke keuze was. Hij zei ook dat ik me niet door de opmerkingen van m'n ma uit het veld moet laten slaan. Als ik goed met haar kan praten, vind hij het goed.
Wat voel ik me gekwetst zeg.
Oud 21-11-2005, 13:42
synclinorium
synclinorium is offline
Loontjuh ga gewoon door, zijn leuke verhalen!
Oud 21-11-2005, 16:23
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 21-11-2005 @ 14:42 :
Loontjuh ga gewoon door, zijn leuke verhalen!
Vind je dat echt?
In het begin vond ik het leuke verhalen om te lezen, maar het boeit me echt niet hoe laat ze gingen slapen en weer opstonden en hoe laat ze naar de handbal gingen. Allemaal een beetje overbodige informatie, die idd beter op een Livejournal thuishoort.

Maar Loontjuh, naar mij moet je natuurlijk niet luisteren, want als het me irriteert (en dat doet het) dan moet ik je verhalen gewoon niet lezen (en dat doe ik dus ook niet meer).
Oud 21-11-2005, 16:26
polichinelle
polichinelle is offline
ik word er inderdaad ook agressief van.

en ot: goedgoed
Oud 21-11-2005, 16:28
rots
rots is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-11-2005 @ 14:01 :
als ze nou leuk schreef zou het misschien aandoenlijk zijn maar ik word scheel en agressief van haar verhalen
Loontjuh: Dat is toch jouw, dan wel jullie, probleem en niet het mijne. Gewoon niet lezen Probleem opgelost
Oud 21-11-2005, 16:41
ZerO
ZerO is offline
ohahah hihi jaaa ooh goh wat handig zeg daar was ik nog niet op gekomen
Oud 21-11-2005, 17:25
Lady Jane
Lady Jane is offline
SLECHT, ik zie hem vanavond en ga hem alles vertellen.
Oud 21-11-2005, 18:14
Verwijderd
Vind Loontjuh dr verhalen wel lief en aandoenlijk hoor

Maar om ontopic te blijven;

Heel goed
Alles is leuk en lief en goed en geweldig en bijna perfect gewoon
Oud 21-11-2005, 18:31
Verwijderd
Fijn... zo fijn. Hoe geweldig is het om midden op de dag samen in slaap te vallen tegen elkaar aan. Zijn mooie ogen, warme armen en lieve woordjes.. hij maakt mij zo gelukkig. Houden van krijgt steeds een diepere betekenis
Oud 21-11-2005, 18:50
ST*R
ST*R is offline
gister had hij het over een huisje samen, en dan een kamer 'voor de kleine'.. en dat hij dat al over een jaar wilde (samen wonen dan), toen kreeg ik het wel even benauwd.. ik wil niet over een jaar al samenwonen! heb ik ook gezegd
maar verder hou ik heel veel van m
Oud 21-11-2005, 18:54
snoopy
snoopy is offline
Ik moest wel heel erg lachen toen ik zag hoe trots ie gisteren op me was
Het gaat zoveel beter tussen ons dan een jaar geleden!
Oud 21-11-2005, 21:25
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Het is over geloof ik.
Oud 21-11-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-11-2005 @ 22:25 :
Het is over geloof ik.
he bah wat kut

en ik snap er niets meer van
Oud 21-11-2005, 21:39
Verwijderd
Het is vast geweldig enzo en dat was het dit weekend ook maar vandaag, niet eens een kus! En één sms, omdat ik er één stuurde. Ho maar, dat ik voor de rest eens aandacht krijg. AARGH!
Oud 21-11-2005, 21:44
chocomelsletje
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-11-2005 @ 22:25 :
Het is over geloof ik.
Ik moet er zó hard om huilen, slaat nergens op, het is maar een jongen. Ik wil hem gewoon niet kwijt, echt niet.
Waarom kan het nou nooit eens goed gaan
Oud 21-11-2005, 22:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 21-11-2005 @ 19:50 :

gister had hij het over een huisje samen, en dan een kamer 'voor de kleine'.. en dat hij dat al over een jaar wilde (samen wonen dan), toen kreeg ik het wel even benauwd.. ik wil niet over een jaar al samenwonen! heb ik ook gezegd
maar verder hou ik heel veel van m
Grappige reply eigenlijk, gezien je andere topic...
Oud 21-11-2005, 23:04
Qimm
Qimm is offline
Oud 21-11-2005, 23:27
Heikneuter
Heikneuter is offline
Goed, want ik heb geen vriendin die op Loontjuh lijkt. Ik zou na een week al m'n oren doorprikken
Oud 22-11-2005, 09:20
zeep007
zeep007 is offline
whoo, misschien een nieuwe woonruimte! we hopen het zoooo, morgen uitslag
. Hij is echt nog heel gelukkig met mij, ik ook met hem hoor, maar hij laat het de laatste tijd wel heel erg blijken!
Oud 22-11-2005, 11:02
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 21-11-2005 @ 18:25 :
SLECHT, ik zie hem vanavond en ga hem alles vertellen.
Niet gedaan dus. ARGH, ik word helemaal gek.
Oud 22-11-2005, 12:40
Verwijderd
hij is ziek, griep. en nu voel ik me kut, want ik heb m'n arm gebroken, en kan niet even snel naar hem toe,. voor de rest gaat het geweldig (denk ik).
Oud 22-11-2005, 13:33
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-11-2005 @ 14:01 :
idd.

ik kom er geen wijs uit, als ze het nou zou indelen in alinea's ofzo, nu krijg ik er amper wat van mee.

Tip: Livejournal
Oud 22-11-2005, 13:39
Metal
Metal is offline
Citaat:
langejongen schreef op 21-11-2005 @ 14:10 :
Zo leuk en gezellig als het zaterdagavond thuis was, zo beroerd was het gisteren. M'n moeder kwam met commentaar over m'n vriendin aanzetten. Dat ik types uitzocht die niet haar types waren, en over haar uiterlijk,kleding enz. Tsjonge, wat was ik boos. M'n pa kwam gelijk in het verweer dat het mijn persoonlijke keuze was. Hij zei ook dat ik me niet door de opmerkingen van m'n ma uit het veld moet laten slaan. Als ik goed met haar kan praten, vind hij het goed.
Wat voel ik me gekwetst zeg.
jeeeeeeeezus
ben ik even blij dat ik niet zo'n moeder heb

ik zou echt pissig op haar worden
Oud 22-11-2005, 15:37
*moonchild*
*moonchild* is offline
hij wil niet langs komen ofzo.
elke keer als ik het vraag heeft tie geen tijd of iets.
oke kan gebeuren gisteren was tie aan het werk en ik was met een vriendin boodschappen doen, dus vroeg tot hoelaat moet je werken ja weet niet, ik sms wel als ik klaar ben.
Krijg om 9uur smsje, kom ik er later achter dat tie om 7uur klaar was. Ik vraag aan hem durf je niet langs te komen. Negeert tie dat.
Beetje vreemd
Oud 22-11-2005, 16:19
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 21-11-2005 @ 22:44 :
Ik moet er zó hard om huilen, slaat nergens op, het is maar een jongen. Ik wil hem gewoon niet kwijt, echt niet.
Waarom kan het nou nooit eens goed gaan
*knuv* Meis, heeft het nut hem te zeggen dat je hem niet kwijt wil? Zo ja, doe dat dan! Zo nee: *geeft nog dikkere knuv*

OT: Ik geloof hé, ik geloof dat ik die ene jongen wel op mijn buik kan schrijven. Ach, komt goed uit, ik doe toch niet meer aan jongens, komende tijd. (En nee, ik weet niet hoe lang ik dat ga volhouden. Dus.)
Oud 22-11-2005, 16:32
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Metal schreef op 22-11-2005 @ 14:39 :
jeeeeeeeezus
ben ik even blij dat ik niet zo'n moeder heb

ik zou echt pissig op haar worden
Ja, ik kan het nog steeds niet over m'n hart verkrijgen, die opmerkingen.
Ik heb gisteren met m'n moeder een gesprek daarover gehad. M'n ma is zelf heel slank en m'n vriendin is fors en in de ogen van m'n moeder te netjes/ouwelijk gekleed, en dat botst. Ze zag problemen in de toekomst en dat ik me aan haar uiterlijk zou gaan ergeren. Ik ben enig kind en daarom zoekt ze het beste voor me en zelfs dat is nog niet goed genoeg lijkt het wel.
Ik ben nu veel minder op het uiterlijk gericht dan vroeger en daarom doet een opmerking daarover pijn.Over haar karakter had ze niks negatiefs, en ik zou ook niet weten waarom.
Ik heb gisteren in een sms eerlijk verteld aan m'n vriendin dat m'n ma kritiek had op haar, zonder in details te treden.
's Avonds belde ze om haar verhaal kwijt te kunnen. Ze dacht dat ze iets verkeerd had gezegd of gedaan zaterdag, maar ik heb haar verzekerd dat dat niet het geval was.Ze weet nu niet wat ze ervan moet denken, omdat ze zelf van haar uiterlijk geen last heeft voor zover ik weet.
En nu zit ik in een lastig parket. Als ik heel eerlijk zou vertellen waar m'n moeder problemen mee heeft is dat bijzonder kwetsend voor haar. Als ik het voor me hou, blijft ze ook altijd met een onbeantwoorde vraag zitten en dat kan onze relatie misschien niet ten goede komen.
Tips???

Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 16:34.
Oud 22-11-2005, 16:39
RockaholiC
RockaholiC is offline
waarom vertel je dat haar dan ook?
Oud 22-11-2005, 16:42
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 22-11-2005 @ 17:39 :
waarom vertel je dat haar dan ook?
Heb alleen verteld dat m'n ma kritiek had, meer niet.
Oud 22-11-2005, 16:45
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
langejongen schreef op 22-11-2005 @ 17:42 :
Heb alleen verteld dat m'n ma kritiek had, meer niet.
en dan denk je niet dat je vriendin wilt weten wat voor kritiek? vertel dan gewoon alles of gewoon helemaal niets, nu zit zij ook met een onzeker gevoel en shit.
Oud 22-11-2005, 16:47
chocomelsletje
Citaat:
I C U schreef op 22-11-2005 @ 17:19 :
*knuv* Meis, heeft het nut hem te zeggen dat je hem niet kwijt wil? Zo ja, doe dat dan! Zo nee: *geeft nog dikkere knuv*

OT: Ik geloof hé, ik geloof dat ik die ene jongen wel op mijn buik kan schrijven. Ach, komt goed uit, ik doe toch niet meer aan jongens, komende tijd. (En nee, ik weet niet hoe lang ik dat ga volhouden. Dus.)
Denk niet dat het nut heeft..
Vanavond komt hij langs, het is nog niet officieel uit, maar hij maakt het vanavond uit, want hij is 'opeens' niet meer verliefd.
Het kwam ook echt uit het niets, zondag nog lieve smsjes sturen en maandag opeens niet meer verliefd zijn.

Ik doe met je mee! Geen jongens meer voor mij verlopig.
Oud 22-11-2005, 16:50
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 22-11-2005 @ 17:45 :
en dan denk je niet dat je vriendin wilt weten wat voor kritiek? vertel dan gewoon alles of gewoon helemaal niets, nu zit zij ook met een onzeker gevoel en shit.
Zucht, wat ben ik vaak veel te eerlijk.
Oud 22-11-2005, 17:01
M'oek
M'oek is offline
Het is uit!
Oud 22-11-2005, 17:41
Fides
Fides is offline
Op relationeel gebied voel ik me nog steeds zielsgelukkig.
Oud 22-11-2005, 17:45
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
langejongen schreef op 22-11-2005 @ 17:50 :
Zucht, wat ben ik vaak veel te eerlijk.
Mijn advies: zeg tegen je moeder dat ze zich met dr eigen zaken moet bemoeien. En verzin tegenover je vriendin een of ander verhaal, over iets kleins waar je moeder kritiek op zou kunnen hebben.

Believe me, been there done that.. alleen was ik toen het meisje dat niet goed genoeg was voor mn exvriend.. en dat was zeker geen pretje om te horen! Had het liever niet gehoord, ben nog steeds onzeker over mezelf.

Regels voor berichten