Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben single maar ook weer nieto fzo.. vind het gewoon zo moeilijk om afstand te nemen van mn ex. Telkens als ik m spreek mis m hem gewoon weer. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
OT: We hebben weer eens ruzie. En als hij boos is, dan wil hij dat ik hem een paar dagen met rust laat. Dat lijkt niet zo moeilijk, met 3000 kilometer tussen ons in, maar juist die afstand maakt het honderd keer moeilijker. Ik doe mn best, maar jeeeeeeetje heb hem nu al 2 dagen niet gesproken en dat doet pijn ![]() En ik ben zoooo bang dat het deze keer echt voorbij is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In het begin vond ik het leuke verhalen om te lezen, maar het boeit me echt niet hoe laat ze gingen slapen en weer opstonden en hoe laat ze naar de handbal gingen. Allemaal een beetje overbodige informatie, die idd beter op een Livejournal thuishoort. Maar Loontjuh, naar mij moet je natuurlijk niet luisteren, want als het me irriteert (en dat doet het) dan moet ik je verhalen gewoon niet lezen (en dat doe ik dus ook niet meer). ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik snap er niets meer van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom kan het nou nooit eens goed gaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kom er geen wijs uit, als ze het nou zou indelen in alinea's ofzo, nu krijg ik er amper wat van mee. Tip: Livejournal
||
Citaat:
ben ik even blij dat ik niet zo'n moeder heb ik zou echt pissig op haar worden ![]()
||
Citaat:
OT: Ik geloof hé, ik geloof dat ik die ene jongen wel op mijn buik kan schrijven. Ach, komt goed uit, ik doe toch niet meer aan jongens, komende tijd. (En nee, ik weet niet hoe lang ik dat ga volhouden. Dus.)
||
Citaat:
Ik heb gisteren met m'n moeder een gesprek daarover gehad. M'n ma is zelf heel slank en m'n vriendin is fors en in de ogen van m'n moeder te netjes/ouwelijk gekleed, en dat botst. Ze zag problemen in de toekomst en dat ik me aan haar uiterlijk zou gaan ergeren. Ik ben enig kind en daarom zoekt ze het beste voor me en zelfs dat is nog niet goed genoeg lijkt het wel. Ik ben nu veel minder op het uiterlijk gericht dan vroeger en daarom doet een opmerking daarover pijn.Over haar karakter had ze niks negatiefs, en ik zou ook niet weten waarom. Ik heb gisteren in een sms eerlijk verteld aan m'n vriendin dat m'n ma kritiek had op haar, zonder in details te treden. 's Avonds belde ze om haar verhaal kwijt te kunnen. Ze dacht dat ze iets verkeerd had gezegd of gedaan zaterdag, maar ik heb haar verzekerd dat dat niet het geval was.Ze weet nu niet wat ze ervan moet denken, omdat ze zelf van haar uiterlijk geen last heeft voor zover ik weet. En nu zit ik in een lastig parket. Als ik heel eerlijk zou vertellen waar m'n moeder problemen mee heeft is dat bijzonder kwetsend voor haar. Als ik het voor me hou, blijft ze ook altijd met een onbeantwoorde vraag zitten en dat kan onze relatie misschien niet ten goede komen. Tips???
Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 16:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vanavond komt hij langs, het is nog niet officieel uit, maar hij maakt het vanavond uit, want hij is 'opeens' niet meer verliefd. Het kwam ook echt uit het niets, zondag nog lieve smsjes sturen en maandag opeens niet meer verliefd zijn. ![]() Ik doe met je mee! Geen jongens meer voor mij verlopig.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Believe me, been there done that.. alleen was ik toen het meisje dat niet goed genoeg was voor mn exvriend.. en dat was zeker geen pretje om te horen! Had het liever niet gehoord, ben nog steeds onzeker over mezelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |