Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 22:31
Verwijderd
mijn moeder vindt ook rafaelle heel leuk, en ellen stom
ik precies andersom
Advertentie
Oud 04-03-2006, 22:32
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-03-2006 @ 23:31 :
mijn moeder vindt ook rafaelle heel leuk, en ellen stom
ik precies andersom
Ja ik ook. En ze verkondigde ook steeds hoe stom ze Ellen vond en ze stelde het niet op prijs toen ik haar vroeg haar mening voor haar te houden. Omdat ik Rafaëlla ook niet afkraakte steeds en ze Ellen wel.
Oud 04-03-2006, 22:37
Verwijderd
ow, mijn moeder is toch voor floortje.

maar ze vond ellen altijd heel onsympathiek..
nou ja, als ik het volgende week kan zien, zijn we iig voor dezelfde

waarom typ ik steeds rafaelle in plaats van rafaella?
Oud 04-03-2006, 22:44
Quickz
Quickz is offline
Nou... ik vond anders dat Floortje zich erg liet kennen tijdens de uitslag... Zag er niet erg sympathiek uit...

Maar die reactie van Ariël was wel heel erg extreem toen...
Oud 04-03-2006, 23:12
Vice
Vice is offline
Citaat:
ZerO schreef op 04-03-2006 @ 22:01 :
haar kapsel kan echt niet het lijkt alsof ze 3 uur lang staand is genomen

Zo kijkt ze ook de hele tijd.
Oud 05-03-2006, 03:04
Verwijderd
Ik vind ze alledrie godsgruwelijk irritant.

Ten eerste dat ze CONSTANT zwaaien naar hun pappie en mammie. Floortje vooral... En uit hun rol vallen als ze klaar zijn met hun optreden, ipv naar de camera staan kijken, gaan ze weer gauw richting het publiek lachen en zwaaien, grmbl...
En dan dat stomme ge-'wow' of 'heel gaaf' of 'phew' als ze klaar zijn en het jury-commentaar aanhoren. Zulke...dómme reacties!

Als ik moet kiezen, kies ik voor Rafaëlla. Al is ook zij dom en stom.

Floortje vind ik elke aflevering saaier worden en haar naieve onschuldige karakter en euforische EO-jongerenlach wekt irritatie op

Ellen vind ik gewoon een rotkop hebben en totaal geen goeie uitstraling; te blij en nep.

Wel kunnen ze alledrie goed zingen, dat scheelt weer. Maar argh! ARGH! Dood aan die wijven!

Edit: wat een MONGOLENPUBLIEK trouwens.

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 03:25.
Oud 05-03-2006, 10:02
Aurora
Aurora is offline
AAAAAAAARGH!!!!

Het is bijna abnormaal hoe ontzettend ik me aan Floortje erger elke keer als ik haar met haar tandpasta-smile voorbij zie komen. Gátverdamme. Bah, bah, bah.

Ik hoop heel erg dat Raffaela gaat winnen want ze hééft het gewoon.
Oud 05-03-2006, 10:20
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-03-2006 @ 22:54 :
loop niet zo te janken barbiepop
och een floortje fan
Oud 05-03-2006, 10:26
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-03-2006 @ 11:20 :
och een floortje fan
doelde koekiemonstertje niet juist op de reactie van floortje? Die zo ongeveer of helemaal in tranen uitbarstte omdat ze door was?
Oud 05-03-2006, 10:38
ZerO
ZerO is offline
is ook mogelijk maar dan moet ze dat wat duidelijker aangeven
Oud 05-03-2006, 11:30
DanielC
DanielC is offline
Van mij mag rafalala winnen nu. Die was gisteren ook gewoon het best. Floortje bashen lijkt me niet meer nodig. En ja, Ellen, die zal ook nog wel een toffe cariere krijgen als zangeres op feesten en partijen.
Oud 05-03-2006, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 05-03-2006 @ 11:02 :
AAAAAAAARGH!!!!

Het is bijna abnormaal hoe ontzettend ik me aan Floortje erger elke keer als ik haar met haar tandpasta-smile voorbij zie komen. Gátverdamme. Bah, bah, bah.
Hier zit er nog iemand. Ik erger me echt steeds meer aan haar. En dat is onderhand al echt heeeeeel veel.
Oud 05-03-2006, 11:36
Verwijderd
ik vond floortje in het begin ook heel saai en niet leuk en irritant, maar de laatste twee keer dat ik gekeken heb juist helemaal niet meer.
Oud 05-03-2006, 12:28
Tsu
Tsu is offline
Ik vind dat Harm moest winnen

Nu wil ik dat Raffaëla wint. Floortje is een niks-kind met een ego van hier tot Tokio. Ze heeft een vervelende country-achtig beginseltje voordat ze hard gaat uithalen, waar ik me enorm aan erger.

Raffaëlla vind ik ook niet echt super, maar die heeft tenminste nog een beetje uitstraling en die danst stukken beter dan Floortje.
Oud 05-03-2006, 13:11
kiek
kiek is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-03-2006 @ 04:04 :

Ten eerste dat ze CONSTANT zwaaien naar hun pappie en mammie. Floortje vooral... En uit hun rol vallen als ze klaar zijn met hun optreden, ipv naar de camera staan kijken, gaan ze weer gauw richting het publiek lachen en zwaaien, grmbl...
En dan dat stomme ge-'wow' of 'heel gaaf' of 'phew' als ze klaar zijn en het jury-commentaar aanhoren. Zulke...dómme reacties!

Floortje vind ik elke aflevering saaier worden en haar naieve onschuldige karakter en euforische EO-jongerenlach wekt irritatie op

Ellen vind ik gewoon een rotkop hebben en totaal geen goeie uitstraling; te blij en nep.

Wel kunnen ze alledrie goed zingen, dat scheelt weer. Maar argh! ARGH! Dood aan die wijven!

Oud 05-03-2006, 13:24
Subject
Subject is offline
Citaat:
kiek schreef op 05-03-2006 @ 14:11 :
second
Oud 05-03-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Je lijkt wel twaalf, man

Kijk dan gewoon niet, denk ik dan.
Oud 05-03-2006, 17:05
Tsu
Tsu is offline
Hmm trouwens, ik vind het zo apart dat je "Raffaëla" uitspreekt als raffajella zeg maar. Terwijl de E toch duidelijk een eeee-uitspraak aanduidt. Een vriendinnetje van mij heet Mariële en spreek je niet uit als Mariëlle, maar als mariejele.

Maar dat even tussendoor.
Oud 05-03-2006, 17:06
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 05-03-2006 @ 16:50 :
Je lijkt wel twaalf, man

Ja, de wereld zou een stuk mooier zijn als iedereen alles negeert wat hij/zij niet leuk vind.
Oud 05-03-2006, 17:16
geen punt :|
geen punt :| is offline
Dat uitspraak verhaal snap ik niet

Maaruhm ja denk dat Rafaëlla gaat winnen. Floortje zingt met de week valser en hysterischer, terwijl Rafaëlla echt super mooi zingt en d'r performance is ook top. Nederlandstalig kan ze echt goed. Maakt me eik niet uit wie er wint, maar ik denk Raf.

Helemaal aan't begin dacht ik dat Raf en Floortje in de finale zouden komen met Raf als winnares, maar ik begon toch snel te denken dat Raf het niet zou halen, maar dus toch.
Oud 05-03-2006, 17:43
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 05-03-2006 @ 13:28 :
Nu wil ik dat Raffaëla wint. Floortje is een niks-kind met een ego van hier tot Tokio.
oh my god ... dus jij vindt Raffaela geen ego heeft?

dan heb je toch echt wat gemist

vanaf de eerste uitzending heeft ze al een groter ego dan de rest bij elkaar
Oud 05-03-2006, 18:00
pino123
pino123 is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 05-03-2006 @ 18:43 :

maar alles bij elkaar opgeteld, is rafaella wel de beste. Aretha Franklin was goooed!
Oud 05-03-2006, 18:04
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Röps schreef op 05-03-2006 @ 18:16 :
Dat uitspraak verhaal snap ik niet

Maaruhm ja denk dat Rafaëlla gaat winnen. Floortje zingt met de week valser en hysterischer, terwijl Rafaëlla echt super mooi zingt en d'r performance is ook top. Nederlandstalig kan ze echt goed. Maakt me eik niet uit wie er wint, maar ik denk Raf.

Helemaal aan't begin dacht ik dat Raf en Floortje in de finale zouden komen met Raf als winnares, maar ik begon toch snel te denken dat Raf het niet zou halen, maar dus toch.
hehe lees maar eens goed: raffajella of raffajeeeela, vanwege de trema (of hoe je dat ook schrijft).
Oud 05-03-2006, 18:05
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 05-03-2006 @ 18:43 :

Nou moet je geen dingen gaan invullen, dat heb ik helemaal niet gezegd
Oud 05-03-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 05-03-2006 @ 16:50 :
Je lijkt wel twaalf, man

Waarom lijk ik 'wel twaalf'?

En waarom mag ik me niet eens lekker ergeren aan een dom programma?
Oud 05-03-2006, 19:09
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik hoop dat Floortje wint, ik mag Raffaëla niet.
Ik had veel liever Ellen en Floortje in de finale gehad...
Oud 05-03-2006, 20:24
Verwijderd
Floortje. <3
Oud 05-03-2006, 21:07
Verwijderd
ik vind floortje saai, ze trad op in de rust van ajax-sparta en ze werd uitgelachen ahahahah
Oud 05-03-2006, 22:28
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik snap niet dat mensen Raffaela nep vinden. Ze heeft gewoon een hele opgewekte persoonlijkheid. En als idool moet je ook een beetje dat extratje hebben, inplaats van "down to earth" en onopvallend. Zoals bijv Robbie Williams om maar een voorbeeld te noemen. In een ruimte is hij echt zo van "poef", alle ogen op hem gericht als het ware.

Vond haar ook erg goed trouwens, ze deed het erg mooi weer! En ze is ook grotendeels lekker haarzelf gebleven altijd, qua persoonlijkheid als de looks, al had ze dus een tijdje een dipje!

Floortje echter niet. Ze was altijd zo'n saai burgerkutje, en nog steeds, maar met de week wordt ze sletteriger aangekleed en doet ze een poging tot sexy kijken/dansmoves, met politiek correcte smile en al! Waarschijnlijk puur om de stemmers van anderen weg te kapen...

Ellen deed het niet slecht, maar ze viel gewoon minder op dan de andere 2. Bij haar was niet echt sprake van enorm knallen!

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 22:30.
Oud 06-03-2006, 11:36
Balance
Balance is offline
Bah, die Rafaëlla zit er nog steeds in. Ik vind d'r vervelend en ze komt arrogant over op mij. Bovendien vond ik d'r echt ontzettend lelijk zingen met dat laatste nummer.
Oud 07-03-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
AAAAAAAARGH!!!!

Oud 07-03-2006, 17:33
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Raffaëla: een meeeeeeeeeeeeeega ego!
Floortje: een schijnheilige kutsmoel ..
Oud 07-03-2006, 18:12
Thunder Child
Thunder Child is offline
Het bedrijf waar ik werk komt lekkor in de aftiteling zaterdag
Oud 07-03-2006, 18:18
Verwijderd
Ik ben voor Rafaëla. Oh, ze zal vast nep en arrogant zijn, maar Floortje is zo sáái... en het gaat er niet om wie ik als vertrouwenspersoon zou willen, maar om wie ik als artiest zou willen. En ik vind Rafaëla mooier zingen, Floortje heeft zo'n rare snik in haar stem telkens als ze er emotie in wil leggen.

Ik was voor Harm natuurlijk, maar helaas
Oud 07-03-2006, 18:24
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1370946

hier kun je stemmen

ik had de pol eerst aangemaakt maar blijkbaar heeft iemand hem verwijderd, en hem overgenomen
Oud 07-03-2006, 20:12
hopla16
hopla16 is offline
Ik ben voor Floortje:

- Floortje is puur op zang naar de finale gekomen, Raffaela is vanwege haar zwanger gedoe naar de finale.

- Raffaela heeft niets aan dat contract aangezien ze binnenkort toch voor haar kind moet zorgen.

- Floortje heeft de stem, Raffaela de dans. Op de cd hoor je de stem, niet de dans. Danspasjes hoor je niet.

- Floortje is gedurende Idols in het totaal toch het beste geweest. Raffaela is meer afwisselend

- Floortje is meer zichzelf. Raffaela doet zo gemaakt. Alsof ze zich steeds inhoud ofzo.

- Floortje is knapper dan Raffaela.
Oud 07-03-2006, 20:23
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
hopla16 schreef op 07-03-2006 @ 21:12 :

- Floortje is meer zichzelf. Raffaela doet zo gemaakt. Alsof ze zich steeds inhoud ofzo.

Raffaela houdt zich volgens mij niet in, ze uit zich teveel. Ze lijkt mij zo'n type die je in elke klas hebt, die als het stil moet zijn toch gewoon wat kunnen zeggen tegen de leraar en dan geen reacties krijgt van medeleerlingen. Zoiets.
Oud 07-03-2006, 20:39
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
- Floortje is puur op zang naar de finale gekomen, Raffaela is vanwege haar zwanger gedoe naar de finale.
Make that the cat wise
Oud 07-03-2006, 20:52
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

wat hij zegt
Oud 07-03-2006, 21:12
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ik ben voor Floortje:

- Raffaela heeft niets aan dat contract aangezien ze binnenkort toch voor haar kind moet zorgen.

- Floortje heeft de stem, Raffaela de dans. Op de cd hoor je de stem, niet de dans. Danspasjes hoor je niet.

- Floortje is gedurende Idols in het totaal toch het beste geweest. Raffaela is meer afwisselend

- Floortje is knapper dan Raffaela.
Nou ik ben het wel met je eens over dat Raffaëla niets aan haar contract heeft ALS ze wint, omdat platenmaatschappijen er niet op zitten te wachten totdat ze bevallen is. Ze willen geld verdienen en dat kan niet als Raffaëlla bezig is met zwangerschapsdingetjes en rust houden. Dus Floortje zal het wel winnen.

Verder vind ik dat Floortje minder gevarieerd kan zingen dan Raffaëla. Floortje zingt meer in één bepaald genre, terwijl Raffaëla naar mijn mening meerdere stijlen heeft gezongen en daardoor meer "risico's" heeft genomen. Dat vind ik al een groot pluspunt.
Of Floortje zichzelf is, ze zegt zelf van niet:"Ik ben niet zo braaf als iedereen denkt dat ik ben". Ik denk dat ze allebei zoveel mogelijk zichzelf zijn.
Als jij denkt dat Raffaëla "de stem" niet heeft, heb je toch overduidelijk een gehoorprobleem.
Oud 07-03-2006, 22:54
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ga op angelique stemmen
Oud 07-03-2006, 23:21
Verwijderd
Ik was voor Ellen. Ik vind de kandidaten nu trouwens slechter dan bij Idols 2.

Citaat:

Mwah ik vind nou niet dat Raffaëla goed kan dansen. Ze beweegt op zo'n overdreven manier, zoals meisjes van 14 doen als ze goed proberen te dansen. Bij echt dansen stel ik me wat anders voor.
Maarja, Floortje beweegt helemaal niet.

Ohja en nu ben ik voor Floortje. Ik vind de zangstem van Raffaëla een heel stuk slechter en ik vind haar een irritant type.
Oud 08-03-2006, 09:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-03-2006 @ 00:21 :

Mwah ik vind nou niet dat Raffaëla goed kan dansen. Ze beweegt op zo'n overdreven manier, zoals meisjes van 14 doen als ze goed proberen te dansen. Bij echt dansen stel ik me wat anders voor.
Maarja, Floortje beweegt helemaal niet.
Rafaelle kan wel aardig dansen hoor Beetje vreemd om te zeggen dat het niet zo is aangezien de kans klein is dat jij beter danst (bedoel ik niet persoonlijk maar meer statistisch gezien). Bedenk wel dat ze live zingen en dat echt dansen en live zingen moeilijk te combineren zijn. Dat vereist vele trainingen en is nu dus nog niet echt haalbaar. Daarmee wil ik zeggen dat ze zelfs waarschijnlijk een stuk beter kan dan dit.
Oud 08-03-2006, 10:09
DanielC
DanielC is offline
Die veel te fanatieke moeder van Floris mogen ze trouwens ook de kogel geven. Wat een vervelend mens.
Oud 08-03-2006, 10:10
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-03-2006 @ 10:43 :
Rafaelle kan wel aardig dansen hoor Beetje vreemd om te zeggen dat het niet zo is aangezien de kans klein is dat jij beter danst (bedoel ik niet persoonlijk maar meer statistisch gezien).
Dat is natuurlijk een beetje een vreemde reden om iets niet te zeggen; je mag geen commentaar op iemand geven tenzij je het zelf beter kan.
Oud 08-03-2006, 11:17
reine claude
reine claude is offline
floortje:
http://www.patrick.fm/nieuw/pivot/entry.php?id=1436
Oud 08-03-2006, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-03-2006 @ 10:43 :
Rafaelle kan wel aardig dansen hoor Beetje vreemd om te zeggen dat het niet zo is aangezien de kans klein is dat jij beter danst (bedoel ik niet persoonlijk maar meer statistisch gezien).
Alsof je als dokter ook alle ziektes gehad moet hebben voordat je er iets zinnigs over kunt zeggen.
Oud 08-03-2006, 18:21
confused
confused is offline
rafaella moet winnen
Oud 08-03-2006, 18:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-03-2006 @ 17:32 :
Alsof je als dokter ook alle ziektes gehad moet hebben voordat je er iets zinnigs over kunt zeggen.
Ze had het over "meisjes van 14 die goed proberen te dansen". Dat klinkt behoorlijk laagdunkend en is dus ook zeker niet terecht. Vandaar die opmerking.
Oud 09-03-2006, 18:01
Verwijderd
Nou, ik heb gewoon niks gezien waar zij goed danst. Misschien heb ik het wel gemist ofzo, dus misschien kun jij een van die videofragmenten van haar noemen waarop zij goed danst, dan bekijk ik 'm ff. Mja, t klonk idd wel laatdunkend maar ik vind haar gewoon vervelend, dus vandaar.

Ik vond zelf bijv. Serge goed dansen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten