Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En terecht. Dat sjors geval is echt zo'n zeur!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt van die mannenpraat. ![]() Wat er gebeurde was dat Nick per ongeluk expres aan Jack ging vertellen dat Anita verliefd op hem is. En dat was heel grappig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jack vind ik ook wel oke, gewoon een relaxed persoontje in de serie.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Wat zou de cliff voor de zomerstop worden? Misschien leuk om te fantaseren of te speculeren... ![]()
||
Citaat:
ze hebben nu nog 4 weken om te zeuren of Stanley toch de papieren tekent... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk inderdaad dat de cliff waarschijnlijk ook iets wordt van de bruiloft van Jef en Dorothea. Ik zie in mijn gedachte Stanley bij het ja-woord al met een pistool binnen komen... ![]() ![]()
||
Citaat:
vandaag trouwens ook niet gezien.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mooi, ok, maar talent is wel het laatste dat ze hebben... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Carolien Spoor valt wel mee, vooruit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat is dit nou voor reactie, ook nog voor een forumbaas marly is 1 van de betere actrices in gtst, maargoed jij zult het wel weten jij doet drama dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, omdat ik dan forumbaas ben en drama doe.... weet ik het wel en zal ik het even vertellen ook ( ![]() Marly moet eerst 's leren incasseren en reageren. Ook mag ze wel eens naar een logopedist, want haar uitspraak en haar stemgebruik zijn echt niet om over naar huis te schrijven. En iemand zou haar moeten begeleiden bij haar tekstbehandeling. Daarnaast heeft ze duidelijk nog nooit van subtiel spel gehoord. Men mag haar wel eens vertellen dat camera-acteren iets anders is dan musical- en/of pretpark-acteren. Zo beter? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ieder zijn mening hoor. ![]() Ik vond alleen de stelligheid van nochtans 'Ze IS een van de betere actrices' en dan dat gezeur over dat ik forumbaas ben en drama doe nogal irritant... Verder denk ik vooral, als ik haar zie spelen: Ze stelt zich aan/speelt veel te overdreven en heeft een zeer lelijk accent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() aan nina ergerde ik me vroeger, maar nu vind ik haar lekker bitchy ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja MA was Caroliengeiler. Ik ben Ingegeiler. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh jij was de Ingegeiler? toch niet Inge Ypenburggeiler ![]() ![]() Maar sjors is wel de mooiste van de jongeren ja ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |
Films, TV & Radio |
Het wat ga jij vanavond kijken-topic Guissie | 150 | 03-06-2004 13:49 | |
Films, TV & Radio |
en wat kijk jij vandaag? Verwijderd | 224 | 28-03-2004 13:08 | |