Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2006, 22:23
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-03-2006 @ 19:51 :

Morgen zie ik hem wel en dan gaan we burgelijk naar de verjaardag van zijn oma. Maar ja... daarna gaan we de beest uit hangen in....
zijn oma's bed ?
oh nee wacht dat staat zeker niet in je planning
Oud 03-03-2006, 22:29
Mara
Mara is offline
Moeilijk.
Oud 03-03-2006, 22:37
Ymir
Ymir is offline
Iets kleins en onbenulligs doet me ontzettend veel pijn. Daardoor voelt zij zich weer slecht en schuldig, terwijl zij niets verkeerd heeft gedaan. Ik reageer weer eens overdreven sterk terwijl het niet nodig is.
Oud 03-03-2006, 22:51
Verwijderd
Het is zo lastig en zo wennen. Dat ex etc...
Was ie maar vreemdgegaan ofzo. Dan kon ik m tenminste een eikel vinden enzo....
Oud 03-03-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-03-2006 @ 23:51 :
Het is zo lastig en zo wennen. Dat ex etc...
Was ie maar vreemdgegaan ofzo. Dan kon ik m tenminste een eikel vinden enzo....
is het over?
Oud 03-03-2006, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 03-03-2006 @ 23:55 :
is het over?
Jup. Sinds vanmiddag.
Oud 03-03-2006, 23:03
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-03-2006 @ 23:56 :
Jup. Sinds vanmiddag.
Sterkte.

Ontopic. Waarom doen exen altijd zo moeilijk? Ze moet zich er maar eens bij neerleggen dat het voor mij definitief over is, en als ze zo doorgaat normaal contact er zeker niet inzit. Ik vraag me af waaróm ik uberhaupt nog normaal contact met haar zou willen, het is allemaal zo kapot :/

Anderzijds gaat het geweldig. Maar god, ik weet niet hoe ik me nu moet voelen.
Oud 03-03-2006, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 04-03-2006 @ 00:03 :
Sterkte.
Dank je Zal het ook doorgeven aan hem Haha... We kunnen het beide wel gebruiken denk ik
Oud 03-03-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Jup. Sinds vanmiddag.
aaah wat stom zeg
ik dacht dat jullie zo gelukkig waren joh
Oud 03-03-2006, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 04-03-2006 @ 00:06 :
aaah wat stom zeg
ik dacht dat jullie zo gelukkig waren joh
Er zijn een stuk of tig mensen die met stomheid waren geslagen ja.
Tja, soms bevind je je ineens in een zeepbel en beseft hij dat hij er nog niet aan toe is en dat in combinatie met nog wat dingetjes... Tja, grote kutzooi, maarja
Oud 03-03-2006, 23:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
In de markt liggen terwijl je al bijna 1,5 jaar bezet bent, het blijft raar:

> Leuk meisje
< Leuk meisje met vriend ja
> Dus?
< Nee, tis maar dat je het weet
> Oke, hey maar ik ga weer even, moet nog zoveel doen

Hea wat jammer nou, het was net zo gezellig, haha - kuch -. En dergelijke taferelen zijn deze week nog maar 9 keer voorgekomen, ik had zeker eens geen bad-hairday en m'n vrolijkste gezicht meegenomen van huis.

Volgens één man (zo was het toch wel te noemen met z'n 24 jaar) moest ik mijn zelfbeeld gaan bewerkstelligen "Jou moet gewoon eens flink verteld worden dat je leuk bent. Leuk ja, even wat meer zelfvertrouwen wil je". Ik moest wel lachen toen hij opmerkte dat al die push-praatjes van mij niet zo hoefde: "Ehh.. goh... Ben je muzikant ofzo?" Man, waar zie je me voor aan. Nevermind, doei hea.

Blij als ik morgen eindelijk weer een dagje samen met m'n vriendje door kan brengen, werd weer eens tijd. Zin in! Ondanks dat hij voor pampus ligt met koorts, opgezette klieren, keelpijn en een snotneus vind ik hem nog steeds wel heel lief hoor.

Houd jij van "Liefdesstrelingen" of ben jij meer van het "Kannibalisme" binnen je relatie? Vroeg een 15 jarige jongen van de week aan me; Na mijn advies om zijn woordenboek nog eens open te slaan, om zo zijn definities nog even bij te kunnen werken... Koos ik toch maar voor liefdesstrelingen. Het klonk wat liever, en daar heb ik nu stiekem wel behoefte aan. Liefdesstrelingen, bestaat dat woord?

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 23:50.
Oud 04-03-2006, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Jup. Sinds vanmiddag.
Super veel sterkte. -ik dacht ook dat het nog goed ging tussen jullie-
Maar ja, misschien is dit dan de minst leuk maar wel de verstandigste oplossing.
Sterkte
Oud 04-03-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 04-03-2006 @ 09:45 :
Super veel sterkte. -ik dacht ook dat het nog goed ging tussen jullie-
Maar ja, misschien is dit dan de minst leuk maar wel de verstandigste oplossing.
Sterkte
Dank je wel
Dit wordt zo lastig. Want ik zie hem elke week wel enzo en vanavond gaan we uit en dan blijf ik nog een keertje bij hem slapen. Maar we gaan ons allebei lam zuipen dus dat scheelt Hahaha...
En hij is echt superlief. Nog steeds. Hij is er nog steeds voor me en hij laat ook wel zien dat hij het er ook wel moeilijk mee heeft. Vooral dat laatste vind ik wel belangrijk
Bij mijn vorige relatie was het zo dat hij in Amsterdam woonde en ik hem niet zag. Toch spraken we soms af en heb ik er een jaar over gedaan voordat ik over hem heen was. Dit wil ik toch anders doen, ookal is het moeilijk.
En ik blijf ook wel gewoon meegaan naar wedstrijden enzo. Hij vindt dat ook niet erg enzo en ik heb zoveel vrienden daar gekregen... Ik zie wel hoe het loopt en misschien is het wel goed om hem regelmatig te zien en te praten met elkaar, want misschien helpt dat juist wel met het afsluiten van dingen.

Ik ben in ieder geval blij dat hij niet raar doet ofzo. Het is wel onwennig, want hoe reageer je nou naar elkaar toe? Ik vertelde hem gisteren dat ik hem niet eens durfde aan te kijken in de kantine, maar hij had precies hetzelfde.
Toen hij aan het trainen was en ik op de tribune zat had hij zo de neiging om omhoog te kijken en dat wist ik gewoon. Gewoon omdat ik hem ken en hij kent mij.
Dat voelt nog steeds zo en dat weten we van elkaar. We kunnen nog steeds door de ander heen prikken en dat is bijzonder. En dat zal ik echt heel erg koesteren.
Ik ga de vriendschap echt niet laten gaan. Daar is ie veel te bijzonder voor.
Oud 04-03-2006, 09:44
woezel
woezel is offline
gezoend met die jongen. nu nog hopen dat het iets betekent. uh was vreemde situatie

edit: wrom ist uit Loontjuh?

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 09:47.
Oud 04-03-2006, 09:47
farai
farai is offline
@loontjuh: ik hoop met je mee dat het qua afsluiten dit x makkelijker zal gaan. Hoe lang zijn jullie nu eigk samengeweest? Klinkt iig geval wel als een heel bijzondere band die jullie hebben. Idd koester die vriendschap maar. Als het als koppel niet werkt heb je daar wss veeeeeeeel meer aan.
Oud 04-03-2006, 09:50
Verwijderd
Het ging al een paar weken wat minder en we gingen op een manier met elkaar om wat meer als vrienden dan als vriend en vriendin was. Nu heeft dat bij hem er voor gezorgd dat hij dat ook zo voelde. Hij was niet meer verliefd enzo.
Toch is hij wel echt gek op me zegt hij en aan de ene kant ziet hij ons over drie jaar nog wel samen, maar aan de andere kant ook niet. Hij weet ook niet of hij dat wel wil. Hij is er nog niet klaar voor.

Ofzo Ik hoop dat ik het goed heb gezegd en anders verbetert hij me maar (hij loopt ook op t forum rond)
Oud 04-03-2006, 09:54
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-03-2006 @ 10:47 :
@loontjuh: ik hoop met je mee dat het qua afsluiten dit x makkelijker zal gaan. Hoe lang zijn jullie nu eigk samengeweest? Klinkt iig geval wel als een heel bijzondere band die jullie hebben. Idd koester die vriendschap maar. Als het als koppel niet werkt heb je daar wss veeeeeeeel meer aan.
We hadden iets langer dan vier maanden.
Gisteren nog met m gelachen in bed (we waren onder de dekens gekropen, want het was zo koud erbuiten). Toen we nog niets hadden had ik een gesprek met hem gehad, want we klooiden wel wat aan enzo, maar officieel hadden we dan niets en daar had ik niet zoveel zin in, want ik wilde gewoon weten waar ik aan toe was. En toen vertelde hij dat hij bang was dat hij na een maand niet meer verliefd zou zijn.
Dus gisteren heb ik m maar nog even gezegd dat we dat mooi wel vervierdubbeld () hebben.

We weten ook dat het heel speciaal is geweest en dat wat er is tussen ons ook heel speciaal is. Ik heb hem gezegd dat ik hoop dat hij nu wat dichter bij zichzelf staat en zichzelf weer wat beter heeft leren kennen. En ik ben hem gewoon dankbaar voor de afgelopen maanden. Het heeft me heel veel goed gedaan en ik was echt gelukkig en dat is bijzonder.
Hij heeft me heel veel gegeven, op verschillende vlakken en op verschillende manieren, en dat hoef ik hem niet eens te zeggen, dat weet hij wel. Dat is gewoon mooi. We weten vaak wel hoe het bij de ander zit. En ik denk dat als we dat vast kunnen houden we nog steeds heel close kunnen zijn op den duur en er een heel goede vriendschap aan over houden
Oud 04-03-2006, 09:57
farai
farai is offline
khoop het voor je, écht

OT: élke x opnieuw slaagt die er in me te steunen, das OOK best wel bijzonder
Oud 04-03-2006, 09:59
Verwijderd
@Loontjuh; wat zeg je dat mooi zeg.. Uit elkaar gaan is nooit leuk, maar zo te lezen wordt het er bij jullie beter op
Sterkte toch maar ermee..

OT: Nog 3,5 uurtjes.. Kan niet wachten tot het zo ver is!
Oud 04-03-2006, 10:00
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-03-2006 @ 10:57 :
khoop het voor je, écht
Ik ook Zou wel leuk zijn voor een keer

Hij kwam gisteren nog terug op het feit dat hij eens had gezegd dat wanneer er wat was, we dat sámen zouden doen en dat ik dat niet alleen hoefde te doen. Dat was wel lief Hoewel ik eigenwijs en koppig ben en we soms beiden niet weten wat we met onszelf aanmoeten soms
Deed me echt wat toen hij dat zei.
Oud 04-03-2006, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 04-03-2006 @ 10:59 :
@Loontjuh; wat zeg je dat mooi zeg.. Uit elkaar gaan is nooit leuk, maar zo te lezen wordt het er bij jullie beter op
Sterkte toch maar ermee..
Als we het nu nog in de praktijk kunnen brengen is het mooi Haha...
Oud 04-03-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-03-2006 @ 11:02 :
Als we het nu nog in de praktijk kunnen brengen is het mooi Haha...
dat zal toch wel? Niet geschoten is altijd mis
Oud 04-03-2006, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 04-03-2006 @ 11:03 :
dat zal toch wel? Niet geschoten is altijd mis
Daarom. We maken er gewoon het beste van
Oud 04-03-2006, 10:07
farai
farai is offline
het valt me wel op dat er veel relaties stukspringe de laatste tijd. Of denk ik da nu alleen maar?
Oud 04-03-2006, 10:09
Verwijderd
Ik denk dat je dat denkt
Oud 04-03-2006, 10:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-03-2006 @ 11:07 :
het valt me wel op dat er veel relaties stukspringe de laatste tijd. Of denk ik da nu alleen maar?
Mnee klopt; ik merk dat nu ook al een paar jaar dat rond februari/maart veel relaties stuklopen. En rond april/mei is 't 't omgekeerde; dan krijgt iedereen de kriebels en komen er veel nieuwe relaties.
Oud 04-03-2006, 10:26
Verwijderd
Uhm... Ja, ik heb geen idee hoe ik me voel. Ik vind hem echt heel erg lief enzo, maar toch twijfel ik nog. Misschien juist wel omdat hij zo snel gaat met alles. Ik ben nog helemaal niet zo ver, hij is op dat gebied al veel bekender, en ik totaal niet. Hij weet dat goed, maar toch gaat hij snel... Misschien wel te snel. Ik durf hem dat niet goed te zeggen, dan voel ik me zoon kneusje. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat ik een tussendoortje ben, voor zo even een keer wat aanklooien, en dan weer verder. Het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad die langer dan 2 maanden duurde (hij is 20), telt ook wel mee denk ik. Ik heb advies nodig... Het komt er op neer dat hij redelijk snel gaat, op seksueel gebied, en me niet echt het gevoel geeft at ik bijzonder ben. Meer een tussendoortje. Ik wil hem dat best zeggen, maar voel me zo'n zeikerd als ik hem dat meld. Ik ken hem net een week. Hij is wel lief, maar gaat (voor mijn gevoel) net iets te snel en niet-respectvol met mijn lijf om... Is dat stom?
Oud 04-03-2006, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 04-03-2006 @ 11:16 :
En rond april/mei is 't 't omgekeerde; dan krijgt iedereen de kriebels en komen er veel nieuwe relaties.
Ja, dan gaat het zonnetje weer schijnen en ziet de wereld er vrolijk uit
Oud 04-03-2006, 12:15
The0
The0 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-03-2006 @ 11:04 :
doen ja sterkte meid en als je ergens mee zit weet je me wel te vinden he (hug)
Oud 04-03-2006, 12:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 04-03-2006 @ 11:26 :
Uhm... Ja, ik heb geen idee hoe ik me voel. Ik vind hem echt heel erg lief enzo, maar toch twijfel ik nog. Misschien juist wel omdat hij zo snel gaat met alles. Ik ben nog helemaal niet zo ver, hij is op dat gebied al veel bekender, en ik totaal niet. Hij weet dat goed, maar toch gaat hij snel... Misschien wel te snel. Ik durf hem dat niet goed te zeggen, dan voel ik me zoon kneusje. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat ik een tussendoortje ben, voor zo even een keer wat aanklooien, en dan weer verder. Het feit dat hij nog nooit een relatie heeft gehad die langer dan 2 maanden duurde (hij is 20), telt ook wel mee denk ik. Ik heb advies nodig... Het komt er op neer dat hij redelijk snel gaat, op seksueel gebied, en me niet echt het gevoel geeft at ik bijzonder ben. Meer een tussendoortje. Ik wil hem dat best zeggen, maar voel me zo'n zeikerd als ik hem dat meld. Ik ken hem net een week. Hij is wel lief, maar gaat (voor mijn gevoel) net iets te snel en niet-respectvol met mijn lijf om... Is dat stom?
Absoluut niet stom! Zeg hem dat je wat langzamer wilt gaan, dat het je niet gewoon is meteen seksueel met iemand te gaan (een week!!). De rest hoef je er in eerste instantie niet eens bij te zeggen, maar dat zou ik later wel zeker vermelden, mocht je een relatie met hem krijgen (want dat heb je toch nog niet?).
Oud 04-03-2006, 12:48
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dat is niet stom en je moet het absoluut gaan zeggen!

ot: goed. ha.
Oud 04-03-2006, 13:02
fractuur
fractuur is offline
Hij is een weekend weg en ik mis echt erg. Maar goed, goed voor mijn rust, studie en sociale contacten. Want verhalen van vriendinnen aanhoren over relaties kan ook heel leuk zijn.
Oud 04-03-2006, 13:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Jouw lijf, jouw regels.
Oud 04-03-2006, 13:21
I C U
I C U is offline
@ Loontjuh: Ook al zag ik wel aan je posts dat jullie het moeilijk hadden, ik dacht toch echt dat jullie het wel zouden gaan maken, je was zo enthousiast! Klote meis, maar als ik het zo lees komen jullie er alsnog wel uit. Sterkte iig! *knuv geeft*

OT: Het was gisteravond echt leuk, ik voel me gewoon op mijn gemak bij hem... Maar ik denk dat het gewoon bij vriendschap blijft. Hoewel, zeg nooit nooit. Het hangt denk ik voornamelijk van hem af
Oud 04-03-2006, 14:04
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 04-03-2006 @ 14:21 :
@ Loontjuh: Ook al zag ik wel aan je posts dat jullie het moeilijk hadden, ik dacht toch echt dat jullie het wel zouden gaan maken, je was zo enthousiast! Klote meis, maar als ik het zo lees komen jullie er alsnog wel uit. Sterkte iig! *knuv geeft*
Tja, ik had de 'drive' wel zeg maar. Maar je kunt het niet alleen in een relatie. Iets wat heel logisch lijkt en ook is, maar met mijn ex hiervoor is het heel anders gelopen. Nu gaan we het stukken beter doen
Oud 04-03-2006, 14:31
Verwijderd
@ Loontjuh: huh, dit had ik ook niet verwacht Heel veel sterkte in ieder geval

Ontopic: I'm falling, wish I wouldn't be
Oud 04-03-2006, 15:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik snap hem niet, heb al twee dagen niets van hem gehoord en hij nam net zijn telefoon niet op. Ik word zo aan het lijntje gehouden.
Oud 04-03-2006, 16:37
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 04-03-2006 @ 11:07 :

Dat viel mij ook al op.

Daarom ben ik extra blij dat het zo ontzettend supergoed gaat tussen mij en mijn vriend, nog steeds. Hij kwam net een fleecedeken brengen want ik had gezegd dat ik het zo koud had hier. <3
Oud 04-03-2006, 16:42
I C U
I C U is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 04-03-2006 @ 16:26 :
Ik snap hem niet, heb al twee dagen niets van hem gehoord en hij nam net zijn telefoon niet op. Ik word zo aan het lijntje gehouden.
Lijntjes kun je doorknippen

Tja, we zijn het er wel over eens dat het onze vriendschap geen goed zou doen als we gewoon een keer voor de grap zouden zoenen... Dus ik denk dat het wel duidelijk is dat het gewoon bij vriendschap blijft. En eerlijk gezegd bevalt me dat ook prima. O, hij vond het gisteren ook erg gezellig, dat is iig een plus
Oud 04-03-2006, 17:02
Verwijderd
Ik zweer bij deze mannen af... in ieder geval voor het komende half jaar. Niks dan problemen kom ervan. En vaak hebben zij het probleem niet eens en blijft het bij mij liggen

Hoe neem je wraak?
Oud 04-03-2006, 17:12
Iduna
Iduna is offline
Ik mis hem.

Citaat:
NuncaMas schreef op 04-03-2006 @ 18:02 :
Ik zweer bij deze mannen af... in ieder geval voor het komende half jaar. Niks dan problemen kom ervan. En vaak hebben zij het probleem niet eens en blijft het bij mij liggen

Hoe neem je wraak?
Wraak is dom. Ok, en de volgende keer dat je post, ben je gewoon verliefd op een leuke man.
Oud 04-03-2006, 17:14
I C U
I C U is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 04-03-2006 @ 18:02 :
Hoe neem je wraak?
Door gewoon gelukkig te zijn, veel lol te hebben en vooral het naar je zin te hebben. Werkt vast Tenzij er iets heel anders aan de hand is
Oud 04-03-2006, 17:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Bah ik had vantevoren nooit kunnen denken dat ik hem zo zou gaan missen...
En ik kan mezelf wel voor blijven houden dat het beter is zo
En als vrienden hebben we het ook verdomd gezellig en leuk enzo
Maar ik mis hem als vriendje
Een knuffel een kus alleen maar een smsje met wat liefs erin
En dat voelt ff verdomd verrot
Oud 04-03-2006, 17:49
Müller
Müller is offline
Wij hebben idontcare en grandmommy.Dus wij voelen ons prima
Oud 04-03-2006, 17:52
Verwijderd
Ik ben verliefd op de user Müller.
Oud 04-03-2006, 17:53
Silvie
Silvie is offline
Goed. Vanavond zie ik hem weer. <3
Oud 04-03-2006, 17:56
groovy
groovy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-03-2006 @ 11:04 :
Héél veel sterkte. Hij is stom dat hij het zomaar weggooit, maar daardoor kom je dadelijk wel iemand tegen die het beter aankan en waarmee je het misschien nog beter gaat krijgen .
Oud 04-03-2006, 18:08
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij wil gewoon voor mijn familie gaan koken zodat ik het niet hoef te doen en kan douchen. En dan eet ie zelf niet eens mee. Waarom zou hij dat willen
Oud 04-03-2006, 18:18
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
En ik zeg nee doe maar niet en nu vindt hij me vast stom
Oud 04-03-2006, 18:23
groovy
groovy is offline
Ik ben gister bij hem wezen slapen en het was leuk, gezellig. Ik was best bang dat het weer mis zou gaan, maar we hebben heerlijk samen geslapen en de volgende ochtend hebben we lekker lang gekletst en heeft hij me vanalles verteld over zijn leven, dingetjes die hij mee heeft gemaakt en die hij mij nog niet had verteld.

Gister deed hij een klein iets wat ik minder vond, normaal had ik alweer een lang gezicht gehad, nu heb ik gewoon even zachtjes gezegd, dat hij het de volgende keer iets beter kan aanpakken, en daarna hebben we echt een leuke avond gehad .

Ik vraag nu meer aan hem (of op een andere manier) en merk dat hij daardoor meer vertelt, meer dan ik soms. En dan luister ik met een glimlachje naar hem en dan is het van 'wat? je denkt iets hè?'

Vanochtend toen we opstonden, kreeg ik overal kusjes, op mijn wangen en neus en mond, en het was zó lief..<3. En ik merkte dat hij zich echt verheugde op gister, dat ik bij hem bleef slapen..dat deed me echt goed..

Dus..het gaat gelukkig weer een stukje beter, en daar ben ik heel blij om..dank jullie wel voor alle adviezen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten