Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2006, 11:31
woezel
woezel is offline
ik stond op en douchen en meteen schoenen gaan zoeken in de winkel want al mn schoenen zijn compleet kapot en ik heb morgen familiefeest en bijgevolg moet ik deftig zijn.
nu heb ik leuke schoentjes voor 10 euro maar ik mag ze niet aan van mn mama morgen dus ik moet nog een paar kopen .
ik heb net gegeten en zo wou ik buiten chillen maar het regent dusja. en vanavond ga ik op cafe en drinken en hopen dat die ene jongen dr is.
Oud 06-05-2006, 11:51
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zit zo 'n beetje muziek te luisteren en shit in te pakken want ik ga morgen verhuizen. Moet nog boodschappen doen en dan om 6 uur op mijn werk zijn. Moet ook nog douchen en zo. Maar dat heb ik dus allemaal nog niet gedaan.
Oud 06-05-2006, 11:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik moet leren maar ik kan mijn boek nergens vinden dus ga ik maar in het opblaaszwembad in de tuin liggen lezen.
Oud 06-05-2006, 12:25
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen met mams naar de markt geweest. Nu ga ik in de tuin in de ZON lezen. Vanavond naar een verjaardag van een vriend en er komen te veel oude bekenden Dus ik hoop dat er veel drank is.
Oud 06-05-2006, 12:33
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ik probeer te leren,, maar t wil niet
Oud 06-05-2006, 12:35
woezel
woezel is offline
omg omg ik rpaat net met iemand van mn vroegere school en die vertelt dat er een nieuwe onderdirecteur is en dat IEDEREEN ALTIJD SOKKEN MOET AANHEBBEN.
Oud 06-05-2006, 12:41
capibara
capibara is offline
Opstaan, uitgaren en straks een postertje voor een festival in elkaar flatsen.
Oud 06-05-2006, 12:47
Drez
Drez is offline
Ik heb ontbeten met mn vriendje en een vrouw die alleen engels kon die daar op de bank geslapen had want ze kon nergens slapen na het bevrijdingsfestival gisteren. dus. En overlegd over een filmitem in de zon in het park <3, boodschappen gedaan en nu zit ik aardbeien te eten en te wachten tot ik zin heb om alle troep op te ruimen van 3 dagen Schiermonnikoog.
Vanavond filmen bij ´life in the city´en daarna wijn drinken en blowen met mn vriendje yea.
Oud 06-05-2006, 12:52
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-05-2006 @ 12:21 :
ik moest vanochtend om acht uur opstaan maar ik versliep me en toen hoorde ik mijn ouders ruzie maken en toen besloot ik maar tot half twaalf in bed te blijven liggen en nu heb ik nog steeds vouwafdrukken in mijn wang. ohja en nu ga ik oz 105,95 doneren voor mijn gezondheid. had ik het geld maar

Ik had ruim een uur nodig vanochtend om uit mijn bed te klimmen en mezelf naar de badkamer voort te bewegen. Toen zocht en vond ik survivaltips voor als je in de woestijn bent. Het zou je maar overkomen!
En ik heb drie sigaretten naast elkaar bovenop mijn stereo gelegd want ik vind dat ik er maar drie mag roken vandaag, en ze maken een feestelijke indruk. En nu is het bijna 2 uur dus ik heb pauze en dan zometeen hè ja zometeen nou dan is mijn pauze zowat voorbij en dan pak ik gewoon één van die drie sigaretten en nou dan ga ik hem gewoon oproken!
Oud 06-05-2006, 12:56
Verwijderd
ik heb zojuist aardappels in aluminium folie gewikkeld voor de bbq die ik zometeen ga ervaren.
Oud 06-05-2006, 12:57
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 06-05-2006 @ 13:56 :
ik heb zojuist aardappels in aluminium folie gewikkeld voor de bbq die ik zometeen ga ervaren.
OEH!

Zo vroeg op de dag al?
Oud 06-05-2006, 12:59
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 06-05-2006 @ 13:57 :
OEH!

Zo vroeg op de dag al?
ja, want nu weten we tenminste dat het goed weer is. Gisteren wilden we ook al gaan bbq-en maar toen ging het regenen om 6 uur en viel het hele plannetje in het water. Dus ik ga zometeen ontbijten met shaslicks en drumsticks
Oud 06-05-2006, 13:00
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 06-05-2006 @ 13:59 :
ja, want nu weten we tenminste dat het goed weer is. Gisteren wilden we ook al gaan bbq-en maar toen ging het regenen om 6 uur en viel het hele plannetje in het water. Dus ik ga zometeen ontbijten met shaslicks en drumsticks
PROEF mijn JALOEZIE!
Oud 06-05-2006, 13:08
Verwijderd
ik werd wakker gebeld door iemand om één uur ofzoiets en toen stond ik maar op. straks met een vriendinnetje naar het 'strand' in zoetahmeer. <3
Oud 06-05-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 06-05-2006 @ 14:00 :
PROEF mijn JALOEZIE!

ik zal een drumstickje voor je bewaren!
Oud 06-05-2006, 13:57
ZerO
ZerO is offline
Ik was gisteren bij een vriendin wezen eten, drinken en slapen tussendoor nog naar een 80's feest geweest en daar hadden we sjans met foute mannen die bij ons stonden en verder NIKS deden niet eens een poging tot een slechte openingszin haha.
Oud 06-05-2006, 14:27
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net de telefilm '15:35 Perron 1' gekeken en ik vond het een slecht geacteerde rukfilm maar ik was er wel weer een uurtje zoet mee. zometeen ga ik douchen en dan werken en ik hoop dat de ruzie van mijn ouders morgen over is want we waren uitgenodigd om te gaan eten bij kenissen en oh lol oh lol ze maken altijd ruzie vlak voor zo'n heel belangrijke gebeurtenis, bijvoorbeeld mijn verjaardag ahahaha TIMING MAN. nouja ze doen maar want het kan me vrij weinig schelen. alleen hun plannetje om in limburg te gaan wandelen en kamperen valt nu in het water hahaha sukkolsssssss.
Oud 06-05-2006, 14:54
botulismf
botulismf is offline
Huah ik ga PARKHANGEN.
Oud 06-05-2006, 14:56
Verwijderd
ik werk nu tot 17:00 , daarna ga ik naar de zonnebank om even te ontspannen. Hierna ga ik naar huis, een bakje yoghurt nuttigen en even een uurtje ontspannen met een nieuwe aflevering van Heist , daarna naar een verjaardag van een vriend en lekker die hasjies smoken en morgen, zondag 7 mei doe ik precies het zelfde.
Oud 06-05-2006, 15:48
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik heb gisteren met 5 andere chicks bier gedronken op n terrasje en toen naart de bazart gegaan. lekker gedanst en er was n hele leuke gast maar die was doof dus ik kon heel moeilijk met m communiceren en stiekem moest ik daar wel om lachen
maar ik moest sowieso de hele tijd giegelen want ik zat onder de pijnstillers al de hele dag vanwege mn verstandskies dus het was net een grote trip gisteravond.
en nu ben ik net wakker met kankerpijn in mn kies en ik ga zo maar op t dakterras liggen kreunen.
Oud 06-05-2006, 15:49
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
botulismf schreef op 06-05-2006 @ 15:54 :
Huah ik ga PARKHANGEN.
+ picknicken met een vriendinnetje
Oud 06-05-2006, 15:49
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
botulismf schreef op 06-05-2006 @ 15:54 :
Huah ik deed vandaag aan PARKHANGEN.
Oud 06-05-2006, 16:04
Verwijderd
Nieuwe remkabel op de fiets gemonteerd met bloed zweet en tranen , echt handig wanneer je geen fatsoendelijke kniptang hebt!
Verder heb ik veel drum and bass geluisterd en vanavond ga ik chillen.
Oud 06-05-2006, 17:52
Hakuna
Hakuna is offline
Heb vandaag twee hobby's gecombineerd.

Mountainbiken en geocaching...klik---> (Night Fly)
Oud 06-05-2006, 17:54
Ramble On
Ramble On is offline
Brak uitgaren in de tuin en nu ga ik maar even slapen en vanavond weer uit.
Oud 06-05-2006, 18:02
Sjoerd
Sjoerd is offline
beetje brak zijn, in de zon zitten, wat lezen, computeren en tv kijken.
zometeen bbq!
Oud 06-05-2006, 18:11
Verwijderd
Casablanca gekeken met mijn zus, op dakterras gehangen bij een vriend met wijn, ruzie gezocht met lover, nu werk ik in de tuin aan een kinderboek en straks wil ik uit
Oud 06-05-2006, 18:31
Stevill
Stevill is offline
wakker gewoonden naast de chick, ontbijt, hulsbeek, bbq en nu pre uitgaans hang aan het uitvoeren.
Oud 06-05-2006, 21:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben wakker geworden in een ranzige studentenflat in wageningen. Op een kampeermatje, dus mn rug is nu verrot.
Koffie gezopen, eitje gevreten, muziek geluisterd en in de zon gezeten op het balkon. En bij studenten naar binnen gegluurd.
Heel gezellig allemaal, ik wil nu ook studeren.
Oud 07-05-2006, 00:17
Broeder
Broeder is offline
Ik heb maar weer eens voor de 84883e keer Soldaat van Oranje gekeken. Ik word nog eens een chauvinist .
Oud 07-05-2006, 00:20
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb mijzelf behangen met een pashmina sjaal en toen mariatje gespeeld want ehh dat doe ik weleens. oja en ik zou het bijna vergeten maar zometeen ga ik even een tukje doen.
Oud 07-05-2006, 03:14
__
__ is offline
POEPOE WAT HEB IK GEWERKT overdag 8 uurtjes vakken gevuld en binnen 5 kwartier naar huis gefietst, gedoucht, omgekleed, gegeten en naar mn andere werk gefietst, alwaar ik vervolgens de jassen van allerlei hardcore tuig mocht ophangen. na een stuk of duizend vechtpartijen en ongeveer even zoveel bebloede gezichten (haha, nee geintje, het was er maar één ) gezien te hebben, ben ik inmiddels weer thuis en kan ik rusten na een dag van 16,5 uur arbeid. ik zeg, KA-CHINGGG.
Oud 07-05-2006, 05:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Gisternacht om half 4 thuis. Moest om 9 uur 's ochtends werken. was er uiteindelijk om half 12. Om half een weer naar huis gegaan vanwege de zware kater. Om 4 uur weer aan het bier en de bbq. Om 11 weer werken tot 4 uur en nu kom ik net weer thuis.
Oud 07-05-2006, 07:58
Apomes
Apomes is offline
Gisteren:
opgestaan
2 uur fitness
naar stad gegaan voor wat winkelen
Eten op terrasje (alleen )
Gelopen naar het werk
gewerkt van 2 tot 23 uur

Nu staan mijn handen weer boemvol blaren, heb je ervan als je 9 uur lang ijs moet scheppen
Oud 07-05-2006, 11:09
kuik
kuik is offline
ik ga zo mn bed uit elkaar halen en dan bedenken waar ik vannacht op ga slapen en dan artikelen lezen over alcohol en psychisch ervaren gezondheid en mijn human embryology boek want volgens mij is dat leuk en dit vak ga ik eens GOED mn best doen.
Oud 07-05-2006, 12:00
grandmommy
grandmommy is offline
ik ga vanavond eten met mijn ouders bij kenissen en morgen ga ik mezelf laten uitschrijven op school en laat ik m'n studifinanciering tijdelijk stopzetten om zo 25 uur in de week te kunnen werken de komende 3 maanden
Oud 07-05-2006, 12:01
botulismf
botulismf is offline
Ik werd wakker op de slaapbank van een aantal muzikale VRINDEN EN MATEN want ik had gisteren mijn laatste bus gemist. Toen viel ik in slaap. Toen werd ik weer wakker en ging ik op de bus wachten en toen kwam er een ranzige vijfenveertigjarige noodgeile vrouw aanlopen die ook op de bus ging wachten maar in haar voorbijgaan glimlachte ze op een ongetwijfeld vriendelijk bedoelde manier en hijgte ze 'hai...' en toen had ik zoiets van 'WTF ik ken je niet eens laat me met rust eng mens' en toen heb ik haar een satanische blik toegeworpen en de schuld aan mijn ochtendhumeur gegeven.
Toen kwam ik thuis en werd ik heelhuids verslonden door teh internetz0rs en nou daar zit ik nu nog ahahaha.
Oud 07-05-2006, 12:02
grandmommy
grandmommy is offline
' vrinden en maten' zo heet mijn livejournal-friendspage
Oud 07-05-2006, 12:06
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-05-2006 @ 13:02 :
' vrinden en maten' zo heet mijn livejournal-friendspage
OEI, ik maak er wel snel MAKKERS van....
Oud 07-05-2006, 12:10
grandmommy
grandmommy is offline
ohnee het is 'vrinden en maaten' met dubbel aa

oh fieuw, dan kan het
Oud 07-05-2006, 12:13
ZerO
ZerO is offline
Ik heb net twee geld terug bij vertraging ns formulieren ingevuld en ik verwacht zo'n 7 euro van ze en nou ga ik stofzuigen want het werd tijd
EN DAARNA ga ik romantisch mijn vriend ophalen van het station
Oud 07-05-2006, 12:33
Verwijderd
Waar kun je die formulieren vinden?
Oud 07-05-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 07-05-2006 @ 13:33 :
Waar kun je die formulieren vinden?
Het NSloket.
Oud 07-05-2006, 12:54
ZerO
ZerO is offline
ik heb een stapel thuis want ik schijn nogal vaak pech te hebben
Oud 07-05-2006, 12:55
C-Cee
C-Cee is offline
ik wrijf mn ogen dood, heerlijk
Oud 07-05-2006, 13:01
Haligh
Haligh is offline
gister opgetreden in belgie wat heel vet was .
we sliepen bij een belg die niks van ons snapte of uberhaupt verstond.
en ik ben in dat huis 3 keer tegen de piano,trap en glazen deur gelopen zz.
Oud 07-05-2006, 13:37
__
__ is offline
zo, ik ben wakker
Oud 07-05-2006, 13:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
__ schreef op 07-05-2006 @ 14:37 :
zo, ik ben wakker
Oud 07-05-2006, 14:30
Verwijderd