Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2006, 18:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ luchtballon en ming-Xia: Wat vreselijk dat jullie dit moeten meemaken. Heel veel sterkte ermee. *knuffel*

ot:
Afgelopen week was (op sommige terugvallen na) echt goed. Eerst een oude vriendin/klasgenote bezocht in wageningen, toen na een 'oh ik mis mijn ex' instorting een uur gebeld met een andere vriendin die ik al te lang niet heb gesproken en gisteren naar radiohead geweest met een jongen die ik al een jaar niet heb gezien, en tegen m'n verwachtingen in was het echt heel erg gezellig.We (nou ja, ik) hebben echt non-stop zitten praten en geen moment heb ik me stom gevoeld. Het is echt fijn om te weten dat je vrienden hebt.
Alleen denkt nu iedereen op m'n werk dat die jongen m'n nieuwe vriendje is ookal zeg ik van niet. grrr.
Oud 10-05-2006, 18:04
Verwijderd
Morgen weer een feest en dit keer blijf ik bij een jongen uit mijn werkgroep slapen. Gelukkig (?) beschouwt hij mij als gewoon een gezellige meid en meer niet, dus er zullen vast geen rare situaties zijn.

En verder ben ik gewoon even blij met mezelf, zit weer wat lekkerder in mijn vel. Iedereen mag de verbeterde versie van mij leren kennen, maar ik bepaal wat er gebeurt.
Oud 10-05-2006, 18:19
fractuur
fractuur is offline
Miscommunicatie de gexte!
Oud 10-05-2006, 18:25
I C U
I C U is offline
Opgelost ZIe je wel, praten helpt, ik hoop dat zij dat nu ook ff doorheeft Maar ik geloof het wel. Tja.

Verder... ARGH! Sommige dingen zijn frustrerend, vooral als je hoofd gewoon op hol slaat...
Oud 10-05-2006, 18:28
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik moet vandaag erg hard om mezelf lachen (altijd overigens), en als Woutermans niet hard genoeg meelacht dan kan mij dat uuuh irriteren.
Oud 10-05-2006, 18:31
Gothic
Gothic is offline
Ik heb zin om te zoenen en verliefd te worden en zo. Aan de ene kant is het heerlijk rustig en stabiel nu, maar ik vraag me af of ik ooit nog verliefd word...

Nu gewoon zin in die rush, die adrenaline, die vlinders... Het is niet dat ik weer een relatie wil, dat zeker niet, ook heb ik het duidelijk niet nodig om gelukkig te zijn, maar toch. Ik wil weer spanning en het liefst die extra spanning, die spanning als je iets doet wat eigenlijk niet mag . Maar ja, eerst maar eens verliefd worden dan ...

En waarom blijft die stomme jongen zo verschrikkelijk aantrekkelijk, terwijl hij dat niet is. Waarom wil ik hem nog steeds graag aanspreken? Normaal denk ik niet eens aan hem, maar als ie online komt op msn ... *blockt, verwijdert* Zo dat probleem ook opgelost, had ik eerder moeten doen ...
Oud 10-05-2006, 19:29
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
En dan voelt mijn beste maatje (die waar ik dit weekend mee gezoend heb) aan dat het kut met me gaat.. zonder dat ik iets zei...

Neemt hij mij en mijn beste vriendin vrijdag mee naar de bioscoop. ( ik ben dan jarig, maar vier het door omstandigheden niet.. hij vindt dat ik er dan ff uit ben
Oud 10-05-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 10-05-2006 @ 19:04 :
naar radiohead geweest
En verder: dit berichtje klinkt al wat positiever!

@ Ladii Inge: Lief van hem!

Ontopic: Nog heel eventjes werken, en dan zie ik hem weer!
Wel sneu op mijn werk. Heb al wat bewoners verteld dat ik over een tijd weg ben en ze vinden het toch wel heel erg. Eentje wilde zelfs met mijn baas gaan praten. Wel heel lief!
Oud 10-05-2006, 20:10
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Ladii..Inge schreef op 10-05-2006 @ 20:29 :
En dan voelt mijn beste maatje (die waar ik dit weekend mee gezoend heb) aan dat het kut met me gaat.. zonder dat ik iets zei...

Neemt hij mij en mijn beste vriendin vrijdag mee naar de bioscoop. ( ik ben dan jarig, maar vier het door omstandigheden niet.. hij vindt dat ik er dan ff uit ben
ahw dat is lief

OT: mijn broer komt zo weer thuis na een week Roemenie (en daarvoor was hij ook al een paar dagen weg) en ik vind het wel fijn dat hij weer thuis komt!
Oud 10-05-2006, 20:16
Qimm
Qimm is offline
Yay zoenen gaat weer, héél voorzichtig!
Oud 10-05-2006, 20:20
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roosje schreef op 10-05-2006 @ 17:27 :
Oh, ja joh.
Bijdehand
Oud 10-05-2006, 20:26
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik heb m'n vader gebeld, mijn stiefmoeder lag al in bed.

Je vader horen huilen is echt raar en dan ook niks kunnen doen. Ik wil bij ze zijn en samen huilen.
Zo zielig hoe mijn vader vertelde dat in december haar laatste verjaardag zal zijn, als ze die al haalt.. en over hoe ze pas een nieuwe caravan hadden gekocht om lekker samen weg te gaan enzo en over dat ze nog veel plannen samen hebben/hadden en dat ie echt dacht dat ze samen oud zouden worden...

Ok, nu huil ik ook weer.
Oud 10-05-2006, 20:48
Peacefully
Peacefully is offline
ik besef ineens heel erg goed waarom ik ook alweer geen jonger iemand wilde.

heel, heel goed.
Oud 10-05-2006, 20:49
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-05-2006 @ 21:26 :

Je vader horen huilen is echt raar en dan ook niks kunnen doen. Ik wil bij ze zijn en samen huilen.
Zo zielig hoe mijn vader vertelde dat in december haar laatste verjaardag zal zijn, als ze die al haalt.. en over hoe ze pas een nieuwe caravan hadden gekocht om lekker samen weg te gaan enzo en over dat ze nog veel plannen samen hebben/hadden en dat ie echt dacht dat ze samen oud zouden worden...

Ok, nu huil ik ook weer.
O meissie toch! *knuv geeft* Ik ga bijna zelf mee huilen
Oud 10-05-2006, 21:05
santje17
santje17 is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-05-2006 @ 21:26 :

Ok, nu huil ik ook weer.
Ik kan me alleen maar een klein beetje voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Het helpt natuurlijk weinig, maar heel veel sterkte gewenst!
Oud 10-05-2006, 21:07
groovy
groovy is offline
Het is zo heerlijk met hem
We hebben zoveel lol samen en we zijn echt elkaars maatjes, zo fijn om te zien

Vrijdagavond hebben we lekker een avondje voor ons tweetjes

En over 2 weken hebben we ruim een halve week het huis voor ons alleen hmmm
We hebben allemaal leuke plannen gemaakt voor dan
Oud 10-05-2006, 21:08
__
__ is offline
ik heb de laatste tijd eigenlijk alleen maar meegelezen maar ik moet toch even laten merken dat ik het allemaal gevolgd heb en echt met jullie meeleef. luchtballon en ming-xia en trimm trabb en iedereen die zich nog meer aangesproken voelt.. ik vind het echt rot voor jullie. serieus. sterkte ermee.

edit: spelfout

Laatst gewijzigd op 10-05-2006 om 21:11.
Oud 10-05-2006, 21:09
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Dankjulliewel.

Ik had vannacht ook verschrikkelijk geslapen trouwens.. ik droomde dat mijn vader kanker had en niet mijn stiefmoeder en werd huilend wakker, ik ben echt bang om mijn vader ook kwijt te raken (sinds kort is bekend dat hij hartproblemen heeft). En blah.

Sorry voor de overdosis depressieve posts in één dag. Ik moet 't heel even kwijt.
Oud 10-05-2006, 21:10
Verwijderd
Ik was al vrolijk, maar ik voel me nog beter na het gesprek van vanavond. Het voelt gewoon goed om eens te kunnen zeggen wat ik denk en hoe ik dingen ervaar en daar op de juiste manier respons op te krijgen. Eens niet allemaal oplossingen die voorbij komen (zoals mijn ex vaak doet) en eens niet vermanende woorden (zoals ik van mijn vriendinnen hoor), maar gewoon iemand die zich wel kan verplaatsen in de situatie en daarnaast ook lekker vindt wat ie vindt en alles lekker van een afstandje bekijkt en er gewoon ook om kan lachen, maar er ook voor me is als ik dat echt nodig heb.
Hij is gewoon de eerste geweest aan wie ik verteld heb over volgende week vrijdag. Zelfs mijn moeder had ik het nog niet verteld.
Hij tovert een glimlach op mijn gezicht en als ik dan terugdenk aan alle keren hoe hij reageerde enzo... Ja, hij is echt bijzonder. Ik kan gewoon blij van hem worden. Ook als hij verteld over dat meisje en je ziet hem helemaal stralen. Daar word ik dan ook spontaan zo blij van en dan voel ik helemaal met hem mee. Echt heerlijk.

Ik voel me gewoon helemaal op m'n gemak bij hem. En dat is echt super. Ja... Het voelt elke keer weer goed om met hem te praten en daar ben ik hem heel dankbaar voor.
Oud 10-05-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-05-2006 @ 22:09 :
Dankjulliewel.

Ik had vannacht ook verschrikkelijk geslapen trouwens.. ik droomde dat mijn vader kanker had en niet mijn stiefmoeder en werd huilend wakker, ik ben echt bang om mijn vader ook kwijt te raken (sinds kort is bekend dat hij hartproblemen heeft). En blah.

Sorry voor de overdosis depressieve posts in één dag. Ik moet 't heel even kwijt.
Heel begrijpelijk hoor meis. Je zit niet mee, zulk nieuws, zo'n afstand en dan ook nog eens je vader die dingen horen zeggen terwijl je hem niet even een knuffel kan geven ofzo.
Heel veel sterkte. Ik vind het echt super goed van je dat je gebeld hebt.
Oud 10-05-2006, 21:15
chocomelsletje
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-05-2006 @ 22:09 :
Dankjulliewel.

Lieve meid, daar is écht, maar dan ook écht geen excuus voor nodig, daarvoor is dit topic. En in jouw geval is het niet meer dan logisch dat je dat kwijt moet. Heel erg veel sterkte.

OT:
Ik ben weer eens vervelend aan het doen over het Christendom, ik kan het niet laten, echt niet!
Oud 10-05-2006, 21:25
♪
♪ is offline
[SIZE=0.5]... If this was meant to be
Don't condemn me to be free
And even if we never marry
I will always love you, baby
Childishly

'Cause something
You've got something I can't resist
Things are what they will be
When I look into your eyes
They say to me that God still exists

And there's something

You make me believe
You make me believe

I love the temperature and smell of your body
The shape of your lips and the size of your nose
I love that everything you say is so funny
Plus you're the best kisser that I've ever known

You've see the way I am
Without make-up, without clothes
And you accept me like nobody
And I will always love you, baby
With eyes closed ... [/SIZE]

Oud 10-05-2006, 21:27
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik vind jullie reacties zo lief, dat ik weer moet huilen.
Beetje emotioneel wrak.

Maar goed, ik ga haar morgen ook even bellen want ik wil haar ook echt even spreken ook al vind ik dat nog zo moeilijk.

En zo maar eerst poging tot slapen.
Oud 10-05-2006, 21:29
Verwijderd
@ Ming Xia: Ik zou me gewoon lekker afmelden en zorgen dat ik als de donder die kant op kan!
Oud 10-05-2006, 21:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ming Xia, van mij krijg je een dikke knuffel! Sterkte met alles en sorry van jouw kant is echt niet nodig. Je kan hier gewoon kwijt hoor.
Oud 10-05-2006, 21:35
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ming Xia, sterkte echt super rot voor je.

Ontopic: Ik wil gelijk naar hem toe, hij voelt zich rot. Had zich allemaal dingen in zen hoofdje gehaald die helemaal niet van toepassing waren. Ik wil hem helemaal kapot knuffelen en zeggen dat alles goed komt. Hmm ik mis gewoon men ventje even ontzettend. Maar gelukkig zie ik hem morgen.
Oud 10-05-2006, 21:38
__
__ is offline
Citaat:
♪ schreef op 10-05-2006 @ 22:25 :
[SIZE=0.5]... If this was meant to be
Don't condemn me to be free
And even if we never marry
I will always love you, baby
Childishly

'Cause something

And there's something

You make me believe
You make me believe

I love the temperature and smell of your body
The shape of your lips and the size of your nose
I love that everything you say is so funny
Plus you're the best kisser that I've ever known

You've see the way I am
Without make-up, without clothes
And you accept me like nobody
And I will always love you, baby
With eyes closed ... [/SIZE]

jammer dat het niet echt een mooi nummer is, tekst spreekt me wel aan verder
Oud 10-05-2006, 21:38
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Nala schreef op 10-05-2006 @ 22:29 :
@ Ming Xia: Ik zou me gewoon lekker afmelden en zorgen dat ik als de donder die kant op kan!
Het probleem daarvan is, dat ik bang ben dat 't te emotioneel is en dat ik echt compleet van slag raak vlak voor m'n examens.. dus ik ga gewoon gelijk na mijn examens, denk ik.

Maar nu ga ik echt slapen, nogmaals heel erg bedankt!
Oud 10-05-2006, 21:45
Verwijderd
...maar soms wil ik wel gewoon weer even geknuffeld worden en vastgehouden en uithuilen om niks, om stress, om weet ik veel.

Pf, da's nu al de derde keer dat ik van hem droom, en ik ken hem niet eens echt, en hij is ook mijn type niet. En het zijn nog geschifte dromen, ook. Nou ja, beter dan dromen van ex-lief.
Oud 10-05-2006, 21:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ming-Xia: Sterkte meis! Elk moment is natuurlijk een slecht moment maar tis echt niet tof dat dit net voor je eindexamen moet gebeuren... Maar je pa en stiefmoeder zullen het vast begrijpen.

OT: Tja... echt jammer dat ik hem nauwelijks heb gesproken en dat dat ook niet meer zal gebeuren deze week... Hopelijk issie volgende week weer vrolijk...
Oud 10-05-2006, 22:59
Verwijderd
ik vind het zielig voor diegene die een rottijd doormaakt, ik ben even der naam vergeten, dat meisje met die stiefmoeder

Maar goed.. met mij gaat het relationeel goed.. nu al bijna 13 maanden een vriendin..
*ohh is ze dan...?? ja dat ben ik*
Maarja... ik moet binnenkort 5 maanden op stage.. waarvan ik 7 weken 6 van de 7 dagen werk.. en ik der dus vet weinig zie.. ik weet niet of ik dat ga trekken... maarja ik ga me best ervoor doen.. en ik zie waar het schip strand *en nee hij mag niet stranden*

god, god, god, ik ben ook wel een dramaqueen..

Maar goed.. eventjes samen gevat..

HET GAAT GEWELDIG

xx Sara-Jane
Oud 11-05-2006, 00:44
Verwijderd
Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
Oud 11-05-2006, 09:00
Orpheo
Orpheo is offline
hmm. deze gaat zo op slot vermoed ik...

t gaat verdomd goed tussen haar en mij. gister weer geouwehoerd op msn... nog maar 4 nachtjes slapen...
Oud 11-05-2006, 09:37
chocomelsletje
Oud 11-05-2006, 09:51
Toet0r
Toet0r is offline
ik hou er niet van als mensen klagen dat anderen alleen maar over zichzelf praten en dat vervolgens zelf ook alleen maar doen
Oud 11-05-2006, 09:58
Verwijderd
Ik ben morgen "vrij"... dus zie hem extra vroeg
Oud 11-05-2006, 10:34
zeep007
zeep007 is offline
net als je denkt dat het niet beter kan
Oud 11-05-2006, 10:58
Verwijderd
Ik voel me ineens heel erg verdrietig. Gelukkig heeft mijn vriendje me weer een beetje rustig gekregen...
Oud 11-05-2006, 12:01
Verwijderd
@Ming-Xia: oh.. ik krijg er helemaal kippenvel van... heel veel sterkte!

ot: toch maar niet bij die gast blijven slapen en een vrouwelijke studiegenoot uitgezocht. Voel ik me toch iets prettiger bij
Oud 11-05-2006, 12:39
Orpheo
Orpheo is offline
en ze wil zelfs mee naar mn personeelsfeestje!!

2 opties

1: ze gaat in de nacht nog met de nachttrein naar groningen (yeah right)

2: ze blijft bij mij thuis slapen.

Oud 11-05-2006, 13:05
Verwijderd
@Ming-Xia: Heel veel sterkte meid! Ik vind super dat je gebeld hebt, en het is, zoals eerder gezegd, helemaal niet nodig om je excuses aan te bieden. Je hebt alle reden om hier veel te posten, en als dat oplucht, is dat toch goed? Sterkte met je vader en stiefmoeder, maar ook met je examens! Kom op meid, je kunt dit aan, ook al voelt het soms niet zo.

OT: Hij belde gisteravond weer. En meestal heb ik wel een mening over hoe en wat, maar nu niet. Ik vind het verwarrend en het dwaalt nu al de hele dag door mijn hoofd. Ik ga J. maar eens mailen, kijken of dat oplucht.
Oud 11-05-2006, 13:21
Nuck
Nuck is offline
Bah ik ben een beetje ziek en daardoor mis ik nu een dag van een mega-coole stage in het ziekenhuis . En ik wil hem zien maar dat gaat maandag pas gebeuren...
Oud 11-05-2006, 14:01
Bloompje
Bloompje is offline
Naja tis best wel uit geloof ik
Oud 11-05-2006, 14:04
Zebra
Zebra is offline
Het gaat, en nee dat klinkt niet al te enthousiast, dat weet ik maar al te goed. Ik spreek en zie mijn vrienden tegenwoordig nog vaker dan hém, en dat is vrij hopeloos. Wel gezellig hoor, vermaak me méér dan prima, daar niet van.

Maar toch, ik mis de leuke en lieve dingetjes een beetje. Dingetjes samen ondernemen, uitgaan, te lachen, te praten, maf te doen e.d. En vooral de gesprekken van de week hebben me erg aan het denken gezet, waaronder met een vriend die het weer heerlijk kort door de bocht wist te brengen: "Kel, ik vind het allemaal leuk en aardig hoor maar gaat dat nou niet vervelen; Beetje klussen, even seks hebben, de hond uitlaten, hou-van-jou zeggen en bank hangen?" Ik schoot in 1e instantie in de lach, maar achteraf gezien moet ik hem toch wel gelijk geven. Het gaat vervelen, het is niet enorm inhoudsvol, en ik haal er ook niet uit wat ik eruit zou wíllen halen.

Soms zou ik willen dat we alles overnieuw mochten doen, dat ik weer eventjes terug kon naar het begin. Inplaats van te discusseren of er nu wel/niet een mannelijke gyneacoloog aanwezig mag zijn wanneer ik over ongeveer 10 jaar lig te bevallen van een kind. En of ik nou wel/niet een zonnebril op sterkte had moeten nemen. Humor dat wel, maar het toch eigenlijk te stom voor woorden?

Ik wil hem al een eeuwigheid een paar dingetjes laten zien, dingetjes doen, hem dingen vertellen... Maar het komt er gewoon niet van.

Vanavond naar vrienden toe, morgen misschien hem zien, en overmorgen zit ik alweer in groningen, zondag mee op wedstrijd en maandag zal ik toch echt eens moeten beginnen aan m'n leerwerk voor de centralen. Sjezus...
Oud 11-05-2006, 14:17
ST*R
ST*R is offline
Wist niet dat het nog ingewikkelder kon, maar dat kan dus: vind m nu opeens weer leuk (nog niet zo leuk als eerst, maar stuk meer dan afgelopen tijd)
KAN MIJN GEVOEL NIET EVEN 1 WEEK HETZELFDE BLIJVEN!!
Dat hoort toch niet zo moeilijk te zijn

Owja en ik wil mn vriendinnen meer zien.
Oud 11-05-2006, 14:32
Master HJ
Master HJ is offline
ja prima
Oud 11-05-2006, 14:32
Theo_Theelucht
Theo_Theelucht is offline

Regels voor berichten