Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het is een kinderboek toch? ik lees nu ´we noemen hem anna´ van peter pohl ook een kinderboek, maar hij staat hij al zoo lang in de kast, het werd echt tijd om eens te gaan lezen.
||
Citaat:
Peter Pohl ![]() Ik lees momenteel alleen een studieboek.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb me een tijdje verdiept in de Russiscche literatuur, maar na Dostejevki, Toergenjev, Solzenietjsin en Gogol ben ik even gestopt. Het blijven boeken met over het algemeen bloemig taalgebruik. Mijn volgende boek wordt: 'De man zonder eigenschappen' - Musil |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de week een paar (jeugd)boeken uit de bieb gehaald:
- Ach, Laukie - Daniëlle Kraft (niet echt goed geschreven, maar ook meer een ervaringsboek ipv echte literatuur oid) - Doorgeschoten - Mirjam Mous (niet heel vernieuwend, maar wel indrukwekkend en gewoon goed geschreven (zoals altijd bij haar)) - Van uien schillen moet je huilen - Wendy Orr (had ik al eens gelezen, nog steeds een goed boek ![]() - Breekpunt - Reina Ollivier (slecht boek) - Poen! - Hetty van Aar (echt kinderboek en daarvoor wel oké) Volgend weekend weer boekenfestijn in Utrecht, misschien dat ik er wel even heen ga...ff lekker rondneuzen. ![]() |
![]() |
|
Iets van Liza Marklund, die vind ik altijd leuk maar deze valt tegen. Of misschien ben ik gewoon te duf om erin te komen, maar Annika werkt me deze keer vreselijk op de zenuwen
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een paar pagina's plus de achterkant gelezen en het verhaal trok me niet zo, en de schrijfstijl ook niet. Ik kan er niet precies mijn vinger op leggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|