Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 23:12
Serinay~
Serinay~ is offline
Nou zeg, dat was me het dagje wel IK BEN KAPOT! Echt helemaal dood gewoon. Het gekke is, dat die uitputting op de een of andere manier toch wel 'goed' voelt, om het zo maar te zeggen.
Eigenlijk, ik heb me in geen tijden zo lekker gevoeld!
Zit vrijheid in, dat werken.
Morgen zal m'n hoofd wel weer op onweer staan. Maar de komende paar uur ga ik gewoon languit GENIETEN en zelfs zijn gesnurk gaat me daar niet van weerhouden! Echt. Alsof een kudde olifanten het niet meer ziet zitten.
Advertentie
Oud 19-08-2006, 23:49
Ducktaped Mouth
Ducktaped Mouth is offline
Eerst voelde ik me schuldig omdat mijn beste vriend een hersentumor had en aan het sterven was en omdat ik blijf leven.

Nu is het erger, ik ben jaloers dat hij zijn verstand verloren heeft en dat hij mag sterven. Ik ben jaloers.

Ik voel me een verrader, een bedrieger, een slechte vriend...

Ik voel me niet waardig om te leven.

Sommige mensen worden nooit gelukkig, sommige mensen zijn depressief geboren... ik denk dat ik bij die mensen hoor.
Oud 20-08-2006, 00:05
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
@ ducktaped mouth
Echt heel veel sterkte!
Oud 20-08-2006, 00:18
girl-in-trouble
Van top tot teen in de zorgen... Het was zo gezellig bij mijn beste vriendin thuis, maar 's avonds, tegen een uur of negen...
De tranen liepen uit mijn ogen, ik kon ze niet meer binnenhouden, ik had het moeilijk om allerlei redenen: Mijn gezondheidstoestand die niet al te geweldig is, het idee dat morgen (nu vandaag) alles anders wordt omdat het nieuwe studiejaar gaat beginnen, het idee dat ik er zo erg tegenop zag om 19 te worden (omdat ik al zo vaak gewenst had dat ik die leeftijd niet zou halen)...
Mij beste vriendin troostte me door te zeggen dat we altijd contact zouden blijven houden, wat er ook gebeurt. En ook dat het lichamelijk wel allemaal goed zou komen met me, omdat zij vond dat ik daar erg mijn best voor aan het doen ben. Ik voelde me wel ietsje beter daardoor. Zij was echt heel lief voor me .

Nu ben ik dan ruim een uur 19, en ik voel me gelukkig ietsje beter dan daarstraks. Ik heb m'n vriendin (die zelf vandaag ook jarig is) nog gesproken en dat luchtte enorm op.
Nu kan ik vol goede moed mogen naar de introductie gaan, want ik weet dat ik haar altijd mag sms'en als ik dat nodig vind . Dat is voor mij al een hele geruststelling.

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 00:20.
Oud 20-08-2006, 00:35
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd girl-in-trouble
*geeft even drie dikke verjaardagszoenen*

hoop dat je er toch een beetje van kan 'genieten'
kom op he *doet nog even een reuze knuffel geven*
Oud 20-08-2006, 01:04
Alizée!
Alizée! is offline
gefeliciteerd
Oud 20-08-2006, 01:06
Faerie
Faerie is offline
girl-in-trouble gefeliciteerd!
Oud 20-08-2006, 01:21
girl-in-trouble
Echt hartstikke bedankt allemaal ! Héél lief van jullie !

Ik hoop het ook dat het morgen leuk wordt. Ik doe er in ieder geval mijn best voor!
Oud 20-08-2006, 01:22
Alizée!
Alizée! is offline
goedzo dan gaat het vast wel goed komen morgen !!
Oud 20-08-2006, 01:23
girl-in-trouble
!
Oud 20-08-2006, 08:57
Verwijderd
Ik ben nog steeds kwaad, ik ben nog steeds kwaad... Zou het ooit nog eens ophouden? Ik weet niet wat ik moet doen. Misschien zou het beter zijn...
Oud 20-08-2006, 09:21
Verwijderd
@Kroot&Nijn*: Lief, dank jullie wel!
@Girl-in-trouble: Gefeliciteerd, fijne dag.

Ot: Mijn mama&papa&broer+vriendin&zusje zijn weer thuis. Gelukkig, want het ging erg slecht met me. Hopelijk kan ik het eten nu weer oppakken.
Oud 20-08-2006, 09:47
Stefanie
Stefanie is offline
Over negen dagen begint school weer. Aan de ene kant heb ik er wel zin in, want dan heb ik een beetje afleiding, maar aan de andere kant zou ik zó graag nog vakantie willen hebben. Het is echt omgevlogen
Oud 20-08-2006, 10:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mijn moeder is niet lief!

Ze is boos op mij omdat ik niet uit mezelf goeiemorgen zeg tegen haar vriend.. hallo IK heb er toch niet om gevraagd dat hij bij ons woont! En nu doet mijn oor zeer omdat mijn moeder schijnbaar denkt dat de boodschap niet overkomt als ze me er geen pijn bij doet..

Ik wil bij papa wonen... Maar dan moet ie wel in de buurt van mijn school komen wonen.

Mijn mama is niet lief!
*huilt*
Ze was zelfs boos toen ik eerder uit londen kwam en daar niet weken eerder over had gebeld en ik had haar "maar" 3 smsjes en 2 mailtjes gestuurd (alsof ik niks beters te doen heb in londen) en toen was ze vet boos en pas na een uur razen en tieren was ze een beetje blij dat ik er was.
Oud 20-08-2006, 10:47
moon
moon is offline
@girl-in-trouble: gefeliciteerd met je verjaardag!
Oud 20-08-2006, 10:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wauw!!! Het was vet!! En ik was geweldig
Oud 20-08-2006, 11:27
Verwijderd
Ik. Ben. Gemeen. Ow damn, manipulerend als de pest. En als ik me daar nou spijt van zou hebben of zo, dan, oké. Maar dat is dus niet zo, of iig niet genoeg. Serieus, ben ik zó koelbloedig?

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 11:30.
Oud 20-08-2006, 13:07
Miracle
Miracle is offline
Pfff, een paar dagen thuis en het is zo druk. Het liefste blijf ik hier nog even, maar ik weet dat het in M. ook erg leuk zal zijn. Hier doe ik leuke dingen en hoef ik me niet zo druk te maken, daar is dat allemaal anders. Nou ja, ik zie wel wat er op me af komt.

De vakantie was iig leuk, ik heb me prima vermaakt. Jammer dat ik dit jaar zo kort vakantie heb...
Oud 20-08-2006, 13:12
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 20-08-2006 @ 01:18 :
Van top tot teen in de zorgen... Het was zo gezellig bij mijn beste vriendin thuis, maar 's avonds, tegen een uur of negen...
De tranen liepen uit mijn ogen, ik kon ze niet meer binnenhouden, ik had het moeilijk om allerlei redenen: Mijn gezondheidstoestand die niet al te geweldig is, het idee dat morgen (nu vandaag) alles anders wordt omdat het nieuwe studiejaar gaat beginnen, het idee dat ik er zo erg tegenop zag om 19 te worden (omdat ik al zo vaak gewenst had dat ik die leeftijd niet zou halen)...
Mij beste vriendin troostte me door te zeggen dat we altijd contact zouden blijven houden, wat er ook gebeurt. En ook dat het lichamelijk wel allemaal goed zou komen met me, omdat zij vond dat ik daar erg mijn best voor aan het doen ben. Ik voelde me wel ietsje beter daardoor. Zij was echt heel lief voor me .

Nu ben ik dan ruim een uur 19, en ik voel me gelukkig ietsje beter dan daarstraks. Ik heb m'n vriendin (die zelf vandaag ook jarig is) nog gesproken en dat luchtte enorm op.
Nu kan ik vol goede moed mogen naar de introductie gaan, want ik weet dat ik haar altijd mag sms'en als ik dat nodig vind . Dat is voor mij al een hele geruststelling.
Dat had ik precies zo op mijn twintigste verjaardag... ik was helemaal verdrietig en aan t huilen en ondertussen allemaal smsjes van gefeliciteerd... was wel ff lastig maar na een paar uur goed slapen was t weer over, gelukkig...
En t is altijd eng om naar een nieuwe school/studie te gaan, ik ga dit jaar ook weer beginnen en vind t ook erg spannend!

zet m op!
Oud 20-08-2006, 14:11
snoopy
snoopy is offline
my god... ik ben dom
Per ongeluk een bericht verzenden op msn is niet handig.
Ik wilde haar iets zeggen, maar typte uit frustratie iets bots. Wilde dat niet sturen, maar drukte uit gewoonte op enter

Ach, nu krijg ik misschien eindelijk te horen waarom ze zo raar heeft gedaan...
Oud 20-08-2006, 15:24
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Nganon schreef op 19-08-2006 @ 22:48 :
Ik loop al zolang te kutten met mijn eetpatroon. 800 is te weinig. 1300 teveel. Jezus, wat moet ik dan? Ik wilde dat "ze" eten nooit uit hadden gevonden.
Waarom is 1300 teveel?

Ontopic: al heb ik zelf ook ruzie met de weegschaal. Ik woog altijd rond de 62 kilo en nu weeg ik 65. Niet leuk, maar ik eet nog gewoon normaal, snoep weliswaar niet meer maar als ik straks weer ga sporten gaat het er wel weer af, maar ik voel me gelijk zo ongezond.
Oud 20-08-2006, 15:30
Verwijderd
Zwemmen en eten zijn primaire levensbehoeften voor mij en dankzij die &@Q)$*^*^!@$ kaak kan ik geen van beiden echt doen op het moment. Hopelijk heeft de kaakchirurg een oplossing, anders heb ik echt een probleem.
Oud 20-08-2006, 16:33
rare kwast
rare kwast is offline
auw in mijn rug, auw in mijn hoofd en mijn been..
auw auw auw..
voel me rot, leeg, down en verdrietig..
Oud 20-08-2006, 16:48
Verwijderd
Ik mis mijn geliefde zo erg!

stomme liefdesverdriet en alleen thuis zitten!!
Oud 20-08-2006, 17:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het was echt zo superdesupergaaf, Cirque du Soleil! Zeker voor herhaling vatbaar. Nu gauw eten klaarmaken bij mijn ouders thuis en dalijk met Vriendje terug naar huis.
Oud 20-08-2006, 17:14
Verwijderd
gvd. Ik word even zo helemaal gek van mezelf. Zo idioot gek van mezelf. Kan niet even iemand mn gedachtes en daden overnemen, zodat ik er zelf even niet hoef te zijn?
Dadelijk weer over?
Oud 20-08-2006, 19:28
Nijn*
Nijn* is offline
Zo. Voel me eindelijk een stuk beter nu! Gistermiddag paar uurtjes gewerkt, een partij van een paar ontzettende ballen, maar was wel gezellig. Daarna uiteten geweest bij mijn tante en oom, vannacht weer laat geworden, maar het was echt zó ontzettend gezellig!

Net een uurtje thuis van m'n werk, uiteindelijk 3 uur langer gebleven dan ik had verwacht, maar het was leuk. Ik voel me steeds meer op m'n gemak, ik weet steeds beter de weg, ik vergeet minder, ik heb al zó veel geleerd! Het was supergezellig, het voelde gewoon helemaal goed. Donderdag weer, en voortaan heb ik nu mijn eigen vaste dagen voor als het schooljaar weer begint. Zometeen lekker onderuitgezakt Grey's Anatomy kijken met een bak Ben & Jerry's, eindelijk voel ik me weer helemaal top!
Oud 20-08-2006, 22:11
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Quis schreef op 20-08-2006 @ 18:14 :
gvd. Ik word even zo helemaal gek van mezelf. Zo idioot gek van mezelf. Kan niet even iemand mn gedachtes en daden overnemen, zodat ik er zelf even niet hoef te zijn?
Dadelijk weer over?
ik quote je even want ik voel me ook zo.. ik word gek van alle idiote, belachelijke dingen die ik altijd maar denk. Het belemmert mij gewoon om me om m'n gemak te voelen en echt mezelf te zijn
Oud 20-08-2006, 22:21
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
M'n scriptie is nu echt voor 97% af. Morgen echt het allerlaatste er aan doen en dan kijken of ik het bij een copy-shop kan printen en laten binden, vast wel. En dan ga ik het inleveren!

Zooo moe, heb het echt helemaal gehad ermee, te denken, te redeneren, aan te passen, toch weer anders te schrijven. Arghh, maar het is dus bijna klaar.
Oud 20-08-2006, 22:29
Verwijderd
Vandaag naar het folkfestival geweest. In één woord: ge-wel-dig!Ik heb echt genoten!
Oud 21-08-2006, 02:52
Verwijderd
Wat doe ik nu nog online? Ik had 4 uur geleden al besloten naar bed te gaan .
Oud 21-08-2006, 10:26
Yana
Yana is offline
Vandaag zou ik eigenlijk een afspraak maken bij de huisarts, had ik mezelf voorgenomen.

En nu komen de twijfels weer. Of ik niet beter kan wachten tot het begin van het schooljaar en dan in mijn nieuwe stad om hulp kan vragen. Of ik het niet toch alleen ook kan redden. Of ik me niet gruwelijk aanstel met mijn "oh ik heb misschien wel een eetstoornis" gedrag. Of ik niet gewoon mijn kop moet houden, niet zo moet zeiken en door moet gaan waar ik mee bezig ben. En ik weet het niet. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, wat de beste oplossing is. Ik wil zo graag met mijn vriend praten, maar ik ben bang dat hij weer alles als gezeik zal afdoen.. dus ik durf er niet eens meer over te beginnen. Het gaat toch goed? Ik doe hard mijn best, maar het voelt allemaal nog steeds teveel. Mijn gewicht is constant. Constant te hoog, eigenlijk. Ik probeer niet overdreven ongezond te lijnen, maar eigenlijk denk ik bij alles wat ik eet of niet eet aan het aantal calorieën en voel ik overal schuldgevoelens of gevoelens van trots bij. Niet goed, maar maakt dat nou persé dat ik echt een eetprobleem heb?

Stel ik het op deze manier jaren uit, met mijn "morgen ga ik!" idee? Als ik echt een eetstoornis had, was ik wel meer afgevallen. Nu heb ik geen gek bmi, en val ik ook niet af. Geen probleem dus.

Ik weet niet waarop, maar ik denk dat ik wacht. Wacht, totdat het niet meer nodig is. Of zo.
Oud 21-08-2006, 10:56
Nganon
Nganon is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 20-08-2006 @ 16:24 :
Waarom is 1300 teveel?

Ontopic: al heb ik zelf ook ruzie met de weegschaal. Ik woog altijd rond de 62 kilo en nu weeg ik 65. Niet leuk, maar ik eet nog gewoon normaal, snoep weliswaar niet meer maar als ik straks weer ga sporten gaat het er wel weer af, maar ik voel me gelijk zo ongezond.
Ik weet dat het niet teveel is, het is juist te weinig. Mijn gedachten gaan met me aan de haal als ik mijns inziens teveel eet. Ik zou willen dat het anders was, maar het is moeilijk om te veranderen.
Oud 21-08-2006, 11:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me zooo lekker Alles gaat precies zoals ik het wil. Eindelijk. Ook al is het pas 1,5 maand met mn ex... Zo onverwachts dat het zo snel goed gaat!

Ik hoop echt dat ik word aangenomen voor het gogo-dansen. Nu ik het een keer gedaan heb, begint het echt heel erg te kriebelen. Het lijkt zo erg op de periode dat ik nog danste. Dat optreden was altijd zo geweldig. In de middelpunt van de belangstelling staan en dat met dansen. Zo ontzettend gaaf! Ik wil dit echt... Dan ben ik toch nog met dansen bezig. Daarbij is het gewoon de ideale bijbaan! Het verdient goed en het is nog super leuk ook! Ik zie het ook echt niet als werk

Ik zou wel iedere avond dansend in een discotheek willen staan. Nu herinner ik me weer hoe verslavend dat dansen wel niet was... En hoe therapeutisch het werkt.
Oud 21-08-2006, 12:15
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Poeh.. morgen is mijn herkansing, waar mijn P vanaf hangt. En ik ben nog helemaal niet zenuwachtig. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Vreemd, vaag.. Hoop dat het een goed teken is..
Oud 21-08-2006, 14:39
Verwijderd
Ik blijf er maar over twijfelen of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik kan nog terug. Ik wou dat dat niet kon, dan hoefde ik er ook niet meer over na te denken. Gebeurd is gebeurd, of het nou goed of slecht is. Is het redelijk van me om te willen stoppen, of stel ik me aan? Kan het niet zo zijn dat het over een tijdje wel beter gaat? Nee het kan niet over een tijdje, het moet nú. Dat zegt hij tenminste. Ik weet ook best wat me anders te wachten staat, en of dat me iets zal helpen, ik heb geen idee. Eigenlijk ben ik gewoon bang om te zeggen dat ik ermee stop. Toch is het beter denk ik. Je moet verliefd worden, zegt hij. Wat schiet ik daar nou mee op. Ik kan toch geen maat houden. Ik kan niet verliefd zijn, zonder extreem geobsedeerd te zijn. Verliefd zijn is niet leuk. Verliefd zijn is ziekelijk.
Oud 21-08-2006, 14:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Yeah! Aangenomen! En zaterdag mag ik weer
Oud 21-08-2006, 15:32
Verwijderd
Vrdmm ik heb nu een stageplek nodig. Maar nee als ze al opnemen, nemen ze of geen tweede jaars aan, of geen HBO studenten of ze hebben geen plek meer. Grrrrr...
En volgende week beginnen de colleges al. En eigenlijk kan dat helemaal niet want dan is het nog vakantie hier. Zelfs de basisscholen beginnen een week later. Volgende week ben ik er ook helemaal niet, repeteren met orkest. Vrdmm, ik wil zo graag naar school, studeren, maar waarom loopt het allemaal niet. Word er moedeloos van. En ik wil het huis uit en met iemand praten. Zo. Verder hoef ik niks hoor.
Oud 21-08-2006, 15:46
Miracle
Miracle is offline
Ik kan wel janken.
Oud 21-08-2006, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
in de aanbieding: verjaardag van schoonzus met VEEEL familie en lastige vragen..

gezocht: een rustig avond bank/bed hangen met een goede film, een bak chips of popcorn, chocola en een bak tissues..

iemand?
Oud 21-08-2006, 15:48
rare kwast
rare kwast is offline
spammen, spammen, spammen

*gaat zich vast diep schamen*
rare kwast
rare kwast is offline
heb net een truitje gekocht die mn moeder niet leuk vind..
maar mag em niet ruilen (aanbieding)

rare kwast
rare kwast is offline
VOL!!!

knuffels

Regels voor berichten