Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2006, 17:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jammer dat we vandaag niet aan het doelsaldo hebben gewerkt, ben benieuwd wat NEC gaat proberen om woensdag nog enige kans te hebben. Dit was echt een klasseverschil die ik zelden gezien heb, galleryplay is dan wel weer een beetje jammer
Oud 29-10-2006, 17:44
zztfg
zztfg is offline
Heb je dan meegespeeld vandaag?

Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-10-2006 @ 18:36 :
Jammer dat we vandaag niet aan het doelsaldo hebben gewerkt, ben benieuwd wat NEC gaat proberen om woensdag nog enige kans te hebben. Dit was echt een klasseverschil die ik zelden gezien heb, galleryplay is dan wel weer een beetje jammer
Oud 29-10-2006, 18:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Woensdag? Het is volgende week woensdag hè!

Anyway, je moet een keer uitglijden en hoewel de verdediging uitstekend staat, de laatste twee jaar, zijn de wedstrijden tegen Twente al heel lang érg zwaar. Otten en Holman horen niet in de basis.
Oud 29-10-2006, 19:31
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 29-10-2006 @ 13:07 :
1 - 0
wanneer begint dat klote roda eens met verliezen
Vandaag. Nog terecht ook, al was vooral de goal van Charisteas een beetje bemazzeld. Maar ik heb de kots van het zuiden nauwelijks gezien in de tweede helft.
Oud 29-10-2006, 20:03
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-10-2006 @ 20:31 :
Vandaag. Nog terecht ook, al was vooral de goal van Charisteas een beetje bemazzeld. Maar ik heb de kots van het zuiden nauwelijks gezien in de tweede helft.
Ik vond het zo mooi voor Charisteas. Ik gun het die jongen echt. Hopen dat hij er volgende week nog eeen paar inlegt! Maar dan moet Feyenoord alsnog verliezen
Oud 29-10-2006, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
professor2 schreef op 29-10-2006 @ 13:07 :
1 - 0
wanneer begint dat klote roda eens met verliezen
Vanmiddag dus. Vond Feyenoord niet zo slecht voetballen, alleen de fase na de 1-0 hadden ze het even lastig. Maar na de 1-1 waren ze de betere ploeg. Eindelijk Charisteas met zijn eerste doelpunt. Ik krijg bij Charisteas trouwens altijd zo'n Harrie Gommans-gevoel.

AZ voetbalde ook weer geweldig vandaag tegen Utrecht. Heb een aantal fraaie combinaties net voorbij zien gaan, en de vrije trap van Schaars was mooi. Ook Ajax en PSV winnen hun lastige uitwedstrijden, eigenlijk dus weinig verrassingen vandaag.

Gelukkig winnen ADO en Sparta ook een keer, waardoor het onderin weer wat spannender wordt. Had tot nu toe van bijvoorbeeld Willem II, RKC en Vitesse ietsje meer verwacht dan waar ze op dit moment staan.
Oud 29-10-2006, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vond trouwens dit nog op voetbal24.nl:

Vertrek Van den Herik dichtbij

Feyenoord praat achter de schermen met zijn fans over een snel en waardig vertrek van Jorien van den Herik. De commissie-Kerkum accepteert dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Dat meldt het AD.

In ruil voor Van den Heriks vertrek moeten de verenigde supportersgroepen toetreden tot de commissie en afzien van hun eis dat de gehele raad van commissarissen moeten aftreden. Daarmee is volgens Feyenoord de continuïteit niet gebaat. Het gaat hierbij om Sjaak Troost en Wim Scholten.

Dit scenario heeft Gerard Kerkum bij informele gesprekken aan de supportersverenigingen voorgelegd. De commissie-Kerkum wil Van den Herik, die in het buitenland de ontwikkelingen afwacht, een afscheid via de voordeur van de Kuip geven. Overigens moet de commissie nog definitief worden gevormd. Die zal gaan bestaan uit de 75-jarige oer-Feyenoorder zelf, een andere oud-speler, twee vertegenwoordigers uit kringen van Feyenoord-sponsors en twee van de verschillende supportersverenigingen.

De fans van Feyenoord houden Van den Herik verantwoordelijk voor de moeizame financiële en sportieve situatie waarin de club momenteel verkeerd.
Oud 29-10-2006, 20:51
Strever
Strever is offline
Ik heb nou al zin in Ajax - PSV waar ik over twee weken naar toe ga
Oud 29-10-2006, 22:21
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-10-2006 @ 19:32 :
Woensdag? Het is volgende week woensdag hè!

Anyway, je moet een keer uitglijden en hoewel de verdediging uitstekend staat, de laatste twee jaar, zijn de wedstrijden tegen Twente al heel lang érg zwaar. Otten en Holman horen niet in de basis.
Ik had dat helemaal verkeerd in mijn hoofd hoe kom ik er nou bij dat het woensdag as. is? naja doet er ook niet zo heel veel toe ^_^

had morgen bijna vrij gevraagd voor woensdag
Oud 29-10-2006, 22:40
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Strever schreef op 29-10-2006 @ 21:51 :
Ik heb nou al zin in Ajax - PSV waar ik over twee weken naar toe ga
Ik gok op een 1-3
Oud 30-10-2006, 09:05
Strever
Strever is offline
Citaat:
Guissie schreef op 29-10-2006 @ 23:40 :
Ik gok op een 1-3
Ik verwacht een sterk PSV, maar of het 1-3 wordt, weet ik niet. Gelijkspel zou ook mooi zijn, maar Ajax gaat natuurlijk voor de winst!
Oud 30-10-2006, 09:17
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-10-2006 @ 23:21 :
Ik had dat helemaal verkeerd in mijn hoofd hoe kom ik er nou bij dat het woensdag as. is? naja doet er ook niet zo heel veel toe ^_^

had morgen bijna vrij gevraagd voor woensdag
xD
Oud 30-10-2006, 11:27
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-10-2006 @ 21:49 :
Vond trouwens dit nog op voetbal24.nl:

Vertrek Van den Herik dichtbij

Feyenoord praat achter de schermen met zijn fans over een snel en waardig vertrek van Jorien van den Herik. De commissie-Kerkum accepteert dat zijn positie onhoudbaar is geworden. Dat meldt het AD.

In ruil voor Van den Heriks vertrek moeten de verenigde supportersgroepen toetreden tot de commissie en afzien van hun eis dat de gehele raad van commissarissen moeten aftreden. Daarmee is volgens Feyenoord de continuïteit niet gebaat. Het gaat hierbij om Sjaak Troost en Wim Scholten.

Dit scenario heeft Gerard Kerkum bij informele gesprekken aan de supportersverenigingen voorgelegd. De commissie-Kerkum wil Van den Herik, die in het buitenland de ontwikkelingen afwacht, een afscheid via de voordeur van de Kuip geven. Overigens moet de commissie nog definitief worden gevormd. Die zal gaan bestaan uit de 75-jarige oer-Feyenoorder zelf, een andere oud-speler, twee vertegenwoordigers uit kringen van Feyenoord-sponsors en twee van de verschillende supportersverenigingen.

De fans van Feyenoord houden Van den Herik verantwoordelijk voor de moeizame financiële en sportieve situatie waarin de club momenteel verkeerd.
Oeh, das geen best nieuws, een volle dochteronderneming van v/d Herik heeft pas nog een lening verschaft tegen 1% rente
Oud 30-10-2006, 13:02
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Duplo - Dos schreef op 30-10-2006 @ 12:27 :
Oeh, das geen best nieuws, een volle dochteronderneming van v/d Herik heeft pas nog een lening verschaft tegen 1% rente
wat ik hier zeg klopt niet, sorry
Oud 30-10-2006, 15:32
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Strever schreef op 30-10-2006 @ 10:05 :
Ik verwacht een sterk PSV, maar of het 1-3 wordt, weet ik niet. Gelijkspel zou ook mooi zijn, maar Ajax gaat natuurlijk voor de winst!
Tuurlijk gaat Ajax voor de winst.. Maar ik denk dat PSV tegen Ajax een beetje á la Champions League speelt. Niet groots maar wel zeer scherp.

Heitinga schlemiel van de wedstrijd.
Oud 30-10-2006, 18:23
Strever
Strever is offline
Mooi liedje over de dildo van Postma:

http://fl0ppy.nl/page.php?id=162
Oud 30-10-2006, 21:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 30-10-2006 @ 19:23 :
Mooi liedje over de dildo van Postma:

http://fl0ppy.nl/page.php?id=162
Daarvan had ik al eerder in dit topic een link geplaatst.

En wat betreft Ajax - PSV, hm ik vind dat een lastig te voorspellen uitslag. Beiden doen het goed de laatste weken... dan maar een gelijk spel? Maar eerst even komende anderhalve week afwachten, beide ploegen moeten nog 3 duels voor deze topper afwerken.
Oud 30-10-2006, 21:31
Strever
Strever is offline
Oh sorry, had ik niet gezien
Oud 30-10-2006, 21:53
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-10-2006 @ 22:10 :
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden. Mensen, tot ziens!
De enige limbo met verstand gaat weg of wat?
Oud 30-10-2006, 21:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 30-10-2006 @ 22:53 :
De enige limbo met verstand gaat weg of wat?
Als echte vaste, dagelijkse forummer wel ja. Maar laten we niet offtopic gaan.
Oud 30-10-2006, 22:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Even offtopic kan wel. Waarom kap je ermee? Stage in het buitenland?
Oud 30-10-2006, 22:26
one.
one. is offline
Jammer.
Oud 30-10-2006, 23:34
Gimme more beer
We kunnen monseigneur Wazo niet missen
Oud 31-10-2006, 08:53
Verwijderd
Wie moet dan het MVV-vaandel hooghouden hier?
Oud 31-10-2006, 11:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Oud 31-10-2006, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-10-2006 @ 09:53 :
Wie moet dan het MVV-vaandel hooghouden hier?
Jij.

Maar mensen, nogmaals, we gaan offtopic.
Oud 31-10-2006, 21:34
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 31-10-2006 @ 19:28 :
Jij.

Maar mensen, nogmaals, we gaan offtopic.
jij ben hier de spil van het topic, dus lul niet

en alsof een FB+ nou het topic zal sluiten nu we al bijna bij de 500 zijn? Zeg nou maar!
Oud 31-10-2006, 22:32
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Idd, vertel even wat je gaat doen man
Oud 01-11-2006, 20:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Naja, vooruit dan maar:

Ik heb me altijd voorgenomen dat als ik student af was ik hier niet meer of veel minder zou posten. De naam zegt het al, het is een forum voor voornamelijk scholieren / studenten. Met mijn leeftijd pas ik niet meer zo in de "doelgroep". Bovendien ben ik waarschijnlijk aan het eind van deze maand geen student meer, want ik heb binnenkort mijn laatste examen op de uni. Daarna begin ik 40 uur in de week met werken en zal ik meer tijd gaan besteden aan andere dingen, waardoor dit soort dingen een beetje op de achtergrond zullen belanden. Bovendien vind ik het forum in totaliteit pak 'm beet de laatste 2 jaar saaier geworden en voeg ik de laatste maanden eigenlijk met mijn posts op de meeste subforums (Sport niet trouwens) weinig meer toe.
Maar goed, ten eerste zal ik hier nog wel af en toe langskomen en ten tweede: misschien blijkt dat ik achteraf er tóch nog meer tijd aan het forum besteed dan dat ik nu denk.
Eigenlijk dus een aantal redenen. Jullie zullen me in de toekomst nog wel zien posten, maar niet meer zo veel als vandaag de dag.

En nu ontopic?
Oud 01-11-2006, 21:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mr. Oizo verdient een afscheidswedstrijd!

Of we vernoemen het Eredivisietopic wel naar je
Oud 01-11-2006, 21:38
Gimme more beer
De "Monseigneur Wazo sport-afscheidsmeeting"
Oud 01-11-2006, 22:35
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-11-2006 @ 21:43 :
Naja, vooruit dan maar:

Ik heb me altijd voorgenomen dat als ik student af was ik hier niet meer of veel minder zou posten. De naam zegt het al, het is een forum voor voornamelijk scholieren / studenten. Met mijn leeftijd pas ik niet meer zo in de "doelgroep". Bovendien ben ik waarschijnlijk aan het eind van deze maand geen student meer, want ik heb binnenkort mijn laatste examen op de uni. Daarna begin ik 40 uur in de week met werken en zal ik meer tijd gaan besteden aan andere dingen, waardoor dit soort dingen een beetje op de achtergrond zullen belanden. Bovendien vind ik het forum in totaliteit pak 'm beet de laatste 2 jaar saaier geworden en voeg ik de laatste maanden eigenlijk met mijn posts op de meeste subforums (Sport niet trouwens) weinig meer toe.
Maar goed, ten eerste zal ik hier nog wel af en toe langskomen en ten tweede: misschien blijkt dat ik achteraf er tóch nog meer tijd aan het forum besteed dan dat ik nu denk.
Eigenlijk dus een aantal redenen. Jullie zullen me in de toekomst nog wel zien posten, maar niet meer zo veel als vandaag de dag.

En nu ontopic?
ohh is dat het. Ik dacht jij wordt opper FB ofzo, dat je nu alles van de zijlijn gaat beoordelen
Oud 01-11-2006, 22:43
Gimme more beer
Of gewoon sport-FB
Oud 01-11-2006, 22:54
kalinho
kalinho is offline
of Limbo-FB. DAt je alle Limburgers een beetje in toom houd en dat we er door jouw aan worden herinnerd dat niet alle Limburgers pas gisteren overeind zijn gaan staan
Oud 01-11-2006, 23:35
Gimme more beer
Okee, ik hoop dat anderen mijn geniale grap wél begrijpen
Oud 01-11-2006, 23:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-11-2006 @ 23:43 :
Of gewoon sport-FB
Haha!

(Zo goed?)
Oud 02-11-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-11-2006 @ 00:35 :
, zegt dit genoeg?
Oud 02-11-2006, 15:36
Strever
Strever is offline
Waaaaaaaaaar gaat dit heen ?
Oud 02-11-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 02-11-2006 @ 16:36 :
Naar de 500, dan gaat er een slotje op.

Oud 02-11-2006, 16:16
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ik wel ^_^
Oud 02-11-2006, 17:25
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
quansaaah! dempélé
Oud 02-11-2006, 20:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Strever schreef op 02-11-2006 @ 16:36 :
Boeit niet zo veel, het topic is toch bijna vol.

Haha, die reacties. En wat mijn status betreft: nostalgisch lid binnenkort maar?
Oud 02-11-2006, 22:14
one.
one. is offline
Citaat:
Ja. ^^
Oud 03-11-2006, 00:51
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-11-2006 @ 17:16 :
ik wel ^_^
Van jou had ik niet anders verwacht
Oud 03-11-2006, 08:57
kalinho
kalinho is offline
Ik snap m echt niet
Oud 03-11-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 03-11-2006 @ 09:57 :
Ik snap m echt niet
Je bent niet de enige hoor, misschien een oosters (van NL) grapje ofzo?
Oud 03-11-2006, 12:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha nee meer een intern grapje
Oud 04-11-2006, 10:56
Strever
Strever is offline
Het
Oud 04-11-2006, 10:57
Strever
Strever is offline
topic