Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2006, 22:06
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb 8 uur gewerkt voor t eerst in tijden maar t was wel gezellig want mn collega die nog meer van films weet ddan wie dan ook was er dus konden we lullen over SNAKES ON A PLANE! verder ben ik een uurtje thuis en eet ik pepernoten en ga ik zo met wat maten wat drinken in de kroeg.
Oud 03-10-2006, 22:21
Otis
Otis is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 03-10-2006 @ 21:00 :
Ik baseer me alleen op jouw posts. Ik noem: '...als de smerige nazi die ik ben', 'mijn nazi-opa', etc. (en dat zijn quotes die me nu te binnen schieten, er waren er zeker meerdere). Daarnaast interesseert het me geen fluit of jouw opa bij de Luftwaffe zat of dat hij gewoon een vredelievend Duits staatsburger is/was. Jij bent toch echt zelf degene die besloot jezelf daarmee populair te maken hier op het forum. Helaas staat de zoekfunctie op trefwoord uit, anders had ik je ook nog eens zwart op wit kunnen geven dat je een vervelend leugenachtig mormel bent dat interessant en quasi-grappig loopt te doen.
Er was ook iets met moffenhoer toch?

ot: ik kijk naar de staat van verwarring
Oud 03-10-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 03-10-2006 @ 23:21 :
[..]

ot: ik kijk naar de staat van verwarring
ban.
Oud 03-10-2006, 22:27
Otis
Otis is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 03-10-2006 @ 23:22 :
ban.
ja sorry, ik kijk puur omdat ik met ronald snijders wil neuken
Oud 03-10-2006, 22:33
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
staat van verwarring is kut
Oud 03-10-2006, 22:37
HenkMul
HenkMul is offline
.

.

Ik boycot dat programma met name omdat ik de sidekick van de toevallige naamgenoot van bovenstaande man voor geen meter uit kan staan.

On-topic:

ik hou een Twin Peaks seizoen twee marathon.
Oud 03-10-2006, 22:39
capibara
capibara is offline
How_Its_Made_609_Chains_-_Bagels_-_Vinyl_Records

beste stuff op tv momenteel
Oud 03-10-2006, 22:42
Electriq
Electriq is offline
Twin Peaks
Oud 03-10-2006, 22:47
Otis
Otis is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 03-10-2006 @ 23:37 :
[afbeelding].

.

Ik boycot dat programma met name omdat ik de sidekick van de toevallige naamgenoot van bovenstaande man voor geen meter uit kan staan.

On-topic:

ik hou een Twin Peaks seizoen twee marathon.
mmm lekker met zn fluit spelen en twin peaks, kkgaaf
Oud 03-10-2006, 22:48
matt trakker
matt trakker is offline
had ik nog maar niet alles van twin peaks gezien
Oud 03-10-2006, 22:49
Carn
Carn is offline
is die S2 dvdbox al uit? of loop ik achter.
Oud 03-10-2006, 22:52
zeehond23
zeehond23 is offline
niks
Otis
Otis is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 03-10-2006 @ 23:48 :
had ik nog maar niet alles van twin peaks gezien
Na een jaar kun je weer opnieuw kijken , vind ik. En genieten van wendy robie :heart:

Fainne
Fainne is offline
In de sauna geweest, 85 ° seg!
Oud 03-10-2006, 22:55
funest
funest is offline
Citaat:
botulismf schreef op 03-10-2006 @ 17:44 :
Oh ja ik werd een uurtje of wat geleden gebeld door een onbekend nummer dus ik dacht 'oh leuk mijn vriendin' maar het was een onbekende man.
'Theo', zei hij.
'Theo?', vroeg ik.
'Ja, Theo Maassen!', antwoordde hij.
Ik zei: 'Huh'.
Toen vroeg hij 'Oh, ben je Theo niet?' en verontschuldigde hij zich en zei dat 'ie het nog eens ging proberen.
dat heb ik serieus een jaar geleden gehad. maar omdat ik opnam met teun en onduidelijk sprak duurde het wat langer voordat we doorhadden dat we elkaar niet kende.
Oud 04-10-2006, 01:47
kuik
kuik is offline
omg ik kom net van een dermfeestje en ik ben nog niet lid en er was niet zovele aan, want kik ken bkinjna niemand. maar ik ben wel kkdronken en nu eet ik een broodje pindkaas want ik heb honger. omg. wat fout. weet je bhoe erg ik naar bhyuis ik ben gereden.
Oud 04-10-2006, 02:34
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben net zo dronken als diegene hierboven me, hebweer s met mn ex afgesproken en twas vet gezellig. daarna naar n vriendin gegaan en gezopen en gebrald en nou hebik zin in sex.
Oud 04-10-2006, 03:08
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
met een paar maten een verjaardag vieren in de kroeg met hertog jan pullen verzwelgen. daarna lang lullen per telefoon, bier zuipen en social distortion luisteren
Oud 04-10-2006, 08:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben te vroeg opgestaan omdat ik me in de dag vergiste. nu verveel ik me, ik wou dat ik een tv had.
Oud 04-10-2006, 09:22
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 03-10-2006 @ 23:33 :
staat van verwarring is kut
Ik vraag me af hoe mensen toestemming hebben gekregen om zoiets uit te zenden. Vooral het 'internet-gedeelte'.
Oud 04-10-2006, 11:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
yesss ik heb de hele middag vrij en vanavond ook niet oppassen dus yessss ik ga zometeen een nieuwe koptelefoon kopen en daarna wat hw maken en naar m'n vriendje vanavond jamie oliver kijken denk ik
Oud 04-10-2006, 11:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vanmorgen vroeg vriendje op de bus gezet en nu zit hij in het vliegtuig naar de vs voor 3 weken en ik ben verdrietig zometeen tutorgesprek en vanavond naar eindhoven. pfff wat een kutdag
Oud 04-10-2006, 11:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
ah dat is vervelend ja
Oud 04-10-2006, 13:22
Carn
Carn is offline
ik werd wakker, heb gedouched, even koffie gedronken gegeten en de nieuwe prison break gekeken (omg ) en nu doe ik even niks en dadelijk ga ik even voor school wat rondbellen en huiswerk maken en dan de oprit vegen (jaja, klusjes van vaderlief) en dan even drummen en dan eten.
Oud 04-10-2006, 15:10
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Carn schreef op 04-10-2006 @ 14:22 :
ik werd wakker, heb gedouched, even koffie gedronken gegeten en de nieuwe prison break gekeken (omg ) en nu doe ik even niks en dadelijk ga ik even voor school wat rondbellen en huiswerk maken en dan de oprit vegen (jaja, klusjes van vaderlief) en dan even drummen en dan eten.
nieuwe prison break
Oud 04-10-2006, 15:31
Verwijderd
argh, ik was om half 9 op school, maar doordat de apparatuur het niet deed had ik vijf uur vrij want ik had pas om half 2 weer les die enige les was chaotisch en druk en nu zoek ik het niet meer maar ik moet dalijk al weer werken. kutdag olé
Oud 04-10-2006, 15:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb 2 nederlanders in antwerpen leren kennen en ben samen met een vriendin naar de lidl geweest. zojuist heb ik alles schoongemaakt, zelfs de wc.
nu drink ik een biertje, straks ga ik koken en dan OP naar school want daar verwachten ze mij vanavond.
Oud 04-10-2006, 16:16
Verwijderd
Ik heb vandaag meer dan 100,- uitgegeven bij een tweedehandswinkel, wtf hoe is dat me gelukt Maar ik heb wel gave kleren
Oud 04-10-2006, 16:35
Verwijderd

Wednesday, October 4 at 9/8c
"A Tale of Two Cities"
SEASON PREMIERE
In the season premiere episode, Jack, Kate and Sawyer begin to discover what they are up against as prisoners of "The Others."
Oud 04-10-2006, 16:44
Carn
Carn is offline
jup jup

Morgenmiddag dus lekker Lost kijken

J.J. Abrams co-wrote tonight’s script with fellow “Lost” co-creator Damon Lindelof. It’s the first “Lost” episode Abrams has written since the series’ spectacular five-star pilot.

“I just finished watching the most anticipated 43 minutes of the TV season (aka Wednesday's Lost premiere) and I'm virtually speechless,” writes TV Guide’s Michael Ausiello . “From the fraktastic opening sequence to the chilling final moments, the four-star episode (penned by Damon Lindelof and J.J. Abrams) had me teetering on the edge of my swivel chair the entire time. It easily ranks as one of the best Lost eps — possibly the best — since the pilot.”
Oud 04-10-2006, 16:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 04-10-2006 @ 16:10 :
nieuwe prison break
elke maandagavond! dus dinsdag binnen te leechen voor us dutchies.
Oud 04-10-2006, 16:55
- KTFE
- KTFE is offline
Ik ben vandaag naar school geweest, daarna iets gaan eten in 't stad, daarna iemand aangereden met mn brommer, mn vriend gezien, stage voorbereiden, sims gespeeld, en dat is het.
Oud 04-10-2006, 17:11
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
funest schreef op 03-10-2006 @ 23:55 :
dat heb ik serieus een jaar geleden gehad. maar omdat ik opnam met teun en onduidelijk sprak duurde het wat langer voordat we doorhadden dat we elkaar niet kende.
Ik ben geschokt.
Oud 04-10-2006, 17:24
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-10-2006 @ 20:26 :
ben benieuwd wanneer ik het er de laatste tijd dan over heb gehad, want voor mij is de geschiedenis van mijn opa duidelijk minder een issue dan het voor jou is, zo te zien.

verder mag je je huiswerk weleens wat beter doen als je mij probeert af te zeiken, want werkelijk waar niks van wat je over mij of mijn opa zegt is correct :')

bovendien! ben ik into de eerste wereldoorlog, de tweede wereldoorlog boeit me niet bijster.

Ik zal het maar even rechtstreeks vanaf je Livejournal quoten dan:
"Misschien ownt mijn interesse in de tweede wereldoorlog nu die voor de eerste wereldoorlog wel. Het is toch indirect iets van mijn geschiedenis, emo emo."

Ik heb vandaag gewerkt, de boodschappen gedaan, aan mijn scriptie gewerkt en dat was het wel.
Oud 04-10-2006, 17:34
Verwijderd
ik heb gewerkt en chili opgewarmt en zometeen ga ik bankhangen
Oud 04-10-2006, 17:35
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
reine claude schreef op 04-10-2006 @ 18:24 :
Ik zal het maar even rechtstreeks vanaf je Livejournal quoten dan:
"Misschien ownt mijn interesse in de tweede wereldoorlog nu die voor de eerste wereldoorlog wel. Het is toch indirect iets van mijn geschiedenis, emo emo."
Hahaha, wat ben jij een randfiguur!
Oud 04-10-2006, 17:35
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Carn schreef op 04-10-2006 @ 17:45 :
elke maandagavond! dus dinsdag binnen te leechen voor us dutchies.
argh mn vaste server ligt eruit ofzo en ik kan 'm niet vinden op torrentsites
Oud 04-10-2006, 17:41
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
botulismf schreef op 04-10-2006 @ 18:35 :
Hahaha, wat ben jij een randfiguur!
Omdat je aller grandmommy af en toe idiote opmerkingen maakt? Hahaha, wat ben jij een kontenlikker!
Oud 04-10-2006, 17:49
Verwijderd
wat is een randfiguur?
Oud 04-10-2006, 17:50
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
reine claude schreef op 04-10-2006 @ 18:41 :
Omdat je aller grandmommy af en toe idiote opmerkingen maakt? Hahaha, wat ben jij een kontenlikker!
Nee, omdat je livejournals af gaat struinen op zoek naar quotes, puur en alleen om iemand belachelijk te kunnen maken.
Oud 04-10-2006, 17:51
reine claude
reine claude is offline
Ach, ze heeft het overal op het internet lopen verkondigen dus om het even terug te zoeken was 2 muisklikken.
Oud 04-10-2006, 17:56
capibara
capibara is offline
Internet heeft nog vele kinderziektes. I like it.
Oud 04-10-2006, 18:06
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
reine claude schreef op 04-10-2006 @ 18:51 :
Ach, ze heeft het overal op het internet lopen verkondigen dus om het even terug te zoeken was 2 muisklikken.
zeikerd
Oud 04-10-2006, 19:06
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
reine claude schreef op 04-10-2006 @ 18:51 :
Het gaat me ook niet om de moeite die je er voor hebt moeten doen. Het gaat me om het feit dat je schijnbaar intens gelukkig wordt van proberen anderen belachelijk te maken op een internetforum.
Oud 04-10-2006, 19:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
dat schijnen wel meer leuk te vinden, boeiend.
Oud 04-10-2006, 19:51
Verwijderd
ik heb de hele dag in de stromende regen met collega's in een bootje gezeten.

en eigenlijk was dat best leuk.
Oud 04-10-2006, 19:53
Haligh
Haligh is offline
owja kk regen vandaag.
en uitgerekend vandaag was ik op de fiets !
Oud 04-10-2006, 19:55
kuik
kuik is offline
Citaat:
kuik schreef op 04-10-2006 @ 02:47 :
omg ik kom net van een dermfeestje en ik ben nog niet lid en er was niet zovele aan, want kik ken bkinjna niemand. maar ik ben wel kkdronken en nu eet ik een broodje pindkaas want ik heb honger. omg. wat fout. weet je bhoe erg ik naar bhyuis ik ben gereden.
oeioei.

hmm ik heb vanochtend uitgeslapen totdat iemand keihard aaliyah aanzette om half 11, en het leek alsof het in mn kamer zelf was, echt wtf. daarna heb ik mn kamer opgeruimd en naar huis gegaan waar ik heb gewassen en mn knoop weer aan mn jas heb gezet. toen kwam de hoofdpijn opzetten en ben ik maar naar bed gegaan en nu orienteer ik mij op een verpleeghulpstageplek en een bijbaantje in amsterdam.
Oud 04-10-2006, 20:10
Metal
Metal is offline
Citaat:
botulismf schreef op 04-10-2006 @ 20:06 :
Het gaat me ook niet om de moeite die je er voor hebt moeten doen. Het gaat me om het feit dat je schijnbaar intens gelukkig wordt van proberen anderen belachelijk te maken op een internetforum.
Dat doet ze zelf ook. (grandmommy)

Regels voor berichten