Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2006, 05:29
Verwijderd
joeee vertel het mij
Advertentie
Oud 24-09-2006, 05:31
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
nou!

gepoept

oh ja en daarna gekotst
Oud 24-09-2006, 05:32
Verwijderd
wel je tanden gepoetst
Oud 24-09-2006, 05:33
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
nee..en daarna lekker gezoend met mn lovah
Oud 24-09-2006, 05:36
Verwijderd
rrrrr
Oud 24-09-2006, 10:10
zeehond23
zeehond23 is offline
Nou Urm!
Ik schrok net wakker, toen keek ik hoelaat het was en daarna ging ik pissen. Toen ging ik weer terug naar me kamer en zette ik mijn pc aan, onderwijl ik een sjekkie draaide startte mijn pc zich op en vertelde meneer Gates dat ik MOGELIJK een slechte, niet legale versie van windows heb, en ik zei tegen mr Gates dat ik dat later verhelp.
Weldra stopte ik een dvd in mijn brander en ging ik een dvd branden.
Terwijl mijn dvd fikte heb ik mijn deur open gezet en zag ik chaos. Die zei ik goedemorgen, maar ik geloof dat ie een beetje sliep nog want alles wat ik hoorde was gdsgmmmememdk.
Niet veel later zat ik weer achter mijn pc en bekeek ik dit gele forum, waar ik mij gedwongen voelde om een bericht achter te laten.
Oud 24-09-2006, 10:19
idontcare
idontcare is offline
gister gewerkt, toen met 7 anderen een hele grote pan pasta opgegeten, toen in datzelfde huis een feestje gevierd waar uiteindelijk een stuk 40 mensen aanwezig waren. veel wodka en tequila gedronken en om 4 u naar huis gegaan. vandaag is mijn papa jarig en heb ik hem de verplichte 3 zoenen gegeven
Oud 24-09-2006, 10:19
mookid
mookid is offline
vrijdag heb ik voor het eerst dit jaar gespijbeld van school en toen ging ik in utrecht mijn vriendje zoeken maar hij nam niet op uuh dus stond ik voor een huis waar hij niet was want hij had toch bij een andere vriend geslapen.
toen heb ik mijn br00r gebeld en die kwam toen wat met mij drinken omdat ik nul euro bij me had.
en toen na 2 uur belde mijn vriendje die was eindelijk wakker en toen kwam hij me halen en in de tussentijd heb ik in deans rondgelopen waar ik een hele mooie trenchcoat zag van 550 euro en een jurkje van 350 euro.
maar ik had dus nul, shit.
en nu wil ik in utrecht wonen want het is dichter bij arnhem en ik kan misschien in een heel leuk appartement in de minnebroederstraat maar die knacker gaat het verloten tussen ons, en iemand waar hij het eigenlijk aan had beloofd dus 50 % kans ik hoop hett!
en toen crossten we naar edam naar een of ander festival waar mn vriendje moest optreden met zn band en daar gebeurde iets heel grappigs met een meisje die op haar grote idool de zanger van skip the rush afrende en toen uitgleed en doorgleed onder de tent door hiuhhuh.
Oud 24-09-2006, 10:20
Verwijderd
Góéjemorjgen, vannacht heb ik tot heel laat liggen lezen en net werd ik wakker door de hond die boven op me sprong en me een goedemorgen wenste, nu ga ik ontbijten met mijn parentus en straks nog even naar mn zus d'r huis om op te ruimen en om vier uur weer werken, olé!
Oud 24-09-2006, 10:21
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
mookid schreef op 24-09-2006 @ 11:19 :
die knacker gaat het verloten tussen ons, en iemand waar hij het eigenlijk aan had beloofd dus 50 % kans ik hoop hett!
dat is kut Ik zou er maar niet al te hard op rekenen...
Oud 24-09-2006, 10:34
mookid
mookid is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 24-09-2006 @ 11:21 :
dat is kut Ik zou er maar niet al te hard op rekenen...
nee ik reken er ook niet op, maar ik hoop het stiekem wel hihu.
Oud 24-09-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
mookid schreef op 24-09-2006 @ 11:19 :
heel leuk appartement in de minnebroederstraat
minrebroederstraat? beter kan je niet wonen in utrecht
Oud 24-09-2006, 11:48
kuik
kuik is offline
ik werd vroeg wakker en heb ontbeten en wel 1,5 uur geleerd uit mn pathologieboek wat ik nu weer interessant vind, woohoo. en zometeen ga ik afspreken met tanipunani en vanavond weer terug naar mn kamertje en joanypony stalken.
Oud 24-09-2006, 11:48
nps
nps is offline
ik chauffeurde vanaf eindhoven 2 nichtjes naar huis en nu zijn ze eindelijk optgetyft (naturally woonden ze ver bij elkaar vandaan en precies een andere kant op) en kan ik ff lekker in bad!
Oud 24-09-2006, 12:07
zeehond23
zeehond23 is offline
ik heb mijn kamer gestofzuigd en gedeild en eveneens de badkamer en de keuken
Oud 24-09-2006, 12:11
__
__ is offline
ik heb nog niks gedaan hoewel ik voor mijn doen vroeg opstond omdat ik nog zo tyfusveel moet lezen voor school.. pfft. ik ga nu beginnen.
Oud 24-09-2006, 12:13
Hagel
Hagel is offline
ik was vroeg wakker, toen belde ik mijn vriend of hij al wakker was want hij moest de bus halen. Hij had hem gemist dus dat was minder. Beetje muziek geluisterd en net gaan schoonmaken (dwz bleekmiddel rondspuiten en met de waterslang erop) en zo nog afwassen en huiswerk maken en dan mijn vriend ophalen bij het busstation (L)
Oud 24-09-2006, 12:25
ZerO
ZerO is offline
Vanochtend zat ik in de trein naast PSV hooligans en die keken me aan alsof ze nog nooit een vrouw hadden gezien ze waren echt zo cliche met hun krat bier, geboer, psv sjaaltjes en petjes . Toen ik dacht dat ze niet luidruchtiger konden zijn begonnen ze DAAR MOET EEN PIEMEL IN te zingen !!!!
Na mijn mini trauma probeer ik nu huiswerk te maken.
Oud 24-09-2006, 12:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
backstage het bier opgedronken van de bands gisteren
Oud 24-09-2006, 12:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb the butterfly effect gekeken en daarna gefickt en geslapen en vanochtend weer dolle pret en zometeen ga ik stofzuigen en huiswerk machen en vanavond lekker eten
Oud 24-09-2006, 12:56
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ben inmens brak maar werd wakker van mijn moeder die de telefoon kwam zoeken op mijn kamer en dat kennelijk niet geruisloos kan doen
Oud 24-09-2006, 13:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 24-09-2006 @ 13:56 :
ik ben inmens brak maar werd wakker van mijn moeder die de telefoon kwam zoeken op mijn kamer en dat kennelijk niet geruisloos kan doen
Tijd om op kamers te gaan!
Oud 24-09-2006, 13:15
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik ga zometeen toevallig bellen voor een dikke kamer
Oud 24-09-2006, 13:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
succes!
Oud 24-09-2006, 13:18
hellebel
hellebel is offline
ik heb mijn vingers tussen de autodeur gestopt, een fiets gestolen en zwartboek in de bioscoop gezien. zo zxzw.
Oud 24-09-2006, 13:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
danke!
Oud 24-09-2006, 13:20
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
hellebel schreef op 24-09-2006 @ 14:18 :
een fiets gestolen

ik wil em graag terug
Oud 24-09-2006, 13:25
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik had een feest vannacht en ik weet er niet heel veel meer van maar het was wel heel leuk, veel nieuwe mensen leren kennen enzo. want ik kende daar 3 mensen. dus vethip allemaal. nu heb ik maar 3 uur geslapen (op de grond) dus ik ben echt dood en vanavond heb ik bijles. gigagezellig
Oud 24-09-2006, 13:50
Verwijderd
ik krijg morgen een 'echte' plaats delict voor mn neus waar een schietincident heeft plaatsgevonden dus nu ben ik me aan het verdiepen in wapens, kogels, kogelbanen en alles wat te maken heeft met het reconstrueren van schietincidenten
Oud 24-09-2006, 13:56
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb zometeen een familiefeest
Oud 24-09-2006, 14:44
Broeder
Broeder is offline
Zestig pagina's klassieke staatsinrichting gelezen Nu maar eens een jofele plaat uitzoeken om bij mee te neuriën.
Oud 24-09-2006, 14:46
Verwijderd
geslapen en ik ga zo denk ik een film huren oid
Oud 24-09-2006, 14:49
Verwijderd
ik heb stomme sixpackfilmpjes gekeken uit verveling en nu ga ik werken en ik heb echt géén zin
Oud 24-09-2006, 14:57
geekbox3000
geekbox3000 is offline
Breedband internetten.
Oud 24-09-2006, 15:12
11
11 is offline
Ik ben net wakker. Verder ga ik niets meer doen, want ik ben gaar.
Oud 24-09-2006, 15:20
__
__ is offline
ik voer een msn gesprek met een vriendin die diep teleurgesteld in me is omdat ik niet mee wil naar qlimax. kan me echt totaal niet concentreren op mn huiswerk zeg maar dus ik heb pas 1 zin gelezen ofzo. zo maar weer een poging wagen..
Oud 24-09-2006, 15:43
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisteren had ik een familie-etentje, wat tegen verwachting in gezellig was. daarna naar een corpsfeestje geweest in de woo en ik was dronken en mn vriendinnetje ook. toen kotste ze het halve jkerkhof onder en beweerde dat dr telefoon gejat was. drama dus. nu thuis en heel veel opruimen en straks kaasfonduen (L).
Oud 24-09-2006, 15:44
Wammus
Wammus is offline
Ik heb m'n kamer opgeruimd en muziek zitten luisteren.
Oud 24-09-2006, 15:48
Verwijderd
Ik werd wakker, toen keek ik tekenfilms, maar dat duurde niet lang want er sprong opeens een vijfjarig hyperactief jongetje en een driemaandige hyperactieve chihuahua op mijn bed. Ze waren gestuurd door mijn moeder, wat volgens mij een hint was richting opstaan, want kennelijk was er visite. Toen heb ik met het hyperactieve jongetje foto's gemaakt van de hyperactieve chihuahua, want ik had geen zin in socializen met de visitelui, tevens ouders van het jongetje en bazen van de chihuahua. Nu zitten de ouders en de visite en het jongetje in de woonkamer te eten en de chihuahua, die overigens Mozes heet, zit tegen mijn been aan te rijden.
Oud 24-09-2006, 16:44
Verwijderd
Ik heb gister gevoetbald en gewonnen en don't look now gekeken en even wat gedronken in de stad. vandaag heb ik kiss kiss bang bang gekeken en taart gegeten.
Oud 24-09-2006, 16:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben al sinds woensdag in rome en buiten dat het te warm,vies,druk en duur is vind ik het mooi.
Oud 24-09-2006, 17:04
Verwijderd
nou ik werd dus dronken tussen de gothics en nee dat was niet in barneveld maar in amsterdam. gothiccity. in de eerste trein naar huis zat ik tussen alle hoertjes. voortaan maar weer wat later naar huis dus.

vandaag eh werd ik wakker. zware bevalling.
Oud 24-09-2006, 17:05
Dith
Dith is offline
Ik heb gehockeyd en nu moet ik een t-shirt maken voor ckv3 maar ik kan niet met de naaimachine omgaan.
Oud 24-09-2006, 17:08
Krynn
Krynn is offline
Wakker geworden. Ontbeten met ouders en broer, wat tegenwoordig errug zeldzaam is. Tafel afgeruimd. Vaatwasser ingeruimd. Artikel gelezen. Gedoucht. Volgend artikel gelezen. Mandarijntjes gegeten. Computer aangezet. Opzetje opdracht gemaakt. Eierkoek gesnaaid. Computer uitgezet. Naar moestuin gereden. Aardbeien geplukt. Konijnen verzorgd. Frambozen geplukt. Teruggereden. Computer weer aangezet voor vervolg opdracht. Aan moeders laten weten da'k toch best wel erg trek heb. Van moeders gehoord dat we op broers terugkeer van z'n werk wachten. Bah.
Oud 24-09-2006, 17:15
Verwijderd
Echt wtf
Oud 24-09-2006, 17:34
Krynn
Krynn is offline
Broer uitgekafferd omdat-ie, koud thuis, zonodig aan m'n kop moest zeuren en ik daardoor m'n perfecte zin kwijtraakte. Nasi gegeten, wederom met het hele gezin.
Oud 24-09-2006, 18:14
biep
biep is offline
vannacht tot half 6 naar Robodock geweest, voor herhaling vatbaar.
Oud 24-09-2006, 19:10
Otis
Otis is offline
Ik was gisteravond naar todays art in den haag geweest en dat was tof. toffe dingen en minder toffe dingen gezien, qua acts. En ik had een man ontmoet die op bastiaan ragas leek en hij zei dat hij acteur was en zn laatste rol was de rol van nazi in zwartboek en hij heeft 2 x aan mn cleavage gelikt want dan deed hij net alsof hij voorover bukte om me iets te vertellen maar toen deed ie dat. ik ging ook nog vrienden worden met een jongen die midden op de dansvloer tijdens ladyscraper een berg sos op zn hand uitstrooide om er vervolgens van te genieten. ik zei: hallo ken je geen gene? en toen zei hij NEE huhu en toen moest ik lachen en waren we bestfriends4life.Domper vd avond was echter dat ik in mn dronkenschap al mijn pasjes ben verloren,waaronder mn pin en mn VIDEOTHEEK !!!!!!!!! pasje.
vanochtend nadat ik 3u had geslapen moest ik opstaan en vanuit den haag naar apeldoorn met de trein en dat was kut want ik was brak. En aldaar heb ik de hele dag met mn tweelingneefjes in misselijkmakende attracties gezeten, in de julianatoren een leukere zondag kon ik me niet wensen.
Oud 24-09-2006, 19:14
*oma*
*oma* is offline
Gisteren Transamerica gekeken , wat een gekke film. Zo'n vrouw die dan een man die vrouw wordt speelt.
Oud 24-09-2006, 19:19
Electriq
Electriq is offline
Vannacht booty geshaked met Falluc Incognito, met als gevolg dat ik stonk naar zwetende mannen en bier. Rond 4 uur gaan slapen, om 12 u eruit en 's middags naar de pool&bowlinghal geweest met vrienden. Ik heb dus gebowld (?) en gepooled. Toen naar de chinees, French&Saunders gekeken en nu staat er een dikke berg afwas op me te wachten maar ik voel me niet lekker wehh.

Regels voor berichten