vrijdag heb ik voor het eerst dit jaar gespijbeld van school en toen ging ik in utrecht mijn vriendje zoeken maar hij nam niet op uuh dus stond ik voor een huis waar hij niet was want hij had toch bij een andere vriend geslapen.
toen heb ik mijn br00r gebeld en die kwam toen wat met mij drinken omdat ik nul euro bij me had.
en toen na 2 uur belde mijn vriendje die was eindelijk wakker en toen kwam hij me halen en in de tussentijd heb ik in deans rondgelopen waar ik een hele mooie trenchcoat zag van 550 euro en een jurkje van 350 euro.

maar ik had dus nul, shit.
en nu wil ik in utrecht wonen want het is dichter bij arnhem en ik kan misschien in een heel leuk appartement in de minnebroederstraat maar die knacker gaat het verloten tussen ons, en iemand waar hij het eigenlijk aan had beloofd dus 50 % kans ik hoop hett!
en toen crossten we naar edam naar een of ander festival waar mn vriendje moest optreden met zn band en daar gebeurde iets heel grappigs met een meisje die op haar grote idool de zanger van skip the rush afrende en toen uitgleed en doorgleed onder de tent door hiuhhuh.