Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was het dus ook vergeten.
![]() Maar gelukkig zette ik hem om 10 over 11 aan, ofzo. Was echt een superheftige aflevering weer. Sam aan het einde! Ik zag het wel aankomen trouwens, maar toch... En dan Abby en Kovac... ![]() En het eindmuziekje is anders. ![]() Is het beginmuziekje dat ook? Die heb ik nl. niet gezien, maar dat zou ik wel echt heel erg vinden! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, ze hebben de hele openingstune ook aangepast.
![]() Ik had ergens gelezen dat ze die hadden ingekort zodat ze meer tijd zouden hebben voor de rest van de aflevering. Maar ze gebruiken nu dus een totaal ander muziekje... (Op Youtube staan trouwens allemaal opening-credits met de oude muziek eronder voor het dertiende seizoen, maar dan door fans gemaakt.) Ben ik de enige die ook de herhalingen niet gezien heeft en toch gelijk weer wist waar het over ging? Heftige aflevering. Ik zag dat van Sam aan het einde echt niet aankomen. Ik dacht dat ze 'm gewoon zou peren. Wel leuk, want zoiets hebben ze volgens mij nog nooit eerder gedaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Morris juist het slechtste personage dat ER ooit heeft gekend. Dan zijn mensen als Haleh en Jerry (die niet in het voorfilmpje zitten) nog interessanter. Morris is echt een karikatuur van zichzelf, en dat hoort niet in ER, vind ik.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
5 G of 5.5 G iPod ? Dave123 | 5 | 03-02-2007 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar aan de kant gezet... Mr. V | 52 | 31-10-2005 16:11 | |
De Kantine |
Wie heeft er 5 minuten te tijd? Soron | 28 | 11-02-2005 17:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
5 vragen voor buitenlandse jongeren over uitgaansgelegen heden lautje3445 | 10 | 21-05-2003 20:42 | |
De Kantine |
ik ben er weer in getrapt Bikinie-meisje | 56 | 24-06-2002 16:03 |