Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 18-11-2006 @ 17:18 :
godverdetering, had ik na lang uitstellen eindelijk es een beetje zin om aan mijn portfolio te werken, houdt blackboard er na 15 min. mee op
hij doet t weer
Advertentie
Oud 18-11-2006, 17:20
Metal
Metal is offline
Ik ging met mijn bitch scatterbrain uit winkelen. En dat was gezellig, as always. Vanavond gaan we wijn drinken en film kijken, en daarna uit. Dadelijk eens wat muziek op cd branden en afgeven bij de lokale kroeg, benieuwd of ze het zullen draaien.
Oud 18-11-2006, 17:25
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen dacht ik "hmz!" en ging uit winkelen, maar het liep allemaal met een sisser af
Oud 18-11-2006, 19:42
innogen
innogen is offline
Gewerkt, en vanavond naar ehv. Dolle pret.
Oud 18-11-2006, 20:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
over een uurtje komt mijn vriend en ik verheug me. verder vier ik momenteel de verjaardag van mijn moeder en broer maar nu ben ik niet zo in een feeststemming want ik ben misselijk van de monchoutaart
Oud 18-11-2006, 20:04
__
__ is offline
gewerkt en dat was wel ok, vanavond feest van 2 vrienden en dr komen ook wat vrienden van de middelbare school waarvan ik er sommige al maanden niet heb gezien dus ook ik verheug me nu ga ik douchen met kei hard chocolate starfish and the hotdog flavored water op want daar word ik vrolijk van
Oud 19-11-2006, 00:21
Verwijderd
ik was gisteravond uit in waterfront en er komen nu zo af en toe eens wat gebeurtenissen naar boven drijven en ik kijk jiskefet GHIHIHI <3
Oud 19-11-2006, 00:45
Metal
Metal is offline
Ik vertrek zo naar de stad.
Oud 19-11-2006, 01:18
*oma*
*oma* is offline
Vanavond gewerkt en het was gezellig. Toen nog even wat gedronken en nu lekker thuis, straks slapen Morgen vrij, dus tijd voor een filmdag
Oud 19-11-2006, 01:44
Verwijderd
Ik ging naar een feestje en toen ging ik zuipen en toen ging ik maar naar huis en nu ga ik slapen óf een jointje roken + film kijken, ik weet het nog niet.
Oud 19-11-2006, 10:26
11
11 is offline
Gister had ik een personeels feestje en een verjaardag. Toen ik met de bus naar valkenswaard ging zaten er een groep mannen die een vrijgezellen feest hadden. Op de een of andere manier vinden ze dat ze dan alles kunnen zeggen en doen . Het feestje en de verjaardag waren gelukkig wel leuk .
Oud 19-11-2006, 11:58
Broeder
Broeder is offline
Ik denk na over een woordgrapje om mijn PUBLIEK morgen mee te overrompelen
Oud 19-11-2006, 12:31
Verwijderd
ik breng het weekend door bij mijn ouders en ben daarom gisteren met oude vrienden van school in eindhoven uitgeweest en nu krijg ik een brunch met chocoladebroodjes, eitje en verse jus d'orange
Oud 19-11-2006, 12:41
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Gisteren gewerkt, verder heel rustig aan gedaan want mn rug staat in brand. Net Kingdom of Hearts gespeeld met mn vriendje en verder weet ik niet wat ik ga doen, vrij weinig in ieder geval zzzz.
Oud 19-11-2006, 12:46
Verwijderd
Lekker uitgeslapen
Oud 19-11-2006, 12:56
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Gisteravond uitgeweest in Amsterdam eerst naar leidse en erna naar rembrandplein waar we in een b0bbeling iets kwamen waar ik dacht seth cohen te zien HAHA.

Geraced als een malle op de bike door amsterdam heen, om de nachtbbs te halen.

Vanochtend gekloot met me nieuwe phone en nu ben ik me weer aan het verbazen over Bianca ryan:

klik
Oud 19-11-2006, 13:38
capibara
capibara is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 18-11-2006 @ 17:06 :
Gewerkt en vanavond een gig doen in het godvergeten Lobith.
Harde gig, en nu brak.
Oud 19-11-2006, 13:40
Carn
Carn is offline
Vrijdagavond naar een bandpresentatie geweest hier in V-town; was wel vermakelijk. Toen naar huis en maar niet naar bed gegaan want ik moest toch om 6 uur opstaan ivm een uitvoering van mijn project in Utrecht. Dat ging wel goed (op het feit dat de dude van de locatie niks had geregeld qua backline dus ik heb als een volslagen idioot het halve converstatorium afgebroken en zelf maar alles geregeld;

daarna wat wezen eten en door richting Sassenheim (of all places) voor een feest van een vriend van me. Weer naar Den Bosch, ergens blijven slapen en net even thuis om om te kleden en mn zooi af te gooien. Nu weer naar Weert voor wat bandjes kijken en misschien nog naar de Dynamo vanavond mits niet uitverkocht.
Oud 19-11-2006, 13:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik had gisteren een verjaardagsfeestje en dat was erg gezellig en naar mate de avond vorderde werd ik wat meer wakker en minder brak dus dat was helemaal relaxt. Daarna uitermate goede seks gehad, vandaag uitgeslapen en gedoucht en straks beginnen met de grote schoonmaak oh en ik heb m'n eerste pepernoten van dit jaar naar binnen gewerkt, samen met een glas chocolademelk.
Oud 19-11-2006, 14:11
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Over mijn weekendje:
Vrijdag ging ik na school nog even wat drinken en eten in de stad met me vriendje en nog een vriend en een vriendin. Was erg gezellig. Nog wat gesmoket en daarna met hem mee naar huis geweest. Een nachtje bij hem geslapen Zaterdag aan het einde van de dag ging ik weer terug naar huis en savonds had ik een verjaardag. Daarna moest ik werken tot een uur of zes uur vanmorgen, ik lag pas om half negen in me nest en om twaalf uur kon ik alweer op gaan staan omdat de bouwvakkers bij ons aan de slag wilden. Dus ik ben nogal verrot vandaag, maar gelukkig maakt dat niet zo heel erg veel uit.
Heb mijn kamer opgeruimd en bel zo me vriendje wakker (moest ook werken tot 6 uur) om te vragen of hij vanavond bij mij komt slapen
Oud 19-11-2006, 15:18
Verwijderd
ik heb geslapen en ben ziek
Oud 19-11-2006, 15:29
Verwijderd
ik heb mijn kamer GESWIFFERD
Oud 19-11-2006, 15:31
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-11-2006 @ 16:29 :
ik heb mijn kamer GESWIFFERD
Zit alle stof nu in de honingraatstructuur van 't doekje?
Oud 19-11-2006, 15:41
ZerO
ZerO is offline
Ik ben gisteren naar Antwerpen geweest en daarnet heb ik mijn vriend naar het station gebracht en nou moet ik huiswerk gaan maken maar daar heb ik gek genoeg best zin in want het betreft film en dat beschouw ik als ontspanning.
Oud 19-11-2006, 15:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben naar bergen op zoom geweest waar ik gerepeteerd heb en bij mijn vriendin ben geweest. Nu ben ik terug op mijn kamer en heb ik net wat schoon gemaakt, verder is het hier koud maar ik ben te lui om een trui te pakken.
Oud 19-11-2006, 16:01
__
__ is offline
kut want ik heb nergens zin in. ik ben wel weer bij qua prison break, de afgelopen 3 afleveringen die op tv zijn geweest vanmiddag gekeken met mn vader + roodbaard die nog even langskwam. en ik heb honger maar het is pas vijf uur dus we gaan nog lang niet eten. wat een kutdag.
Oud 19-11-2006, 16:03
Ramble On
Ramble On is offline
Ik was gisternacht naar een feestje, dat was wel leuk totdat zowel de mannen als de vrouwenwc ondergekotst waren inclusief de wasbakken die toen verstopt raakten
Vandaag heb ik m'n scriptie afgemaakt en vanavond ga ik voor de tv hangen en ik heb nog maar 1 sigaret, wat een drama.
Oud 19-11-2006, 16:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-11-2006 @ 01:45 :
Ik vertrek zo naar de stad.
35 minuten nadat ik aankwam ging alles dicht, maar het was wel erg gezellig.

Carn : wat is er in dynamo dan?
Oud 19-11-2006, 18:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mijn vriend kwam langs en dat was gaaf en er kwamen andaag twee kenissen van mijn moeder want die vrouw geeft momenteel een diashow over de vier heemskinderen in het dorp en omg ze stonden qua uiterlijk en leefstijl echt kaarsrecht tegenover mijn ouders want zij waren christelijk en heel burgerlijk en die man was in driedelig pak en die vrouw had ee roze trui en een rok aan en ohja hij was gepassioneerd organist. en mijn ouders zijn gewoon een stel te laat geboren hippies. het was zelfs zo erg dat mijn moeder zich vooraf al begon te verontschuldigen voor het eten wat eventueel niet zou voldoen aan wat die mensen gewend waren

het waren wel aardige mensen hoor, daar niet van. ze maakten af en toe zelfs een in hun ogen ondeugend grapje, <3
Oud 19-11-2006, 19:15
suikerprinses
suikerprinses is offline
gisterochtend ging ik koffie drinken met een vriendinnetje en we keken naar de intocht van sinterklaas (L). onverwachts een paar uurtjes gewerkt want mijn collega's konden alle gillende kinderen en zeikende ouders niet meer aan. 's avonds feestje gehad van een vriendin die voor vier maanden naar suriname gaat. met z'n allen in de kroeg beland en iedereen was dronken. de afterparty overgeslagen en vandaag film gekeken met vriendinnen. de dvd van onze vakantie was namelijk af . nu heb ik eigenlijk een borrel maar ik ga op de bank hangen, denk ik.
Oud 19-11-2006, 23:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 19-11-2006 @ 17:07 :
Carn : wat is er in dynamo dan?
Masters of Death tour, niet scenepoints waardig ;P

Volbeat daarentegen \m/
Oud 19-11-2006, 23:30
Metal
Metal is offline
wtf ja

ENTOMBED

dacht dat dat eind november was.....
Oud 19-11-2006, 23:33
Luna
Luna is offline
verjaardag van mn oma. ultiem boeiend. toen door utrecht gelopen en thee gedronken ergens en nu ben ik bij een studiegenoot en werken we aan een deadline voor morgenochtend. ik denk dat ik straks ook echt dead ben.
morgen vroeg college dan naar amsterdam om te werken tot 22u en daarna naar een vriendin. zo, ik ben alweer volgeboekt de komende week.
Oud 19-11-2006, 23:35
Blenderhead
Blenderhead is offline
Prima dag. Veel gestudeerd. De allerslechtse stukjes tv gezien. Gelezen dat ik een fucking voldoende heb voor be/ba.
Nu afsluiten met Kwak bier.
Oud 19-11-2006, 23:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 20-11-2006 @ 00:35 :
Prima dag. Veel gestudeerd. De allerslechtse stukjes tv gezien. Gelezen dat ik een fucking voldoende heb voor be/ba.
Nu afsluiten met Kwak bier.
incl kwakfles?
Oud 20-11-2006, 00:15
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen, ontbeten, naar dingen van mijn overleden gekeken (allemaal dingen uit WO II enzo, heel gaaf ), met mijn opa en oma gekletst, bij mij zus gegeten en nu moet ik eigenlijk slapen.
Oud 20-11-2006, 00:45
Verwijderd
er was funk jam sessie in het jongerencentrum www.fenix.nl
alwaar ik mn stokjes even 15 min heb kunnen laten wapperen. Te veel drummers gewoon. Maar wel gave muzikanen.

Na anderhalfuur kon ik geen funkjam meer horen

Laatst gewijzigd op 20-11-2006 om 00:48.
Oud 20-11-2006, 00:49
Carn
Carn is offline
wat de boer niet kent dat vreet ie niet!
Oud 20-11-2006, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-11-2006 @ 01:49 :
wat de boer niet kent dat vreet ie niet!
Jammen is gewoon leuker om te doen dan om te luisteren.
Oud 20-11-2006, 00:55
Carn
Carn is offline
ligt er aan; jammen in Limburg lijkt me idd niet leuk om aan te horen.
Oud 20-11-2006, 09:07
__
__ is offline
ik ben wakkerrr en ik ben mn tas aan het pakken om naar rotterdam te gaan maar ik slaap de komende twee nachten toch niet daar dus het lijkt een beetje nutteloos ofzo maar ok i'll get over it. vanmiddag dus eerst naar r'dam en daarna door naar een vriendin in maastricht, morgen windowshoppen daar (want weinig geld) en 's avonds uit eten met HET GEZIN omdat m'n in maastricht studerende broer zo nodig jarig moet zijn. ik heb een roze overhemd voor hem gekocht leuk he. nouja vindt hij wel EN DAAR GAAT HET OM JA TOG ok nu moet ik haasten !!!
Oud 20-11-2006, 11:17
655321
655321 is offline
Vanochtend lekker lui laat opgestaan omdat ik toch pas vanmiddag hoef te werken. Toen speelde ik Tomb Raider maar dat lukte niet, ik viel de hele tijd dood.
Nu wilde ik net naar mn werk maar het regende zo hard toen ik m'n fiets van het slot wilde halen dat ik nu maar de bus pak straks. Ik moet bij een enorm demente mevrouw werken die eerder heel erg boos op me werd dat ik geen sigaret wilde.
En geen vijfde kop koffie.
Vanavond ga ik naar de film en daarna, daarna.. daarna weet ik het nog niet.
Oud 20-11-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-11-2006 @ 01:55 :
ligt er aan; jammen in Limburg lijkt me idd niet leuk om aan te horen.
Dat is gewoon racisme carn.
Oud 20-11-2006, 13:36
Verwijderd
ik ging naar den haag maar de fucking treinen reden niet dus toen heb ik maar een dagje vrij genomen
Oud 20-11-2006, 13:42
gasface
gasface is offline
Die van mij zat bij fortuyn en pvv maar ik ga toch voor SP.
Oud 20-11-2006, 14:15
suvórov
suvórov is offline
Groenvrij!
Oud 20-11-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 20-11-2006 @ 15:15 :
Groenvrij!
?
Oud 20-11-2006, 14:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
verschrikkelijke kankerdag gisteren. niet meer in slaap kunnen komen en toen ik eenmaal sliep alleen maar para gedroomd en nu maar eens douchen en ontbijten want ik moet zo naar mijn werk.
Oud 20-11-2006, 14:46
suvórov
suvórov is offline
http://www.groenvrij.nl/

Ik wou dat het me niks uitmaakte, dan stemde ik groenvrij.

Regels voor berichten