Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() @Kruimel: ik bel nu ook al regelmatig. ![]() Bedankt voor jullie reacties. ![]() ![]() ![]() Laten we maar hopen dat het vanaf nu alleen maar beter gaat. ![]()
||
Citaat:
Waarom ben jij zo verstandig? En waarom heb je zoveel gelijk, is dat een van de eisen als je een forumbaas wilt worden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En snel kijken die film! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Vandaag was ik optimistisch. Vandaag zouden we vroeg klaar zijn. Dat verklaart waarom ik om tien over zes pas het gebouw verliet. En nu moet ik nog mijn verslag afmaken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Comptine d'un autre été & Summer '78! <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil echt niet mezelf naar beneden halen, maar ik vind serieus dat het bij mij meevalt. Ik ben denk ik angstiger dan een gemiddeld mens, maar dat is het ook. Bovendien ben ik nu eenmaal hooggevoelig, dat betekent nu toch niet ineens heel erg angstig? Maar toen ik dat mailde naar mijn psych zei ze dat ik wellicht moeilijker ben dan dat ik zelf inzie/wil inzien. Dat dacht ze tenminste. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het beste wat je kan doen is eerst naar de wc gaan, nog niet gegeten hebben en dán wegen. (En oveigens ook niet iedere dag of meerdere keren per dag) Al dit gepraat over wegen maakt me drastisch terugverlangen naar de weegschaal. Ik wil hebben, ik wil hebben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry! Maar al vijf weken niet, wees trots op jezelf en bedenk hoe zonde het zou zijn van die vijf weken om het nu ineens wel te doen. En, kijk naar net bij mij, dat getal wil ook nog wel eens liegen dus het heeft toch geen zin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |