Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom ben je zo boos op haar? Ze had ook niks kunnen zeggen en zich er ongemakkelijk bij kunnen voelen dat ze iets gevonden had. Wat de situatie alleen maar pijnlijker maakt. Nu kan ze je mss helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijf het wel trouw slikken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: bijna 1,5 uur wat gedaan. Ik moet nog 60 pagina's lezen vandaag en dan wilde ik de hele syllabus eigenlijk ook nog samenvatten (190 p.) maar dat gaat denk ik niet lukken. Die 60 pagina's worden al een crime, gelukkig is het wel Nederlands en redelijk makkelijk, maar zoveel informatie en jaartallen van een periode waar ik nauwelijks iets van weet en ik weet niet hoe goed ik alles moet weten. Nouja, ik lees maar weer verder, heb nu nog 4,5 uur sowieso de tijd en vanavond na 10en misschien nog wel eventjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ieder geval beter dan dat je er geen fuck om geeft. die mensen heb je ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het een heel goed idee is dat je je gedachten op papier hebt staan. En hee, als de mensen hier je niet belachelijk maken of zeggen dat je je aanstelt, waarom zou je psych dat dan wel doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
super meis! *trots* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |