![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat er deze keer niks fout gegaan is, dus ik stem gewoon op jou. |
![]() |
||
Citaat:
Ow ow ow wat dom ![]() ![]() Gelukkig hebben we nog een leerling. Ik vind het nu wel lastig worden op wie ik moet stemmen. Edit: ik vind Twinkebel wel verdacht worden door die opmerking hier boven mij.
Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 19:08. |
![]() |
||
Citaat:
Of Spelleider moet weer een foutje hebben gemaakt... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() We zullen het morgenavond weten ![]()
||
Verwijderd
|
dan móét twinkebel wel een wolf zijn!! hinten over de leerling hebben nu idd geen zin meer
![]() erg veel bijzondere functies zijn er toch niet meer te verliezen (enkel de tovenaar), de kans dat twink een gewone dorpeling is of een bad guy is zo veel groter, ik wil dat risico wel nemen eigenlijk... sorry twinkebel en ik begrijp helemaal niks van deze post: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Welke opmerking wordt er bedoeld? ![]() Mijn stem gaat naar Twinkebel, alleen al door die vage posts. Edit: Ziek verhaal trouwens... ![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 21:00. |
![]() |
||
Ik kan maar 1 ding zeggen. Ik keer me hier om in m'n graf
![]() En ik snap soija's post niet helemaal ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is wel het spel van de records trouwens: eerste keer meteen een wolf eruit, de heks die een succesvolle beheksing doet en dus ook de ratio dode functies/dode dorpelingen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verrader is ook goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *gaat connecties drukknoopje, maxwell en twinkebel nazoeken* |
![]() |
||
Citaat:
Alles is toegestaan, maar wel binnen de grenzen van het spel, vind ik. Je kan het spel spelen met de middelen en de kennis die je hebt, maar je hoort, in ieder geval in my opinion, niet te overleven door te zeggen dat de spelleider een fout heeft gemaakt. Immers, de spelleider hoort geen foute info te sturen, en zowel, hoort hij dit recht te zetten. Ik hoopte dat mensen wel geleerd zouden hebben van de vorige keer dat er info verwisselt was, en daardoor lisaah onterecht doodging, maar blijkbaar ziet de spelleider dit anders. ![]() Hoe dan ook, het is heus niet zo dat ik niet wil dat je nog meedoet ofzo, maar ik vond een dergelijke post nadat de ziener aangaf dat je slecht was gewoon niet zo'n eerlijke zet. No offense verder, het is enkel mijn mening. Dus doe het volgende spel alsjeblieft gewoon weer mee, dat is alleen maar leuk. En sorry voor het kwetsende ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |