Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 15:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 02-04-2007 @ 16:07 :
Doden moeten hun mond houden
Net als niet-deelnemers
Ik zeg toch ook niks? Maar het lijkt me niet meer dan eerlijk dat als de ziener een functie heeft opgevraagd, hij ook hoort te weten dat het de juiste is.
Advertentie
Oud 02-04-2007, 15:35
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-04-2007 @ 23:54 :
Jezus, ik heb zowat iedereen verdacht. Zoals gewoonlijk. Tig mensen worden verdacht door tig mensen en tóch zijn dr maar vier wolf, lieverd
Ik zei ook dat ik geen wolf was, maar werd toch gestemd
Ah joh ik zit je ook maar wat te plagen Ik hoop wel dat je dat door hebt
Oud 02-04-2007, 15:50
twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb zelf ondervonden dat het niet altijd goed gaat, helaas ben ik daar nu ook de dupe van.
Oud 02-04-2007, 15:52
Trass
Trass is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 02-04-2007 @ 16:50 :
Ik heb zelf ondervonden dat het niet altijd goed gaat, helaas ben ik daar nu ook de dupe van.
Overmorgen zullen we 't weten

Ik denk dat er deze keer niks fout gegaan is, dus ik stem gewoon op jou.
Oud 02-04-2007, 17:17
twinkebel
twinkebel is offline
Jongens het zou dom zijn om mij op te hangen, niet omdat ik aardig ben ofzow maar ik ben gewoon heel goed in leren.
Oud 02-04-2007, 18:54
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 20:49 :
Ooooh *zucht*. Laatste keer dat ik iemand in bescherming neem, volgende spelletjes inclusief

Ow ow ow wat dom . Sorry!
Gelukkig hebben we nog een leerling.

Ik vind het nu wel lastig worden op wie ik moet stemmen.

Edit: ik vind Twinkebel wel verdacht worden door die opmerking hier boven mij.

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 19:08.
Oud 02-04-2007, 18:57
Tink*
Tink* is offline
Oh balen. Ik heb niet gestemd trouwens, want ik was veel later thuis van een meet dan ik had gepland. Maar goed, ik verdacht ook Daboman dus dan had je nog hetzelfde gehad. Gelukkig is er nog de leerling idd.
Oud 02-04-2007, 19:17
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 02-04-2007 @ 18:17 :
Jongens het zou dom zijn om mij op te hangen, niet omdat ik aardig ben ofzow maar ik ben gewoon heel goed in leren.
Ik denk dat hij nu gebruik maakt van de verwarring die er een paar spellen terug met de namen was....twinkebel --> tink
Of Spelleider moet weer een foutje hebben gemaakt...
Oud 02-04-2007, 19:42
Hanneke
Hanneke is offline
Acht mensen er uit, één dorpeling.
Oud 02-04-2007, 19:48
twinkebel
twinkebel is offline
Denk wat je wilt drukknoopje, maar ik vertrouw je nog steeds niet.
Oud 02-04-2007, 20:20
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 02-04-2007 @ 18:17 :
Wat een hint Ben je de leerling?
We zullen het morgenavond weten
Oud 02-04-2007, 20:22
Spelleider
Spelleider is offline
Skilly liep huilend de meisjes WC binnen. Tijdens de lunch hadden Flyaway en P-apple gezegd dat ze was aangekomen en dat ze maar eens op dieet moest gaan. Ze ging voor de spiegel staan en bekeek zichzelf. Eigenlijk vond ze zelf ook dat ze te dik was. Ze draaide een kwartslag. ‘Ik ben veel te dik’ huilde ze. ‘Ik lijk wel een varken. Ik heb een buikje en vetrollen’ Ze legde haar handen op haar kont en kneep erin. ‘Mijn kont is ook buiten proporties. Ik had gisteravond geen friet moeten pakken, en die chocoladereep bij de lunch was ook geen goed idee’ dacht ze bij zichzelf. Ze moest afvallen, anders zouden Flyaway en P-apple haar uit het groepje gooien en dan zou ze weer gepest worden. Ze dacht terug aan de verschrikkelijke tijd die ze gehad had op de basisschool. ‘Dat nooit meer’ zei ze snikkend. ‘Ik moet dunner worden’ Ze liep een toilet binnen en deed de deur op slot. Ze ging over de pot hangen en stak haar vinger in haar keel. Een ranzige, zure smaak welde op in haar mond toen ze haar maaginhoud in de WC-pot uitkotste. Ze voelde zich gelijk een stuk slanker. Het was niet de eerste keer dat Skilly haar vinger in haar keel stak, ze deed dit al sinds het schoolfeest. Ze wou toen namelijk een mooi jurkje aantrekken dat ze een paar maanden eerder had gekocht, maar dat bleek veel te strak te zitten. Flyaway en P-apple hadden haar toen uitgelachen en ‘dikke zeug’ genoemd, en dat hadden ze daarna met enige regelmaat herhaald. Ze had zichzelf zelfs een keer ziek gemeld omdat ze er niet meer tegen kon. Dat wou ze vandaag weer doen, maar helaas had haar moeder daar een stokje voor gestoken.
Net toen ze het pleehokje wou verlaten hoorde ze anderen de meisjes WC binnenkomen. Ze herkende de stem van Leekah en schrok. Snel ging ze op de WC-pot staan en hield ze zich muisstil: net zoals iedereen was ze doodsbang van Leekah. Voorzichtig gluurde ze door de kier van de WC-deur. Ze zag inderdaad Leekah staan, zoals altijd gekleed in een tuinbroek. Achter haar stonden twee personen met wolvenmaskers op. Leekah was aan het praten met iemand die ze niet kende: een vrouw met rood haar. ‘Hoeveel gram moet je hebben?’ vroeg de roodharige vrouw. ‘300 gram’ antwoordde Leekah. ‘Ik heb veel nodig want sinds de directeur drugs verboden heeft is er hier een gigantische markt voor. Wat is de prijs?’ ‘25 euro per gram’ antwoordde de vrouw. Leekah’s gezichtsuitdrukking sprak boekdelen: de prijs beviel haar niets. ‘25 euro? Ben je gek geworden of zo?’ ‘Graag of niet’ zei de roodharige vrouw. Leekah knarsetandde. ‘Goed, maar dan wil ik eerst de kwaliteit testen!’ ‘Eerst betalen!’ protesteerde de vrouw. Maar één van Leekah’s weerwolven rukte de coke uit haar handen en klapte zijn stiletto uit. Hij stak het mes in het pak en likte eraan. ‘Suiker!’ gromde de man. Meteen greep Leekah de roodharige vrouw bij de keel. ‘De witte dood. Stom van je Drukknoopje. Als ziener had je moeten weten dat ik me niet laat belazeren!’ Ze trok haar eigen mes en ramde het lemmet diep in Drukknoopje’s buik. Daarna stak ze nog een paar keer toe. Skilly kneep haar ogen dicht, klemde haar kaken op elkaar en wist nog nét een kreet van afgrijzen te onderdrukken.
Drukknoopje viel op de grond. Rondom haar ontzielde lichaam verscheen een steeds groter wordende bloedplas. ‘Wegwezen’ zei Leekah tegen de twee weerwolven ‘voordat iemand ons ziet’

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje (leerling-ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

En toen waren de zieners helaas op. Goeie keus van de weerwolven.
De dorpelingen mogen weer stemmen, dit kan tot morgenavond 20:30.
Oud 02-04-2007, 20:25
twinkebel
twinkebel is offline
Oh mijn god het zit ons niet mee, ik had toch gelijk dat er iets met Drukknoopje was. Maar oh nee, Drukknoopje was er in gestonken. dankzij jouw opmerking tegen mij wisten ze mooi wie de leerling was. Dankjewel.

EDIT: En nee ik ben geen wolf, maar als je me zo verdenkt ten onrechte dan verdien je het.
Oud 02-04-2007, 20:26
Verwijderd
Ik zei het toch!!!

Lieve Daboman, nu jij weer.

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 20:31.
Oud 02-04-2007, 20:27
Verwijderd
dan móét twinkebel wel een wolf zijn!! hinten over de leerling hebben nu idd geen zin meer
erg veel bijzondere functies zijn er toch niet meer te verliezen (enkel de tovenaar), de kans dat twink een gewone dorpeling is of een bad guy is zo veel groter, ik wil dat risico wel nemen eigenlijk... sorry twinkebel

en ik begrijp helemaal niks van deze post:
Citaat:
twinkebel schreef op 02-04-2007 @ 21:25 :
Oh mijn god het zit ons niet mee, ik had toch gelijk dat er iets met Drukknoopje was. Maar oh nee, Drukknoopje was er in gestonken. dankzij jouw opmerking tegen mij wisten ze mooi wie de leerling was. Dankjewel.

EDIT: En nee ik ben geen wolf, maar als je me zo verdenkt ten onrechte dan verdien je het.
Oud 02-04-2007, 20:28
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-04-2007 @ 21:27 :
dan móét twinkebel wel een wolf zijn!! hinten over de leerling hebben nu idd geen zin meer
erg veel bijzondere functies zijn er toch niet meer te verliezen (enkel de tovenaar), de kans dat twink een gewone dorpeling is of een bad guy is zo veel groter, ik wil dat risico wel nemen eigenlijk... sorry twinkebel
Je doet maar hoor. Ik kan je niet dwingen om niet op mij te stemmen, maarjah..
Oud 02-04-2007, 20:34
Tink*
Tink* is offline
Ik snap sommige posts ook niet meer. En ik weet niet of dat nou aan mij ligt dat ik niet goed lees of aan de posts zelf. ;x Maar wel kut, want ze heeft niet echt een kans gehad om dingen op te vragen.
Oud 02-04-2007, 20:37
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Tink* schreef op 02-04-2007 @ 21:34 :
Ik snap sommige posts ook niet meer. En ik weet niet of dat nou aan mij ligt dat ik niet goed lees of aan de posts zelf. ;x Maar wel kut, want ze heeft niet echt een kans gehad om dingen op te vragen.
Dit en morgen stem ik op Twinkebel.
Oud 02-04-2007, 20:42
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 02-04-2007 @ 20:42 :
Negen mensen er uit, één dorpeling.
Oud 02-04-2007, 20:55
P-apple
P-apple is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 02-04-2007 @ 21:25 :

Ik snap het helemaal niks meer van. Eerst staat er Het zit ons niet mee, en die Maar oh nee kan ik ook niet helemaal plaatsen. En dan weer die Dankjewel
Welke opmerking wordt er bedoeld?

Mijn stem gaat naar Twinkebel, alleen al door die vage posts.

Edit: Ziek verhaal trouwens...

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 21:00.
Oud 02-04-2007, 21:04
drukknoopje
drukknoopje is offline
helaas mensen. Doden spreken niet.

maar het was te verwachten nadat daboman mij zo duidelijk in bescherming heeft genomen.
Oud 02-04-2007, 21:17
Neiu
Neiu is offline
Meh

Morgen Twinkebel stemmen. Wattie ook is, het kan eigenlijk alleen maar voordeel opleveren
Oud 02-04-2007, 21:58
Daboman
Daboman is offline
Ik kan maar 1 ding zeggen. Ik keer me hier om in m'n graf

En ik snap soija's post niet helemaal

Citaat:
Hanneke schreef op 02-04-2007 @ 20:42 :
Acht mensen er uit, één dorpeling.
Jah, hoe is het mogelijk Is het ooit eerder voorgekomen?

Laatst gewijzigd op 02-04-2007 om 22:25.
Oud 02-04-2007, 22:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Daboman schreef op 02-04-2007 @ 22:58 :

Jah, hoe is het mogelijk Is het ooit eerder voorgekomen?
Nee, maar eerst hadden we ook geen geliefden en cupido.

Dit is wel het spel van de records trouwens:
eerste keer meteen een wolf eruit, de heks die een succesvolle beheksing doet en dus ook de ratio dode functies/dode dorpelingen...
Oud 02-04-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 02-04-2007 @ 22:58 :

En ik snap soija's post niet helemaal
tss
Oud 03-04-2007, 06:11
Verwijderd
Ik stem ook op Twinkebel. Ik begrijp nog steeds niet helemaal of Daboman nou wel of niet zijn functie heeft opgevraagd, maar goed.
Oud 03-04-2007, 06:39
twinkebel
twinkebel is offline
Nou ik ga er waarschijnlijk uit, oke. Ik stem op Topdrop ik vind echt iets verdachts aan hem, verder vind ik Elpida niet meer verdacht. En tjah, Tink* wat moet ik daar nou mee. Dat zie ik nog even aan.
Oud 03-04-2007, 10:13
flyaway
flyaway is offline
Ik stem ook op Twinkebel.

En ivm verhaal: ik ben niet zo hoor sorry
Oud 03-04-2007, 10:30
Verwijderd
Sensatie
Oud 03-04-2007, 11:02
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 03-04-2007 @ 11:30 :
Sensatie
Zijn we ook een sensatie record aan het breken?
Oud 03-04-2007, 11:10
Verwijderd
ik ga ook op twinkebel stemmen, nu alvast, ook al is het pas 12 uur. ik wil ook gewoon weten wat zn functie is eigenlijk
en dit is idd weer een raar spel! ben blij dat ik toch weer heb meegedaan (wilde eerst misschien niet, omdat ik er zo van in een computer-junk veranderde, maar ach...)
Oud 03-04-2007, 12:04
twinkebel
twinkebel is offline
Jij mag niet stemmen Sterrenmeisje..
Oud 03-04-2007, 12:50
Neiu
Neiu is offline
Ik heb zojuist op Twinkebel gestemd en ik ben heel erg nieuwsgierig naar zijn functie.
Oud 03-04-2007, 17:31
Tink*
Tink* is offline
Ik doe ook mee op Twinkebel. Gewoon omdat ie vaag doet en ik nu weg moet.
Oud 03-04-2007, 18:02
Flowtje
Flowtje is offline
Het duurde even, maar ik heb nu eindelijk tijd gehad om alle verhalen + posts goed door te lezen. Maar ik ga op Twinkebel stemmen, Daboman was vrij duidelijk.
Oud 03-04-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 03-04-2007 @ 12:02 :
Zijn we ook een sensatie record aan het breken?
Ja, natuurlijk
Oud 03-04-2007, 19:07
Trass
Trass is offline
Twinkebel, was ook wel te verwachten. Misschien is het ook wel 'maar' de verrader of de heks (Daboman had het niet specifiek over wolf) maar dat is altijd nog beter dan een dorpeling.
Oud 03-04-2007, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Eye of Sauron zat verslagen achter zijn bureau. Één van zijn leerlingen vermoord! En nog wel op zijn eigen school. Toen Skilly vol afgrijzen naar hem toe kwam rennen was hij direct gaan kijken. Als dit uitkwam zou hij zeker zijn baan kwijtraken, daarom had Eye of Sauron besloten om het stil te houden. Hij riep door de luidspreker om dat er een wespennest was ontdekt in het damestoilet en dat iedereen de rest van de dag vrijkreeg. Iedereen behalve Skilly. Skilly moest in zijn kantoor blijven, de deur had hij op slot gedraaid om ondertussen het lijk te kunnen bergen. Hij zaagde het lichaam van Drukknoopje in stukken. Tot zijn grote verbazing moest hij er niet van walgen maar vond hij het eigenlijk wel prettig. Toen hij klaar was pakte Eye of Sauron een grote vuilniszak waarin hij de stukken deed en liep naar de kelder van de school. In de kelder stonden grote vrieskisten waar de schoollunches in werden bewaard. Dat zou een goede tijdelijke oplossing zijn! Nadat Eye of Sauron het lijk en de troep die het had gemaakt helemaal had opgeruimd liep hij terug naar zijn kantoor waar hij een geschokte en trillende Skilly aantrof.
"Ik snap dat je geschrokken bent Skilly", zei Eye of Sauron met een strenge stem, "Het is nooit leuk als een leerling flauwvalt. Je hoeft je nu geen zorgen meer te maken. Drukknoopje is naar een goed ziekenhuis toe waar ze weer helemaal kan herstellen. Ze is dus flauwgevallen."
Skilly keek naar hem op en wilde hem verbeteren maar Eye of Sauron ging snel weer verder met zijn verhaal.
"Misschien heb je iets anders gezien, dan komt dat vast door de drugs die je gebruikt hebt. Ik vond vlakbij de plek waar ze is flauwgevallen coke. Maar wat je ook gezien hebt, vergeet het, ze is echt alleen maar flauwgevallen. Als je wilt kan je haar een brief schrijven."
Skilly was kwaad weggelopen maar hij wist dat ze bij zijn verhaal zou blijven. Ergens was hij blij dat het was gebeurd met Drukknoopje en dat Skilly een getuige was. Drukknoopje was een wees en ze woonde op zichzelf. Hij hoefde zich niet naar ouders of anderen te verantwoorden. En Skilly, die was zo makkelijk beïnvloedbaar. Hij voelde zich alleen verslagen, als dit al gebeurde, wie weet hoe ver het dan nog kon gaan. Hij moest Leekah ter verantwoording roepen. Alleen was ook Eye of Sauron bang voor haar.

Twinkebel en TopDrop zaten samen in de bibliotheek te discussiëren toen Linda zachtjes binnenkwam. Ze sloop richting de twee jongens tot ze vlak achter hen stond en riep keihard: "BOE"
De jongens stonden van schrik op en stootten tegen elkaars hoofd. "Dat gaat een bult worden, verdomme", mompelde TopDrop, "Zo ziet Flyaway me natuurlijk nooit staan."
"Ach, dat ziet ze toch al niet", lachtte Linda, "misschien moet je een meisje zoeken die iets meer in jouw league is." Ze knipoogte naar de verbijsterde jongen, pakte een stoel en ging zitten. Ze had de jongens al een tijd niet gesproken dus vertelde alles wat er de afgelopen periode gebeurd was. Van het opbouwen van haar zelfvertrouwen en het verdedigen van zichzelf tot het belangrijkste.
"ik heb een vriend."
"Waaaat?" Riep TopDrop uit. "Wie? Wat? Hoe? Waaat? Ik blijf nog alleen over. Jullie laten me allemaal in de steek!" Huilend liep TopDrop de bibliotheek uit.
Sterrenmeisje bleef geschokt achter. "Wat is er met hem aan de hand zeg? Shit, hij kan wel blij voor me zijn ofzo."
"Ach het ligt niet aan jou Linda", zei Twinkebel rustig, "Ik heb hem net iets verteld en daar heeft hij het nogal moeilijk mee. Ik ga naar hem toe, het is niet goed als hij nu alleen is." Snel liep hij TopDrop achterna.

Sterrenmeisje liep teleurgesteld naar haar vriend, Zoemzoem.
"Ik dacht dat ze blij voor me zouden zijn", snikte ze. Zoemzoem nam haar in zijn stevige armen en hield haar dicht tegen zich aan. Hij was blij dat hij zo'n lief meisje had ontmoet. Misschien kon hij zelfs wel zorgen dat die populaire meiden eindelijk eens aardig gingen doen. Hij sloot zijn ogen en genoot van haar warmte.
"Lief meisje van de sterren, ik ben zo blij met je." fluisterde hij. Zoemzoem was de enige die haar sterrenmeisje kon noemen. Bij hem was het niet erg. Bij hem was ze veilig.

De volgende dag waren Twinkebel en TopDrop bij Twinkebel thuis. De tranen stonden in de ogen van TopDrop, hij had altijd al moeite gehad met afscheid nemen.
"B-ben je er klaar voor?" vroeg hij met een trillend stemmetje. Twinkebel knikte. "Wees voorzichtig, TopDrop. En als je me wilt spreken weet je waar je me kan vinden."
Twinkebel ging op zijn bed liggen en sloot zijn ogen. TopDrop maakte zich klaar voor zijn grootste project ooit. Hij had dit ooit al bij dieren uitgeprobeerd maar nog nooit bij een mens. Dat het zijn vriend Twinkebel was maakte het pijnlijk, maar niet minder spannend.
TopDrop pakte een spuit met verdoving erin en spoot het in zijn vriends arm. Hij voelde aan zijn pols en merkte dat het goed werkte. Twinkebel lag rustig adem te halen. TopDrop nam even tijd voor zichzelf om nog een laatste keer naar Twinkebel te kijken zoals hij nu was en ging verder met de operatie. Hij pakte een bottenzaagje en zaagde van zowel de linkerkant als de rechterkant van het hoofd van Twinkebel een stukje schedel af. Met een klein, elektrisch mesje gaf hij doormiddel van kleine sneetjes en elektronische schokken een aanpassing aan de hersenstructuur van twinkebel. Nu kon hij niet meer terug, Twinkebel zou nooit meer echt bij kunnen komen. Snel pakte hij de pluggen, voordat Twinkebel zou overlijden en installeerde ze in zijn hersenen. Twee kleine usb-pluggen. Hij legde een kabel aan van het hoofd naar de computer van Twinkebel en startte hem op. Gisteravond had Twinkebel zijn eigen computerprogramma geschreven en uitgelegd hoe TopDrop dit aan het computerprogramma van Flowtje moest koppelen. Zo konden Flowtje en Twinkebel voor eeuwig samen in zijn eigen gebouwde virtuele wereld leven.

Topdrop had de koppeling gemaakt en keek nog één keer naar het beeldscherm en zijn vriend. Alles zag er goed uit. Hij slaakte een zucht en met de zakcomputer van Twinkebel in zijn tas ging hij op weg naar huis.

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel (verrader)
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje (leerling-ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Weer een zeer goede keuze van de dorpelingen. Zouden ook de wolven hun goede keuzes kunnen voortzetten? We zullen het zien.
Oud 03-04-2007, 19:35
twinkebel
twinkebel is offline
Omg, een usb plug in me hoofd.
Oud 03-04-2007, 19:41
P-apple
P-apple is offline
Huh, waarom is hij geen weerwolf?!
Had ik die post van Daboman nou zo verkeerd gelezen, of heeft hij niet letterlijk gezegd dat Twinkebel weerwolf was?

Nouja, het zit iig wel weer een beetje mee

Edit: Hmmm, dan heeft hij die Jawel daar wel een beetje vreemd neergezet...

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 19:47.
Oud 03-04-2007, 19:43
Trass
Trass is offline
Citaat:
P-apple schreef op 03-04-2007 @ 20:41 :
Huh, waarom is hij geen weerwolf?!
Had ik die post van Daboman nou zo verkeerd gelezen, of heeft hij niet letterlijk gezegd dat Twinkebel weerwolf was?

Nouja, het zit iig wel weer een beetje mee
Nee, hij zei dat we blij zouden zijn als we van Twinkebel af waren.

En verrader is ook goed
Oud 03-04-2007, 20:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mooi zo.
Oud 03-04-2007, 20:12
Daboman
Daboman is offline
Tjah wat kan ik zeggen. Aan de ene kant ben ik trots op jullie dat jullie unaniem voor Twinkebel gingen Aan de andere kant vind ik het stom dat jullie dat deden omdat ik de ziener was en niet omdat ik de connectie zag tussen drukknoopje, maxwell en twinkebel . Ik heb inderdaad om twinkebels functie gevraagd, maar dat was juist omdat ik die opvallende connectie zag.

En jullie moeten inderdaad blij zijn met je keuze, want twinkebel heeft meerdere vuile truukjes gebruikt dan de weerwolven met z'n vieren bij elkaar...

En nu ben ik wel eens heel erg benieuwd. Twinkebel, heb je echt de post verwijderd waarin je het opnam voor maxwell? Sinds die truuk met de vergissing van spelleider is er namelijk erg veel discussie gaande op de achtergrond, middels priveberichten onder de doden. Goed spel als je het deed, een meerderheid van de dorpelingen trapte erin Maar ik zal het niet snel vergeten

In ieder geval houd ik in de gaten of je niet nog meer posts verwijdert

Dank je wel, dorpelingen, now I can finally rest in peace...

Laatst gewijzigd op 03-04-2007 om 20:19.
Oud 03-04-2007, 20:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Volgens mij wel, en ik vind het niet echt een positief punt. Ook het roepen dat het een fout van de spelleiding moet zijn vind ik erg zwak, aangezien zowel daboman als de spelleider dit niet echt kon ontkrachten. De functie ziener wordt op die manier vrij nutteloos, en het is in mijn ogen niet echt een eerlijke manier om te overleven.

Om die reden ben ik dan ook blij dat Twinkebel er uit ligt.
Oud 03-04-2007, 20:18
twinkebel
twinkebel is offline
Oke nu moet ik iets rechtzetten! Normaal praten dode niet, maar dit gaat me te ver. Ik heb never nooit niet een post verwijderd. En als je mij speldodend vond voor het spel, bedenk wel dat ik menigmaal een spel heb geleid en alles doe om een spel leuk te houden. Dit was puur een tactiek, dat de spelleider misschien een fout had gemaakt. Ik ben nou eenmaal de verrader. En ik wil wel even kwijt dat je me hiermee gekwetst hebt Dark Phoenix, en dit onthoudt ik.
Oud 03-04-2007, 20:20
Daboman
Daboman is offline
Oke, sorry voor het misverstand.
Oud 03-04-2007, 20:21
Trass
Trass is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 03-04-2007 @ 21:18 :
Oke nu moet ik iets rechtzetten! Normaal praten dode niet, maar dit gaat me te ver. Ik heb never nooit niet een post verwijderd. En als je mij speldodend vond voor het spel, bedenk wel dat ik menigmaal een spel heb geleid en alles doe om een spel leuk te houden. Dit was puur een tactiek, dat de spelleider misschien een fout had gemaakt. Ik ben nou eenmaal de verrader. En ik wil wel even kwijt dat je me hiermee gekwetst hebt Dark Phoenix, en dit onthoudt ik.
Wel een beetje een doorzichtige tactiek

*gaat connecties drukknoopje, maxwell en twinkebel nazoeken*
Oud 03-04-2007, 20:22
twinkebel
twinkebel is offline
Dit heeft mij even aan het denken gezet. En als meer mensen er zo over denken dan heb ik het gehad met dit spel. het spel gaat juist om het bedrog en de paranoide, alles is immer mogelijk!
Mochten meer mensen mij speldodend vinden hierdoor dan kap ik met dit spel en zal ik hoogstens misschien nog het spel leiden.
Ik dank u.
Oud 03-04-2007, 20:26
Trass
Trass is offline
Ik vind het niet speldodend hoor, ik vind het wel leuk om te zien hoe iemand op 't laatst er nog dingen bij gaat halen om er maar niet uitgestemd te worden

Je posts verwijderen zou wel zwak zijn, maar dat heb je ook niet gedaan.
Oud 03-04-2007, 20:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 03-04-2007 @ 21:18 :
Hm, ik heb namelijk óók de post gelezen waarin je maxwell verdedigde. Ik kon die post later niet terug vinden, evenals Daboman. Ik zal je verder geloven, maar het is wel iets wat ik behoorlijk zwak van je had gevonden als je het had gedaan.
Alles is toegestaan, maar wel binnen de grenzen van het spel, vind ik. Je kan het spel spelen met de middelen en de kennis die je hebt, maar je hoort, in ieder geval in my opinion, niet te overleven door te zeggen dat de spelleider een fout heeft gemaakt. Immers, de spelleider hoort geen foute info te sturen, en zowel, hoort hij dit recht te zetten. Ik hoopte dat mensen wel geleerd zouden hebben van de vorige keer dat er info verwisselt was, en daardoor lisaah onterecht doodging, maar blijkbaar ziet de spelleider dit anders.

Hoe dan ook, het is heus niet zo dat ik niet wil dat je nog meedoet ofzo, maar ik vond een dergelijke post nadat de ziener aangaf dat je slecht was gewoon niet zo'n eerlijke zet. No offense verder, het is enkel mijn mening. Dus doe het volgende spel alsjeblieft gewoon weer mee, dat is alleen maar leuk.
En sorry voor het kwetsende
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten