Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ unkki: 19 rijlessen is echt wonderbaarlijk, dan was je vast al ervaren voor je aan de lessen begon. Zo niet, dan geloof ik niet dat ik me op de weg wil begeven als jij rondrijdt... ![]() |
![]() |
|
Heb afgelopen zaterdag mijn eerste rijles gehad, vond het echt leuk
![]() Nu moet ik voor de volgende les (zaterdag weer) beslissen of ik RIS wil of "gewone" lessen, ik heb al wel wat gezocht op internet, en wat mensen erover gesproken, maar ik word er niet veel wijzer van. Wat denken jullie? (en belangrijker, waarom!)
||
![]() |
Citaat:
Als je dat hebt afgerond, kijken ze naar welk finishpakket je nodig hebt. (10 lessen, 20 lessen,.....) Ik vind het wel een fijne manier ![]() |
![]() |
|
Ik vrees dat ik toch naar een andere rijschool moet gaan overstappen, ben net terug van de theorie en de eigenaar van mijn rijschool weigerd absoluut een examen aan te vragen ook al heb ik meer lessen genomen, zodra ik de theorie binnen heb ga ik toch serieus overwegen naar een andere rijschool, de inmiddels gedane lessen beschouw ik toch als basis waar ik dan verder mee wil. Bij een andere rijschool vraag ik meteen een examen aan en zal ik tussentijds nog lessen nemen, want ik wil niet meer eindeloos aan het lijntje worden gehouden door geen enkele rijschool!
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk het eerste, aangezien Cornel bij zijn vorige rijschool ook geen rijbewijs heeft kunnen halen. Dat bedoel ik verder niet lullig of wat dan ook, maar er zijn nu eenmaal mensen die niet geschikt zijn voor het halen van een rijbewijs. Zelf ben ik ook niet zo'n enorm talent trouwens ![]()
|
Ik mag volgende week dinsdag weer
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Luchtballon, succes! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En feit is dat er de laatste jaren veel nieuwe situaties bij zijn gekomen waar mensen die hun rijbewijs al langer hebben nog nooit van hebben gehoord. (kunstmatige middenberm, turborotondes...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
slaagt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zag zoiets eens in Flevoland en vroeg me echt af wat het moest voorstellen. Maar na het leren van mijn theorie kwam ik erachter dat 't dus een kunstmatige middenberm is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nog nooit ergens voor geslaagd (school, diploma, relaties, werk ed) daarom wil mijn rijbewijs toch één keer in mijn leven gehaald hebben al is het maar via het BNOR examen, moet toch ergens beginnen! Alleen de eigenaar van de rijschool wil geen examen aanvragen omdat hij bang is dat zijn slagingspecentage in gevaar zou komen als ik zakt voor het CBR examen, helaas moet ik minstens één keer een CBR examen gedaan hebben om vervroegd (met dokersverklaring) een BNOR te kunnen doen anders moet ik eerst 4 keer een CBR examen doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben gezakt.
Op binnenbuitendodehoek uiteraard. En ik wist dat ik daarop moest letten dus is een beetje dom van mezelf. Deed het de laatste lessen steeds te slordig. En ik zag het bord einde bebouwde kom niet, en ik liet de auto afslaan omdat ik vergat dattie in de 2 stond. Maar dat maakt op zich niet zoveel uit, als dat eht enige was geweest. Naja, in iedergeval vond ik het wel terecht, ik vond het ook niet goed genoeg. Hij zei wel dat ik er dicht bij zat, en ik ben er van overtuigd dat ik het wel kan. Nou weer 6 lessen en dan herexamen, zo snel mogelijk. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heel veel succes met je herexamen. In die 6 lessen maar even flink oefenen op het kijken!
||
Citaat:
![]() Op een afslaande motor zul je niet gauw zakken, tenzij dat midden op een kruising oid gebeurd en je met hinder voor het andere verkeer deze weer moeilijk gestart krijgt dan wordt het wel als een slordige fout gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Jee wat baal ik zeg! Ik heb in de zomervakantie bij de anwb een intest gedaan en daaruit bleek dat ik nog 27 lessen nodig had voor het praktijkexamen (ik had toen al 11 lessen gehad bij een slechte rijschool). Ik wilde bij de anwb zo'n tiendaagse cursus doen, maar omdat dat al vol zat heb ik besloten een andere rijschool te gaan zoeken. Bij de anwb word je niet opgehaald namelijk. Voor 10 dagen vind ik dat niet erg, maar wel als het voor een langere periode is.
Nu rij ik dus bij een andere rijschool en heb daar 25 lessen van een uur gehad. En nu heeft die rij-instructeur gezegd dat ik nog 15 uur les nodig heb ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Kon zelfs het tijdstip van mijn theorie examen kiezen, en dat wordt 15:00 uur op 27 september as. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||