Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou nu ook geen temazepam nemen, anders weet je straks echt niet waar wat van komt. Plus de gewenning van welke pam dan ook die vrij snel om de hoek komt kijken. Of nouja de gewenning, ik heb al vrij snel na een aantal dagen temazepam dat ik dan de nacht zonder weer onwijs-niet inslaap.
Maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik temazepam langere tijd op een zo onregelmatig mogelijke manier slik. Uitzonderingen daargelaten. Vandaar de ervaring. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij doorslapers is dat een stuk minder, slecht slapen, een soort van direct rebound effect de dag erna ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Lentekriebel heeft gelijk, Sint-Janskruid vermindert de werkzaamheid van allerlei medicijnen, waarvan de pil de meest gebruikte is, dus het is oppassen geblazen. |
![]() |
|
Ik sliep redelijk ok op Remeron, maar ben er veel van aangekomen. Ik vond daarnaast de soltabs prettiger dan de'gewone' tabletten.
Het is inderdaad eigenlijk een AD.
|
ik heb een vraag.
ik ben vandaag al 2 lorazeoam van 1mg op. dat is het aantal dat ik voor zo nodig op een dag mag. maar ik voel me nog steeds behoorlijk angstig. dus nou mijn vraag. zou het kwaad kunnen als ik nou nog een lorazepam pak?.
|
Verwijderd
|
Echt kwaad kan het niet denk ik, maar het lijkt mij verstandiger dit niet zomaar te doen. Als het echt crisis is, dan kun je beter een hulpverlener bellen. Dan kunnen zij beoordelen of het verstandig is om iets extra's te nemen.
Ik zou sowieso alleen pammetjes slikken als het echt niet anders kan. Als je het vaak gebruikt, heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken. Het blijven verslavende middelen. |
![]() |
||
Citaat:
en ja ik weet dat pammetjes verslavend zijn ik probeer het ook zo weinig mogelijk te pakken maar psycholoog en psychiater zeggen dat ik het zelfs te weinig pak.
|
ja dat gaat samen, maar de temazepam moet je dus 's avonds gebruiken en niet tussendoor. en neem de temazepam niet na 12 uur 's nachts want anders loop je het risico dat je de rest van de volgende dag slaperig blijft.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche Verwijderd | 51 | 28-02-2014 22:46 | |
Psychologie |
Depressies. That's why | 10 | 01-08-2013 18:40 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk--> psyche van de mens thugz-angel | 12 | 02-05-2005 14:23 |