Advertentie | |
|
![]() |
|
Opgelucht mijn huiswerk gaan maken bij kaarslicht. Of mijn vriendje sms-en (en daarna huiswerk maken).
Wat zou je doen als je lekker aan het douchen bent, en je bent net compleet ingezeept en ingeshampooed en je mond vol tandpasta enzo en dan valt de waterdruk weg. Nee, er staan geen vloeistoffen in huis en het regent niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou jij doen als je ouders wel erg luidruchtige seks hadden en jij lag op de kamer ernaast? |
![]() |
|
aah bah, aankloppen dat k het naar vind, daarna zouden ze wrsch iets pedagogischverantwoord zeggen als 'seks hoort bij het leven' of 'maar zo ben jij ook gemaakt'. Bah! Dat wil ik toch niet weten, ik kom van een ooievaar.
wat zou je doen als je werkt in een restaurant en een klant *jouw leeftijd* achter je aan blijft lopen.
|
Verwijderd
|
Telefoonnr. geven en zeggen: Bel me na m'n werk!
Wat zou jij doen als je een kat in het water ziet die bezig is te verdrinken, er niemand anders in de buurt is en je net je mooiste en duurste kleding aan hebt? Je hebt dus geen tijd meer om je kleren uit te trekken, want de kat gaat echt bijna onder water. |
![]() |
|
Als het een vriend is begrijpt hij het wel. Als ik er echt niet onderuit kan/wil/durf, afspreken, wat eerder weggaan en 's nachts werken (wouldn't be the first time).
Wat zou je doen als je jon een liefdeskaart had gestuurd en een vet lame reactie terug kreeg?
|
Verwijderd
|
Het wel begrijpelijk vinden als ik hem niet kende
![]() Oh edit: ik zou diegene vastgrijpen en boos doen. En hem dan laten betalen/aangifte doen enzo. Wat zou je doen als je twijfelt of iemand, die je alleen via internet kent, je de waarheid vertelt? |
![]() |
|
Foto maken, naar buiten gaan en schreeuwen, daarna aangifte doen!!
Oeps nu op lisaah, Huhm,vragen of hij/zij de waarheid verteld of het checken bij andere internet mensen, ligt ook aan de belangerijkheid van het verhaal Wat zou je doen als de postbode aanbelt (ja midden in de nacht) met een 'speciaal pakket'. De postbode kan niet bewijzen dat hij postbode is en het pakket komt verdacht over. Aannemen of niet?
|
Een prachtig forumhuwelijk hebben, pixeldansje is best lief en een forumhuwelijk verbind je nergens aan
![]() Wat zou je doen als er een nukes worden gegooid op europa, de TV receptie is fucked, de stroom/water is fucked en bijna al t eten is nucleair geladen? Maar de meeste mensen konden op tijd schuilen dus zijn niet besmet.
|
Ik zou fijn schuilen en hopen dat bijna iedereen doodgaat, zodat aan het einde ik en mijn sociale omgeving over zijn om een betere samenleving te beginnen, gebaseerd op ratio.
Wat zou je doen als je morgen in mijn lichaam wakker wordt?
|
Als ik TheCreator was zou ik luisteren naar al het nuttige advies van mensen op t forum en een psycholoog bezoeken en mijn eigenwaarde en leven hiermee radicaal verbeteren
i.p.v. zeuren over het zelfde onderwerp over and over and over en dan zelfmoordaankondigingen posten Wat zou je doen als je wakker werd in een ziekenhuis, je bent net hersteld en je mag gaan. En alles wat je had, iedereen die je kende van de aardbodem gewist was?
||
Citaat:
![]() pff... wat een deprimerende vraag... Wat zou je doen als je erachter kwam dat je als kind bent verwisseld met een kind dat nu heel ongelukkig is.
|
Ik zou eerst boos worden op m'n ouders. Hoe hebben ze hun eigen kindje kunnen (laten?) verwisselen? Aan de andere kant zou ik erg blij zijn met mijn bevoorrechte positie bij hen op te groeien en gelukkig te worden.
Wat zou je doen als je het nieuws zit te kijken en ineens zie je jezelf daar een kroketje pakken op tv! Blijkbaar hebben ze je gefilmd toen je in de stad was en gebruiken ze jouw beeld nu in de rubriek 'jongeren snacken steeds meer'..
|
Wahahha
![]() Wat zou je doen als de jongen/het meisje op wie je verliefd bent voor je neus onderuit gaat met zijn/haar fiets?
Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 13:14. Reden: ? vergeten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Keihard uitlachen, en dan zeggen 'Oh, let niet op mij, ik ben gewoon verliefd op je'. ![]() Wat zou je doen als de forummer boven je een vraag post waar je eigenlijk niets mee kan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het er maar bij laten zitten, evt. nog 1 keer proberen, maar toch echt niet vaker.
![]() Wat zou je doen als er in een 'Hoe stel de forummer boven je voor je?'-topic iets over je gezegd wordt dat echt allesbehalve waar is, dat je in een kwaad daglicht stelt etc., maar je hebt al een waarschuwing van de FB's voor offtopic gaan? (wat een goed dilemma he? ![]() |
![]() |
|
Ik zou me er bijster weinig van aantrekken en als ik zin heb reageren. Ten eerste heb ik natuurlijk MadameMinke om mij te redden van eventuele banbesprekingen, daarnaast wordt er toch niet serieus gekeken naar een enkele opmerking offtopic. (en daarbij, heel dk wordt vol gechat)
Wat zou je doen als je inlogte op het forum en je ineens forumbaas+ rechten blijkt te hebben door een foutje, maar niemand weet het en het staat niet bij je naam...
||
Citaat:
Wat zou jij doen als je een hartoperatie moet ondergaan en als je uit coma ontwaakt de dokter vertelt dat hij je helaas niet kan helpen omdat je hart van massief goud is? Je hebt nog 2 maand te leven
|
als ik nog op school had gezeten en mijn vriend zoende met mijn favoriete leraar zou ik daar denk wel opgewonden van raken. zowiezo een foto maken..... eis is wel dat het dan een mannelijke leraar moet zijn. als het een vrouw is zou ik tamelijk jaloers worden en de jongen ik kwestie aan de kant zetten....
wat zou je doen als je je allerliefste poes kwijt bent, en een week later zie je door het raampje van een seniorenflatje een eenzaam oud vrouwtje met jouw poes op schoot? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
het is bijzonder storend dat ze gewoon een random stelling uit het topic pakt en daar een antwoord op geeft, en dan een neiuwe situatie schetst zonder de sitauatie boven haar post te gebruiken zoals iedereen dat doet
you are doing it wrong gtfo of my internetz rammsteinrulez edit: of nog beter, rammsteinrulex, sylph, waarom gaan jullie niet gezellig met elkaar chatten over zoenende mannen, een interesse die jullie beide delen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zal maar weer ontopic gaan.
Met dat goud zal ik ergens in een bananenrepubliek een nieuw hart kopen. (ja in dat soort landen kan dat) Wat zou jij doen als er een weerwolf je kamer binnen komt met de intentie jou op te eten?
|
Ligt er natuurlijk aan of er geld mee te verdienen valt. Zo ja, dan zou ik er zoveel mogelijk mee verdienen. Zo nee, dan is het leuk om te weten maar meer ook niet.
Wat zou jij doen als de persoon waar je een paar maanden geleden mee bent vreemdgegaan je belt met de mededeling dat hij/zij een enge geslachtsziekte heeft en dat de kans groot is dat jij die ook hebt. Probleem is, dat je huidige vriend/vriendin niet weet dat je bent vreemdgegaan, maar uiteraard is de kans groot dat hij/zij die enge ziekte nu ook heeft...
||
Ik vertel sowieso alles aan mijn vriendje dus ook mijn overspeligheid, en ik zou hem onmiddelijk waarschuwen voor de enge ziekte en voorstellen dat we ons allebei laten testen en tot die tijd condooms gebruiken.
Offtopic: Citaat:
wat zou je doen als je langzaam leek te verdwijnen? mensen kennen je steeds vager, je dagboeken raken leeg, je kunt niet meer schrijven, je beeltenis verdwijnt van foto's, je kunt na een tijdje geen geluid meer maken en je wordt steeds onzichtbaarder? (creatief antwoord gezocht ![]() |
![]() |
|
IRL Zou ik aandacht proberen te trekken en als het niet lukt zelfmoord (I know, k ben een watje). Creatief antwoord is dat ik alle leuke dingen die niet mogen zou doen, omdat mensen me toch vergeten.
Wat zou je doen als iedereen weet dat je met dp hebt gezoend (als je een jongen bent, fizzle)
|
fizzle is geestelijk best volwassen, alleen fysiek minderjarig
mjah, zoenen is best onschuldig toch? ![]() Wat zou je doen als pixeldansje je anaal wil nemen met een voorbind-dildo?
|
de psycholoog bellen dat ik bang ben dat ik last van een seksueel bijzondere 2e persoonlijkheid heb.Dat was natuurlijk op tropgus,
OP Uice, vliegen? Wat zou je doen als je dagelijks liefdesbrieven, kaartjes, chocolade en bloemen krijgt van een geheime aanbidder?
|
Jij doet ook rare dingen met je vliegkunsten.
Ik zou er redelijk blij van worden en proberen uit te vinden wie het is. Wat zou je doen als je wakker werd in mijn lichaam?
|
Naaktfoto's maken en op het forum plaatsen.
Wat zou je doen als je bij het ziekenhuis komt voor een onschuldig iets en ineens blijkt dat je zwanger bent? Ik weet gewoon dat Juice hierop wil reageren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie? Rysair | 47 | 11-01-2011 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt? Missy | 41 | 04-08-2006 09:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
"ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren? miss kittie | 46 | 22-09-2003 15:11 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |