Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 15:46
Verwijderd
dan de ijsthee op is?
Als de ijsthee op is zou ik óf iets anders drinken óf naar de Lidl rennen voor een nieuw pak ijsthee.

Wat zou je doen als je een geheim hebt dat je heeeel graag wil vertellen?
Advertentie
Oud 18-09-2007, 15:48
Verwijderd
Het vertellen, want zo ben ik

Wat zou je doen als er alleen nog maar Spongebob op tv is, en je moet betalen om andere programma's te zien?
Oud 18-09-2007, 15:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Spongebob kijken

Wat zou je doen als een betweterige forumbaas een beetje de spellingsnazi uit aan het hangen is?
Oud 18-09-2007, 16:15
Uice
Uice is offline
Haar kant kiezen, uiteraard, want het woord spellingsnazi is bedacht door zwakgeletterden om iets terug te kunnen zeggen op de terechte verwijten die hen gemaakt worden.

Bovendien had Minke's opmerking niets met spelling te maken, Hawking.

Wat zou je doen als je opeens helemaal groen bent en daar niets tegen kunt doen?
Oud 18-09-2007, 16:26
Verwijderd
Ik zou het Kinderen voor Kinderen-liedje "ïk ben groen" opnieuw uitbrengen, bij Jensen op de bank gaan zitten, en een boek schrijven over mijn ervaringen, en met het verdiende geld een heel grote villa laten bouwen, en personeel in dienst nemen.

Wat zou je doen als je opeens niet meer kan lezen?
Oud 18-09-2007, 16:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
De film kijken

Wat zou jij doen je tuin opeens helemaal vol zit met stinkende, joints rokende hippies met ongewassen zweetvoeten?
Oud 18-09-2007, 18:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niks, dat zal wel visite zijn van één van de buren (woongroep ftw ). Misschien zou ik dr ff bij gaan zitten, het kunnen best leuke mensen zijn!

Wat zou je doen als het drinkwater ineens op was, gedurende een week?
Oud 18-09-2007, 20:24
snoopy
snoopy is offline
nou, een week lang kan ik wel andere dingen drinken. Melk, sap etc.

Wat zou jij doen als je mocht kiezen: OF 5 jaar lang niet op vakantie, OF je moet met de persoon aan wie je een grote hekel hebt.
Oud 18-09-2007, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Haar kant kiezen, uiteraard, want het woord spellingsnazi is bedacht door zwakgeletterden om iets terug te kunnen zeggen op de terechte verwijten die hen gemaakt worden.

Bovendien had Minke's opmerking niets met spelling te maken, Hawking.
Yeah Moet ik toch even toevoegen dat na een e geen 's komt, dus het is Minkes i.p.v. Minke's

ontopic:
Ik zou dan waarschijnlijk op vakantie gaan met die ene aan wie ik een hekel heb. Daar kun je dan toch wel een beetje zo goed mogelijk je eigen vakantie van maken, en als het niet te lang is... is het vast wel uit te houden.

Wat zou je doen als je lekker aan het forummen bent en de electriciteit uitvalt?
Oud 18-09-2007, 20:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Opgelucht mijn huiswerk gaan maken bij kaarslicht. Of mijn vriendje sms-en (en daarna huiswerk maken).

Wat zou je doen als je lekker aan het douchen bent, en je bent net compleet ingezeept en ingeshampooed en je mond vol tandpasta enzo en dan valt de waterdruk weg. Nee, er staan geen vloeistoffen in huis en het regent niet.
Oud 18-09-2007, 20:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Yeah Moet ik toch even toevoegen dat na een e geen 's komt, dus het is Minkes i.p.v. Minke's
Dat is mijn dank!
Oud 18-09-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Opgelucht mijn huiswerk gaan maken bij kaarslicht. Of mijn vriendje sms-en (en daarna huiswerk maken).

Wat zou je doen als je lekker aan het douchen bent, en je bent net compleet ingezeept en ingeshampooed en je mond vol tandpasta enzo en dan valt de waterdruk weg. Nee, er staan geen vloeistoffen in huis en het regent niet.
Proberen zo goed en zo kwaad als het gaat de zeep en zooi met een handdoek van me af te halen.

Wat zou jij doen als je ouders wel erg luidruchtige seks hadden en jij lag op de kamer ernaast?
Oud 18-09-2007, 22:52
PixelDansje
PixelDansje is offline
aah bah, aankloppen dat k het naar vind, daarna zouden ze wrsch iets pedagogischverantwoord zeggen als 'seks hoort bij het leven' of 'maar zo ben jij ook gemaakt'. Bah! Dat wil ik toch niet weten, ik kom van een ooievaar.

wat zou je doen als je werkt in een restaurant en een klant *jouw leeftijd* achter je aan blijft lopen.
Oud 18-09-2007, 22:56
Verwijderd
Telefoonnr. geven en zeggen: Bel me na m'n werk!

Wat zou jij doen als je een kat in het water ziet die bezig is te verdrinken, er niemand anders in de buurt is en je net je mooiste en duurste kleding aan hebt? Je hebt dus geen tijd meer om je kleren uit te trekken, want de kat gaat echt bijna onder water.
Oud 18-09-2007, 23:03
PixelDansje
PixelDansje is offline
die kat uit het water halen, poor little thingie :-)

maar wat nou, als je weet dat het een beetje een stalkerig persoon is en je eigelijk geen contact met die persoon wil verder.
Oud 18-09-2007, 23:48
Verwijderd
Dan zou ik die persoon op een beleefde doch duidelijke toon zeggen dat ik niet van zijn/haar avances gediend ben.

Wat zou je doen als je een afspraak had met een vriend, maar je moet voor morgen nog een verplichte studieopdracht afmaken?
Oud 18-09-2007, 23:49
PixelDansje
PixelDansje is offline
Als het een vriend is begrijpt hij het wel. Als ik er echt niet onderuit kan/wil/durf, afspreken, wat eerder weggaan en 's nachts werken (wouldn't be the first time).

Wat zou je doen als je jon een liefdeskaart had gestuurd en een vet lame reactie terug kreeg?
Oud 18-09-2007, 23:54
Verwijderd
Jon een nieuwe kaart sturen met een tekst als 'Soon you'll be swimming with the fishes.'

Wat zou je doen als je een auto had en je zag iemand er heel bewust een kras op maken?
Oud 18-09-2007, 23:55
Verwijderd
Het wel begrijpelijk vinden als ik hem niet kende En er verder niet zo mee zitten
Oh edit: ik zou diegene vastgrijpen en boos doen. En hem dan laten betalen/aangifte doen enzo.

Wat zou je doen als je twijfelt of iemand, die je alleen via internet kent, je de waarheid vertelt?
Oud 18-09-2007, 23:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
Foto maken, naar buiten gaan en schreeuwen, daarna aangifte doen!!
Oeps nu op lisaah,
Huhm,vragen of hij/zij de waarheid verteld of het checken bij andere internet mensen, ligt ook aan de belangerijkheid van het verhaal

Wat zou je doen als de postbode aanbelt (ja midden in de nacht) met een 'speciaal pakket'. De postbode kan niet bewijzen dat hij postbode is en het pakket komt verdacht over. Aannemen of niet?
Oud 18-09-2007, 23:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, midden in de nacht = fuck off.

Wat zou je doen als pixeldansje je ineens ten huwelijk vroeg?
Oud 19-09-2007, 00:34
trophus
trophus is offline
Een prachtig forumhuwelijk hebben, pixeldansje is best lief en een forumhuwelijk verbind je nergens aan

Wat zou je doen als er een nukes worden gegooid op europa, de TV receptie is fucked, de stroom/water is fucked en bijna al t eten is nucleair geladen? Maar de meeste mensen konden op tijd schuilen dus zijn niet besmet.
Oud 19-09-2007, 00:36
Uice
Uice is offline
Ik zou fijn schuilen en hopen dat bijna iedereen doodgaat, zodat aan het einde ik en mijn sociale omgeving over zijn om een betere samenleving te beginnen, gebaseerd op ratio.

Wat zou je doen als je morgen in mijn lichaam wakker wordt?
Oud 19-09-2007, 09:15
PixelDansje
PixelDansje is offline
ik zou heel hard lachen, een jurk aan trekken en opzoek gaan naard e gene met mijn lichaam :-)

Wat zou je doen als je TheCreater was?
Oud 19-09-2007, 10:16
trophus
trophus is offline
Als ik TheCreator was zou ik luisteren naar al het nuttige advies van mensen op t forum en een psycholoog bezoeken en mijn eigenwaarde en leven hiermee radicaal verbeteren
i.p.v. zeuren over het zelfde onderwerp over and over and over en dan zelfmoordaankondigingen posten

Wat zou je doen als je wakker werd in een ziekenhuis, je bent net hersteld en je mag gaan. En alles wat je had, iedereen die je kende van de aardbodem gewist was?
Oud 19-09-2007, 10:58
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat zou je doen als je wakker werd in een ziekenhuis, je bent net hersteld en je mag gaan. En alles wat je had, iedereen die je kende van de aardbodem gewist was?
O my god... dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou waarschijnlijk heel erg veel huilen en me misschien wel van kant maken. Als ik eruit zou komen zou ik een nieuw leven opbouwen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe...

pff... wat een deprimerende vraag...

Wat zou je doen als je erachter kwam dat je als kind bent verwisseld met een kind dat nu heel ongelukkig is.
Oud 19-09-2007, 12:25
Balance
Balance is offline
Ik zou eerst boos worden op m'n ouders. Hoe hebben ze hun eigen kindje kunnen (laten?) verwisselen? Aan de andere kant zou ik erg blij zijn met mijn bevoorrechte positie bij hen op te groeien en gelukkig te worden.

Wat zou je doen als je het nieuws zit te kijken en ineens zie je jezelf daar een kroketje pakken op tv! Blijkbaar hebben ze je gefilmd toen je in de stad was en gebruiken ze jouw beeld nu in de rubriek 'jongeren snacken steeds meer'..
Oud 19-09-2007, 13:14
snoopy
snoopy is offline
Wahahha Keihard lachen eerlijk gezegd. Ik eet t namelijk allemaal bijna nooit dus als ik t eet vind ik het wel een goede mop. Mensen die me kennen weten dat t bullshit is, mensen die me niet kennen boeien me niet.

Wat zou je doen als de jongen/het meisje op wie je verliefd bent voor je neus onderuit gaat met zijn/haar fiets?

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 13:14. Reden: ? vergeten
Oud 19-09-2007, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is mijn dank!
Sorry, Juice.

ontopic:
Keihard uitlachen, en dan zeggen 'Oh, let niet op mij, ik ben gewoon verliefd op je'. Of helpen en vragen of 'ie bij mij even op adem wil komen en een kopje thee drinken.

Wat zou je doen als de forummer boven je een vraag post waar je eigenlijk niets mee kan?
Oud 19-09-2007, 15:47
trophus
trophus is offline
Dit

Wat zou je doen als de forumer onder je weigert de vraag te beantwoorden en wel doodleuk een nieuwe vraag post?
Oud 19-09-2007, 15:50
Verwijderd
Het er maar bij laten zitten, evt. nog 1 keer proberen, maar toch echt niet vaker.

Wat zou je doen als er in een 'Hoe stel de forummer boven je voor je?'-topic iets over je gezegd wordt dat echt allesbehalve waar is, dat je in een kwaad daglicht stelt etc., maar je hebt al een waarschuwing van de FB's voor offtopic gaan?
(wat een goed dilemma he? )
Oud 19-09-2007, 15:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou me er bijster weinig van aantrekken en als ik zin heb reageren. Ten eerste heb ik natuurlijk MadameMinke om mij te redden van eventuele banbesprekingen, daarnaast wordt er toch niet serieus gekeken naar een enkele opmerking offtopic. (en daarbij, heel dk wordt vol gechat)

Wat zou je doen als je inlogte op het forum en je ineens forumbaas+ rechten blijkt te hebben door een foutje, maar niemand weet het en het staat niet bij je naam...
Oud 19-09-2007, 17:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
lol, niks zeggen natuurlijk en het forum herscheppen naar mijn eigen ideaalbeeld.

Wat zou jij doen als je vastzat in de lift?
Oud 19-09-2007, 18:21
trophus
trophus is offline
Citaat:
lol, niks zeggen natuurlijk en het forum herscheppen naar mijn eigen ideaalbeeld.

Wat zou jij doen als je vastzat in de lift?
de andere mensen in de lift beter leren kennen en de alarmbel spammen totdat hulp arriveert

Wat zou jij doen als je een hartoperatie moet ondergaan en als je uit coma ontwaakt de dokter vertelt dat hij je helaas niet kan helpen omdat je hart van massief goud is? Je hebt nog 2 maand te leven
Oud 19-09-2007, 18:31
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
als ik nog op school had gezeten en mijn vriend zoende met mijn favoriete leraar zou ik daar denk wel opgewonden van raken. zowiezo een foto maken..... eis is wel dat het dan een mannelijke leraar moet zijn. als het een vrouw is zou ik tamelijk jaloers worden en de jongen ik kwestie aan de kant zetten....

wat zou je doen als je je allerliefste poes kwijt bent, en een week later zie je door het raampje van een seniorenflatje een eenzaam oud vrouwtje met jouw poes op schoot?
Oud 19-09-2007, 18:33
trophus
trophus is offline
Citaat:
Wat zou jij doen als je een hartoperatie moet ondergaan en als je uit coma ontwaakt de dokter vertelt dat hij je helaas niet kan helpen omdat je hart van massief goud is? Je hebt nog 2 maand te leven
Citaat:
als ik nog op school had gezeten en mijn vriend zoende met mijn favoriete leraar zou ik daar denk wel opgewonden van raken. zowiezo een foto maken..... eis is wel dat het dan een mannelijke leraar moet zijn. als het een vrouw is zou ik tamelijk jaloers worden en de jongen ik kwestie aan de kant zetten....
wtf?
Oud 19-09-2007, 18:38
Verwijderd
Het is sowieso! Zelfs ik weet dat!
Dit is al de 2e post die ik van je lees waarin je zegt opgewonden te raken van mannen. Boeit mij verder niet maar het viel me op.
Oud 19-09-2007, 18:43
trophus
trophus is offline
het is bijzonder storend dat ze gewoon een random stelling uit het topic pakt en daar een antwoord op geeft, en dan een neiuwe situatie schetst zonder de sitauatie boven haar post te gebruiken zoals iedereen dat doet

you are doing it wrong
gtfo of my internetz rammsteinrulez
edit: of nog beter, rammsteinrulex, sylph, waarom gaan jullie niet gezellig met elkaar chatten over zoenende mannen, een interesse die jullie beide delen
Oud 19-09-2007, 18:46
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
het is bijzonder storend dat ze gewoon een random stelling uit het topic pakt en daar een antwoord op geeft, en dan een neiuwe situatie schetst zonder de sitauatie boven haar post te gebruiken zoals iedereen dat doet

you are doing it wrong
gtfo of my internetz rammsteinrulez
edit: of nog beter, rammsteinrulex, sylph, waarom gaan jullie niet gezellig met elkaar chatten over zoenende mannen, een interesse die jullie beide delen
Beetje lief zijn
Oud 19-09-2007, 18:47
trophus
trophus is offline
Citaat:
Beetje lief zijn
Ze negeert mijn stelling
Oud 19-09-2007, 18:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik zal maar weer ontopic gaan.
Met dat goud zal ik ergens in een bananenrepubliek een nieuw hart kopen. (ja in dat soort landen kan dat)

Wat zou jij doen als er een weerwolf je kamer binnen komt met de intentie jou op te eten?
Oud 19-09-2007, 19:04
snoopy
snoopy is offline
Mijn pistool geladen met zilveren kogels pakken en hem doodschieten.
Als m'n pistool in de was zit laat ik me gewoon opeten.

Wat zou je doen als je heel goed blijkt te zijn in iets heel saais?
Oud 19-09-2007, 19:09
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ligt er natuurlijk aan of er geld mee te verdienen valt. Zo ja, dan zou ik er zoveel mogelijk mee verdienen. Zo nee, dan is het leuk om te weten maar meer ook niet.

Wat zou jij doen als de persoon waar je een paar maanden geleden mee bent vreemdgegaan je belt met de mededeling dat hij/zij een enge geslachtsziekte heeft en dat de kans groot is dat jij die ook hebt.
Probleem is, dat je huidige vriend/vriendin niet weet dat je bent vreemdgegaan, maar uiteraard is de kans groot dat hij/zij die enge ziekte nu ook heeft...
Oud 19-09-2007, 19:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vertel sowieso alles aan mijn vriendje dus ook mijn overspeligheid, en ik zou hem onmiddelijk waarschuwen voor de enge ziekte en voorstellen dat we ons allebei laten testen en tot die tijd condooms gebruiken.

Offtopic:
Citaat:
aah bah, aankloppen dat k het naar vind, daarna zouden ze wrsch iets pedagogischverantwoord zeggen als 'seks hoort bij het leven' of 'maar zo ben jij ook gemaakt'. Bah! Dat wil ik toch niet weten, ik kom van een ooievaar.

.
wees blij dat je mama niet de details geeft over haar ontmaagding, die van mijn papa en mijn stiefvaders ontdekking van de wereld buiten het missionarisstandje dankzij mama. /emo.

wat zou je doen als je langzaam leek te verdwijnen? mensen kennen je steeds vager, je dagboeken raken leeg, je kunt niet meer schrijven, je beeltenis verdwijnt van foto's, je kunt na een tijdje geen geluid meer maken en je wordt steeds onzichtbaarder?

(creatief antwoord gezocht )
Oud 19-09-2007, 21:29
PixelDansje
PixelDansje is offline
IRL Zou ik aandacht proberen te trekken en als het niet lukt zelfmoord (I know, k ben een watje). Creatief antwoord is dat ik alle leuke dingen die niet mogen zou doen, omdat mensen me toch vergeten.

Wat zou je doen als iedereen weet dat je met dp hebt gezoend (als je een jongen bent, fizzle)
Oud 19-09-2007, 21:47
trophus
trophus is offline
fizzle is geestelijk best volwassen, alleen fysiek minderjarig
mjah, zoenen is best onschuldig toch?

Wat zou je doen als pixeldansje je anaal wil nemen met een voorbind-dildo?
Oud 19-09-2007, 21:49
Uice
Uice is offline
Ik zou het haar verbieden.

Wat zou je doen als je kon vliegen?
Oud 19-09-2007, 21:49
PixelDansje
PixelDansje is offline
de psycholoog bellen dat ik bang ben dat ik last van een seksueel bijzondere 2e persoonlijkheid heb.Dat was natuurlijk op tropgus,
OP Uice, vliegen?

Wat zou je doen als je dagelijks liefdesbrieven, kaartjes, chocolade en bloemen krijgt van een geheime aanbidder?
Oud 19-09-2007, 21:51
Uice
Uice is offline
Jij doet ook rare dingen met je vliegkunsten.

Ik zou er redelijk blij van worden en proberen uit te vinden wie het is.

Wat zou je doen als je wakker werd in mijn lichaam?
Oud 19-09-2007, 21:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Naaktfoto's maken en op het forum plaatsen.

Wat zou je doen als je bij het ziekenhuis komt voor een onschuldig iets en ineens blijkt dat je zwanger bent?

Ik weet gewoon dat Juice hierop wil reageren.

Regels voor berichten