Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2007, 08:08
stout!
stout! is offline
Ik ben wat beter voor mezelf aan het zorgen, maar ik blijf maar moe?
Als ik hem spreek weet ik zo zeker dat alles goed gaat tussen ons, en toch gaat het ook heel goed zo alleen. Maar ik tel de dagen af tot ik weer bij hem heb (7).
Oud 05-09-2007, 08:26
Verwijderd
ik baal echt onwijs en ik weet geeneens waarvan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 09:11
Verwijderd
Momenteel hou ik me niet meer echt bezig met vrouwen, op een of andere manier blijf ik de verkeerde tegenkomen ;x Voel me best relax, lekker werken elke dag en int weekend leuke dingen doen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 09:28
Neko*
Neko* is offline
Zou ik eindelijk 2 goede vriendinnen weer zien, word ik ziek! Ik baal echt als een stekker, het was al zo lang geleden..
Oud 05-09-2007, 12:04
Housemusic
Housemusic is offline
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
School was wel leuk, meer zin dan vorig jaar alleen de rest...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 12:37
gewoonik
gewoonik is offline
gister in de trein voelde ik me ineens weer heel verliefd.
jammer dat hij er niet is, maar we gaan nog vaak genoeg samen zijn en leuke dingen doen.
ik mis hem, maar ergens voelt t wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 12:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hihi, ik ga vanavond met drie forumers naar de film (Ladies Night)
Oud 05-09-2007, 13:07
luchtballon
luchtballon is offline
ik heb sinds ik hem ken steeds van die kwaaltjes die ik hem ook nog moet vertellen. nu hebben we luizen . Ook neit echt tof om tegen je vriend te vertellen. Maargoed. Straks samen douchen verder gaat het allemaal goedd
Oud 05-09-2007, 13:09
Verwijderd
Net terug van 3 vermoeiende dagen Renesse, maar het was retegezellig! Bij "vreemde" mensen (kende ze wel, maar niet goed) in een chaletje gezeten, op de bank geslapen, lekker gedronken etc etc.. Maar nu weer lekker bij vriendlief thuis, zo lekker even slapen en dan hopelijk door hem wakker gekust worden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Hihi, ik ga vanavond met drie forumers naar de film (Ladies Night)
Ik weet met wieeeee Ga je voor me duimen als ik ga solliciteren? Vanavond en morgenochtend. Dank je

ot: Goed, maar ik mis hem.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 14:09
Verwijderd
Ik voel me in een padstelling gedreven omdat híj nooit expliciet is geweest en ik dat nu wel moet gaan zijn wil hij met zijn stomme hoofd inzien dat ik het niet zie zitten met hem, maar ik tegelijkertijd best leuke dingen wil doen en m sowieso te vriend wil houden, ik moet tenslotte minstens eens in de twee weken met m werken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 14:21
Giles
Giles is offline
Mmmmmmmm ^__^
Oud 05-09-2007, 15:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik weet met wieeeee Ga je voor me duimen als ik ga solliciteren? Vanavond en morgenochtend. Dank je
Ik weet ook met wie (Ellemieke Zaal, Sortjuh en Ieke, voor de nieuwsgierigen onder ons ) En ik duim voor je!

Oh, en ik was vanochtend van de trap gevallen en dat deed auw. Na een traan, een kusje van mama en een knuffel van mijn konijn was het weer helemaal over. Who says you need men?
Oud 05-09-2007, 17:12
Nienna*
Nienna* is offline
Ooh meeen ik weet het allemaal niet. Vind ik hem leuk of niet leuk? Soms denk ik: och jongen, je bent nog zo jong en onervaren maar toch vind ik hem wel leuk... Ik had mezelf gezworen geen onervaren jonkies meer te nemen, maar dat gaat nu toch niet meer op, mocht ik op hem vallen.
En hij doet ook altijd zo raar. Want ik weet nooit wat hij van me denkt. Ik denk dat het bij ons allebei gezakt is. We kunnen sowieso vrienden worden denk ik, al is hij een beetje een rare jongen om vrienden mee te worden... voor zover ik weet heeft hij geen enkele vriendin.

Ik heb wel een heel lief beste vriendin, of ja, twee eigenlijk. En een hele lieve (gewone) vriend. Ik geef veel om ze en ze steunen me altijd zo goed!
Komend weekend ga ik een van bovenstaande vriendinnen en die goede vriend van me zien, ongeveer tegelijk, en dat is fijn . Waar heb ik die liefde aan verdiend?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 18:02
Not for Sale
Not for Sale is offline
Nou, heel goed
Oud 05-09-2007, 18:22
WolterB
WolterB is offline
pfffff, een béétje verandering kan geen kwaad
Oud 05-09-2007, 18:24
Promillage
Promillage is offline
Ik mis hem
Oud 05-09-2007, 18:30
Poepkind
Poepkind is offline
Oeh maandag en dinsdag intensieve intro gehad van de faculteit, en ik kan zeggen dat het als supermentor veel leuker is dan als kindje Supertof afsluitfeest gehad, de crew van mijn gnk dispuut is gewoon echt een hele leuke gezellige groep en ik heb er heerlijk mee gefeest! Ook lekker nog wat nieuwe zieltjes gewonnen en me prima vermaakt met een stel aspro leden Vervolgens kon ik na een antibiotica kuur van 2 weken weer drinken, en dat heb ik dan ook gedaan Hihi ook nog wat andere leuke dingetjes gedaan tijdens het feest

En vandaag een soort van uh rebounddate gehad, de jongen lijkt in geen enkel opzicht op mijn exlief, en dat is maar goed ook! Ben trouwens wel erg benieuwd of mn exliefje de chickie's aan het playen is hihi ga het hem denk ik alleen niet vragen, het vriendschaps contact is nog niet helemaal lekker op gang, dat heeft wat tijd nodig. Ik zal zal zien!
Oud 05-09-2007, 18:34
I C U
I C U is offline
Nou kijk... Ik mag niet, ik moet het gewoon laten gaan. Echt waar. Dus dat doen we dan ook. Braaf als ik ben.
Oud 05-09-2007, 18:56
Verwijderd
Ik weet heel goed wat ik wel moet doen, maar ik doe alleen wat ik juist niet moet doen. En het is niet goed dat dit halve uurtje ervoor zorgt dat ik er weer helemaal tegenaan kan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 19:32
Roosje
Roosje is offline
Nog maar twee nachtjes! <33
Oud 05-09-2007, 19:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, hij is zo lief. Soms kijk ik even naar hem en dan vind ik hem zó verschrikkelijk lief en dat moet ik echt even aan hem zitten
Heerlijk, altijd een vriendje binnen handbereik om even te knuffelen
Oud 05-09-2007, 20:16
Verwijderd
Hallo zeg, over in het diepe gegooid worden bij je stage gesproken. We werden naar een locatie toegestuurd, onze afspraak bleek ziek en we kregen doorgegeven "Jullie moeten een zelfverdedigingscursus voor de meiden in deze week organiseren" en dat was het. De aanwezige mensen hebben ons gelukkig wat tips gegegeven.. hallo hee, stagedag 2 was dit pas! Ik ben benieuwd wat morgen weer brengt.

Stiekem geniet ik van die onzekerheid, nooit weten waar je terecht gaat komen of wat je moet doen en op jezelf aangewezen zijn.. al lijkt het me niet helemaal de bedoeling van een stage?

Ik durf heel slecht te slapen als er wakkere mensen in de ruimte zijn, maar gisteren viel ik in slaap in de woonkamer terwijl vriendlief daar ook zat. Het klinkt misschien vreemd, maar dat is voor mij ECHT heel bijzonder. Het voelde superfijn <3
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:33
Rob
Rob is offline
Na dit soort lange dagen wil ik eigenlijk best wel een knuffel en tegen iemand aankruipen en gewoon lekker tegen iemand warms aanliggen om bij te komen.

En wanneer we dan bijgekomen zijn, samen alle energie weer ontladen door gewoon te doen wat in ons op komt. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:03
Verwijderd
Ga jij lekker energie ontladen, ik wil gewoon keiharde seks. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:13
WolterB
WolterB is offline
omg

hoewel, euh, laatmaar
Oud 05-09-2007, 21:15
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ga jij lekker energie ontladen, ik wil gewoon keiharde seks. Zucht.
XD
Seks ontlaadt ook prima.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 21:52
Verwijderd
OT:

In tijden niet zo blij geweest om vrijgezel te zijn.

Laatst gewijzigd op 05-09-2007 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:32
Lilium
Lilium is offline
Leuke eerste avond gehad met mijn nieuwe studentenvereniging. Het is best fijn om af en toe afgeleid te worden van de studie.
Oud 05-09-2007, 22:34
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb echt het beste met mensen voor, biedt bij onenigheid iedereen legio kansen om het weer bij te leggen. Maar nu heeft ze het echt verpest. Ik hoef haar nooit, en dan ook nooit meer te zien of te spreken. En mocht ze ooit weer met hangende pootjes bij me terug komen, dan wijs ik haar keihard de deur. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Ik ga me niet langer rot om voelen hier. Ik ga verder. En dat komt helemaal goed. Nooit heb ik iemand voorgoed verbannen uit mijn leven, en eigenlijk hoop ik dat dit de laatste keer is. Sowieso hoop ik dat niemand me ooit meer zo'n streek flikt als zij heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 23:17
Dott
Dott is offline
kut, kutter, kutst.. wisselvallig als het weer.. ik loop boos de deur uit, hij smst/mailt niet eens.. ach ja, weten we meteen weer hoe veel hij om me geeft
Oud 05-09-2007, 23:23
metallica
metallica is offline
Bleh...
Oud 06-09-2007, 06:44
Verwijderd
Ik ben nu denk ik verliefder dan in het begin. Zodra ik 'n smsje van 'm krijg met iets liefs erin is de grijns niet meer van mn gezicht te krijgen, en als ik hem aan zie komen lopen dan lijkt mn buik wel n vlindervallei
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 08:08
Verwijderd
Wat issie lief <3 gister samen film gekeken, en steeds kusjes geven, beetje plagen, ouwehoeren. uiteindelijk samen in slaap gevallen terwijl we naar de regen aan het luisteren waren <3

minder dat de wekker al om half 8 ging, hij naar zn werk moest en ik heen en weer naar huis moest fietsen om iets op te halen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:28
Lilium
Lilium is offline
Vanavond zie ik hem weer! <3
Oud 06-09-2007, 10:49
Dott
Dott is offline
Ondertussen is het weer wat beter.. hij wilde me niet storen, bang dat ik tegen hem uit zou vallen.. wilde me ff de rust gunnen na te denken en ik heb hem een hele lange mail gestuurd met alles wat me dwars zat (dat was nogal wat).

Ondertussen heb ik zin in mijn verjaardag (de 12e) en in mijn feestje (de 15e) en krijg ik de 19e een slotjesbeugel, en de meesten zullen denken, mens je bent gek, maar ik kijk daar echt naar uit.. zouden jullie ook doen als je mn tanden zo ziet.

Ook heb ik in iemand die ik nauwelijks ken een vriend gevonden, ik kan lekker over van alles kletsen en we hebben veel gedeelde interesses moet hem binnenkort maar eens echt gaan opzoeken.
Van sommige mensen heb je het gevoel dat je ze al jaren kent, terwijl het eigenlijk nog maar een week ofzo is. en hij leert me nog in een rotperiode kennen ook nog
Oud 06-09-2007, 11:07
Poepkind
Poepkind is offline
Wanneer zal ik eens bellen voor een vervolg date? Het was gister errug gezellig en die 2e date komt er zeker. Zal ik vandaag bellen, of wachten tot morgen? Rebound de gekste!
Oud 06-09-2007, 11:13
Verwijderd
Heb nu echt het idee dat we 'samenwonen'. Mijn ouders zijn weg, broertje eet alleen mee en verdwijnt dan... Heerlijk zo! Heb daarnet boodschappen gedaan, als een echte huisvrouw meteen dingen uit de aanbieding gekocht om in te vriezen Nu nog wassen etc en dan heb ik rust, haha!

Vanavond lekker samen eten en wss kijken naar het vuurwerk (het is kermis hier) en dan weer lekker tegen elkaar aan kruipen <3
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 11:21
Verwijderd
als ik weer kan lopen zit ik gegarandeerd 7 nachten elkaar in de stad

mijn aandachtstik speelt behoorlijk op hier nu ik een week lang geen meisje gezien heb
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goed, heel goed. Wij komen er wel, samen
Oud 06-09-2007, 12:38
Verwijderd
Mh, ik weet het niet zo goed. Op zich voel ik me prima, maar momenteel toch een klein beetje rusteloos. Maar aan de andere kant ook goed omdat ik me ondertussen bij bepaalde dingen kan neerleggen en dat is erg fijn.

Ik denk dat ik gewoon aandacht wil. Eens zien of we vanavond uit gaan...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 14:48
stout!
stout! is offline
Ik heb een nieuwe spijkerbroek waar ik me heel sexy in voel
Oud 06-09-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nieuwe spijkerbroek waar ik me heel sexy in voel
Haha, oh, die doe ik ook mee
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 15:52
Dott
Dott is offline
ik ben toe aan rebounden, en ik heb niet eens een relatie gehad xD
Oud 06-09-2007, 16:10
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ben ontzettend blij dat ik een vriend als deze mag hebben. Hij heeft me er de afgelopen dagen echt doorheen getrokken, hoewel het nog (lang) niet over is allemaal. De afleiding zorgt er echt voor dat ik me op school goed dan concentreren en thuis een helpende hand kan zijn.
Oud 06-09-2007, 17:14
Dott
Dott is offline
VOL
Reageren

Regels voor berichten